środa, 20 kwietnia 2016

nowa świecka tradycja

myslę, że nie mnie jedną szokuje informacja o oficjalnych obchodach rocznicy pogrzebu LMK

ubawiła mnie pewna czytaczka proponując wprowadzenie obchodów rocznic pierwszej miesięcznicy
wiadomo jakiej

zastanawiam się, jak różne dla różnych ludzi są granice obciachu

w wyżej wymienionym przypadku trzeba było coś wymyslić, bo w czasie, kiedy zwykli ludzie by celebrowali rocznicę śmierci bliskiego człowieka, politycy i poplecznicy tych, dla których podsycanie podziałów i obrzucanie błotem inaczej myslących jest ważniejsze od wspominania zmarłych muszą jechać do warszawy i jako te smoki zaić nienawiścią i strzelać jadem

rocznica pogrzebu wydaje sie zatem logicznym wyjściem

wątpię, żeby się przyjęła jako trwała tradycja wśród normalnych ludzi
ale co ja tam wiem...



no i zapraszam na kawę od Luchy!!










177 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaaa...
    jak mawia klasyk ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby czecia w napisanym poscie 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. A moi tego dnia ślubowali....

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. pylą i uczulają
      aktualnie

      Usuń
    2. Jestem za!
      Wyciac te pieprzone brzozy,bo juz na oczy nie widze,a katar mam taki,ze szok.

      Usuń
    3. Martek, Twoja wiara to początek :pppp

      Usuń
    4. Martek, ja zaczynam już w lutym brać lek antyhistaminowy i dzięki temu znoszę lżej ten atak brzozowy
      ale jednak odczuwam :(

      Usuń
    5. Wierzby wyciąć i magnolie!
      Wszystko wyciąć, zabetonować!

      Usuń
    6. i przerobić na pomniki!!!

      Usuń
    7. A potem pod pomnikami skaladac co tydzien,co miesiac, co kwartal, co roku wience i przemawiac!!!

      Usuń
    8. Ja mam właśnie dwie brzozy w ogrodzie:jedną płaczącą ,drugą wręcz odwrotnie- czy powinnam się bać?
      Witam po przerwie technicznej,bywałam trochę tu i trochę tam,oczywiście i w PL byłam też;)
      Miło tutaj :))

      Usuń
    9. Ja też cierpiąca przez brzozy! Widzę że sporo tu alergików.

      Usuń
  6. Rybenka, telepatia? U mnie tez Smolensk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam że jedna z najgorszych rzeczy jest to że nie wyciągnięto żadnych wniosków. O czym świadczy wpadek pada

      Usuń
    2. Im wszystkim sie wydaje, ze sa nietykalni i niesmiertelni.

      Usuń
    3. a jakby co to zrzucą na Tuska :)

      Usuń
    4. gdyby to było nie w PL to można by płakać ze śmiechu,a tak to tylko płakać, bo do śmiechu już nie jest:(

      Usuń
  7. i jeszcze tradycja tablic upamiętniających wygłoszenie orędzia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też!
      Tematów tyle że nie nadążam!

      A potem rocznica odsłonięcia tablicy! :pp

      Usuń
    2. albo i miesięcznica ;pp

      Usuń
    3. a potem rocznica pierwszej miesięcznicy!

      Usuń
    4. I marsz pod te tablice i pomniki!!!

      Usuń
    5. i rocznica pierwszego czyszczenia tablicy z ptasiej kaki :)

      Usuń
    6. i rocznica pierwszego niezaprzysiężenia sędziów TK przez prezydenta :p

      Usuń
  8. Dzień dobry!!

    Jak dobrze, że nie oglądam tiwi...nie dwnerwuję się i żyję w świętym spokoju!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mam dylemat
      spokój czy mierzenie się z rzeczywistością?

      Usuń
    2. lubię wiedzieć, co w trawie piszczy
      ale umiem wyłączyć tiwi jak przekracza moją wytrzymałość

      Usuń
    3. Trzeba wiedziec, kiedy lepszy dla naszego samopoczucia swiety spokoj:-)

      Usuń
  9. A Lucha tak się zmęczyla tym parzeniem kawy że śpi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale do południa się wyrobisz?

      Usuń
    2. czekałam i czekałam na to mleko ;))

      Usuń
  10. Nie jestem jeszcze bardzo stara ale trudno mi spamiętać nazw ulic bo były zmieniane, świąt, które były obchodzone uroczyście albo obchodzone szerokim łukiem, znam miejsca po pomnikach i miejsca z koszmarnymi pomnikami. Dlatego proponuję żyć tak, aby każdy dzień był świętem a każde miejsce ważne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A każdy nasz czym zacny

      Usuń
    2. właśnie, proszę pani !
      nie wierz nigdy Rybom
      one takie som
      mówią ci : dobranoc
      i wrednie piszą post !

      Usuń
    3. Jeżeli chodzi o gage to ja mientka jestę:pp

      Usuń
    4. tylko dlatego nie focham
      bo gdyby Mela tradycyjnie była pierfsza
      to nie ręczę za siebie !

      Usuń
    5. kiedyś napiszę notkę pt "zjawisko socjologiczne zwane "wymuszony blog"

      Usuń
    6. o kryste!!!
      czy ja mogę aytoryzować?????

      Usuń
    7. już się jedna przymierzała do tego niemożliwego ;))))

      Usuń
    8. Klarka, notka to malo, jaka praca mgr albo i doktorska, nawet habilitacja:-) Moze komisje powolamy, promotora itp., itd.??? Tylko ktora sie odwazy taka analize socjologiczna stworzyc, co by autoryzacja przebiegla pomyslnie?

      Usuń
    9. ależ ja opublikuję bez autoryzacji, nie takie rzeczy przeszłam w blogosferze
      a poza tym oj odrobina zaufania!
      i szklanka spirytusu z kurdybankiem ;)

      Usuń
    10. fakt, bez wutki się na pewno nie da

      ale uprzedzam, że mam kłopot z czytaniem ze zrozumieniem :pp

      Usuń
    11. po kurdybanku
      budzą sie demony ;)

      Usuń
    12. Rybka, czytac nie musisz, bo autoryzowac nie bedziesz, mowi Klarka, a Ona wie, co mowi:-) Zreszta bez wodki nie razbieriosz:-) Szklanka ze spirytem ok i kurdybankiem czy skurczybykiem tez, jak zwal, tak zwal, ale przyda sie. Futi zachwala, to chyba tez ok:-)))

      Usuń
    13. Klarka! Jesteś genialna!
      Nalewka na kurdybanku to jest to! :)

      Usuń
    14. na pewno da sie zrobić :) z naszej książki o nalewkach wynika, żę nawet z zardzewiałego gwożdzia wyjdzie pyszna :)

      I chciałam zauważyć, że kaleka jest tradycyjnie pierwsza!!!! mela to raczej za krótki staż ma na tradycję!!!

      Usuń
    15. Mela mistrzyni drugiego posta!!!!!

      Usuń
    16. A ta nalewka może być lepsza od żubrówki :)
      Kolega do butelki czystej wódki wkładał na parę dni pęczek rośliny zwanej marzanką (Asperula), wierzcie, że osiągał spektakularny rezultat! :))

      Usuń
    17. Alusia pamiętaj tylko,że czasy Twojego samotnego inwalidzkiego królowania minęły! Póki co nadal jestem rownież i także kalekom :PP

      Usuń
    18. Ajda! przerażasz mnie i zasmucasz :(
      Zdrówka!

      Usuń
    19. Ajda, gdzie ty się podziewalaś????

      Olga :* :)

      Usuń
    20. choć to mi zaczyna przypominac denatorat
      moja babcia nazywała to denaturą :pp

      Usuń
  11. proponuję beatyfikować LK- bo skoro został zamordowany, to jest męczennikiem
    poza tym ustanowić 10 kwietnia dniem wolnym od pracy- więcej ludzi mogłoby pielgrzymować do grobu
    ponadto ustanowić święto wybrania prezesa PREZESEM i obchodzić co miesiąc- rocznica też dniem wolnym od pracy
    oraz ustanowić święto Szczęśliwego Ocalenia PAD w wypadku- dzień wolny od pracy
    a także ustanowić święto z okazji wybrania Macierewicza na szefa MON- dzień wolny od pracy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile i Tusk dożyje
      oni wszyscy chojracy!

      Usuń
  12. poczekajmy do wyboruf samorzondowych....
    ale siem bendzie dziauo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ulice, rąda, parki, skfery...

      I POMNIKI I TABLICE !!!!

      Usuń
    2. to może trzeba iść i zagłosowac nie za tom partiom?

      Usuń
    3. a nade wszystko IŚĆ GŁOSOWAĆ!

      Usuń
    4. chyba normlnie przylecę!!

      Usuń
    5. Leć, Rybko, leć!!!

      Usuń
    6. A to będą jeszcze jakieś wybory? Ale w razie gdyby, to przyfruń, Rybko, koniecznie!

      Usuń
    7. amakier, umiesz czowieka przestraszy!
      wásciwie zawsze moze byc gorzej:/

      Usuń
    8. a sama jak się boję! prawie, jak szezlong:
      w kącie stoi i sze boi.

      Usuń
  13. Viki, a gdzieś Ty siem szlajaua ? :ppp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tu i tam, ale na pewno nie PiSdu :P

      Usuń
  14. Szkoda slow na te wszystkie obchody... Lepiej, jak mowi Klarka, zyc sobie tak, zeby kazdy dzien byl swietem!
    A ja mam inny dylemat - czyjej kawy sie napic, od Olgi czy od Luchy, co by ktorej nie urazic??? Choc szczerze mowiac, to "nadal bede sie opierd...c, ale z wieksza energia i zaangazowaniem" (jak slusznie podkresla gospodyni bloga). No to wlasciwie chyba niewazne czyja kawa:-))) Dobra kawa nie jest zła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weź podwójną
      jako i ja czynię
      jak która mię otruje to przynajmniej nie będę wiedziała która

      Usuń
    2. Racja, biore dwie:-) One nie są takie, zeby chcialy nas otruc!!! To dobre dziewuszki, mysle...

      Usuń
    3. znów przestałam ogladać tv ze względu na nerwy :)))) kawe pije zbożową mogą być dwie :)

      Usuń
    4. Ja poprosze tradycyjnie kawe w wiaderku od Olgusi☺

      Usuń
    5. dyplomacja nie jest moja mocną stroną :pp

      Usuń
    6. Mogę prosić o streszczenie?

      Usuń
    7. pijam bez mleka
      także ten ;ppp

      Usuń
    8. futi co kcesz wiedzieć?
      tu nic niekt nie wie, nie kuma i nie nadanża

      Usuń
    9. brzozy są be
      kawa jest mniam
      życie jest cudne
      na wybory chodzić trza
      Rybka czyny zacne czyni
      to chyba tyle ;ppp

      Usuń
    10. a zycie jest piękne:))

      Usuń
    11. fakt, to jednak coś innego ;))

      Usuń
    12. No was to rozumiem
      Treściwie
      Na temat

      Usuń
    13. Ale memlania to nie lubię

      Usuń
    14. a niekture lubiom i też mogom!

      Usuń
    15. Gdzie jest ta tolerancja! Dawaj mi jom, zatlukem!

      Usuń
    16. Sucz jestem to jej pokaże!

      Usuń
    17. nie obawiaj się
      f Twoim pobliżu sie nie zjawi :ppp

      Usuń
    18. No myślę!
      Niech by spróbowała!

      Usuń
    19. ja się boja, a co dopiero ona!!

      Usuń
  15. Kurdybanek jest smaczny
    z mleczem i pomidorkami

    OdpowiedzUsuń
  16. Brzozy lubię choć nie powinnam. U siebie mam nawet taką ogromniastą, co strzeże mnie przed piorunem.
    Kurdybanka w życiu nie widziałam.
    Świąt niepoważnych nie świętuję, choć przecież każda okazja jest dobra.
    To do dna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też myslałam, że nie widziałam
      a okazało się, że mam go hurtowo przed budynkiem w pracy ;)

      Usuń
    2. Ja pewnie też, ale nie odróżniam:)

      Usuń
    3. brzozy też bardzo lubię :) choć to ryzykowna deklaracja w dzisiejszych czasach :) :) kurdybanek tez lubię:)

      Usuń
    4. choć mnie uczulają, to też brzozy lubię :)

      Usuń
    5. ja troche nie wiem, jak mozna różne drzewa lubic albo nie
      ja tam lubię, ale bez wielkiej atencji, chyba wszystkie:/

      Usuń
    6. brzoza ma szczególnie piękny kształt
      no i ta wyjątkowa kora

      Usuń
  17. kciauam spytać, ktura jezd godzina ? :ppp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odlicznie do 20.00... Gaga, slyszysz??? Wyprowadz sunie:-)

      Usuń
  18. Jak dobrze, że dziś podwójnie z tą kawą :) na pysk już padam...

    O wielu Rocznicach zapominam. Czasem FB, czy komóra Ważnych mi przypomina. O tych ukochanych serce samo wie - każdego dnia. A politycznie i patriotycznie to ja już od dawna tiaaa

    Moce Kobitki

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest nadzieja ze porobia jeszcze kilka swiat w kwietniu, polacza kwiecien z majowymi swietami i bedzie miesiac wolnego. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale nie dla Ciebie, he he he :pp

      Usuń
    2. ani nie dla ciebie! :P
      ale jak siem upszemy to sobie obejdziemy. :P

      Usuń
    3. Pewnie, dziewuszki, a co!!! Zawsze mozecie swietowac, czy tu, czy nawet na koncu swiata:-)

      Usuń
    4. ja tam mam wolne każdego dnia
      przeciez siedzé w domu :ppp

      Usuń
  20. Właczylam tv a tam co ..... O to !!!! Nożesz qqqqqq......
    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/anders-breivik-wygral-proces-przeciwko-norwegii,637293.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam przed chwilą :(
      dla nas kompletnie niezrozumiały wyrok

      Usuń
    2. Tez widzialam i oniemialam:-(((

      Usuń
  21. Widziałam w tv i oczy przecierałam ze zdumienia. Rocznica pogrzebu! A może jeszcze rocznica pierwszego orgazmu LK, jego pierwszej przemowy bez seplenienia i pierwszej dachówki, która na ich łby spadła.
    Paranoja.

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. mogie przytulić
      ale nie wiem, czy chcesz

      Usuń
    2. chcesz o tym porozmawiać?

      Usuń
    3. cho do mię, bendziemy siem pszytulać

      Usuń
    4. Chyba obejrzę coś i pójdę spać

      Usuń
    5. to juz som czy w tulaniu :pp

      Usuń
    6. może obejrzyj sobie moje zdjęcia jakieś :pp

      Usuń
    7. albo choć na jajko f majonezie :p

      Usuń
    8. ufff
      przytulone jajeczka są bardziej humanitarne jakieś :pp

      Usuń
    9. Futi, ja chyba tez cos obejrze lub poczytam i sie poloze:-)

      Usuń
    10. to zupełnie jak ja :pp

      Usuń
  23. Ale dzień
    nawet pospać nie dadzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świat się kończy... mój. Spałam po południu godzinę...

      Usuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nastempna!!

      tulam i Ciebie, i jajka Ci dam i kurcoka!

      Usuń
    2. musze sobie troche popuakać

      Usuń
    3. puakaj
      tu jezd miejsce na puakanie i radowanie i jedzenie jajek w majonezie
      <3

      Usuń
    4. a kto spragnionemu zabroni??

      Usuń
  25. Potpionć siem nie mogem, wienc tutaj
    czeeeeeeeść Loluś :**
    Mela musiałam siem pouczyć, zdać mały egzamin,potem wyjechałam na tydzień a potem byłam w Polsce. Czasu nie miałam nawet na zajrzenie,jaka ulga,że szystko na sfoim miejscu i Rypkowa Kafe działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i co niby masz na mysli mówiąc, że czasy mojego królowania minęły? hę?? królowa jest jedna!!! zwłaszca kalectwa!!! :) :)

      Usuń