wtorek, 15 sierpnia 2017

post sponsorowany przez Carpe



Jest taka Moc, którą rozprzestrzenić mogą serca i pomoc innych ludzi. Ta Młoda Dziewczyna, żona, córka, przyjaciel, mama - szuka takiej Mocy i siły wsparcia. Patrząc na Małgosię odczuwam Kogoś mi bardzo Bliskiego.  Moja kochana Renatkę. To spojrzenie, ten strach, ta nadzieja i wiara. Wiem, że nie każdy z nas może dać trochę z portfela, ale każdy może otworzyć i podarować odrobinkę ze swego serce. Proszę wysyłajmy info gdzie się da. Może ktoś usłyszy, może ktoś przeczyta???
Siostra Renatki napisała to tak:
6 lat [*].
W kolejna rocznice..
Proszę wesprzyj choćby złotówka innego Aniołka,który jej potrzebuje
Pani Małgosia dziś liczy na naszą pomoc :)

43 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie MOCE dla Pani Małgosi!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam kochane moje za te cudna słowa, wspólne oczekiwanie i rodzenie 😁
    Maly wieczorem się rozkrecil 😉 Być może był pod wpływem leków które dostawalam podczas porodu i dlatego był taki ospaly?
    Teraz jak jest głodny to daje znać 😄
    Właśnie macha do mnie bolą girką z łóżeczka 😲
    Jak on się rozebrał i wykopal z rozka ? 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :****
      Zajrzyj Meluś na pocztę:-)

      Usuń
    2. Dobrze że się rozruszal. Teraz pewnie będzie chciał jeść co chwilę: ) całuj te girki w imieniu ciotkuf!!

      Usuń
    3. Jak ja piszczę z radości, ze jesteście cali i zdrowi :) MIŁOŚĆ JEST PIĘKNA :)

      Usuń
    4. Mela, pisz, pisz wiecej! Jak to sie dobrze czyta. :D :D

      Usuń
    5. Kas, niedlugo ty bedziesz pisac a ja bede ci zazdroscic ze mój już taki stary A twoja taka młoda 😁
      Dostałaś zdjęcie? Ja nie mam do Ciebie żadnego namiaru Ale prosiłam ze jesli mozecie to żebyście sobie porozsylaly 😊

      Usuń
    6. Nie dostalam pikczera, ale uderze do Rybki z prosba.. :) (nie chcialam sie narzucac ;)).. :)

      Ja na to patrze tak, ze jak ja wciaz bede wstawac co dwie godziny do malej, to Olus bedzie juz pewnie przesypial noc, wiec znowu Ci bede zazdroscic.. ;)

      Ta gola girka na prawde totalnie mnie dzis rozwalila.. :D

      Usuń
    7. Kas, mam tfojego mejla?
      zmęczona jeste to nie pamientam

      Usuń
    8. :) :) :**

      Dostalam !! Dziekuje Rybko!
      Yesoo, jaki on sliczny!! :) :)

      Usuń
    9. nada się na zięcia??:pp

      Usuń
    10. No ba! Ktora matka dostaje noworodka z od razu przyklejonym usmiechem? :D Taki chlopak to sie czesto nie trafia. :) :)

      Usuń
    11. to ty się staraj urodzić pienknom curunie, żeby się na synowom nadała
      wtedy wymagania wienksze:pp

      Usuń
    12. Hehe, racja. Choc ja juz wiem, ze ona bedzie najpiekniejsza. :p :p

      Usuń
  4. Przy kazdym takim apelu nachodzi mnie refleksja, gdzie sa kasy chorych, gdzie panstwo i gdzie pieniadze, ktore Wam kradnie w postaci podatkow i skladek. Aaa, zapomnialam, u rydzyjka i innych podobnych darmozjadow i obroncow zarodkow. Urodzone i dorosle moze juz umierac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo smutne :(

      Dziękuję

      Usuń
    2. To ja może tak pod prąd, skoro jestem od lat stałą beneficjentką służby zdrowia, i zapewne moja składka zdrowotna nie pokryła kosztów, ba, nawet jakbym dodała składki całej mojej rodziny ( rodziców plus męża) to też by nie starczyło- nie czuję i nigdy nie czułam się okradana w tej kwestii, choć czułam pewną niesprawiedliwość jako płatnik na działalności- nie miałam takich przywilejów jak pracownik, ale tu raczej chodzi o składkę chorobową. Nie wspomnę o emerytalnej, bo tu do państwa mam wiele zastrzeżeń.
      Nie wiem czy na świecie jest kraj ze zdrowym rozwiązaniem ubezpieczenia zdrowotnego,które pokrywałoby każde świadczenie, wszystkim. Wszędzie trzeba w jakiś sposób płacić...
      Fakt, u nas z opóźnieniem wchodzi refundacja pewnych leków, metod leczenia, albo nie następuję w ogóle- i to jest porażka państwa.
      Wszędzie na świecie odbywają się zbiórki charytatywne, również na leczenie, więc tu akurat nie ma czemu się dziwić; medycyna idzie do przodu, są terapie eksperymentalne, a człowiek każdej szansy się chwyta.
      Innym problemem jest nieumiejętność gospodarowania tymi zasobami pieniędzy, które wpływają do kas służby zdrowia. Ich wciąż jest za mało, ale każde podniesienie stawki, wniesienie jakichkolwiek dodatkowych opłat podnosi larum w społeczeństwie. (I chyba słusznie, bo ludzie zwyczajnie nie mają zaufania).Jak również opodatkowanie wszystkich grup społecznych stawką zdrowotną- sprawiedliwie. Podam przykład: na działalności. miesięczna składka zdrowotna wynosi ok.300zł a ten kto jest na Krusie płaci KWARTALNIE 126 złotych...
      Biorąc pod uwagę szereg grup uprzywilejowanych, które nie muszą płacić składek do ZUS, to mamy to co mamy...a nie jest to wcale mała grupa.

      No smutna ta nasza rzeczywistość!

      Usuń
  5. A mi się śniło że Mateusz Damięcki był moim dentystą😐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rybko,ja mam sąsiada za ścianą,który ma od lat sztuczny staw biodrowy-chodzil o kulach,rok temu wykryto poczatki nowotworu w plucach,mial operację(wtedy kiedy ja cc).Miesiac temu stan sie b.pogorszył.Krzyczy po nocach,chyba jedzie na morfinie.........
      Śniło mi się,ze on przyszedł do nas o własnych siłach,wesoly i usmiechniety...a jego żona rozdawala pamiątkowe zdjęcia.Wtym wszystkim moja ukochana Mama,ktora cos mi tłumaczyła.....

      Usuń
    2. A to dopiero sen był...

      Usuń
  6. Chyba czas się żegnać z tym polskim pobytem; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny, a ja proszę o modlitwę za świetnego 24 latka. Wczoraj był pogrzeb. Chciałam prosić wczoraj, ale wczoraj był radosny dzień i nie chciałam smęcić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ....
      Taki to świat. Jedni się rodzą. Inni umierają...
      Żal straszny młodego człowieka: ((

      Usuń
    2. Radość przeplatają smutki.

      Usuń
    3. Moce Światła i Miłości dla Chłopaka tam gdzie On teraz jest

      Usuń
  8. Matki Boskiej Zielnej
    bendzie orzech peuny

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam historię, wspomogłam, i cały czas monitoruję...

    OdpowiedzUsuń