wtorek, 7 sierpnia 2018

awanturna jestem


tym razem opieprzyłam matkę i syan, co jechali samochodem, a raczej ruszali z mparkingu, a w ustach zapalone papierochy!
to im powiedziałam, że trzeba mieć porąbane w głowach, żeby tak robić
oczywiście usłyszałąm, że sama jestem porąbana, ale jakoś mnie to nie dotknęło

a dopiero jak odjechali to sobie uświadomiłam, że kilkuletnia dziewczynka wdychająca go g nie była ani na foteliku ani zapięta!!

żałuję braku refleksu, mogłam ich nastraszyć telefonem na policję...
pomogłoby??

Tak czy siak
Zaraz ruszam z łona
Może uda się pomachać z drogi








55 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja Cie rozumiem, chociaz coraz bardziej boje sie 'dawania dobrych rad' na drodze do nieznanych osobnikow, bo jest coraz wiecej agresji wsrod kierowcow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jakaś coraz odwazniejsza jestem
      Albo głupsza

      Usuń
  3. Na krotko moze by pomoglo, pozniej robiliby swoje. A policja nie mialaby czasu, bo musi scigac tych, co pomniki w koszulki ubieraja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mandaty bywają bolesne. Na fajki mogłoby im braknąć

      Usuń
  4. Szerokiej i spokojnej drogi😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Szerokiej drogi rybeńko!
    Jezeli ktoś jest takim idiotą że wozi niezapiete dziecko to nie wiem czy Twoje straszenie na coś by się zdalo.
    Niedawno moja koleżanka była świadkiem bicia dziecka przez kochająca mamusie na ulicy. Okładała kilkulatka pięściami.Aga zatrzymała auto i wyszła do tej baby mówiąc że ma natychmiast zostawić to d,iecko w spokoju. Tamta furiatka darła się na całą ulicę: ty kur...., szmato itp. Koleżanka wezwała policję ale powiedziała mi że obawia się że ten mały w domu mógł dostać poprawkę za to zajscie 🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba reagować!
      Może dostanie kuratora
      Może taka interwencja uratuje dziecku życie??

      Usuń
    2. Brawo za odwagę!
      Jakoś wątpię czy policja załatwiła tą sprawę do końca. kurator tej pani by się przydał

      Usuń
    3. Zgadza się, trzeba reagować! Natomiast są takie sprawy jak właśnie przewożenie dzieci w fotelikach , że jeżeli rodzić tego "nie czuje" to żaden mandat 50 zł ich nie przekons. Niestety :(

      Usuń
    4. Bo mandat powinien byc 1000 zl

      Usuń
    5. Oczywiście .Powinien kosztować więcej niż fotelik

      Usuń
    6. 50 złotych????😲😲😲

      Usuń
    7. W sumie to nie wiem...szczelalam

      Usuń
    8. Podobno 150 . Ale to i tak dużo mniej niż fotelik

      Usuń
  6. Najgorsi sa komorkowcy, gadaja z telefonem przy uchu, a nawet smsuja. I niestety duzo jest takich. Szerokiej drogi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo jest bezmyślności w zachowaniach kierowców

      Usuń
    2. Dużo? Ja myślę że to rośnie,mnoży się i pączkuje. Jest strasznie

      Usuń
  7. Pewnie żeś już w drodze. Niech będzie spokojna i bezpieczna. Obrałaś dobry kierunek, bo w Lux ma już być od jutra chłodniej- fala upałów idzie do nas. Tylko ten dzisiejszy dzień gorący, a Ty w podróży, więc uważaj na Się.
    Reagować trzeba, zawsze! Bo być może jak będzie takich reakcji więcej, to w końcu coś dotrze? A czasem można zapobiec nieszczęściu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po drodze było nawet 36
      Cieplutko
      Dobrze że jest klima w aucie

      Usuń
  8. ludzie wyobrazni nie maja - ja tez zawsze mowie, zwracam uwage , opieprzam, a potem ze zdenerwowania pol dnia nie moge sie uspokoic- ostatnio ochrzanialam matke, ktora w nogach w przodzie samochodu miala stojace moze 2 letnie dziecko - pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba nabrać dystansu
      To niech oni się denerwują
      Pzdr🐡

      Usuń
  9. Macham Z Germanii. Do dom jakieś 4.5 godziny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odmachuję z balkonu! :)

      Usuń
    2. Po drodze już była przygoda
      Wyświetliło się że trzeba dodać oleju😲😲😲

      Usuń
    3. I dodalas? Ja bym nie wiedziala co robić, nawet nie wiem gdzie ten olej sie wlewa

      Usuń
    4. miałąm menszczyznę na podorędziu
      dodaliśmy, dojechaliśmy, choć pod koniec podróży samochód powiedział nam, że cos nie tak z hamulcami

      Usuń
    5. Z menszczyznom to calkiem inna sprawa😘

      Usuń
    6. s pewnem fstydem to wyznajem
      bo wszak dziefczyny też som fajne:))

      Usuń
    7. Ale nie muszom robic fszystkiego😄bo by sie menszczyzna nie mogl wykazac

      Usuń
    8. o widzisz, jaka Ty mondra dziefczynka jesteś:)))

      ja tam w sfoim życiu wiele menskich spraw umiałam załatfiać, nawet żarufki w samochodzie zmieniałam:))

      Usuń
    9. A ja z premedytacjom siem nie nauczylam:)

      Usuń
  10. Obudzilam sie za wczesnie, nie ma nawet 6, wypilam herbatke ginger, nie nauczylam sie mowic imbir i mysle czy by nie wrocic do spania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet podpiac sie nie umialam, mozg chce spac

      Usuń
    2. to nie wię co doradzić
      a Gżindżer kojarzy mi się z Gingers Rogers;))

      Usuń
    3. a po francusku ginger wymawia się żążąbr:p

      Usuń
    4. nie wiem czy podoba mi sie po francusku, chyba nie,
      nigdy w Polsce nie mialam do czynienia z imbirem,
      dlatego po angielsku jest mi blizej

      Usuń
    5. Lubie jak mnie taka herbatka drabie w gardle,
      kilka plasterkow zalanych wrzatke i tyle przyjemnosci.

      Usuń
    6. ja jakoś nie bardzo lubię takie herbatki
      choć zimą piję
      a Ty masz wszak zimę;))

      łądnie brzmi po francusku, zwłaszcza od momentu kiedy polubiłąm ten język
      nawet będąc na łonie za nim tęskniłąm, choć łatwiej mi się porozumiewa po angielsku

      Usuń
    7. nie znam zupelnie francuskiego, ale w sluchaniu podoba mi sie, mam na DVDs troche filmow, wtedy mam zywy jezyk i napisy

      Usuń
    8. A mnie kiedyś drażnił
      Ale ja kiedyś jakaś taka ogólnie czepliwa byłam

      To nie wracasz spać?

      Bo ja rozważam pójście

      Usuń
    9. No tak u was przeciez noc,
      ide spac, bede myslec ze jestes gdzies w Europie, moze we Francji.

      Usuń
    10. do Francji mam jednakowoż niedaleczko:))

      Usuń
    11. dobrze, że jesteś już u się,
      dobrej nocki,
      odpocznij

      Usuń
    12. i dobrze
      i nie dobrze:/

      odpocznę mam nadzieję, bo się schłodziło

      Usuń
    13. ooo to niedobrze, że nie dobrze
      ale dobrze, że już koniec jazdy.

      Usuń
    14. człowiek zawsze teskni
      a z drugiej strony - tempo było zabójcze
      teraz jadę na wakacje coby odpocząć:))

      Usuń
    15. ha,
      jak to na łonie, kiedy ma się drugi dom i całą rodzinę i cza ogarnąć
      Dobrze, że są jeszcze w planach wakacje :)

      Usuń
    16. dokladnie

      i pojawiające się wyrzuty, że te dziecka w PL zostawione same sobie:/

      Usuń
    17. ale duże dziecka som,
      choć rozumiem, bo ja doceniam, że jedno mam tak blisko,
      drugie jak przyjeżdża to święto w domu ;)
      bo choć technologia ułatwia, to co innego jest kontakt osobisty.

      Usuń
    18. Często wydaje mi się że nie jestem dobrą matką dużych dzieci

      Ech. .

      No nic
      Czas spocząć ...

      Usuń