czwartek, 10 marca 2016

marzec

w marcu jak w garncu
a w tym szczególnie
i nie myślę tu o pogodzie
ta to akurat stabilnie nie za dobra

chyba dziś czeka mnie ciąg dalszy niespodzianek:)

w postaci człowieków

chyba

:)


148 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawke biore i zmykam do pracy

      Usuń
    2. miałąm nie pić, ale przy tej pogodzie czysto barowej sienie da...

      Usuń
    3. No nie da sie.Ja juz dwie wypilam...

      Usuń
  2. Fajne takie niespodzianki:)
    milego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaa
    chwilowo mąż mi się zepsuł. ..
    jeżeli mówi że chyba nie pójdzie do pracy to ja dzwonię na pogotowie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadzwoń.....moj brat z Niemiec tak się wzbranial przed lekarzem,ze w konsekwencji tego zwlekania,wczoraj miał drugą operację....Niby ok,ale nikt mu niczego nie może zagwarantować...

      Usuń
    2. Owocku, będzie dobrze, tylko muszą go za karę pomęczyć .

      Usuń
    3. Rybko dzwon
      Moj jakby mi tak powiedzial,to bylabym przerazona.On do pracy zawsze idzie,jeszcze nigdy nie byl na L4.

      Owocku,bedzie dobrze:*

      Usuń
    4. No...wierzę ze będzie dobrze,ale to przez własną głupia upartość tak się urzadzil..

      Usuń
    5. kfilowo polaz do roboty:(

      Usuń
    6. Rybko miej rękę a raczej pletwę na pulsie...

      Usuń
  4. Rybciu, miłych spotkań rodzinnych :)
    A męża do lekarza! Koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rybko, pomyśl sobie, ile miałabyć niespodzianek w marcu, gdybyż na przykład miała na imię Krystyna...
    albo Bożena ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo Pelagia czy Balbina!!!
      Mezusiowi zdrowia, a Tobie , Rybko, znowu milych wrazen zw. z człowiekami:-)))

      Usuń
    2. Mariola to ja chciałam mieć na imię
      albo Grażyna
      albo Julita ( ???? )

      Usuń
    3. Repo,ja tez w czasach podstawowki chcialam miec na imie Mariola:)Moje mi sie w ogole nie podobalo.
      A potem mi przeszlo:)

      Usuń
    4. Moje mi się nadal nie podoba
      ale Marioli też nie chcę
      tak naprawdę, to chciałabym mieć na imię Szyszka

      Usuń
    5. Ja swojego też nie lubię.

      Usuń
    6. Wystarczy wyjechac za granice.. czasem. Ja swojego nie lubilam, bo za moich czasow co druga dziewczynka to byla Kasia.. czlowiek traci indywidualnosc ;)

      Za to tutaj jest Kasiek bardzo malo, a przy okazji Kasia sie wszystkim podoba, wiec i ja polubilam. :)

      A mnie sie zawsze podobaly imiona np. dziewczyn z nowolipek.. taka Bronka na przyklad. :)

      Usuń
    7. Bronka jak Bronka
      ale Kwiryna ...;p
      A psina cudna, widzialam wczoraj na zdjęciu !

      Usuń
    8. Widzicie, jakie to rozne gusta, ja w dziecinstwie chcialam byc Kasia wlasnie:-) To bylo moje najwieksze marzenie obok resju dookola swiata.

      Usuń
    9. Na "spędach" rodzinnych pytali mnie, kim chcialaby byc Izunia, to odpowiadalam, ze Kasią. Kiedy pytali, jakie jest moje najwieksze marzenie, mowilam miec na imie "Kasia". Wtedy ciotki patrzyly jedna na drugą i nie wiedzialy, o co chodzi:-)))

      Usuń
    10. Niestety jedna Izabela prawie odbiła mi chłopaka :(
      za to miałam w szkole koleżankę Izę-Izoldę

      Usuń
    11. Repo - dziekuje. Mloda jest typowa Husky, z wyciem, chodzeniem wlasnymi sciezkami, itp. ;)

      A co masz do Kwiryny? :p Bardzo ladne imie. Poza tym sa jeszcze Apolonie, Lucyny, Franciszki, Wieslawy - miod malina. :)

      Iza - ominely Cie rozrywki typu pol szkoly sie odwraca na korytarzu, jak uslyszy imie Kasia, nigdy nie wiesz czy ten calkiem calkiem facet mowil do Ciebie czy do 10 innych Kasiek ;).. albo jak matka wola z okna na podworko na obiad, pol podworka sprawdza ktore okno.. mnie to strasznie nerwowalo.. ;)

      Usuń
    12. Wiem, wiem, dzis to wiem, ale ja w klasie tez mialam jeszcze 2 kolezanki Izy (a wredne byly!). Jedna obrazalska, np. kiedy okazalo sie, ze kupilam takie same buty (skąd mialam wiedziec, ze kupi?), to nie odzywala sie i butow nie nosila!!! A druga zarozumiala (jakby wszystkie rozumy zjadla!). Ale nie wszystkie Izy takie, co nie?

      Usuń
  6. To juz marzec?
    Chłop nie wytrzymał mówisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sypie się
      co by bylo, gdyby do tego Paryżewa nie pojechał??:p

      Usuń
    2. To juz by na bank zombiał!

      Usuń
  7. to masz kociou z temi gościami
    plus choroba w domu, to już nie jest fajnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kocoiu to najmilsza część:))

      Usuń
    2. ale weś to wszystko poguć :)

      Usuń
    3. ale weś skont potem wspomnienia?

      Usuń
  8. jeden człowiek przykeciał już niespodziewanie rano:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez chcialabym miec niespodzianki jakies, a musialam umyc okno balkonowe, wielkie. Bylo brudne okrutnie, a teraz, jak slonce zaswiecilo, to nic nie widzialam. Mnie to az tak nie przeszkadza, ale... Okien myc nie lubie, prasowac tez nie!!! Sa jednak takie rzeczy, ktore zrobic czeba i kuniec. Chyba zeby gosposie, ale... Moja kolezanka mowi, ze jakby chciala kogos do sprzatania,to najpierw by musiala posprzatac, zeby wstydu nie bylo:-))) A Wy, dziewuszki, lubicie okna, prasowanie i te rzeczy???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prasować tak
      kible wiadomo
      okna nie
      zmieniać pościel nie
      cerować tak

      Usuń
    2. Pasować tak
      pościel tak
      prać tak
      Sprzątać nie!

      Usuń
    3. prałyście w dzieciństwie wielorazowe chustki do nosa?
      do tej pory wspominam ten koszmar
      namaczanie tych płacht, przeważnie w kratę
      zawsze śliskie, ciągnące się gile
      a kozy nie chciały odmakać !

      Usuń
    4. Ja mialam same takie dziewczece, wyszywane, i z koronka.. a gile - jak przychodzilo do prania - byly zaschniete juz, wiec tak zle nie bylo.. a potem sie pol dnia spedzalo na prasowaniu i ukladaniu w konkretny sposob..

      chyba mam sentyment do tych chusteczek.. :)

      Usuń
    5. mam nadzieje, ze nikt akurat nie palaszuje sniadania czy lunchu.. ;)

      Usuń
    6. no dajcie spokój!
      nie przy kawie!!!
      może w przyszłości oszczędźcie takich szczegółów, bo zupełnie nie kręci mnie turpizm

      Usuń
    7. Co innego trupizm
      ten lubimy jak niewisdomovo;)

      Usuń
    8. trupizm absolutnie!!! :)))

      Usuń
    9. Kas, dobrze, ze akurat nie konsumowalam, ale myslalam, ze padne ze smiechu, kiedy czytalam o tych zaschnietych gilach (jak obrazowo!)
      Olga, samo zycie! Pisac nalezy o wszystkim, zaden temat nam nie straszny:-)))

      Usuń
    10. Repo, takie ogromne w kratke chustki dziadka prałam... Fe!!!

      Usuń
    11. Nie no bo ja zrobię bunt Blech!

      Usuń
  10. Rybka???
    Twoj monsz jest dzisiaj w Paryzewie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie
      to był dernier samedi i dimansz:)

      Usuń
  11. A komentarze do komentarzy komentujących komentarze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. precz z dyktaturom komentarzy komentujacych komentarze!

      Usuń
    2. Precz z dyktaturom,precz z dyktaturom,precz z dyktaturom...

      Usuń
    3. Futi
      to by mnie już kompletnie ubilo!

      Usuń
  12. Nie mogę się podpinać
    a chciałam Izie o tych chustach w kratę ;)
    PRECZ Z PRZYMUSEM PODPINANIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypinam sie na podpinanie!:pp
      Niechcem! niemuszem! mogem!

      Usuń
    2. Oooooo!
      bunt na Wymuszonym! :o

      Usuń
    3. Ha, ha, ha, ciekawe, jak sie teraz zachowa Rybka??? Co zrobi z tym bunten??? Czy opierd...li, czy stworzy okrągly stol, czy wpusci milicje do przegonienia buntujacych sie? Obserwatorzy juz siem zbierajom, bedzie ciekawie:-)))

      Usuń
    4. to już etap oflagowania?? ;ppp

      Usuń
    5. O tym zdecyduje komitet obrony tych, co nie chcą/nie mają ochoty/nie umiom sie podpinac:-)))

      Usuń
    6. A kto przewodzi komitetowi?? ;) jakieś zapisy obowiązują? Wpisowe trzeba wnieść??

      Usuń
    7. Nie no wszytko ok ale przeciw czemu się buntujecie??

      Usuń
    8. ja przeciwko turpizmowi
      a reszta to nie wiem ;ppp

      Usuń
    9. ja za turpizmem i kloaką
      przeciw podpinaniu się prawidłowo

      Usuń
    10. A ja juz cicho siedze, co by mnie Rybka nie wywalyła z bloga:-)))

      Usuń
    11. Sami piwiedzcie jak ja mam wszystkim dogodzić! !

      Usuń
  13. Czesc fariatkom ! pisza ze nasza ulubiona trojka znow w wirze zmian - no to ja nie wiem czy jutro lista bedzie :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, trzeba wierzyc, ze bedzie!!! Jak to by bylo bez listy trojkowej??????????

      Usuń
    2. Będą tylko pieśni narodowe!!!

      Usuń
    3. i chabry z poligonu
      wiozę Ci do domu !

      Usuń
    4. Ale fajne jest to ze zrezygnowala babka ktora dopiero co przyszla, wiec moze nasza trojka sie im nie da ?

      Usuń
    5. Obawiam się że usunęli ja dlatego że nie dała rady zmienić trójki w tubę propagandowa:(

      Usuń
  14. A na moim "ulubionym" blogu (ktory Rybka omija szerokim lukiem w ramach wielkopostnych postanowien - poniekad bardzo sluszna decyzja)autorka nadal wierzy w probe zamachu na PAD - smieszne ze juz nawet wladza w to nie wierzy I uznaje ze to po prostu blad BOR. Jaja po prostu, uczen przerosl juz mistrza :-)Sorki ze w tym temacie, ale z tego tosie juz posmiac mozna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posmiac sie zawsze zdrowo:-)))

      Usuń
    2. Ale to nie wypada śmiać się z osób z zaburzeniami:/

      Usuń
    3. byle przepona nie pękła :)

      Usuń
    4. Albo jaka zylka 😉

      Usuń
    5. Rybko, z tych z zaburzeniami nie wypada sie smiac ale z tych normalnych inaczej to nawet trzeba.

      Usuń
    6. A najbezpieczniej śmiejemy się z poglądów i wierzeń he he he

      Usuń
    7. A my smiejmy sie z siebie, bo warto miec dystans i troche samokrytycyzmy, co nie, dziewuszki???

      Usuń
    8. z siebie wychodzi mi całkiem nieźle:))

      Usuń
    9. Wiem to i dlatego Cie odwiedzam tak chetnie:-)

      Usuń
  15. Rybko ! Akuku!
    Napisałabym jakiś komentarz.
    Mogę?

    OdpowiedzUsuń
  16. Fruciuam,witam :)
    co zrobiuyście s Melom ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i masz
      zginęłą Mela
      pojawił się Anonim :p

      Usuń
    2. Meli nie ma, Indyk sie zapodzial, a moze anonim go zjadł??? Ciekawy anonim. Repo, czujna jezdes:-)))

      Usuń
    3. No tez jej brak!Ciekawe...

      Usuń
  17. Dziewuszki, godzina 20.30, wiec badzcie bardziej aktywne!!! Rybka juz sie niecierpliwi, czy ma planowac nastepny wpis, czy nie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mi sie spać chce ;)))

      Usuń
    2. Repo, nie jestes sama, mnie tez! Ja o tej porze to pod prysznic i hyc do lozeczka:-) Tak juz mam!

      Usuń
    3. Mi tez, cisnienie spada i oczy sie zamykają same

      Usuń
    4. ja już po prysznicu
      i w łóżeczku :p

      Usuń
    5. Repo, ja tez lece, pedze pod prysznic! Ksiazka i dobrej nocy, oby, bo mam problemy, budze sie w nocy:-(((. Lidka, spij dobrze, kochana, jesli oczy sie zamykają!

      Usuń
    6. Dołączam do tych leżakujących już po prysznicu ;)

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. ...moid i wino pilam, i co widzialam, to opisalam. Ale Futi, gdzie ten komentarz, czekamy wszystkie!!! Co "No tu!"???

      Usuń
    2. Nie no jest
      komentarz
      jest
      ja widzę :pp

      Usuń
    3. jest
      stylowy jak zawsze

      Usuń
    4. No rzeczywiscie jest!!! :-)

      Usuń
  19. Przepraszam ze ze smutkami dzis przychodzę, ale chce Was dziewczyny poprosic o modlitwe za spokoj duszy kuzynki ktora wlasnie odeszla. Mloda dziewczyna, straszny zal. Jakie to niesprawiedliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidka, bardzo mi przykro:-( Bede myslami z Tobą, za spokoj duszy sie pomodle. Sciskam serdecznie

      Usuń
    2. Lidka
      oczywiście
      strasznie mi przykro:((

      Usuń
    3. Dziekuje. Strasznie fajna dziewczyna z niej byla. Siedzimy dzis i o niej rozmawiamy i tak będziemy z nią do pogrzebu w sobotę. Byla jedna z najdzielniejszych osób jakie znam, uosobienie pogody.

      Usuń
    4. Tak, bardzo dlugo ale z różnym nasileniem choroby. Ostatnio juz od kilku miesięcy bylo bardzo źle. Wiec pewnie dobrze ze juz sie nie meczy, ale trudno to ogarnąć. Moze pamietasz, pisalam o niej kilka dni temu.

      Usuń
    5. Pamiętam. ...
      ale się upewniam...

      ech

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. Lidia. Chyba mnie za wysoko oceniasz. To był taki odruch. Z Kseną połączył mnie rak. Czułam że jestem to winna jej i jej rodzinie. I jestem wdzięczna mężowi że mi to pomógł ogarnąć.
      I Sollet że nas na ten pogrzeb zawiozla
      nie czuję się jakoś specjalnie szlachetna. ..

      Usuń
    8. No to fajnie się rozpisalam:pp

      Ale skoro nie chcesz tego rozglaszac to xmilcze i ja
      :*

      Usuń
    9. Ale wiele osób by uznalo ze to daleko, ze klopot itd. Cenie bardzo osoby z tzw kregoslupem moralnym. Swój komentarz Rybko wykasowalam bo moze zbyt prywatny a nie chodzili mi o to żeby slodzic.

      Usuń
  20. Dziewuszki, bawcie sie dobrze, na mnie juz czas!!! Dobranoc:-)))

    OdpowiedzUsuń