wtorek, 8 marca 2016

dla jasności

naprawdę nie jest mi przykro jak nie muszę pisać kolejnego posta!



8 marca – Dzień, w którym każdy facet wykazuje się uczuciami




48 komentarzy:

  1. A tak myslalam,ze
    bedzie sie dzialo :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ta 8 marca niby Dzień Kobiet, a to faceci świętują ,-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rybko, no to już z repo będziemy pamietać
    Że ci przykro nie jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikt nie napisał, że pierfsza
    NO TO PIERFSZA !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście standardowo za gagą itd.

      Usuń
    2. w itd. zawarłam Kalekę, Luchę i nawet Ciebie Mela ;)

      Usuń
    3. NAWET??? No wiesz! Myslalam że przede wszystkim!

      Usuń
    4. zawsze pierfsza chce być
      przede wszystkim, paczcie no

      Usuń
  5. Czy Wam też sie tak spać chce ?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi przez cały dzień :P

      Usuń
    2. Nie!!!Wlasnie chwile temu ozylam:)

      Usuń
    3. to może by
      do łóżek ?
      albo
      https://youtu.be/dFttaXuC0BM

      Usuń
    4. ja ozywam jak czytam popieprzonych polityków i prezydenta na patyku
      wdech wydech
      wolę się osunąć w łoże

      Usuń
    5. a ja wuasnie pieknie sie zdrzemuam. :P
      I kcem powiedziec, jak bylo ciagle o tym jak tu nie pic to wzroslo moje spozycie, a tera o tym spaniu czensto i jak widac udziela siem. :)

      Usuń
    6. JAK SPAĆ NIE CHCĄ
      TO MIĘ ZABLOKOWAĆ MUSZĄ
      inakszy nie da rady

      Usuń
    7. nie, no zdrowiej!
      Jakbysmy tak zaczely gadac o wygranych w totolotka. :P

      Usuń
    8. O!
      Kiedyś wygrałam sześć szampanuuff!!

      Usuń
    9. o!
      teraz wygraj milion, bo ktos musi dac przykuad.

      Usuń
    10. MOja najwieksza wygrana to dwa tuziny rusz.

      Usuń
  6. A ja chcialam napisac, w kwestii obrazka, ze panience pieknie biust wypikselowali, a facet swieci golym cycem..

    U mnie nie ma czegos takiego jak swieto kobiet.. nikt mnie nie uraczyl gozdzikami.. ani para rajstop.. no nic a nic nie dostalam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kas, ja sobie sama sliczne prezenty sprawilam. ;)

      Usuń
    2. moze nie to samo, ale za to jakie trafione. :P

      Usuń
    3. Kas
      mnie na to coś rusza normalnie ( to w kwestii biustu)
      a jak chcesz to wyślę Ci rajstopy :pp

      Usuń
    4. hehe, zdecydowanie musze tak w przyszlym roku..

      Staralam sie meza uswiadomic w tradycji juz kilka razy, ale cholewnik nie chwyta.. tzn. wie, ze cos takiego jak dzien bab istnieje, ale nie pamieta kiedy..

      Usuń
    5. A ja dziś widziałam w centrum handlowym stoisko z kwiatami z okazji dnia kobiet
      pierwszy raz !
      Czyli do usa tez dojdzie
      niech tylko się handlowcy zorientuja że jest okazja do zarobku

      Usuń
    6. cos mam nosa, ze mnie przestanie wtedy swieto pociagac.. ale moze slubny bedzie pamietal.. ;)

      Usuń
  7. Zawijam sie w nowe rajstopki
    okrywam ściereczką i idę spać :)
    goździk zjadłam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gaguniu, jeszcze nie. Może ktoś jeszcse przyjdzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sollet miło, że myślisz o spóźnialskich ;)
      Pofinnam siem pakować, ale cienszko jakoś,pszykro jak zfykle :(

      Usuń
  9. Dobrze,że jest światło,bo bym musiała owsianke w ciemności szamac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja bym się herbatą oblała :P

      Usuń