piątek, 5 lutego 2016

no!!





227 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki!!!! Wełnę :-) też!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wełnę ???:)))))
      bo ja wczoraj kupiłam...

      Usuń
    2. Napiszę jako anonim, bo mi się nie łączy coś tam:
      kocham wełnę i mam z 15 kg w tzw. zapasie.... Kupie jak rąbnięta, bo nie wyrabiam czasowo z wyrobieniem zapasów :). Ostatnio też kupiłam se wypasioną, co to nie zgryzie...
      anonimowa72

      Usuń
    3. Ranysiu, ile literówek... to dlatego, że jako anonim:)))

      Usuń
    4. szukaam i szukam tych literówek...:p

      Usuń
    5. ja też jakoś nie widzę....
      alpaczą posiadam do przerobienia :)

      Usuń
    6. Dzięki Dziewczynki za wyrozumiałość:). Miało być: kupuję, i że nie gryzie:).
      No, to jest alpaka jakaś tam z Dropsa.
      Jako anonimowa bez 72 w weryfikacji musiałam zakreślić limuzyny.... i umiałam!!!

      Usuń
  3. No niele Ryba!! Twoj najdluzszy post :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. od TEGO CZASU kupuje juz tylko piwa

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry
    dzisiaj dzień mycia klozetów w pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego weszłam na TAMTEN blog i , cóż,
      Rybko- "przydałoby Ci się trochę autorefleksji" ( cytat dosłowny )

      Usuń
    2. Ha ha ha ha
      Jestem złośliwa.
      zła kobieta jestem. .
      Swoją drogą wydało mi się dziwne jednak że ktoś mówi że odchodzi na zawsze a podgląda :pp

      Usuń
    3. a wiesz, że mi też :D

      Usuń
    4. aaaa
      to teraz juz wiem, skąd mam rekordowo duzo wejść na bloga :ppp

      chyba, że już inwigilujom :PP

      Usuń
    5. drugiej stronie też statystyki poszybowały...

      Usuń
    6. i niech na zdrowie wyjdzie!

      Usuń
    7. zwłąszcza psychiczne, he he he

      Usuń
  6. ooo
    to jeb, jeb, jeb mam ciongle w głowę
    i niekoniecznie kończy siem pifem
    czasami kupujem.... pomarańcze ;PPP

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Olga !!!!!
      Mozna jeszcze herbate ???

      Usuń
    2. jasne!
      kilka do wyboru
      bierz proszę :)

      Usuń
    3. Biorę z bergamotką :)

      Usuń
    4. nie ma nikogo
      oglądaja filmy na innych blogach :pp

      Usuń
    5. a jak u Ciebie z samokrytyką ? :PP

      Usuń
    6. bardzo, bardzo źle!
      nawet obce ludzie to zauwazyli!!

      Usuń
    7. jednak ryba-piła i pirania w jednem ciele..
      brzydko i fstyd !

      Usuń
    8. i murena
      mureny w dodatku som brzydkie!

      Usuń
    9. no brzydkie som, nie da się ukryć pod makijażem :p

      Usuń
    10. a co powiesz na zębacza smugowego ?

      Usuń
    11. no nie wiem
      prawdopodobnie z powodu braku autorefleksji mam tak, że jak się nie znam to się nie wypowiadam :pp

      Usuń
    12. nadrobiłam zaległości czytelnicze, pośmiałam się , ale i podziwiłam ;)
      rybciu, jak ktoś wychodzi stąd bez żalu i nie wróci , jak się okazuje tylko oficjalnie, to jasne jest, że raczej Cię tam nie chce ;)
      no cóż nie chce Cię, bo jest inny od Ciebie
      nie wiem czemu się tak wszyscy dziwią, że taka nagła zmiana w tym kimś, bo ta osoba zawsze taka była, u niej nie zmian, może nie wszyscy czytali dokładnie co i jak ta osoba pisała, a pisała bardzo kontrowersyjnie, zresztą ktoś tu u Ciebie zacytował jej słowa "pocieszenia" u Magdy, po których chyba tylkonmożna było mieć doła
      zastanawiajace jest to, że ta blogerka moderuje komcie, jakoś Ty tego nie musisz robić, bo nie boisz się krytyki czy odmiennego zdania
      niestety poziom tej osoby, żądza jakieś zemsty dziejowej, odwetu, oczekiwania "prawdy", teorie spiskowe, przytaczane zmanipulowane filmiki, radość z "dobrej zmiany" i wreszcie "prawdziwego prezydenta" mnie osobiście już nawet nie żenuje, mnie to bawi :)
      ba, ja jej nawet współczuję, nie mylić z współodczuwaniem ;PP
      przerażajace jest własciwie to, ze duży odsetek takich ludzi jest obok nas, a podziału Polaków już nic nie zatrzyma, bo Kaczor skutecznie swą retoryką i działaniami ten podział pogłębia
      teraz mamy komisję parówkową, która ma udowodnić jedyną słuszną gówno prawdę i nie ma innej opcji- oni to udowodnią, bez względu na koszty i konsekwencje
      mamy przed sobą 4 lata średniowiecza, ale przeżyliśmy komunę, przezyjemy i ich, co prawda zrobią z nas prawdziwą Polskę w ruinie, lub drugą Grecję i znów będziemy zaciskać pasa, by to odbudować, ale wierzę w Polaków, nie z takiego gówna wyszlismy!
      a tamtym blogiem się nie ma co przejmować, czytelników na palach jednej ręki, wiec i siła razenia tymi gównoprawdami jest małą
      amen !
      oraz miłego dnia
      PS. lubię wredne brzydkie, złośliwe rybki :P

      Usuń
    13. cholera- nie palach a na palcach :PPP

      Usuń
    14. no ja mam podobne uczucia, współczucie i żal dominuje, taki który dotyczy osób tak bardzo wierzących w spiskową teorię dziejów, ufo, które porywa ludzi, czarnego luda itp.
      w groźniejszych przypadkach to się leczy.

      ja się nie przejmuję żadnycm blogiem, ale masz rację, zachowałąm się nieinteligentnie wchodząc tam

      no i jak to ja, próbuje sprawę obśmiać, choć nie zawsze jest do smiechu, ale przynajmniej zbagatelizować

      Usuń
    15. ale Ty tam weszłaś oficjalnie, a ona "wyszła", a siedzi , ot taki cud :))))))

      Usuń
    16. niektórzy na obcym terenie się denerwują, ale u siebie nawet pogadają...
      myslałam, że w TYM przypadku tak jest
      ale sie pomyliłam
      i viki- z- charyzmą ma rację :p

      Usuń
    17. repo!!! nie wywołuj Jacka z lasu :PPPP

      Usuń
    18. niestety, Zmiana dzieli ludzi, osobiście uważam to za najgorszą, najpodlejszą strone nowej władzy, i trudno mi się z tego smiać

      Usuń
    19. ja to uważam za zdradę, brak patriotyzmu i zbrodnię na Polsce i na Polakach
      to się wymknęło spod kontroli, to się pogłębia, w imię własnych ambicji politycznych i osobistej zemsty
      nie widzę szans na zgodę w najbliższym czasie, bo retoryka nie milknie, może następne pokolenia dorosną, zapomną i będą mieć to gdzieś, jak czasy PRL, stan wojenny, Solidarność itd
      oczywiście nie jest to ok, że młodzież obecna nic nie wie na powyższe tematy, stąd mamy taki wynik wyborów
      ale trzeba żyć, budować przyszłość i chyba w młodzieży nadzieja, może ona wyjdzie ponad te podziały

      Usuń
    20. też liczę na młodzież...

      Usuń
    21. jakoś brak mi optymizmu, patrząc na przekrój wiekowy głosujących...

      Usuń
    22. i na żywotne antagonizmy...
      "patrioci" kontra "pedały"
      "kibole" kontra PETRUnele

      Usuń
    23. taki to jest poziom dyskusji
      bardzo merytoryczny i pełen miłości do drugiego człowieka

      łątwo wtedy z rybeńki stac się zaprzańcem, choć im dłłużej o tym myślę, tym bardziej nie wiem, czy to wada czu to zaleta? :pp

      Usuń
    24. 2 tyg temu poszliśmy na spacer i akurat wracali KODowcy z protestacji , średnia wieku to taka moich rodzicow 60-65 .... Rybo z ciekawosci zapytam o jakim to blogu mowa wyżej ? co to mialas nie wchodzic ?

      Usuń
    25. a troche sie boje pisać:pp

      ale jak bardzo Ci zależy, to we wczorajszych komentarzach znajdziesz

      Usuń
    26. to smutne, że młodzi ludzie się nie angażują w zycie społeczne, ale jak im ktoś zechce zabrac internet, to kto wie?
      :p

      Usuń
    27. w Lublinie na KODzie tak powaznie wiekowo nie było...;)

      Usuń
    28. i od razu pytanie, czy robotem nie jestem......

      Usuń
    29. trochę sie historią Gdańska kiedyś bliżej interesowałam,
      nagle sąsiad sąsiadowi zaczął być wilkiem,
      przestały sie liczyć przyjaźnie od dzieciństwa
      wkroczyła polityka

      Usuń
    30. nie jest tak trudno człowieka przeciw człowiekowi podjudzić
      stąd na swiecie tyle bratobójczych walk
      wystarczy wspomniec, co się w Jugosławi działo, a przecież to za rogiem, ani kraj, ani ludzie dzicy...

      Usuń
    31. a wczorsj Kwaśniewski u Moniki O. powiedział, że ten podział społeczeństwa tak głęboki już jest i się powiększa (albo pogłębia) że to już na pokolenia:-O

      Usuń
    32. a robotem nie jestem TYLKO ŻYRAFĄ !

      Usuń
    33. aaaa toooo znalazłam (o babska ciekawosci ) , o nie , nie nie nie ten temat nie dla mnie :)) wystarczy aktualnych rewelacji rzadowych a to rogrzebywanie wkolko tamtego NFC (no fucking commnet)... choc widac elektorat partii rzadzacej gdzies jednak jakis jest , smutne :(

      Usuń
    34. jak wczoraj zobaczyłam i posłuchałam(!) wypowiedzi Członków(!) tej nowej komisji, to przyznam, że przestało mi się chcieć śmiać; straszno się zrobiło, bo przecież już wiadomo, że oni "polegli" a nie "zginęli" i jeszcze Antoni mówił, że tych poległych "wyśmiewano i z nich drwiono"....matko jednyna, matrix normalnie:((

      Usuń
    35. kolega historyk mi ostatnio przysłał swoja pracę na temat dojścia Hitlera do władzy
      przeraziłam się...najpierw chodziło o wspólną eliminację komunistów, przy pełnym poparciu kościoła
      i o likwidację bezrobocia
      a potem poooszłoooo

      Usuń
    36. Miśka, drugom razom idź z KODem, średnia obniżysz :)
      ja tych demonstracjach widziałam jednak dużo 30-40 latków, młodzieży mało, ale to się zmienia
      powstała młodzieżówka KODu, a my rodzice musimy edukować dzieciaki i iść z nimi na te marsze, do skutku

      Usuń
    37. Repo, ja juz dawno mam te refleksję!!

      Usuń
    38. Miśka, no jest, z niektórymi z tego elektoratu da sie porozmawiać, sama osobiście popieram niektóre działania rzadu

      ale to podszycie wszystkiego jakimiś tekstami o oligarchii, byłych agentach, szpiegach, zaprzańcach, spiskocaxh, zdrajcach!! no rzygać się chce!!

      Usuń
    39. nie, ja nie głosowałam na pis!!
      chodzi mi o to, ze są różni ludzie w tym elektoracie, mają swoje poglądy, ale nie obrazaja innych, nie gadaja głupot o zamachu itp.

      Usuń
    40. Ty też tyczyło sie refleksji o Hitlerze :p
      ale sie spóźniłam z komenciem

      Usuń
    41. uffff :ppp

      no to tez jest nieciekawa refleksja, ale ciągle mam nadzieje, ze hello, inne czasy jednakowż..

      Dlatego najbardziej dokucza mi to dzielenie i judzenie
      to, ze człowiek o innych poglądach może byc tylko sponiewierany
      zreszta dotyczy to obu stron, ze strony opozycji też są radykalne opinie i słowa, i to tez mi się nie podoba, i z tym tez walczę, nie można wszystkiego w czambuł potepiać, bo to "pisowskie"

      Usuń
    42. a ja jestem ciekawa, czy dużo ludzi już żałuje że głosowali na PIS ? Tacy, co mieli niektórych praktyk dość ale rozsądnie myślą, no to powinni chyba żałować jak widzą co się dzieje,co nie?

      Usuń
    43. czasy inne jednak.....podzialy sa , u mnie w rodzinie np , mnie przeraza ze nawet do ludzi myslacych wydawaloby sie trzezwo fakty nie przemawiaja ... moze jakas hipnoze ten PIS stosuje na niektorych czy co .... podzialy sa i to wewnatrz rodzin nawet i to nie prowadzi do niczego dobrego :((((

      Usuń
    44. Dokłanie Misia, też mnie to przeraża, tacy ludzie normalni a myślenie jak u członków sekty! I brak krytycyzmu, zupełny.Ja poprzednio głosowałam na PO(byliśmy akurat w PL) ale niektóre rzeczy strasznie mnie wkurzały, przecież nigdy nie jest w 100% super. A u nich, jak coś się nie podoba, to już jesteś zdrajcą! Ok,idem do garuf bo siem niezdrofo podniecem :PP

      Usuń
    45. O tak, Rybko też mnie kqurza że opozycja tym samym prawie językiem odpowiada, że jak już coś pisiorowe to buuuuu

      Usuń
    46. no a glosy ludzi rozsadnych gina w tym obrzydliwym jazgocie
      ech

      Usuń
    47. mam ciocię z wujkiem, dobrzy ludzie tak naprawdę
      ona uciekła z domu przed maturą, wuj po studiach
      serce mi rośnie, jak paczam na wuja opiekującego się schorowanom ciotkom (oboje już 70+), ale to wuj wygłasza poglądy, z którymi ja nie dyskutuję, a ciotka je powtarza, hmmm dość głośno, sama pewnie nic by nie wymyśliła
      spędziliśmy wspólmie ostatnie święta i ja hamowałam rozmowy zmierzające do polityki i się udało :)

      Usuń
    48. ja byłam na Sylwestrze, na którym miała byc jedna skrajnie prawicowa para
      do tego ludzie z KODu
      każdy przy wejściu dostawał informację, ze nie rozmawiamy dzis o polityce
      właściwie sie udało
      znaczy prawicowa pani przesiedziała w kuchni rozmawiając o chorobach :ppp

      ale jestem więcej niz pewna, ze gdyby nie zdecydowana postawa gospodarzy, doszłoby do targania kudłów, przy czym na 100% zaczęłaby Pr.Para

      Usuń
    49. pare lat temu była jazda, jak na jakiejs styczniowej imprezie wujostwo wyszło, bo doszło do dyskusji na temat WOŚP :/
      Ale kochajom moje koty, wienc dużo wybaczam :p

      Usuń
    50. Stsrszym więcej wybaczamy.
      Demencja
      Alzheimer
      te rzeczy:pp

      Usuń
    51. cieszę sie, że wuj nie ma parkinsona :P
      bo robi boskie przepalanki :p

      Usuń
    52. jak to dobrze, że w mojej rodzinie i wśród bliskich znajomych poglądy jednolite!
      nie zniosłabym, gdyby było inaczej

      Usuń
    53. Luszka, to tym bardziej można wiele wybaczyć ;pp
      a swoją drogą, jeśli udało się wyhamować te rozmowy, to znaczy, że jeszcze nie jest tak źle i więzy rodzinne górą :))

      Usuń
    54. No to ja może w tym temacie nie będę się wypowiadać:)
      A co do sylwestra, to ciągle mi szkoda trochę tej pani, co w kuchni siedziała...i tak sobie myślę, że i ja w tej kuchni posiedzieć mogłam:))

      Usuń
    55. eeee, naprawde nie ma kogo żałować :pp

      Usuń
  8. Chwilowo do domku sie zbieram,
    potem drzemeczka.
    poczekajcie na mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w piętek drzemać,skandal!

      Usuń
    2. ja wróciłam z pracy (za długo nie popracowałam) Mąż przejął trochę moich powinności i wróciłam do domu obiad zrobić...no i siedzę tutaj , zamiast w kuchni :P Lenifa kobieta jezdem:PP

      Usuń
    3. a ja załatwiam sprawy
      i załatwiam
      a potem może sobie gdzieś pojadę

      także nie gadajcie za dużo!!

      Usuń
    4. ale bym poszła spać.... straszne deficyty mam... a dziś wyzwanie: idę na Krainę Lodu z trzema małymi księżniczkami... jjeeeeeeeeessoooooo.... co mi strzeliło do łba....

      Usuń
    5. weż sobie podusie do kina :pp

      Usuń
  9. Fariatkowe Moce potrzebne dla ciężarnej - 7 tydzień, w poniedziałek szpital i badania, bo pani doktor zaniepokojona.
    Serduszko bije.

    OdpowiedzUsuń
  10. dziś nie wytrzymałam i jeb! kupiłam sobie kawę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. koniec marzeń o lamborgini :pp

      Usuń
    2. :PP
      a ja wyczymałam do tej pory bes czekolady:dietem kce/znaczy muszem/ zaczonć: jest ktoś jeszcze w poczebie, diety znaczy;)

      Usuń
    3. I żadnych pretensji że się nie podpielam? ;p

      Usuń
    4. nie zauważono albo dobry humor pszez tą kawem;)

      Usuń
    5. czasem juz mi płetwy opadajom :pp

      Usuń
    6. Dybry!
      Co Mela udowadnia?
      Ajda, ja siem do diet nie nadaje. Jak tylko ktos mi mowi, ze czegos nie moge, to od razu mam nieodparta potrzebe.

      Usuń
    7. aaaa. to jeszcze nie musi spac w ubraniu.

      Usuń
    8. aaaa dlaczego miałaby?

      Usuń
    9. no zeby jej w majtkach, albo nago nie zabrali

      Usuń
    10. myślisz, że już zabierajom? :p

      Usuń
    11. chyba, zobacz, ze Mela nagle zniknua. :P

      Usuń
    12. O Borze Liściasty!!!!

      Usuń
  12. a ja chwale rzond:P
    bo sie pomauu wycofuje z programu 500+
    od poczontku wiedzia€am, ze nie ma to kasy
    i bauam sie, ze mi zabiorom
    niech sprubujom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co, teraz jest od piatego dziecka? :P

      Usuń
    2. nie wiem, ale bliźniaki majom przesrane :p

      Usuń
    3. a ja kfalem paniom z worka
      inne by udawali, że som premierami
      a ona prosheee, prezes ferst!
      I ona sie męczyc nie musi, skoro juz całej też ełropie dowodzi, to chociaż część obowionzkuf prezes weźnie sobie

      Usuń
    4. ta troszku mi jej szkoda
      nie ma wpływu na swoje rządzenie :p

      Usuń
    5. ale nie musi sobie męczyc swojej małej kobiecej głuufki:p

      Usuń
    6. wygląda na zmęczoną jednak

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. to kawkę poproszę :)

      Usuń
    2. to chyba sie wymienimy bo mi sie wlasnie spac zachcialo. :P

      Usuń
    3. toż ja też niedługo znowu !
      ale chwilowo jestem
      wieczorową porą

      Usuń
    4. I ja jestem senna ;P
      Repo sprzedałaś mi spanie przez telefon ;P

      Usuń
    5. to był tak zwany chuch spalny :D

      Usuń
    6. Jestem, jakby ktos chcial siem wymienic. :P

      Usuń
    7. Lola, wyspałaś się? :P

      Usuń
    8. suabo. Rozwazam czeciom kawem. ;)

      Usuń
    9. Ooo, kawusie i ja bym wypiła :)

      Usuń
    10. Szaleje, kawa i lody z karmelem. ;)
      MOze sie wreszcie obudze. :P

      Usuń
  14. Rybka, ja cię kocham ! Widzę ze Cię ponioslo tyci w tym samym kierunku jak mnie w kwestii bloga prawdy jedynej :-) szkoda ze moderuje, mnie juz jakiś czas temu zablokowala i zaczynam myśleć ze innych tez :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. No i chcialam powiedzieć ze urodziny wczoraj mialam, a życzeń nie widzę, chlip,chlip. Eh poczekam moze za rok 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepiej mieć życzenia dzień po
      niż mieć rok więcej o dzień wcześniej :)

      Usuń
    2. zatem wszystkiego dobrego !

      Usuń
    3. Lepiej Lidce z opoznieniem zlozyc zyczenia
      niz nie miec nic do picia i jedzenia
      Lepiej Lidce zyczec dobrze
      Niz sniadanie jesc na kobrze

      Usuń
    4. żeby Lidka długo zyła
      i jej nie zjadła ryba-piła

      Usuń
    5. lepsza z Lidką jest zabawa
      niż bankiet u Jarosława

      Usuń
    6. Lepiej z lidkom jadać ponczki
      Niż nabawić się gorączki

      Usuń
    7. Niech nam Lidka żyje sto lat
      to życzenia od małolat !

      Usuń
    8. Duuużo wszystkiego dobrego!!!

      Usuń
  16. I żeby Lidka dlugo zyla,
    duzo jadla, duzo pila.
    Zawsze z nami tutaj byla:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i żeby Iza sie dobrze podpinała
      coby jej Rybka nie op...a :)

      Usuń
    2. A co, tak sie podpinala, ze ją kiedys opierd...ała?

      Usuń
    3. na razie dostało sie innym :)

      Usuń
  17. Rybenko, weszlam tez (z ciekawosci) na TEN blog i o-nie-mia-lam!!! Wierzyc sie nie chce... Przeczytalam kilka wpisow i wlos mi sie zjezyl:-( Monotematycznie do bolu!!! No i komentarzy tyle, ze powala:-)Widac czytelnikom sie podobuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano widać , ja tylko jeden podobny znam , blog Trolla co u MAdzi bywał , owa Pani madralinska tez tylko nienawiscia na blogu zieje i madrosciami jedynymi slusznymi wg niej .... ale na szczescie pisze sama do siebie :)

      Usuń
    2. Iza,a co to TEN blog???? Bo nie kumam o czym piszecie?

      Usuń
  18. Przed chwila przeczytalam w internecie, ze Cameron pytal prezesa J., dlaczego wszyscy nazywaja jego asystentke premierem. Dobre, co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytalam tez smieszniejsze dowcipy, ale nie bede przytaczac, bo moze juz sledzom, co piszemy, jak myslicie?

      Usuń
    2. Iza,no nie daj sie prosic ! Korzystajmy poki mozna, w razie czego paczkę ci podrzucimy do miejsca odosobnienia.

      Usuń
  19. Z dobrych wieści- bloger Matka Kurka przegrał kolejny proces w sprawie WOŚP, musi usunąć swoje obraźliwe posty i przeprosić Owsiaka w publicznych mediach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam!!!
      Bardzo dobrze!
      Wkurzają mnie tacy nawiedzeni krzykacze!

      Usuń
    2. Niestety radość mi trochę opadła, jak weszłam na ten blog....sposób, w jaki ten pan skomentował przegraną jest chyba jeszcze gorszy niż poprzednie posty o WOŚP

      Usuń
    3. Fakt, słabe to!
      Ale niczego innego się nie spodziewałam! Poziom żenujący!

      Usuń
    4. jak to gdzie...
      wejdź NA TEN nasz ulubiony blog
      tam jest na liście czytanych

      Usuń
    5. do tej od jeleni? :PPP

      Usuń
    6. no gdzież...
      Zosia i jej jelenie to przyjazny blog jest :)mówie o aktualnie politycznym bloguhttp://niechsiedzieje.blogspot.com/

      Usuń
    7. Nie no co ty, zartowalam. Ja sie na takie powazne blogi nie nadaje. Moje serce jest za slabe, i nie mam tyle wina.

      Usuń
    8. to do Zosi musowo...
      tam i ciepło i przyjemnie :)

      Usuń
    9. a najlepiej to sobie było Madagaskar obejrzeć dzisiaj

      Usuń
    10. Tyle wina to na świecie nie ma żeby znieczulic sie na te idiotyzmy. Trzeba by pic duszkiem siedzac na kiblu.

      Usuń
  20. Repo, madagaskar wymiata. Uwielbiam ten humor.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie gadajcie tyle bo bendom splaszczac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bardzo siem ograniczam. :P Mowiem tylko to co naprawde wazne. :P

      Usuń
    2. A ja czekam i czekam aż coś skrobniesz u siebie ;)

      Usuń
    3. mela już czyha, żeby być pierfsza :p

      Usuń
    4. miało być z dużej litery Mela oczywiście

      Usuń
    5. też proponowalam nowy pościk stworzyć

      Usuń