piątek, 17 czerwca 2016

bez komentarza








nic dodać nic ująć:p



40 komentarzy:

  1. Wow! Czyli można zwariować, jak się jest kobietą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wręcz przeciwnie
      jak jest się pratnerem kobiety :ppp

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. najprawdziwsza
      :)))))))

      Usuń
    2. A mózg faceta jaki jest???
      Na pewno tylko jedna strona się otwiera
      W dodatku powoli ;p

      Usuń
  3. dobrzy a bez tolerancji?


    do osssej

    to trochę jak dobry pijak
    no

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na temat
      Albo sie jest
      Albo sie nie jest
      Albo sie stara
      Bez medalu

      Usuń
  4. A mi ciagle w uszach gra
    I ponoc to norma..
    Tak sie ma po skorupiakach
    I mam zaakceptować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tfoich uszach nie wię, to sie nie wypowiem :pp

      Usuń
    2. może zapomniauam????i co???

      Usuń
    3. Stara jestes to moze

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. takie czasy, że sama muszem zatbać o siebie

      Usuń
    2. a o ktury post sie Pani nroschodzi?
      wuaściwie?

      Usuń
    3. czasy ja każde inne
      cienszkie

      Usuń
    4. a tak!!
      i nie!!
      za ra zem :p

      Usuń
    5. A ty ciagle w maratonie?

      Usuń
    6. ja to lubiem duugie dystanse :ppp

      Usuń
    7. ja w jednech sprawach długie
      w drugiech krytkie :pp

      Usuń
    8. Korytko to rano
      Po 18 nie wolno jesc
      Trza pic!

      Usuń
  6. chciałbym być Twoim telefonem
    przy którym teraz śpisz...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto mnie znowu wykasowal???
      TYLKO NIE MUF ZE AUTOR!!!!

      Usuń
    2. Ktos tu pali cos
      I noe tylko guuupa

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń