wtorek, 11 września 2018

nigdy nie mów nigdy

wiele razy w życiu się zarzekałam w różnych sprawach, że ja to tego czy tamtego to NIGDY!!

taaaa, że polecę klasykiem

najbardziej NIGDY to nie chciałam wyemigrować z Polski
buhahahaha

a niedawno poszło się bujać kolejene Nigdy
otóż zawsze piłam kawę z mlekiem, zawsze, nie wyobrażałam sobie wypicia czarnej kawy, wiedziałam, że NIGDY nie będę piła kawy bez mleka

aż tu nagle, po kilku miesiącach diety wegańskiej, w czasie której próbowałąm różne mleka - niemleka dodawać do kawy i bardzo mi się nie podobały - polubiłam czarną gorącą gorzką kawunię


:)

pysznej kawki dzisiaj każdemu, bez względu na to z czym bądź bez czego;)




85 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja kawa zawsze czarna, bez cukru i gorąca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czarną i gorzką. A nadal jesz wegansko?

      Usuń
    2. No nie
      Poza słabymi wynikami badań nic mi nie dała:((

      Usuń
    3. Ja czarną po turecku bez cukru w eleganckiej filizaneczce,to kolo 14 g...a rankiem z mlekiem musi byc.
      Pozdrawiam:*

      Usuń
    4. Kawa biała bez cukru. I absolutnie ( moja wątroba nie lubi) bez fusów. I dodatków- typu smaki czy przyprawy. Rano w kubeczku, jeśli piję też popołudniu to w filiżance ☕🍵

      Usuń
    5. zawsze i od zawsze :)))

      Usuń
  3. Ja tam na razie NIGDY nie zrezygnuje z mleka i nabialu. Uwielbiam mleko, a te wszystkie erzace mozna psu o kant tylka rozbic. A kawa wylacznie z mlekiem, moze byc malotluste, byle prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie wymuszona dieta bym dokładnie tak myślała pisała i mówiła

      Nie do wiary że teraz lubię tę czarną!!

      Usuń
  4. Goraca, gorzka i z mlekiem, ale bez laktozy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie teraz tej pianki brakuje. Zatem od czasu do czasu sobie piję cappuccino

      Usuń
  5. jak tam piję z mlekiem, bez mleka, parzoną w tygielku, sypaną do kubka i zalaną wrzątkiem, z automatu, z ekspresu, rozpuszczalną, bez kofeiny, z kofeiną,
    mam żyłach kawę zamiast krwi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na bogato👍😁😁😁

      Usuń
    2. To tak jak ja :D Nie lubię tylko z przyprawami, nie pamiętam jak ta kawa się nazywała, fuj

      Usuń
    3. z przyprawami ja tyż nie

      Usuń
  6. Moje napoje gorace to herbatki roznego rodzaju i zadnego slodzenia,
    a przeciez kiedys byly tak bardzo slodkie, pamietam na stolowkach kotly pelne bardzo slodkiej herbaty i bralo sie dokladki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak było!!
      Brrrrr

      Inna sprawa że teraz we wszystkim jest cukier. To może się instynktownie bronimy?

      Usuń
    2. dzieci w szkole i przedszkolu (naszym) mają słodzony kompot i wodę z syropem) jak raz spróbowałam to fuj sam ulepek

      Usuń
    3. a pamietacie "cukier krzepi" Wankowicz dal porzadne wsparcie cukrownikom.

      Usuń
    4. no, tak było
      tyle, ze cukru wtedy wokół było o wiele mniej niż teraz

      Usuń
    5. Uzupełnię Wańkowicza ..cukier krzepi,wódka jeszcze lepiej.To też jego słowa.

      Usuń
    6. no a o winie nic nie było??

      Usuń
  7. Rozpuszczalna miodzio😁😁. Bez mleka, bo nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  8. z mlekiem, bez cukru, najchętniej rozpuszczalna

    OdpowiedzUsuń
  9. Z ekspresu, rzadziej rozpusczalna, z odrobina mleka, bez cukru.
    Nie lubie sypane, a pamietam, ze kiedys tylko taka sie pilo, te fusy na spodzie i czasami dolewki, ble..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie lubie kawy w szklance, ladny kubek, filizanka:-)

      Usuń
    2. Tak!
      Byle nie w szklance!!

      Usuń
    3. Och te szklanki na spodku, tak podawali herbate na dworcu w Kedzierzynie, szklanka napelniona goraca woda i torebka herbaciana na spodku, a moj kolega dostal tylko wode bez tej herbaty a byl rozgadany i nie od razu zauwazyl ten brak herbaty, no ale w koncu chcial ja zanurzyc w tej szklance i wtedy wykrzyknal 'gdzie moja herbata?' kelnerka byla niezadowolona a ja zwijalam sie ze smiechu.

      Usuń
    4. ciągle w wielu miejscach w PL można dostać taką kawę
      ostatnio jak byłam w "zajeździe Chrobry to pytano jaką chcę kawę - zalewaną, rozpuszczalną czy z ekspresu, taka obsługa

      a najlepszy widok - dwóch na oko 25latków przed którymi stały dwa wielgaśne piwa i dwie zalewane kawy w szklankach i na spodeczkach:DD

      Usuń
    5. A my czasem za szkolnych lat szłysmy do kawiarni Marzenie i prosiłyśmy jedna herbatę i cztery szklanki wrzącej wody jak już nam brakowało kasy, a jeszcze chciałyśmy posiedzieć .
      roksanna

      Usuń
    6. niesamowite ze ciagle sa szklanki na spodeczkach,
      to co opisalam to bylo 40 lat temu,
      jak trudno bylo trzymac goraca szklanke

      Usuń
    7. A pamietacie takie metalowe albo wiklinowe koszyczki do szklanek?

      Usuń
    8. w ślubnym prezencie dostaliśmy w skórzanych wraz z cukiernicą, ale szklanki były niestandardowe, bo 0,3

      Usuń
  10. Nie dawno się przerzuciłam na świeżo mieloną parzoną w zaparzaczu według instrukcji, z dodatkiem mleka, ale odrobinę. Nigdy kawy nie slodzilam- żadnej. Od wieków nie słodzę też herbaty. Jeszcze zgrzeszę rizpyszczalną jak się spieszę, a muszę się pobudzić ;p Mogę pić też bez mleka, zawsze w kubku bądź w filiżance.
    Lubię tez kawę mrożoną i z wkładką np, whisky, czekoladą, ale to tylko czasem i bez żadnych bitych śmietan i tego typu dodatków.
    roksanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno rzecz jasna

      Usuń
    2. Co mnie wyzywasz? ;p
      Staram się ;) ślepam jestem, a to mi się rzuciło w oczy tak na pczontku ;p
      pisanie jako anonim mnie stresuje i trwa za długo, bo się nie chce publikować, więc doceń, proszek

      Usuń
    3. a jak ja się stresuję jak widzę że pisze Anonim:PP

      Usuń
    4. Ja doceniam proszek 😁zwłaszcza taki , który dobrze pierze 😁

      Usuń
    5. :D
      jakby jeszcze sam prał ;p

      Usuń
    6. I zawsze Dopierała plamy z marchewki 😁

      Usuń
    7. :DDD
      Uwioelbiam Melowy słownik, a w dialogu to już w ogóle miszczostfo:PPP

      Usuń
    8. Żeby jeszcze od czasu do czasu było wiadomo o co cho😉

      Usuń
  11. lo matko, no i dziecko jednak chore :-( Tak szybko ? A ogolnie to chodzacy okaz zdrowia. Moze jednak ten stres ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak myślę
      ja niemalże czekam na chorobę, prawie każdej jesieni coś się dzieje

      mam nadzieję, że to tylko przeziębienie?

      Usuń
    2. Oooo
      niech szybciutko zdrowieje!

      Usuń
    3. Wyglada na przeziebienie, na szczescie mloda raczej ciezej nigdy nie choruje, tylko przeziebienia. Jeszcze nawet nigdy antybiotyku nie brala (o, to ja chyba wyrodna matka jestem, bo dziecku antybiotykow nie daje :-)

      Usuń
    4. brawo Matka!!
      ona jak mój najmłodszy, chpoć raz miał zapalenie ucha i dostał

      Usuń
  12. Właśnie wypiłam czarną, parzoną przez filtr z cukrem trzcinowym. Po południu będzie rozpuszczalna na dobry sen, bo ja po kawie śpię:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie nigdy pogania nigdy ;)
    Ulubiona kawa ze spienionym mlekiem migdałowym która właśnie pije w ogródku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogania nigdy po powiadasz

      No mnie nie smakowały żadne inne mleka
      Za słodkie

      Usuń
    2. Lola, nie dziwie sie, ze nigdy pogania:-) Przeciez to wiadomo od zawsze!

      Usuń
    3. Iza, ja na początku się upierałem ze nigdy to słowo ostateczne :P
      Rybenka, są tez odcukszone. Zreszta wszystko to kwestia przyzwyczajenia ;)

      Usuń
    4. Może w Ameryce😄
      Ja już wrzuciłam że słownika

      Usuń
  14. Lola, ja myslalam, ze to jakes przejezyczenie telefonowe w stylu Meli I sobie zazartowalam, a teraz juz wiem, o co Ci chodzi:-) Wiedzialas, ci piszesz, a ja wolno skojarzylam...

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie rozpuszczalna i z dużą ilością mleka- bardziej to mleko z kawą niż kawa z mlekiem :D

    OdpowiedzUsuń
  16. dziś o 20 w TVN7 film Lot 93, o tym locie, w którym paażerowie starali się przejąć kontrolę nad samolotem

    dzielni ludzie

    OdpowiedzUsuń
  17. Od ponad dwóch lat nie pije kawy

    OdpowiedzUsuń
  18. Melu!przybij piątkę:)ja też kawy nie piję:))

    OdpowiedzUsuń