niedziela, 3 kwietnia 2016

życie jak żart

jeden z moich ulubionych dowcipów

mąż w delegacji
kobieta postanawia zrobic mężowi niespodziankę
kupuje szafe w Ikei
ale po złożeniu szafa się składa za każdym razem jak przejeżdża tramwaj
składa reklamację
przychodzi specjalista, pyta w czym rzecz, kobieta - jak przejeżdża tramwaj, to szafa sie składa
specjalista - to wejdźmy do szafy, jak przejedzie tramwaj, zobaczymy od środka, co dokładnie sie w tej sprawie dzieje
i wchodza
w tym czasie ( oczywiscie) wraca mąż, otwiera szafę, a facet z szafy - NIE UWIERZY PAN, ALE MY TU CZEKLAMY NA TRAMWAJ

czasem i w życiu zdarzają się takie sytuacje, że sprawy są inne niż na wyglądają
i trzeba udawadniać, ze się nie jest wielbłądem, choć garby widac jak na dłoni :pp










163 komentarze:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka oryginalna torebka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam take w Jerozolimie. To chyba stamtąd przewieziona:)

      Usuń
  3. Dzień dobry i....dobranoc!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka a la fikusna moszna :p
    Dlaczego wczoraj Rybko nie chciałaś być zyrafą, hę ??????

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej
    Ale że mąż wczesniej wrócił /?

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jak mawiała moja Mama
      "zależy gdzie ucho przyłożyć" ;pp

      Usuń
    2. a mój tata
      "nic się nie przypaliło" :D
      nienawidzę tego pytania ;P

      Usuń
    3. ja tez nie przepadam :pp

      Usuń
  7. Kaszę orkiszową kupiłam, będzie na obiad
    Jadła któraś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Grozisz mi????!
    Bo jestem Futi?

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Jesooo
      naprawde Ci prezypiernicze!
      tylko nie wiem
      lepiej przed czy po kościele...

      Usuń
    2. To sie jeszcze wyspowiadać zdążysz

      Usuń
    3. co tydzien nie bede si espowiadac!!

      Usuń
    4. I tu przychodzi mi na mysl fraszka Kochanowskiego "Na nabozną":-))) Widzicie Rybke napierniczajacą Futrzaka???

      Usuń
    5. Rybko, przed koniecznie,to jeszcze zdążysz zalowac za grzech 😊

      Usuń
    6. Czesto w porze jak wierni wychodza z kosciola w niedziele jadę sobie samochodem do lasu na spacerek. Trzeba byc bardzo czujnym, bo ludzie jakby uskrzydleni rogrzeszeniem leca przez ulice nie patrzac czy cos jedzie czy nie. Śmiejemy sie zawsze ze chcą zdążyć przed oblicze Pana zanim zgrzesza 😊

      Usuń
    7. a to jest taka reguła
      jak idą razem więcej niż 2 osoby, to przestaja uważać

      Usuń
    8. Fakt,u dziecka to widać doskonale. Niby wie jak i co a jak z koleżankami idzie to malpi rozumek sie wlacza.

      Usuń
  10. torebeczka ciekawa;D
    pogoda piękna;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebeczka od razu skojarzyla mi sie z Jerozolimą:-)
    Zarcik rzeczywiscie samo zycie. Probuje sobie wyobrazic reakcje mego slubnego i za cholere nie wiem, jak by zareagowl.
    Udanej niedzieli, dziewuszki! W Wielkopolsce piekna pogoda, ale jakos mnie to nie zachwyca, a musi??? powinno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "...Jak to nie zachwyca Gałkiewicza, jeśli tysiąc razy tłumaczyłem Gałkiewiczowi, że go zachwyca..." :)))

      Usuń
    2. Potwierdzam, w Wielkopolsce cudna pogoda
      Mnie ona zachwyca ;)
      I już prawie siedzę na rowerze! :)

      Usuń
    3. melodia, pojedz za mnie też, ja mam jeszcze kilka dni zanim wsiadę.

      Usuń
  12. "Ale ja nie mogę zrozumieć! Nie mogę zrozumieć, jak zachwyca, jeśli nie zachwyca" - tak jak Gałkiewicza nie zachwycała poezja Słowackiego tak mnie,Ize jakos w tym roku wiosna tez nie zachwyca i co ja na to poradze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olga, czy ja sie dobrze, czy zle podpielam? Co by Rybka nie opierniczala. Futrzaka chciala napierniczac za "niewiadomoco", wiec za zle podpinanie moze byc gorzej:-)))

      Usuń
    2. No widze, ze tamtom razom źle! Ale kazą mi rozpoznawac jedzenie i limuzyny i jestem zestresowana:-)

      Usuń
    3. Czasami próbuje zrozumieć,ale chyba się poddam

      Usuń
    4. Iza, no źle! :)))
      ale ta weryfikacja obrazkowa chyba już jest wystarczającą karą ;)))

      Usuń
    5. Futi, Gang Olsena nigdy się nie poddaje ;))))

      Usuń
    6. No i znowu źlem podpieta, wiec jak ma mnie cokolwiek zachwycac??? Tam ponizej...

      Usuń
    7. nie znoszę tych weryfikacji
      i starsznie mnie wkurza, że nie mam wpływu na to, czy są

      Usuń
  13. Futi, to tak jak ja:-(

    OdpowiedzUsuń
  14. oguaszam, żem piersza !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy to ogłoszenie parafialne?:p

      Usuń
    2. sprośne!
      ( wygrywam he he he:PP)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. dżizas!
      gaga, kompromitujesz mię :pp

      Usuń
    5. miłośnie
      żałośnie
      wyrośnie
      ukośnie

      guodna jezdem;D

      Usuń
    6. dobra, dobra;D
      wyszło szydło z worka -chodzi Ci o nabijanie komci;D

      Usuń
    7. nie strasz, nie strasz, bo się....

      Usuń
  15. I po co ta dyskusja
    jak pogoda piekna :p

    OdpowiedzUsuń
  16. nie wyliżą się...cień i tak po tramwaju już pozostanie

    Milutkiego niedzielnego wieczorku Słodziutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nazbierałam zielska z pola i zrobiłam pesto:)

    OdpowiedzUsuń
  18. to jeden z moich ulubionych dowcipów
    nie wiem czy nie jestem pierwsza dzisiaj na temat ?
    za dużo napisałyście, by ogarnąć :P
    torebeczka zacna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cze viki
      chyba nie pierwsza
      Ale może ostatnia:pp

      Usuń
    2. ponoć ostatni będą pierwszymi, czyli jestem przed gagom, kalekom i ciężarnymi ;P

      Usuń
    3. no walki o ostatnie miejsce to tu jeszcze nie było :ppp

      Usuń
    4. Ja tam mogę być ostatnia
      I głodna jestem niemożliwe, ale to może i dobrze

      Usuń
    5. podobno to nie dobrze, z głłodu można umrzeć :pp
      też jestę głodna
      czekam aż kaczka dojdzie :ppp

      Usuń
    6. Rybeńko, ostaf mi troszku kaczki :)

      Usuń
    7. rybciu, czyli jestem pierwsza w walce o to, by być ostatnią !

      ja za każdym razem nabieram się na widok kwiatka Sollet- co ją zobaczę, to zastanawiam się komu przyszła złożyć życzenia :P

      Usuń
    8. to jest dopiero perwersja :pp
      znaczy byc pierwszym żeby byc ostatnim

      Usuń
    9. no to mam nowy przydomek - perwersyjna :P

      Usuń
    10. zamkną Was, zobaczycie!!!

      Usuń
    11. jak razem to będzie raźniej :p

      Usuń
  19. pierwsza!!!!!*

    * i chyba nie znajdzie się potwór, który odbierze to kalece z zapaleniem oskrzeli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co ty taka zapalna???
      Dżizas. Alusia! Tak nie wolno! !

      Usuń
    2. Ale nastrój ma bojowy, to może jest nadzieja na szybkie wyzdrowienie ;)

      Usuń
    3. Mela, chyba masz racjé :pp

      Usuń
    4. Tak myślę, że to objaw zdrowienia
      Oby ;p

      Usuń
    5. o Mela
      to znaczy zaraz jednak będzie drugi post :ppppp

      Usuń
    6. Repo! Czy ty przypadkiem się nie czepiasz??? ;p

      Usuń
    7. wręcz bucham zazdrością
      że ja znowu nie zdążę

      Usuń
    8. Ula, nie skomentuję tego

      Usuń
    9. Albo skomentuję
      Tez mam zapalenie oskrzeli i Się nie chwalę

      Usuń
    10. :ppp

      a ja jestem zdrowa i tez sié nie chwalé!

      Usuń
    11. Ty Rybko to nie jesteś od kolejki po pierwszeństwo
      ani od chwalenia
      się
      tylko od postów pisania !

      Usuń
    12. jak mawiał Gomułka
      blogerzy do blogów !

      Usuń
    13. a śpiácy do łóżek :pp

      Usuń
    14. jeszcze czasu to mi TU NIE ODLICZANO :P

      Usuń
  20. A ja jutro nie idę do pracy!

    OdpowiedzUsuń