poniedziałek, 26 marca 2018

Gdzie są te wczorajsze gazety

Jest takie powiedzenie - dzisiejsze gazety wyścielą jutrzejsze kosze na śmieci

Dobrze pamiętam te czasy kiedy do kubła wkładało się gazetę, żeby się trochę mniej brudził od śmieci
może i to było bardziej ekologiczne, ale po pierwsze, kubeł był brudny i przeciekało to wszysto i wogle a po drugie nie da się teraz tego robić bo
 teraz mało kto ma w domu gazety papierowe i taka ekologia raczej nie ma miejsca, każdy a w koszu kawałek plastiku...







128 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. No chyba, że worki na śmieci są biodegradowalne, ale to rzeczywiście rzadkość!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedys wszystko szlo w jedno wiadro, teraz co by mialo przeciekac, jak wszystkie bio odpady sa w innym? U mnie w domu sa cztery pojemniki na rozne odpady i jeszcze miejsce na zuzyte baterie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie 5 mam miejsc plus baterie

      Usuń
    2. Tak teraz koszuf więcej gdy się segreguje. My mamy dużo zabawek na baterie więc korzystamy z akumulatorkow i ładujemy

      Usuń
    3. Wstaję rano, wciągam powietrze, no coś śmierdzi zdechłym szczurem. Idę za tym smrodem do kuchni i jest coraz gorzej. Najgorzej koło pojemnika na mokre odpadki. Podnoszę pokrywę...jak buchnęło...na bank coś mi w pojemniku zdechło!
      Najgorzej, że muszę się ubrać i zanieść to do kontenera, modląc się żarliwie, żeby w windzie nikogo nie spotakć. No, bo jak się wytłumaczę, że przecież z higieną to u mnie ok., i że to jakieś nowomodne perfumy o wdzięcznej nazwie : Zdechły szczur?!:-(
      Marytka

      Usuń
    4. Nie, no chyba nie. Nie dało się zajrzeć do pojemnika w celach badawczych, bo robiła mi się cofka:-) Pewnie ktoś z domowników coś wrzucił.
      Marytka

      Usuń
    5. Czyli wtorek zabrał za sobą tajemnicę do grobu

      Usuń
  4. w DDtvn pokazali jakieś dziewczątka, co to od kilku lat mieszkaja w USA i one słabo mówić język polskiego!
    Dramat!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, aż zal dziewczątek że takie zaniki pamięci mają 😂😂
      A jak tam u nich z pogodom? 😜😜

      Usuń
    2. życie Ci niemiłe, że tak od samego rana po bandzie jedziesz???:ppp

      Usuń
    3. Co mi grozi? Najwyszej mię ktoś wywali 😋🤣

      Usuń
    4. Niech raz wylecę za coś a nie za niewinność!!!!😂😂😂

      Usuń
    5. ale to Ciem może wywalnonć stont??
      czyj to blog w gruncie rzeczy??
      stont odchodzom same, szczelajom focha i jech nie ma:p

      Usuń
    6. Nie mam wontpliwości 😉

      Usuń
    7. Znam kilka osób, które mieszkają od lat w różnych krajach, posługują się na co dzień różnymi językami i nie mają praktycznie żadnej styczności z językiem polskim poza sporadycznymi przyjazdami do Polski i wszystkie świetnie mówią po polsku! Owszem, większość ma wyróżniający ich z tłumu akcent, ale bez przesady! To chyba musi być jakiś kompleks

      Usuń
    8. też tak myśle, do tego bardzo niski iloraz inteligencji chyba

      Usuń
    9. No to moją intelygencje ☺, zeżarła zmiana czasu. Wygugliwałam ☺Twój blog i mi wychodziło: wymszony, wymuszny, wyduszony...no i przy tym ostatnim poległam☺
      Marytka

      Usuń
    10. wymszony do mohera psuje jak ulał:ppp

      Usuń
    11. Mój się zbiesił, znaczy się moherek, bo mu zabrali całą godzinę. Idę uroki kawą odczynić:-))))
      Marytka

      Usuń
    12. Rybko o tych blondi co byly w DDTVN pisalas?Ta jedna po kazdyn wyrazie jakies yyyy mówila 😂a na temat ich urody zamilkne😁a ponoc gdzies w Top Model "som"

      Usuń
    13. Bo to zazwyczaj tak jest ze pierwszy jezyk juz zapomnieli a drugiego sie jeszcze nie nauczyli. ;)

      Usuń
    14. Dokładnie o nich!!
      Aaaa AAAA aaaa
      Żenada

      Usuń
    15. Szkoda że nie oglądałam bym się posmiala 🤣

      Usuń
    16. Nic straconego
      Ddtvn dzisiaj top model:))

      Usuń
    17. Rybko ,fakt to było aaaa 🤣po kazdyn wyrazie aaaa...Dzizys..."Mówią na nas angels"🤣

      Usuń
    18. Melu,ostrzegam...nie oglądaj przed zaśnieciem😜bo Ci się mogom te angelsy przyśnic.a uwierz strach może byc 😂

      Usuń
  5. Rozumiecie teraz dlaczego okna umylam, żeby jak ci dziennikarze nie siedzieć na tyłku, bo można hemoroidy dostać!!! Same korzyści, okna czyste, hemoroidow brak. 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. codziennie wywalam śmieci z co najmniej 30 koszy
    a wiedziałyście że sprzątaczki nie wyciągają śmieci razem z workiem tylko muszą je przekładać do jednego wielkiego wora?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie zależy od miejsca pracy
      Ale nie zazdroszczę w takim razie🤤🤤🤤

      Usuń
  7. Nie mam papierowych gazet! Co gorsza nie mam miejsca na tyle pojemników na śmieci!! Masakra!!!

    I jeszcze poniedziałek dzisiaj! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makabra!

      Ale za tydzień nie ma poniedziałku:))

      Usuń
    2. Słuszna słuszność! :D :D

      Usuń
    3. ale jest plan rezurekcyjny na niedziele i to troche przeraża....

      Usuń
    4. A ja pierwszy raz w życiu waham się. Zawsze oczywistością było te wczesne wstawanie w Wielkanoc

      Usuń
    5. a ja nie byłam od 15 lat chyba...

      Usuń
    6. U nas Msza Wigilii Paschalnej jest o 22. Kończy się po północy procesją rezurekcyjną. W niedzielę nie trzeba być w kościele.

      Usuń
    7. Super
      Tylko wytrzymać te 2.5 godziny🤤🤤🤤

      Usuń
    8. Dużo się dzieje więc jakoś szybko mija. A sobota i niedziela razem do kupy 😁😁😁 Całą niedzielę można się gościć 😁😁😚

      Usuń
    9. I nadrabiać kalorie zużyte podczas mycia okien 😁😁😁

      Usuń
    10. Umiesz człowieka przestraszyć!!

      Usuń
    11. O kurczaczek jestem egoistka, pomyślałam o sobie. Poza tym jakoś muszę wytłumaczyć moje świąteczne obzarstwo😁

      Usuń
    12. Ja nie potrzebuję świąt do obzarstfa:pp

      Usuń
    13. Cholera w sumie też. Ale świąteczne lepiej smakuje 😁😁😁

      Usuń
    14. Bo jakieś insiejsze jest:))

      Usuń
    15. No swionteczne 🐣🐔🐤🐥

      Usuń
    16. 🐥🐣🐰🐑🐑🐑

      Usuń
    17. Rybenko a co Ty będziesz jadła? Wielki Post się kończy kochana...🐇🐰🐮🐷🐖🐣🐥🐤🐔🐐🐄🐏🐠🐟🍖🍣🍟🍗🍕🍝 czy 🍏🍊🍌🍑🍇🍉🍍🍓🍈🍐🍋🍎🍅🍒

      Usuń
    18. muszę jakiegoś posta o tym jedzeniu palnąć
      przez uchyłek sporo się zadziało w tej sprawie...

      Usuń
  8. Poniedzialek po zmianie czasu to zuo 😑

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a u mnie juz po poniedzialku, caly dzien czytalam kryminal, pora spac

      Usuń
    2. Tez mialam dziwnie dzisiaj a lubie ten czas......

      Usuń
    3. i kto zabił Mari?????

      ja tez lubię, ale zimowy ogólnie lepszy jednak, zwłaszcza zimą

      Usuń
  9. Pamientam te gazety!! Brrr. Chhociaz faktycznie bylo mega ekologicznie, zwlaszcza ze reklamowka to wtedy byl szpan i niekt by nie wyrzucil i plastiku wszedzie nie bylo, tak ze nawet nie trza bylo sortowac. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto by pomyślał że kiedyś będziemy widzieć zalety tych gazet??😶

      Usuń
    2. Moze trza to opatentowac i sprzedawac jako worki ekologiczne ;P

      Usuń
    3. Czyli kolejny pomysł na biznes??
      Biznesmen gawędziarz to my😁😁😁

      Usuń
  10. no i supstytut papieru toaletowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matko, jak mogłam zapomnieć???
      to chyba wyparcie zadziałało!!!

      Usuń
  11. Rybenka, odnalazlam z ciekawości te dwie siostry w ddtvn...nie byłam w stanie wysłuchać tego wywiadu do konca...AAAAAA, aaaaaa, Aaaaaaa....AAAAAAAA!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Melu, Ty nie zrozumiałaś tych dziewcząt, one chciały zaśpiewać aaaaa kotki dwa, tylko słów zapomniały 😜😁

      Usuń
    2. czy mowa jest o karpioustych siostrach G?? :D

      Usuń
    3. Nie, tym razem to nie one :DD
      Te som blondynki

      Usuń
    4. też się zastanawiam, ale siostry G przynajmniej śpiewają po polsku :p

      Usuń
    5. Lucha nie jestem pewna czy one faktycznie śpiewają po polsku :DDD Wsłuchuję się, ale może przygłuchłam :D

      Usuń
    6. siostry G to inne zjawisko, tamte som z amerykańskimi aspiracjami:pp

      Usuń
    7. Laila, Ty to chyba po 15 sekundach musiałas przestać słuchać, to całe ciało boli od takiego spiewania!

      Usuń
    8. bo to dość specyficzna wokaliza :p staram się ich słuchać wyłoncznie w pracy, bo nie mam głośnikuf :p

      Usuń
    9. czyli jednakowoż fascynuje Ciem ten ich rybi wyglond!!!

      Usuń
    10. Nie! Raz zaryzykowałam i nigdy więcej tego błędu nie popełniłam! Ale mój M nie wiedzieć czemu przez chwilę słuchał z namiętnością i do mojego pokoju te jęki dochodziły :D

      Usuń
    11. oczewiście! wyjontkowy!!!

      Usuń
    12. ale dziefczynki, jaki śfiat byłby nudny bez takich indywiduuuf ( truuudne słowo:P)

      Usuń
    13. dlatego lubiuam Maciarewicza :pp

      Usuń
    14. Matko!!!! Teraz obejrzałam te hamerykanki! Znają dwie litery alfabetu aaaaa, aaaeeee aaaeee- za to doskonale :D

      Usuń
    15. Lucha, a chcesz bana???
      jedna taka D poleciała za tę miłość:ppp

      Usuń
    16. :DDD
      Laila, warto było, co nie??
      mnie gały po domu wędrowały jak oglądałam:pp

      Usuń
    17. Laila to i tak cut że doszłaś do eeee, bo ja nie dałam rady ani ich słuchać ani na nie paczec

      Usuń
    18. no nic nie poradzę, radosny, uśmiechnięty i mądry taki :p

      Usuń
    19. https://dziendobry.tvn.pl/wideo,2064,n/amerykanski-sen-siostr-oliferuk,256031.html

      Usuń
    20. https://dziendobry.tvn.pl/wideo,2064,n/amerykanski-sen-siostr-oliferuk,256031.html

      wuala!

      Usuń
    21. Mela niczym błyskawica:PP

      Usuń
    22. miałam uszykowane gdyż ponieważ laili wysyłalam;)

      Usuń
    23. to jakieś zakazane działąnia zakuisowe som!!

      Usuń
    24. Na to wyglonda. W dodatku byłam pewna że nie wytrwasz do końca a wytrwała ;pp

      Usuń
    25. Znaczy że Laila nie wytrwasz

      Usuń
    26. ja nie wytrwałam
      a może miały jakis przekaz

      Usuń
    27. NIE MIAŁY!!
      oglądałam na żywo i z ciekawościom
      poza tym, ze som wysokie nic nie udowodniły;p

      Usuń
    28. Mela i znowu sikam, jak powoli pzreczytałam ze zrozumieniem:DDDDD

      Usuń
    29. Przekaż 😂😂😂
      Przekazały że znajomi pierwszomajowy literek alfabetu

      Usuń
    30. Ja wytrwałam- w ramach umartwiania się przedświątecznego! :D

      Usuń
    31. Laila, masz zaliczoną pokutę za 5 następnych spowiedzi:pp

      Usuń
    32. Dziekuję! Czuję się rozgrzeszona! :D

      Usuń
    33. O boooszzzz
      Przekazały że znają pierwszą literę alfabetu !

      Usuń
    34. Laila, rzutem na taśmę w poście się załapujesz na rozgrzeszenie:pp

      Usuń
    35. Mela, naprawdę pojęłam o co ciebie biega!!

      Usuń
    36. Ale chciałam się poprawić żebyście nie myślały że ja mufie jak te amerykańskie dziefczontka

      Usuń
    37. ooo nieee
      Ty móisz ZUPEŁNIE inaczej:ppp

      Usuń
    38. ale f sumie
      może mufisz??!!

      Usuń
    39. Ale przecież nie słyszę aaaa

      Usuń
  12. A kto pamięta worki do odkurzacza wielorazowe, tzn. materiałowe wymagające wytrzepywania? Nie było kiedyś papierowych. Zmora mojego dziecinstwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA JA JA!!
      Ale się kurzyło wszędzie, mamam kazałą na balkonie i całe osiedle w kurzu:pp

      Usuń
    2. mi jakoś szczęśliwie wypadło z pamięci 8-)

      Usuń
    3. jak mnie farba drukarska na tyłku:ppp

      Usuń
  13. A ja codziennie mam gazety w domu. :) Właściwie to jedną ale ma te minimum 25 stron.

    Czasem trzeba ruszyć do sprzątania. Nie ma co moim zdaniem. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Może przesadziłem z tą ilością stron, ot zwyczajny dziennik. :) Chociaż w sobotę mają od niedawna dodatek, wtedy gazeta jest chudsza, a nadrabiają dodatkiem.

    OdpowiedzUsuń