czwartek, 18 sierpnia 2016

no dawno się tak nie stało

w zaganianiu pomyliłam daty

hm

i tak wiekszość nie zauważy:)

za kilka godzin już naprawde opuszczam łono, dobrze było, ale chce mi się uż wracać do "normalności"
choć z kilku powodów nasze zycie ostatnio jest malo normalne

ale o tym nie pisze i nie wiem, czy kiedys napiszę

bo taka prawde, blog to tylko część mojego życia
i każdy ma czasem zawirowania życiowe a nawet huragany, i nie zawsze to widać na zewnątrz

no

trzymajcie kciuki za dobrą jazdę:)
O



68 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. włąśnie przeczytałąm, że na moim wyjeżdzie z warszawy Tir wjechał w ekran i są ogromne korki

      Usuń
    2. dobrze, że jeszcze nie wyjezdzam

      Usuń
  2. Jak to nie zauważą?!
    I dobrej drogi! I niech te huragany zamienią się w przyjemne wietrzyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no martwię się o Olgę, bo tylko Ty do mnie napisałaś:)

      Usuń
    2. To potwarz jest. Napisałam do cię z samego rana!!!
      Tylko ty mnię nie czytasz bo i nie odpisujesz:))

      Usuń
  3. Kawa podana o 5
    O mnie to nie ma się co martwić
    Ale dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I raczej to ja się martwilam o świcie
      Odswiezalam jak najeta a tu nic :pp

      Usuń
    2. Jak wrócę to kawę podam jeszcze raz :)

      Usuń
  4. Dobrej, spokojnej drogi :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak bez napojów rano ????
    To szerokiej drogi i idę na kawę :)
    A jak brfi ??????

    OdpowiedzUsuń
  6. Poranna kawa pewnie wystygła
    Zapraszam na świeżynkę :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja biore, czic to juz poludnie minelo. Milej I spokojnej drogi Rybko !

      Usuń
  7. Rybko,spokojnego powrotu do "normalnosci"
    i niech te huragany nie narobia duzych zniszczen

    OdpowiedzUsuń
  8. Szerokiej drogi rybko :)
    Wpadłam raniutko na bloga, zobaczylam że jest stary post pomyślałam że to jeszcze jest wczoraj i dlatego poszłam jeszcze spać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrej drogi!
    Huragany mają to do siebie,że mijają! 😙

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżu kolczasty kolczasty kolczasty
    A ja jak the knick albo co najmniej chirurgach dziś się poczułam:) pierwszy mój prawie samodzielny asyst przy operacji!

    OdpowiedzUsuń
  11. No wlasnie! Bylam tu rano i... calkiem nic.

    OdpowiedzUsuń
  12. To szczesliwej podrozy! Kanapki z jajkiem ma? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No my już w hotelu
    ale piękna pogoda. I widok za oknem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla wszystkich chorych
    taka perełka
    https://youtu.be/rI_71cpy2l4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skad ty to bierzesz?? :PPP

      Usuń
    2. moja przyjaciółka
      ta od 1050 lat
      ma nosa do takich skarbów ;)

      Usuń
    3. piekniejsze niz mydeuko Fa! :P albo conajmniej rowno.

      Usuń
    4. juz sie zakochałam
      i z każdom chorobom walę do Kościerzyny

      Usuń
    5. ja to bym bez choroby pojechala. Taka sie czuje zachecona.

      Usuń
    6. Też planuję zmianę placówki operującej mnie ;)

      Usuń
    7. moge z zaśnienciem łopot mać!!

      Usuń
    8. ukradłam :) jadę do Kościerzyny!

      Usuń
  15. Ja bardzo dobrze puszczam narzędzia, polecam się

    OdpowiedzUsuń
  16. cokolwiek się dzieje, niech to będzie po Twojej myśli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo bym chciała, ale staram się mysleć, co Bóg da, byle w zdrowiu

      Usuń