czwartek, 16 listopada 2017

ludzie wiersze piszą:))



Tryptyk kobierzyński

I cz.groteskowa

Niedaleko od Krakowa
Pasła się łaciata krowa.
Dnia pewnego zabłądziła
I Kobierzyn odwiedziła.
W Kobierzynie życie płynie ,
jak choremu po rycynie,
Zastrzyk ,kaftan i tabletki.
taki żywot nie jest lekki.

II cz.blogowa

Pewna Olga ,co od rana 
Jest ogromnie zabiegana ,
Bo serwuje drinki różne 
I poprzeczne i podłużne.
I na humor i na kaca 
Bo taka jej właśnie praca.
Więc ta Olga wespół z Rybką 
Podejmują akcję szybką
Której celem jest klikanie 
I pewnej Społdzielni przetrwanie.

IIIcz. nasza wspolna.

Wzdłuż szpitala szlak zielony.
Trawnik ładnie przystrzyżony.
To zasługa jest Spółdzielni ,
Gdzie pracują ludzie dzielni.
I choroby swej nie czują ,
Kiedy od rana pracują.
A pan Kracik się raduje 
Kiedy Spółdzielnia pracuje.

TRZEBA KLIKAĆ I GLOSOWAĆ
TRUDU SWEGO NIE ZAŁOWAĆ
JAK CHCESZ BYĆ NA WYMUSZONYM
MUSISZ KLIKAĆ JAK I ONI. 


autor - Liviia:))









114 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za talent...Dobro niech się Niesie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelka!!!
    Livia,masz talent:)
    A kim jest pan Kracik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u Owoca paznokć zrobiony,
      Choc lezy on dzisiaj poszczykniony,
      Za nadwagie to musi być kara,
      Bo nie stosuje on diety od zara,

      Ale na Kobierzyn na pewno zaklika,
      Bo jako-taka jest z niej kobita :-)

      Usuń
    2. Dzięki :*
      Sie zastanawiam jak se dzwigne 13 kg Cukru zebu np.przewinąć...hmmm

      Usuń
    3. I niech ktoś odważy się nie zagłosować :-) cudnie napisałaś 😀

      Usuń
    4. Owocu, zdrowiej i do przodu!

      Usuń
    5. Stanisław Kracik dyrektor Szpitala Specjalistycznego im.Bobińskiego w Kobierzynie.
      Nie lekarz.
      w zamierzchłej przeszłości mieliśmy okazję się spotkać ..przy wózku niepełnosprawnej dziewczyny.Młody Kracik chciał ,aby dziewczyna zdała maturę i werbował studentów by pomagali jej w nauce.Ja byłam właśnie taką studentką
      Jestem zażenowana pochwałami bo wierszyk z gatunku takich sobie rymowanek ,ale chodziło mi o przesłanie ,ABY KLIKAĆ.
      Olga ,wielkie moce dla kuzynki ,my przecież naprawdę znamy ten strach oczekiwania i mękę chemii.

      Usuń
    6. Ale jak fajnie że pomyślałaś i zrymowalas💜💛💙

      Usuń
    7. Dziękuję Ci Liiviia :-*

      Usuń
    8. Livia,dziekuje za wyjasnienie,kto zacz pan Kracik.
      Trywialnie zabrzmi-ale super z niego gość!!!

      Usuń
  4. A ja jeszcze dziś poproszę o wielkie MOCE dla mojej kuzynki, która po kolejnej serii chemii jedzie odebrać wyniki badań i bardzo by chciała, żeby się okazało, że chemia skutecznie ubiła przerzuty...

    OdpowiedzUsuń
  5. To trzymam kciuki,przesyłam moce i wierze,ze skorupiak zamęczon został!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Livia, pięknie!
    Jakże tu nie głosować,jakże strzelac fochy,
    Kiedy rano wstajesz i po kawie czytasz takie strofy.
    Tak wiec klikać i głosować, swoich palców nie zalowac!

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo Liviia! Już nic więcej nie pisze, bo przed kawa jestem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha
      Ja też się boję!!

      Usuń
    2. Ale kliknąć nie zapomnij
      Jakby ciut przewaga zmalała...

      Usuń
  8. gaga mnie zawstydziła pytaniem - dlaczego nie zamieszczam linków do głosowania na swoim blogu (gaga, bardzo Ci dziękuję, czasem trzeba człowiekowi powiedzieć prosto w oczy żeby się ogarnął)
    bo skoro liczy się każdy głos to przecież niczym nie ryzykujemy, nic nie tracimy
    i to tylko blog, niech się na coś przyda!
    i teraz podbijam - dziewczyny z blogów w linkach - dlaczego nie prosicie swoich czytelników o głos skoro tworzymy tu społeczność?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klarko, widzę, że Ci się udało:))):**

      Usuń
    2. Czuje się wywołana do tablicy, ale
      mam ochotę odpowiedzieć: bo tak!
      No bo przecież uważanie, że nie ma takiej potrzeby gdyż przewaga jest duża i niezagrożona, a czytelnik po linkach i tak krąży po blogach, więc jak zechce to zagłosuje- to żadne tłumaczenie. Ale to moja filozofia.

      Usuń
    3. roksanna, chyba nie masz racji
      Klarka zamieściła wpis przed godzina a głosy rosną, że ho ho ho!

      ale Twój blog, ja się nie wtrącam!!!

      Usuń
    4. roksanna, Ty naprawdę myślisz, że wszyscy Twoi czytacze czytają blog Rybeńki ???

      Usuń
    5. Okej,
      jasne że nie wszyscy czytelnicy, szczególnie jak się ma ich tysiące, ale nie wszyscy ich mają tylu ;)
      Akurat Klarka ma siłę przebicia :)

      No cóż, myślałam/myślę, że chodzi o wygraną a nie o bicie rekordu. Ta moja filozofia dotyczy tego konkretnego przypadku. Zmieniłabym ją, gdyby głosowanie było zagrożone- to tyle. Gdyby Olga napisała, że musimy iść na rekord, to bym się przyłączyła :))
      Klarka zapytała, ja odpowiedziałam.







      Usuń
    6. gaga,
      nie
      nie myślę tak,
      ale myślę
      że Rybenka
      ma o wiele więcej czytelników

      Usuń
    7. I jeszcze jedno, głosują blogerzy, i stali czytelnicy co komentują, tacy co tylko wpadają i czytają- wątpię.

      Usuń
    8. roksanna ja jestem wdzięczna, że Ty głosujesz,( mam nadzieję:))

      Usuń
    9. Dziewczyny DZIĘKUJĘ!!!!
      Oczywiście nie idziemy na rekord.
      Mamy przewagę i mam nadzieję, że wygramy. Że członkowie spółdzielni będą mogli wejść na scenę, odebrać dyplom, poczuć, że ich praca ma sens, poczuć, że są potrzebni i ważni choć przez chwilę.
      To taka fajna idea, z dobrymi emocjami, a Wy wszyscy jesteście dobrymi duchami tej akcji :)
      Dziś też Was kocham :)
      Klarko, pożyczyłam na chwilę Twoje słowa, nie bij ;))

      Usuń
    10. Olga, dopuki spirytusu Klarce nie kradniesz, to jest ok:P

      Usuń
    11. spirytusu chętnie użyczę :))

      Usuń
    12. wygląda na to, że muszę popracować nad wizerunkiem bo to co tu wykreowałam to wieje grozą!

      Usuń
    13. o swojej reputacji to wole nie mysleć przed snem:pp

      Usuń
    14. A mnie nie zawstydziła i co terą?

      Usuń
    15. może Cie wyrzucic z fejesbuka:p

      Usuń
    16. No paczę i nie widzę Cie w znajomych

      Usuń
  9. Liviia cudny wierszyk!!! Wow! Jestem pod wrażwniem talentu!!!!😃😃

    Nie pozostało mi nic innego jak zagłosować - jak co dzień! 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Liviia mistrz! Rewelka!
    Ide glosowac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko i córko ,gdzie tam jaki talent ,takie rymowanki ale cel wielki.
      Dziękuję Wam Dziewczyny za dobre słowa.

      Usuń
  11. Wszystkie części wierszowanego zaproszenia do klikania są bardzo zacne, mi podoba się nieco bardziej część druga i pierwsza. :) No i oczywiście klik poleciał ode mnie.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna tworczosc Livio i bardzo przydatna!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ale czadrsko rosną nam głosy!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, a że dziś chyba świeto bożoleee nuvoooo to można sie napić :)

      Usuń
    2. Blee
      A nawet nie zauważyłam. Byłam w sklepie i nie rzucało się w oczy. Chyba nawet tutaj minęła moda. To bardzo niesmaczne wino jest. Tylko dla branży coś znaczy

      Usuń
  14. dzienki Futi za "Opowieść..." :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyny kochane, dziękuję za moce!
    Kuzynka usłyszała dobre wieści o remisji!!
    Jeszcze będzie trzeba trochę mocy od poniedziałku do środy. Czekają ją kolejne badania.
    Ale jesteśmy dobrej myśli po dzisiejszym dniu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olga,
      cieszę się przeokropnie...!
      od tygodnia dostaję wręcz przeciwne wiadomości,
      i jak nigdy jestem zdołowana...
      Dlatego każda taka wiadomość, ogromnie cieszy! Bo nie może być, żeby skorupiak rządził!

      Usuń
    2. Roksana tulam mocno i wysylam dobrą energię dla Ciebie :-*

      Usuń
    3. Roksanna martwię się i przesyłam mega duże moce.

      Usuń
  16. 1476 -mój głos
    mniej mnie,bo zajęcia, ale o głosowaniu pamiętam;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie robiom jedzenie dla dzieciow i pakujom siem 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki źle sie podpielam oj o czy ja myślę......😁

      Usuń
    2. Na łikend z menzem(swoim własnym) nad morze . Nowa sukienka zapakowana , strój kompielowy też 😁⛵

      Usuń
    3. Do morsuf jako futrzak się zapisałaś ???

      Usuń
    4. Boje sie wody i zimna ale jak w pokoju ubiore strój to jakże ja sexownie wyglądać będę hi hi hi ( z radości muzg mi siem gotuje)

      Usuń
    5. Ooo to zazdroszczam figury!!

      Usuń
    6. Kiedyś kupowałam strój kąpielowy i pani podała mi śliczny biało czarny , weszłam do przymierzalni, włożyłam i dostałam ataku śmiechu. Przestraszona pani podeszła i pyta co się stało a ja rozsunełam zasłonke i powiedziałam " proszę zobaczyć orkę wyrzuciło na brzeg" . Taka jest prawda o moim " seksownym" wyglądzie. 😁😁😁😁😁

      Usuń
    7. ja też miałam raz taki epizod
      wzięłam do przymierzalni taki kostium z bou mający takie wycięcia, mnie się oczywiście wylało tak strasznie, że jak Ty, rycałam ze śmiechu, ale cicho:PPP

      Usuń
    8. Ciiiii . Oj tam przynajmniej nie wyglądamy jak anorektyczki. 🍩

      Usuń
    9. no to mnie nigdy nie bedzie dotyczyło:ppp

      Usuń
    10. Rubensowskie kształty są piękne 😉

      Usuń
  18. 1510 ale gonia nas jak nie wiem co

    OdpowiedzUsuń