czwartek, 3 marca 2016

modlitwa za Kubę

rok temu umarł młody chłopiec
modliliśmy sie tutaj o życie dla niego
a teraz pomódlmy sie za jego życie wieczne

w śmierci z jednej strony wszystko jest sprawiedliwe - każdy umrze i tyle
a z drugiej - nie ma w niej żadnej sprawiedliwości
jedni umieraja przezywszy życie, inni jeszcze zanim je zaczną żyć

a ci co zostają tez często zostają opuszczeni przez zmarłych niesprawiedliwie
mój przyjaciel ostatnio w ciągu 4 tygodni stracił 4 osoby z rodziny
w tym dwie z najbliższej....

może potrzebna była na górze drużyna brydżowa??







188 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudny czas w tej rodzinie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i twemu przyjacielowi Rybeńko trza naszej modlitwy i mocy

      Usuń
    2. oj ciężki... nie wyobrażam sobie takiego tempa... jak mi umarło kilka osób w przeciągu dwóch lat to ciężko to było udźwignąć...

      Usuń
    3. u mnie tak było, że miesiąc po mojej mamie odszedł stryj

      moja teściowa w ciągu kilku miesięcy starciła męża, brata i najlepszą przyjaciółkę
      młodych ludzi...

      Usuń
    4. o jeżu kolczasty.....

      Usuń
    5. Kolezanka mojej mamy wiele lat temu miala w dwa kolejne dni pogrzeb meza I matki. A ze byla istota psychicznie I fizycznie od nich uzalezniona to niestety do dzis sie z tego nie podniosla. To bardzo dobry czlowiek ale popadla w alkoholizm. W ramach wsparcia jak do nas dzwoni to ktokolwiek by nie odebral telefonu ma nakazane wysluchac do konca wszystkich zali, nawet jak sa "wybelkotane" - poprostu musi sie wygadac I nie ma komu (odwiedzac sie nie pozwala pod zadnym pozorem, chyba sie wstydzi)

      Usuń
  3. Dzień dobry!
    Zwarta i gotowa lecę oglądać cud życia.

    OdpowiedzUsuń
  4. A może człowiek się męczy z tym życiem i męczy a jak już umrze to okazuje się, że po drugiej stronie życia jest dużo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przylaczam sie do twojej modlitwy rybenko
      w takich smutnych chwilach brakuje mi slow.

      Usuń
    2. A dlaczego przylaczylam sie do Klarki zamiast rybenki to nie wiem.
      Ale nie kasuje bo to bylyby bardzo malo orginalne. ;)

      Usuń
    3. nie kasuj bo się poczuję odrzucona z tą swoją depresyjną refleksją

      Usuń
    4. Ja jakoś bardziej martwię się o tych co zostają.

      Usuń
    5. Dlaczego depresyjnie Klarko? Ja jednak pozwolę sobie mieć nadzieję.

      Usuń
    6. Nie czuj się w żadnym razie odrzucona, Klarko. Ja zawsze podzielam każdą depresyjną refleksję:)

      Usuń
  5. To bardzo przykre, kiedy ludzie za wczesnie odchodza...

    OdpowiedzUsuń
  6. Podpisuję się pod każdym słowem i przyłączam do modlitwy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Protestuję przeciwko odchodzeniu. U mojej cioci właśnie zdiagnozowano guz przerzutowy. Teraz szukają tego pierwotnego.

      Usuń
    2. ojej!!!
      bardzo mi przykro Errato...

      Usuń
    3. Errato, przykro mi :(

      Usuń
    4. A wnusia mojej znajomej, śliczna 19-miesięczna dziewczynka, ma ciężki nowotwór z przerzutami...
      Takie to wszystko niesprawiedliwe!

      Usuń
    5. I to jest cos z czym nie umiem sie pogodzic. :(((

      Usuń
  7. właśnie zgłębiamy w pracy artykuł o nowej metodzie leczenia nowotworów chemioterapią, na razie w trakcie badań...nie niszczenie( bo potem z siłą wodospadu pojawiać sie lubi znowu ) a stabilizacja, Pozyjemy, oby jak najdłużej, zobaczymy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem bardzo sceptyczna słuchając o nowych metodach leczenia raka
      nie ma tygodnia, zeby w wiadomościach nie podano informacji o rewolucyjnym nowym leku
      choć zdaję sbie sprawe że pojawiaja sie nowe leki
      i fakt, bardziej chyba wszystko zmierza ku sprawieniu, że rak to bedzie choroba przewlekla
      w sumue ja jestem tego przykladem, ciągle biore leki na niego przeciez

      Usuń
    2. tym razem leki pozostają te same
      zmienia sie proces prowadzenia terapii.
      a niech będzie chorobą przewlekłą, byle dał dozyć do setki !

      Usuń
    3. Ja z kolei zawsze z nadzieją witam nowy rodzaj chemii. Bo ta wyniszczająca do niczego dobrego nie prowadzi.

      Usuń
    4. no u mnie doprowadziło do wyleczenia
      chyba

      Usuń
    5. mi tu nie chybaj !
      znalazła się rybka-chybka :p

      Usuń
    6. I ja czekam na jakąś rewolucję choć zdaję sobie sprawę, że to może być długi proces i dobra wola koncernów farmaceutycznych.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. a u mnie od paru dni po prostu byle jak :(

      Usuń
    2. U nas śnieg się stopił :)

      Usuń
    3. A wczoraj, albo przedwczoraj miałam jakieś omamy? Wydaje mi się, że go widziałam ;)

      Usuń
  9. Życie potrafi być okrutne , staram sie o tym pamiętac jak mi się włączy narzekanie czy ine doły egzystencji ..... Dużo mocy dla tych ludzi co musza z takimi rzeczami się zmierzyć .... !

    OdpowiedzUsuń
  10. ja również przyłączam się do modlitwy :(

    OdpowiedzUsuń
  11. A po za tym to czwartek, no nie?

    OdpowiedzUsuń
  12. czwartek tchnie optymizmem, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  13. pszepis na mienso
    propoporcje na 2 kg, nidgy tyle nie uzbierauam :p wienc pi razy oko

    4 łyżki cukru karmelizujemy, dodajamy pół kostki masua/tłuszczu, 4 ząbki czosku, dodajemy 100 ml maggi i miensko
    i robi sie samo
    przepis dotyczy drobiu (kszydeuka i udka), ale ja z powodzeniem zrobiuam karkufke i żeberka


    wiem... cukier i maggi
    ale trfa to kfile :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tej tfej mondrej ksionszki?

      Usuń
    2. z mondrych ksionszek mam wiersze Lesmiana, wienc raczej nie :P

      Usuń
    3. a i indyka też tak można jak mniemam? :p

      Usuń
    4. Taaa maggi i cukier..... Taaaa

      Usuń
    5. indyk jak najbardziej, tłusty jest ;p

      Usuń
    6. to tak jak ryba
      ale muj tuszcz zdrowszy chyba:pp

      Usuń
    7. nie ogarniam tego fragmentu, gdzie robi sie samo. ;)
      czyli smazysz, pieczesz, gotujesz, jesz surowe? :)

      Usuń
    8. Rybny z morskij a nie rybny to ni e wiem

      Usuń
  14. Rybko, dziękuję. Dziękuję bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :**

      a te daty - to tajemnica jakaś...

      Usuń
    2. JUŻ WIEM!!!
      mam daty po amerykańsku w gmailu :pp!!!!

      Usuń
    3. Data najmniej ważna, ważna pamięć modlitwa.

      Usuń
  15. przeczytałam własnie, że Tina Turner w stanie krytycznym!!!
    Jeszcze niedawno szalała na scenie a połowe młodsi ludzie zazdrościli energii!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a żebyście wiedzieli, na jakim portalu znalazłam to info :ppp

      Usuń
    2. a co jej jest?
      na jakim?

      Usuń
    3. nie zgadniesz nigdy!!

      ciekawe, ze wszedzie indziej taka cisza:/

      Usuń
    4. straciła przytomność, nie wiadomo dlaczego
      tyle przeczytałam
      ale ta cisza jest dziwna

      Usuń
    5. nie zgadne. Gdzie? w "nie"? :P

      Usuń
    6. wrecz naprzeciwko:)))
      nie to już zupełnie nie moja estetyka
      a tam wchodze żeby informacje o papiezu albo innych sprawach katolickich zobaczyć
      choć zwykle sie niechcący czymś nabuzuję

      Usuń
    7. już jest w se, fakcie, esce

      Usuń
    8. piszą o wylewie
      ale z pytajnikiem

      Usuń
    9. a to u nas tez doczytalam. Oprah mowi, ze to plotka, ze miala ino grypem.
      Ja myslalam, ze moze wlasnie dzisiaj cos siem staneuo.

      Usuń
    10. taka aktywna kobita no nie?

      Usuń
  16. oraz podoba mie sie ten spokój
    od czasu do czasu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie niepokoi. ;)

      Usuń
    2. Mammaaaaaa!
      Nabijamy komcie!!!! ;ppp

      Usuń
    3. a ja je bede kasować :pp

      Usuń
    4. taaaa...
      wtedy śmignęło całe 200 ;ppp

      Usuń
    5. Nie licz na spokój :) Zaraz Żyrafa się przebudzi z popołudniowej drzemki, Mela zacznie czyhać na drugi post i zacznie się jarmark, jak zwykle ;)

      Usuń
    6. w czym problen?

      Usuń
    7. a co, rozwionzanie masz??:p

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. he he he

      cuda panie, cuda!

      Usuń
    2. Jestem ale jakby mnie nie było

      Usuń
    3. Ulotniona bardziej niż melodyjna

      Usuń
    4. Dobrze to ujelas rybko ;)
      Ulotnilo się ze mnie powietrze i energia i wszystko!
      Dobrze że jutro piątek :D

      Usuń
    5. To gdzie tak dałaś się ulotnić?? ;)

      Usuń
    6. Jestem dzisiaj strasznie zmęczona

      Usuń
    7. szkoda zycia na sen:))

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    9. Ja nie wiem co tam napisalam!

      Usuń
    10. MELA:DDD
      z Toba jest gorzej niz przypuszczałam!!!!

      Usuń
    11. No !!
      Ja też nie przypuszczalam!;pp

      Usuń
    12. a poza tym sama zobacz
      co chwila ktoś cie szukal, a jak jesteś to nikogo nie ma :P

      Usuń
    13. No właśnie!
      Może one się pytają o mnie żeby upewnić się że mnie nie ma?????

      Usuń
    14. i to bardzo niemiłe że się skasowałaś:(((

      Usuń
    15. no moze tak byc
      to by wyjaśniało :p

      Usuń
    16. Odtworzylabym żeby ci poprawić humor ale naprawdę nie wiem co tam napisalam

      Usuń
    17. Mela pytamy o Ciebie,bo chcemy zebys byla:)

      Usuń
    18. Martek, nie sciemnaij ;p
      Rozgryzlam was
      Przy niewielkiej pomocy rypki

      Usuń
    19. jak zwykle mój udział w tym blogu jest minimalizowany :pp

      Usuń
    20. Przynajmniej nie masz dużo roboty ;p

      Usuń
    21. Przecież jesteśmy ;P

      Usuń
    22. Melus,jakis podstep weszysz?
      A my sie martwimy jak Cie nie ma
      A babeczka byla?A cukiereczki podjadalas?

      Usuń
    23. Ani babeczek ani cukiereczka!

      Usuń
    24. Taka grzeczna dzisiaj???
      Ja się do jogi przymierzałam, ale za bardzo skostniała aktualnie jestem ;P

      Usuń
    25. Mel,pochwala! :)
      Laila,a Ty nie szalej dziecino

      Usuń
    26. ja szaleję tylko w łóżku ;P

      Usuń
    27. Martek, nie chwal bo nie ma za co
      Czy ciastka zjadlam!

      Ale babeczki i cukierków nie zjadlam ! :D

      Usuń
    28. Mela, trzeba Ci chyba zrobić spis powszechny słodyczy ;P

      Usuń
    29. Czeba mi gebe zakleic chyba

      Usuń
  18. Biedna:). To ja bym spała na siedząco :-) :-) :-), by tyle nie iść.

    OdpowiedzUsuń
  19. A że tak zapytam: coś jeszcze dzisiaj pykniesz Rybko?

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam na myśli kolejną notkę :-) :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi być ponad 185 komci
      Takie przepisy
      A rypka nieugięta ;p

      Usuń
    2. ide spać najpozniej po 165 dzisiaj!

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. tttaaa
      autor
      mela
      zaczynam sie naprawde martwic!!!

      Usuń
    5. a po co ma pykać
      jest Mela, będzie pierfsza
      Indyk sie skonsumowal

      Usuń
    6. A ja zaczynam podejrzewać że dzieciaki mi czegoś dosypaly do herbaty ;p

      Usuń
    7. albo przebrał za fuczaka :pp

      Usuń
    8. jutro trzymaj herbate w zamknientym kupku!

      Usuń
    9. Kurcze, myslalam że się moje koncie nieopublikowaly
      Bo się nie poznlalam w tych serduszkach
      Myslalam że mam kfiatka!

      Usuń
    10. jutro bedzie post o narkotykach!

      Usuń
    11. a ja wyjeżdżam i neta nie będzie wieczorem !!!!!

      Usuń
    12. Mam tylko kubek otwarty ale muszę kupić z wieczkiem żeby mi te bestyje nie pluly jak gadajom
      I żeby nie dosypywaly nic

      Usuń
    13. ja w ten weekend tez będę malo

      Usuń
    14. przypomniala mi sie ta historia
      jak nauczycielce Kreta dolali

      Usuń
    15. O Matko! I jak z tą nauczycielka?????

      Usuń
  21. Niech pyknie!!! To ja napiszę te kilkadziesiąt komentarzy. A co?! Nie dam rady? Dam:).

    OdpowiedzUsuń
  22. Ino w nagrodę chcę być pierfsza:)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie nie
      ide sobie!
      serio!!

      Usuń
    2. tak ????????
      jak nowe nicki proszą to idzie
      stare sie tu preferuje
      dla nich to i trzy posty były !!!!!!
      a my młodzi
      to dla nas się nie godzi ??????

      Usuń
    3. o Boże!

      ja się naprawdę zamknę w sobie :pp

      TO JEST SZANTAŻ EMOCJONALNY!!!

      Usuń
    4. Wiesz Repo, my to już stare gruppies, Rybka szuka nowej Klienteli ;P

      Usuń
    5. JEST !
      I APEL DO POCZUCIA PRZYZWOITOŚCI
      GODNOŚCI
      I HONORU

      Usuń
    6. dołóż Ojczyznę i żołnierzy wyklentych jeszcze może!!

      Usuń
    7. ...no i poszli sobie goście
      Czy ta ryba, proszę pana, była dobrze wychowana???

      Usuń
    8. poszli kfiaty skladac na pomniki :p

      Usuń
    9. ja to tradycyjnie
      spać i wygrzać się
      dobranoc !

      Usuń
    10. Repo, tylko ten śpik Cię usprawiedliwia przed tak wczesnym opuszczeniem towarzystwa ;)

      Usuń
    11. Nic jej nie usprawiedliwia!!!

      Usuń
    12. Zgadzam się!!!! Po co tyle spać???. należy z nas przykład brać :).

      Usuń
    13. Max 6 godzin w nocy spię
      Ale rano mam problem żeby wstać

      Usuń
  23. No ja to se wypraszam... żadne ze mnie stare gruppies!!! Jam młódka jest.

    OdpowiedzUsuń
  24. I nie chcę się chwalić, ale poprawiły się moje stosunki z Dorotką. Przyszła do mnie do łóżka i udeptuje sobie kołderkę.

    OdpowiedzUsuń