wtorek, 15 grudnia 2015

kto się przezywa tak samo się nazywa

człowiek zupełnie nieświadomy ogląda wiadomości i nagle widzi wypowiedź bardzo ważnego polityka i dowiaduje się, ze spełnia warunki zjawiska nazywanego od teraz najgorszym sortem Polaków
kto nie z nami ten jest zdrajcą, pomietłem, najgorszym sortem,

z jednej strony Polacy, z drugiej zaprzańcy, jak przeczytałam na serdecznie poleconym przez jedna blogerkę wpisie internetowym

na początku mi sie podobało, że ludzie zareagowli na to pisząc o sobie  -jestem gorszego sortu

ale już mi się to nie podoba

NIE JESTEM  gorszego sortu
ani lepszego
ani zaprzańcem
dla mnie wszyscy ludzie sa równi
nie mam zamiaru dzielić Polaków na gejów, hetero, blondynów, brunetów, wierzących, niewierzących, starych, młodych, wykształconych, bezdomnych

KAŻDY człowiek zasługuje na szacunek i miłość

kto tak nie uważa, sam sobie wystawia świadectwo

kropka



a tu piosenka dobrze bardzo ilustrujaca to co powyżej


207 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie Ty dzielisz ludzi na takich i siakich.
    Ty możesz tylko zabić śmiechem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie ma we mnie pogardy ani nienawiści
      Jest wielka niezgoda na kopanie głębokich rowów podziału
      Już to przerabialiśmy...

      Usuń
  3. Krzysztof Luft napisał na swoim FB

    My Polacy sortu najgorszego
    My złodzieje majątku polskiego
    Łże elity i opcje niemieckie
    Kondominium germańsko sowieckie

    My agenci, zdrajcy genetyczni
    Mainstrimowcy, alfonsi uliczni
    Szmaty Unii, o których wiadomo
    Że są dzisiaj tam gdzie stało zomo

    My żydowskie pachołki zachodu
    Bolszewicy i zdrajcy narodu
    My wrogowie kościoła, rodziny
    Genderowcy, zboczone gadziny

    Interesom obcym zaprzedani
    Merkelowej i Putina fani
    My folksdojcze, resortowe dzieci
    Dzieci Moskwy i brukselskie śmieci

    Choć wyzwiska takie codziennie słyszymy
    My je naszym głośnym śmiechem zagłuszymy
    Śmiech ten dzisiaj wielkim odbije się echem
    I złość waszą do nas zabijemy śmiechem

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo wazny to on chcialby byc, a jest jedynie skarlalym i owladnietym zadza odwetu na narodzie, czlowieczkiem z zapedami dyktatorskimi.
    Porownuja go z Hitlerem, Hitler byl jednak wiekszym psychopata. Wszyscy dyktatorzy pozostana juz dla niego niedoscignionymi wzorami, bo to tchorz jakich malo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i ma włosy w nosie:p
      I na stoleczku musi stać jak przemawia do swoich wyznawców,niczym ksiądz z ambony.

      Usuń
    2. Cokolwiek o nim myślimy to jest ważny. Jest przywódcą zwycięskiej partii.
      I może macić na całego

      Usuń
    3. Rybko,może mącić i nieźle mu to wychodzi...ja tylko obawiam się do czego to w konsekwencji może odprowadzić.Moja Mama wszystko na bieżąco śledzi,a potem jest cala wzburzona...mówię,żeby odpuściła,żeby poczytała jakąś wartościową książkę...ech...:-(

      Usuń
    4. Włosy w nosie mamy wszyscy. Gorzej jak sie ma muchy :p

      Usuń
    5. Ja prawie nie włączam wiadomości. Za bardzo mnie to wszystko denerwuje

      Usuń
  5. Który skrzywdziłeś - Miłosz

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten wiersz mi sie przypomniał... Witam wszystkie fariatki - dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Mysle, ze punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia.Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że sedno tkwi właśnie w tym, że KAŻDY człowiek zasługuje na szacunek bez względu na punkt widzenia.

      Usuń
    2. Miśka - uważam że NIE KAZDY
      Mordercy, pedofile i tym podobne gadziny- sorryyy
      aż tyle tolerancji w sobie nie mam

      Usuń
    3. Ossa jaka ty dzisiaj ostra:))

      Usuń
    4. Szacunek to np prawo do uczciwego procesu. Nie należy go mylić z wybaczeniem I akceptacją

      Usuń
    5. Siostra to jednak MĘDRZEC jest

      Usuń
    6. żeby Ci z tego siwa broda nie wyrosła :)

      Usuń
    7. jak wyrośnie, to tylko siwa :pp

      Usuń
  8. "Zbaw mnie od nienawiści, ocal od pogardy Panie"

    OdpowiedzUsuń
  9. Pan Prezes powiedział w niedzielę, że TK będzie chciał nie dopuścić do tego, żeby dać ludziom 500 zł na dziecko.
    Wiceminister sprawiedliwości na potwierdzenie tych słów powołał się na przykład Nysy, gdzie radni uchwalili gminny program 500 zł na dziecko w postaci bonu wychowawczego, a Rzecznik Praw Obywatelskich już to rozwiązanie kwestionuje.
    Sprawdziłam.
    Rzeczywiście radni uchwalili, że tę kwotę dostaną wyłącznie
    rodziny modelowe. Z bonu wychowawczego nie będą mogły korzystać rodziny niepełne, tworzone przez bezrobotnych i żyjące w nieformalnych związkach.
    Czy to jest niekonstytucyjne? Czy gdyby tak wyglądał projekt rządowy to byłaby skarga do TK?
    Ważna jest rozmowa merytoryczna, wszelkie argumenty ad personam mało mnie interesują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kłamstwa. Polprawdy. Mydlenie oczu.

      Usuń
    2. I nieważne, czy ktoś chudy czy gruby, duży czy mały, łysy czy owłosiony. Ważne co myśli, jakie ma intencje, jak postępuje.

      Usuń
    3. Dokladnie nie wazny wyglad bo pozory bardzo mylą....oj bardzo nawet czasami..m

      Usuń
  10. nie dotknie mnie tego rodzaju stwierdzenie tak samo jak nie dotknie mnie nazwanie złodziejem czy dziwką, jestem ponad to, takie błoto się do mnie nie przyczepia.
    Opis "jestem Polakiem gorszego sortu" był manifestem, wyrazem sprzeciwu.
    Bardziej mnie martwi sortowanie ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak!
      Sortowanie jest najgorsze.

      Usuń
    2. SORTOWANIE TO POCZATEK, POTEM NADCHODZI UTYLIZACJA

      Usuń
    3. można się tego obawiać:/

      Usuń
  11. Wruszka Esmeralda15 grudnia 2015 09:34

    nie zgadzam się, że każdy zasługuje na szacunek, rybciu
    nie myślę tu tylko o przestępcach
    uważam, że na szacunek należy sobie zasłużyć
    co do gorszego sortu- to, że wielu z nas tak się z przekory nazwało, po słowach tej kreatury, to była demonstracja i sprzeciwu jego poczynaniom
    ten człowiek to zdrajca narodu polskiego, albowiem z czystego wyrachowania podzielił Polaków w imię zagłuszenia własnego poczucia winy za śmierć brata
    on widzi co robi i brnie, skutkiem czego jest to, że nigdy Polacy nie byli tak podzieleni i nie tak szybko uda się nas scalić i to jest w moim odczuciu wielka zdrada, bo osłabia nas to wewnętrznie i zewnętrznie
    skutki będą opłakane, zarówno społecznie, jak i gospodarczo
    wiele lat zajmie nam odbudowanie tego co z takim mozołem wypracowaliśmy i znów będą nas czekać lata chude
    w UE dziwią się czemu zawróciliśmy z obranej drogi, dlaczego skoro było już w miarę dobrze wybraliśmy zamordyzm i chyba nie ma na to racjonalnej odpowiedzi
    chyba tylko jedna- mądry Polak po szkodzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż
      u mnie można głosić każde poglądy, nawet jak się nie zgadzam, pod warunkiem że grzecznie:)))

      każdy zasługuje na szacunek i miłość
      musiałabym się zaprzeć swojego chrześcijaństwa żebym myslała inaczej
      wprawdzie są tacy co stawiają mnie po stronie zaprzańców, ale to pogląd z którym poniżające jest dyskutowanie nawwet

      Usuń
    2. przypomniała mi się cudna rozmowa, nawiasem mówiąc ostatnia chyba, Wojciecha Manna z Wiolettą Willas po bardzo długiej nieobecności tejże w tv.
      Wojciech Mann: Czy mogę zadać Pani pytanie?
      Wioletta Villas z właściwym sobie wdziękiem: Tak, pod warunkiem, że grzeczne! :)

      Usuń
    3. Wruszka Esmeralda15 grudnia 2015 10:10

      doprecyzuję- każdy z nas rodzi się z czystą kartą i prawem do szacunku
      nasz późniejsze działania powodują, że nadal na niego zasługujemy, lub przestajemy zasługiwać
      gdy wygrał wybory Duda, to mimo, że nie był moim kandydatem i mimo, że niemal byłam pewna, że startując z ramienia tego zdrajcy, będzie stronniczy, to szanowałam go i ten wybór
      teraz mój szacunek utracił, za to co zrobił i robi

      Usuń
    4. To ja z Wruszka:))) Uwazam, ze na szacunek trzeba zasluzyc, zapracowac. I tak mam szacunek do Urzedu Prezydenta, co nie znaczy, ze szanuje kazdego, ktory sie na ten urzad dostanie.
      Nigdy nie szanowalam Busha, byl idiota, niebezpiecznym kretynem, ktory tak namieszal na swiecie, ze skutki mamy do dzis i jeszcze dlugo bedziemy mieli.
      I rowniez nigdy nie bede w stanie napisac slowa szacunku o Dudzie, ten jest jeszcze gorszy, bo nie ma za grosz honoru, jest wrecz szmata, nie ublizajac szmacie.
      Dlaczego mialabym szanowac takich? bo im sie nalezy? z urodzenia?
      Z urodzenia to czlowiekowi nalezy sie zycie, na cala reszte trzeba zakasac rekawki:)))

      Usuń
    5. no wg mnie każdy zasługuje na szacunek
      tutaj nie umiem mówić inaczej
      może coś innego rozumiemy pod tym słowem?
      nie chodzi mi o taki szacunek jakim obdarzamy osoby szczególnie coś dobrego robiące
      ale nawet głupia sąsiadka, wścibska i przemądrzała zasługuje na to, żeby nią nie pogardzać,żeby jej pomóc jeśli zajdzie taka potrzeba

      Usuń
    6. to ja może zamienię szacunek na brak pogardy i wtedy obejmę całą populację..ale wiem, co masz na myśli, szanuję każdego jako jednostkę ludzką, jego czyny na szacunek mój muszą zasłużyć

      Usuń
    7. Repo, dzieki:)) Miedzy brakiem pogardy a szacunkiem to moim zdaniem jest jeszcze wiele mozliwosci.
      Czy fakt, ze powiem "dzien dobry" glupiej sasiadce to akt szacunku?
      Moim zdaniem nie, a jedynie mojego dobrego wychowania. Podobnie jak morderca zasluguje na uczciwy sad i wyrok, ale na mily Bog nie z szacunku tylko z czystej ludzkiej przyzwoitosci i sprawiedliwosci.

      Usuń
    8. no Repo to bardzo dobrze ujęła
      i o to mi chodzi
      każdy będący osobą ludzką jako taki zasługuje na szacunek, jego osoba, ale niekoniecznie jego czyny

      możemy się bawić w definicje

      ale chyba wiecie o co mi chodzi

      Usuń
    9. Ach i musze dodac, bo przeciez jasno wyszlo szydlo z worka (nie mylic ze STRAszydlem rzadowym:P) ze ja jednak takimi jak Bush czy Duda gardze.
      Tak gardze nimi i wcale sie tego nie wstydze, ani nie wypieram. Bush to byl suchy alkoholik cos jak Kukiz, wiec mozg zlasowany, nie mozna sie bylo po tym spodziewac rozumu. Ale Duda? Ponoc prawnik?
      Jak mozna sie tak zeszmacic, tak zeszmacic wlasny dyplom i uczelnie, ktora go wydala?
      I ja mialabym takiego typa szanowac? Mnie nawet nie stac na brak pogardy w tym przypadku.
      Ale, tu ciekawostka, nie moge gardzic Kaczorem.
      Bez wzgledu na te wszystkie skur***ynstwa jakie on wymysla i wprowadza w zycie, musze przyznac, ze to jest madry facet.
      Tego stawiam w tym samym rzadku co naszego Cheney'a, czy Kissingera. Oni tez potrafili wykorzystac swoj potencjal w zlym kierunku, ale robili to mistrzowsko. Cheney w sumie rzadzil za Busha, czyli to samo co Kaczor za Dude i Szydlo, bez odpowiedzialnosci podejmuje wszystkie decyzje i ma czyste raczki. Tak uknuc machine, tak poustawiac te pionki, zeby zaden sie nie mial odwagi wychylic to nawet jesli to jest S-synstwo, bo jest to jednak mistrzowskie.

      Usuń
    10. nie bede sie powtarzać

      Usuń
    11. ale rozumiem, co chcesz powiedzieć Star

      Usuń
    12. Wruszka Esmeralda15 grudnia 2015 12:22

      Star,nie uważam tego za mądrość, ja bym powiedziała, że jest inteligentny, przebiegły i cwany i bezczelny. Jako strateg polityczny, oczywiscie.
      Myślę, że rybciu mamy inne rozumienie pojęcia "szacunek"
      Ja nie szanuję zdrajcy Kaczyńskiego, co nie znaczy, że pójdę na wiec z wypchanym truchłem kota.
      Tak jak star pisze- każdy ma prawo do obrony, do sprawiedliwych sądów, ale nie dla szacunku ot tak z założenia. Zwykły szary człowiek, żul pod kubłem ze śmieciami zasługuje na uwagę, na poznanie jego historii i nie trzeba być bohaterem, by na ten szacunek zasługiwać.
      A okazywanie pomocy innym, to ludzki odruch, który też nas określa, czy jesteśmy godni szacunku czy nie. Więc gdyby taki Kaczyński wisiał gdzieś na krawędzi dachu, to podałabym mu rękę, uratowała go, ale to nie zmienia faktu, że go nie szanuję, że mam poczucie krzywdy za to co robi Polsce i Polakom, za to jak ogłupił ludzi, jak ich skłócił, jak podzielił znajomych i rodziny

      Usuń
    13. A tak poza wszystkim - niech się nasi synowie żenią,mają rodziny,dzieci.Przegrane życie osobiste to wielka,nie zawsze może nawet uświadomiona "skaza" na psychice:)Pozdrawiam
      Ania

      Usuń
    14. he he he
      może to bardzo brzydkie, ale też tak uważam :pp

      Usuń
    15. no bo chłop bez baby ???
      albo ginie w zyciu albo CO:pp

      Usuń
    16. Eeee tam nie kazdemu chlopu bez baby czy babie bez chlopa sie mozg lasuje:) Trzeba tylko dbac o hormony, a do tego niekoniecznie trzeba sie zenic:))
      Tyle, ze z kotem to troche ciezko, nawet jak duzy;P

      Usuń
    17. i nie żaniaczke mieliśmy na mysli :pp

      ale żonaci zyją dłużej :p

      Usuń
    18. Rybka, a menzate tesz zyjom duszej? bo jak tak to takie kilkakrotnie menzate jak ja to bendom zyc do samej smierci:))))

      Usuń
    19. Ty wiesz, że ja czasem wróżę, i Tobie juz chyba wywrużyuam, że tak włąśnie doogo będziesz żyć?:))

      Usuń
  12. A gdzie ten wpis? Chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chcę wzbudzać jakiejś awantury
      mogę podac namiary na priw

      Usuń
    2. To ja jestem czarną owcą. U mnie jest ten wpis.

      Usuń
    3. nie tyle u Ciebie jest ten wpis, co odsyłasz do tego obraźliwego dla wielu bloga

      Usuń
    4. nie uważam Cię Dorothea za czarna owcę
      masz prawo do swoich poglądów
      szkoda, że nie idą ine w parze w szacunkiem do inncyh

      Usuń
    5. Nie znam "obraźliwego bloga", odnoszę się tylko do konkretów. Nieistotne, gdzie się znajdujących.

      Usuń
    6. Jak dotąd nie zauważyłam u Dorothei oznak braku szacunku dla kogokolwiek z nas.

      Usuń
    7. hm
      nie mam zamiaru się skarżyc:)))

      Usuń
  13. ja jestem myslami gdzie indziej .... niestety :((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a, to jesli polityka cie nie odrywa to już nic innego cie nie oderwie chyba

      nie wiem, co napisac, ale jestem przy tobie myslami i modlitwa
      i mam głebokie przekonanie, najgłębsze, że wszystko jest dobrze
      genetycy ZAWSZE wietrza coś

      Usuń
    2. Miśka jestem z Tobą!

      Usuń
    3. no wiec wlasnie sie zastanawiam czy zyc w stresie do maja ... czy przez najblizszy miesiac...a trisomia to bardzo ciezkie wady i chcialabym jednak wiedziec, tak czuje .... choc boje sie koszmarnie :((((

      Usuń
    4. niestety nowoczesna medycyna pomaga, ale i rodzi stres..przy pierwszych ciążach byłam cudownie nieświadoma, bo jedynie wykonywano ważenie, mierzenie i podstawowe badania laboratoryjne.Nie słyszano o USG, nie znałam płci, poród dawał odpowiedź na wszystkie pytania. Teraz można więcej wiedzieć wcześniej, i dobrze, ale wiąże sie to często z ogromnym stresem ...jestem z Tobą, będzie dobrze, bo wszystkie MOJE ciąże szczęśliwie się zakończyły !

      Usuń
    5. Miska, mysle, ze serce Ci podpowie wlasciwa decyzje nawet w ostatniej chwili.
      Repo znow ma racje z ta wiedza, ja tez z tych co to zaszly i doszly bez znajomosci szczegolow:))) Z drugiej strony, skoro jest mozliwosc to czlowiek ma ochote skorzystac.
      Jestem pewna, ze podejmiesz wlasciwa decyzje.

      Usuń
    6. mnie juz niestety zrobili wode z mózgu :(

      Usuń
    7. Misia,tak jak juz wczoraj pisalam,najlepiej kieruj sie tym co czujesz.Babska intuicja jest najlepsza
      Amnio jest inwazyjnym zabiegiem,ale nie tak bardzo jak kordocenteza.Jesli teraz zyjesz w stresie,w niepewnosci,zadreczasz sie zlymi myslami,widzisz czarny scenariusz,a badanie ma rozwiac watpliwosci i upewnic cie,ze wszystko jest ok(a napewno jest!) I dzieki wynikowi przezyjesz ciaze w pelni szczescia to moze warto...Czuje,ze Cie to bardzo gnebi i chcialabys wiedziec.To Twoja decyzja i jakakolwiek podejmiesz bedzie dobra.Jestem z Toba.Juz dwie polozne u Rybenki sla cieple mysli dla
      Twoich maluszkow!MUSI byc dobrze!

      Usuń
    8. Miśka, odsuń to, co mówią inni. Posłuchaj siebie. Daj sobie czas. I podejmij decyzję.
      Jestem z tobą:*

      Usuń
    9. Sollet ja nie mam czasu...musze to zrobic przed swietami , a terminy w szpitalach sa jakie sa
      Jestem jutro juz w jednym umowiona na jutro :(

      Usuń
    10. Dziekuje Wam wszystkim za slowa i mysli .... i juz mam wyrzuty ze truje tu i monopolizuje ciekawego posta ciazowymi dylematami :(((((((((((

      Usuń
    11. alez kochana!
      polityka to g.wno
      Twoje problemy sa prawdziwe, wiesz, ze tutaj zawsze wspieramy w różnych sprawach,

      sie tylko zgubiłam
      bylas juz u ginekologa po genetyku?

      Usuń
    12. byłam, on niestety nie podejmie za mnie decyzji (wiadomo)ale wszystko na spokojnie nam wytlumaczyl ,ryzyko jest male ale jest i to trisomii a wiec bardzo powaznych choc tez bardzo rzadkich wad o których chce sie wiedzieć wczesniej , taka zagwozdka .... jakby bylo jedno dziecko zdecydowalabym sie na amnio ale sa dwa i 2 wklucia wtedy ... i to mnei przeraza :(

      Usuń
    13. one są w jednym czy w dwóch workach?

      Usuń
    14. w dwoch Rybo ... stety niestety

      Usuń
    15. Miśka, słuchaj siebie, i powiem Ci, co mówi moja przyjaciółka w takich chwilach
      każda decyzja, któą podejmiesz, bedzie dobra!

      Usuń
    16. .............. no to słowa prawdziwej przyjaciółki ..... dziękuje Rybo :-*

      Usuń
    17. bardzo mi pomagaja, powtarzaj je sobie kochana

      Usuń
    18. Sollet napisala dokladnie to co ja mialam na mysli.
      Nie sluchaj innych, kazda porada jest skonstruowana przez pryzmat doswiadczen radzacego, a to nie ma nic wspolnego z Toba.
      Ty jestes soba, jedna, jedyna i niepowtarzalna i wlasnie dlatego sluchaj tylko swojego glosu.
      Ja wiem, ze tu u Rybci tak fajnie, taka kawiarnia, w ktorej mozna poplotkowac, pogadac, pozalic sie i rowniez poradzic...
      Nigdy nie pytalam ani tu ani na moim blogu ludzi o porady, mimo to i tak je dostawalam:))) Ot ironia losu. Nauczylam sie sluchac siebie, bo to moje zycie. Nie wazne ile osob umarlo, a ile przezylo raka ktorego ja mam, to mnie NIE dotyczy, a jak nie dotyczy to po kiego licha mialabym o tym sluchac:)
      Mozna, naprawde mozna w sobie wypracowac taka postawe.
      Teraz nie pisze na blogu juz od miesiaca, bo nie mam takiej potrzeby. Jak minie co ma minac to napisze, albo i nie:) Nikt z zewnatrz nie jest w stanie przezyc mojego zycia za mnie, a wiec nikt z zewnatrz nie bedzie tez na nie wplywal.
      To ja stawiam granice.
      Misiu, zrobisz jak chcesz, mam tu na mysli nauke sluchania siebie, ale moze chociaz pomyslisz o tym przez kilka sekund.
      I Ryba ma racje, kazda decyzja podjeta przez Ciebie bedzie dobra decyzja, nie moze byc inaczej.

      Usuń
    19. ja to taka racjonalna jestem:))

      a Czasem nie tyle szuka się porady ile raczej wywnętrza
      dobrze z kims pogadać jak się trudny czas
      ale czasem się woli pomilczeć tez

      Usuń
    20. Rybcia, tak zgadzam sie absolutnie:) tylko ja mam takie dziwne doswiadczenia z wygadaniem sie:))) Pamietasz jak pierwszy raz zachorowalam i nic nie pisalam przez 3 miesiace, az wreszcie peklam i napisalam.
      Napisalam tylko po to zeby sie wygadac, nie prosilam o rady, a tylko o usmiech.
      I owszem pod tamta notka roilo sie od usmiechow, ale juz pod nastepna roilo sie od rad:)))
      Poczawszy od cieciorki, poprzez oleje (waga tylko z Polski i tylko sprzedawane przez pania radzaca) az po koci wrzask:))))

      Usuń
    21. po dwohc telefonach do przychodni w jednej dowiedzialam sie ze z materialem genetycznym musze sama jechac do innego szpitala .... no zart chyba , a w drugim szpitalu ze najpierw sie musze zarejestrowac do przychodni genetycznej a ze ich dr to na blizniakach robi amnio dopiero w 16 tyg .... u mnie jest 14 i 4 dni
      zglupialam .... na dzis wyjscie mam takie : umowilam sie jeszcze prywatnie do najlepszego dr od amnio w wwie (bo robi ich najwiecej i jest o nim najglosniej) i zobaczymy co on powie na konsultacji .... nie bede sie byle komu kladla pod igłe i jeszcze sama z probka jezdzila po szpitalach.....

      Usuń
    22. mozliwe ze uslysze to samo ale.. przynajmniej bede wiedziec ze sprobowalam u specjalisty i w koncu place za to nie malo , mysle ze nie zaszkodzi ....

      Usuń
    23. nie zaszkodzi, zwłąszcza, że tak czyjesz, że będzie najlepiej":)))

      Usuń
    24. Miśka, wspieram mocno!

      Usuń
    25. Miska,ja tez wspieram!

      Usuń
    26. ten lekarz to podobno gbur i cham ... ale trudno ....

      Usuń
    27. Miśka wszystko się ułoży, wspieram!

      Usuń
    28. Tym sie nie przejmuj. Siedz w gabinecie, dopoki nie uslyszysz odpowiedzi na wszystkie pytania i nie daj sie zbyc.

      Czymam mocno kciuki. :**

      Usuń
    29. sękju Wam , obym juz miala tylko lepsze niusy ciekawsze w przyszlosci a nie taki gruz wkoło .... p.s. dzowniac po tych szpitalach czuje sie jak najgorszy sort ludzi własnie echhhhhhhhhh

      Usuń
    30. I ja myślami z Tobą i Twoimi maluchami :)

      Usuń
    31. znam obecnego ministra zdrowia
      to bardzo porządny człowiek
      może mu sie udac coś zmienić!

      Usuń
    32. trzymam kciuki dla wszystkich przyszłych mam żeby miały łatwiej bo narazie to jest kosmos !

      Usuń
    33. trzymiejmy
      no tyle lat i ciągle nic sie nie zmieniło
      jedyne czego sie obawiam to sprzeciwu samych lekarzy wobec reform..

      Usuń
  14. Mnie z kolei bardzo spodobał się inny artykuł:
    http://wpolityce.pl/polityka/275083-ludzie-gorszego-sortu-a-moze-resortu-platformerscy-gracze-chwytaja-sie-kolejnych-brzytew-aby-tylko-wrocic-do-koryta.
    Krótki, ale sensowny.
    Cóż, czytanie, jak również słuchanie ze zrozumieniem to nadal nieczęsty model "w narodzie". Nienawiść (owszem, zrozumiała) do nowej ekipy tak zaślepia, że przeinacza się słowa, zdawałoby się, jasne jak słońce. Gorszy sort = zdrajcy i sprzedawczyki. Być może tak się nam już te pojęcia zdewaluowały, że niedługo trudno będzie wytłumaczyć dzieciom zjawisko kolaboracji z wrogiem. (Nawet i takie z okresu II wojny.)
    Cóż, jak słusznie zauważa autor, tonący brzytwy się chwyta. Żeby wrócić do koryta, które (na całe szczęście) już przypadło innym. Czy lepszym? Nie, bo nikt od nikogo nie jest lepszy. Po prostu tym, którzy do tej pory spychani byli na margines. Tak to się toczy i już.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie czuję się ani platformerska ani zaślepiona nienawiścią
      patrzę z boku i widzę dość wyraźnie obie strony
      wysłuchałam słow prezesa
      najgorszy sort to ja wg jego kryteriów, jestem pewna że on wiedział, że tak zostaną jego słowa zinterpretowane

      co do koryta - tu niestety masz rację
      tak jest wszędzie i zawsze

      Usuń
    2. Czy donosisz do władz UE na Polskę? Bo to właśnie jest ten gorszy sort.

      Usuń
    3. to zdanie pada po pytaniu dziennikarki o ataki na rządzących
      przez niektóych nazywanych krytyką
      ja też jestem krytyczna wobec ( niektórych!) działań tego rządu
      i parę nas milionów jest na świecie

      Usuń
    4. i uważam, że UE na razie nie ma sie wttrącać do nas, dla jasności
      mam jednak pewne obawy, że mogę tego zapragnąć któegoś dnia

      Usuń
    5. Czym innym są ataki na obecną opcję rządzącą, a czym innym merytoryczna krytyka. Tych pierwszych jest mnóstwo, tych drugich niewiele.

      Usuń
    6. W sprawie wtrącania się UE - to nie PIS ich zaprosił. To chyba ważne.

      Usuń
    7. Dorothea!
      Ręce mi opadły ...

      Usuń
    8. kogo PIS nie zaprosił?
      nie rozumiem

      Usuń
    9. Ja jestem jeszcze dalej niz Ryba i tak jak ona jest z Polska zwiazana i prawdopodobnie tam wroci tak ja nie. Obserwuje to zupelnie z zewnatrz, co nie znaczy, ze bez emocji.
      Ale moja droga Dorotheo czy pamietasz jak po wypadku smolenskim cala prawica pukala w drzwi Unii domagajac sie ukarania Tuska, ktorego juz oskarzono o zamach? Pamietasz jak wtedy nitk inny tylko prawica domagala sie interwencji Unii w sprawach przeciez czysto polskich? Marta Kaczynska nawet posunela sie dalej i wystepowala o umiedzynarodowienie sledztwa.
      A co by bylo gdyby faktycznie spolecznosc swiata ujawnila (bo CIA na pewno ma i podejrzewam, ze Putin tez) ostatnia rozmowe braci Kaczynskich?
      Czy ktos o tym myslal?
      Oczywiscie mozecie mi powiedziec, ze ja tez nie mam dowodow? To prawda, nie mam ich, ale caly swiat wie, ze Lech nigdy przez cale zycie nie podjal samodzielnej decyzji, w kazdej sprawie "wykonywal zadanie" brata. Dlaczego 10 kwietnia 2010 roku mialoby byc inaczej?

      Usuń
    10. Merytoryczna krytyka????????????
      Przepraszam a kto to zaraz po wyborach prezydenckich w 2010 oswiadczyl, ze "nigdy nie poda reki Komorowskiemu"???? Ilez w tym merytoryki??? Naprawde, az chyba przyklekne przed tym merytorycznym argumentem:)))

      Usuń
    11. Wruszka Esmeralda15 grudnia 2015 13:02

      Dorothea- Kaczyński z Martą Kaczyńską donosili do UE na PO, czyli rząd Polski, który rzekomo nic nie zrobił w sprawie Smoleńska, tylko ich wyśmiano. A więc, kim jest Jarosław? A jego bratanica, która mówiąc wprost puszczała się z Dubienieckim, a ciążę wmówiła swojemu mężowi, z którym występowała na plakatach wyborczych Lecha Kaczyńskiego z małżonką i wnuczką jako idealna rodzina, a potem rzuciła męża i wystąpiła o zaprzeczenie ojcostwa. No powiem, że Rydzyk miał chyba niezły zgryz :) Chociaż on nazwał jej matkę, żonę prezydenta- czarownicą, i na to nie zareagował ten prawy i sprawiedliwy szwagier. Mąż też. Ten prawy i sprawiedliwy zawłaszczył teraz obchody 13 grudnia, chociaż sam spał do południa :)
      Ale Ty nie zrozumiesz nic, bo należysz do sekty smoleńskiej i dziwię się rybci, że jest zaskoczona Twoją postawą, bo Ty od dawna nie ukrywasz swoich poglądów, a Twoje wpisy na temat Dudy, gdy wygrał wybory, mogłyby konkurować z wazeliniarstwem Kempy na obchodach rocznicy Twojego kłamliwego, szerzącego nienawiść radia co ma ryja.

      Usuń
    12. Wruszko, nie nadarmo o Marcie mowia (roz)K(r)aczynska:))) Masz 100% racji.
      To co Kaczory zrobily z Walesa i calym ruchem Solidarnosci wola o pomste do nieba. Nie jestem zakochana w Walesie, chociaz znalam go osobiscie z tamtych czasow, ale to na jego plecach Kaczory dorwaly sie do wladzy. Gdyby nie Lech Walesa to ani Lesio ani Jareczek nie mieli zadnych szans na wyplyniecie.

      Usuń
    13. @ Stardust - poczekaj.
      Nie było "wypadku smoleńskiego"
      Było coś zupełnie innego.
      Potrzeba niewiele czasu, żeby to wyjaśnić.

      Usuń
    14. Wruszka Esmeralda15 grudnia 2015 13:13

      Star, moja siostro :) Lech przed śmiercią miał 12% ppparcia, mniej niż kiedyś Jaruzelski przed wyborami. Gdyby nie śmierć przegrałby wybory, tak jak jego brat później.
      A co wypływa na wierzch, to ze względu na rybcię, nie napiszę, ale zaczyna się G, a kończy na O :P

      Usuń
    15. Dorothea, nie ma zadnych dowodow na to, ze to bylo cos wiecej niz WYPADEK. Jak udowodnicie, co oczywiscie zrobicie, bo po to sie Kaczykuper zabral za sady i trybunaly, zeby udowodnic swoja prawde. Po to tez w ministerstwach roi sie od przestepcow, ktorzy znajda dowody na wszystko co Kaczadupa chce to wtedy mozemy rozmawiac, ze to bylo cos innego niz WYPADEK. Na dzis to jest WYPADEK.
      Tylko kretyn wsadza do tego samego samolotu cala swite panstwa i decyduje sie ladowac na lotnisku, ktore od lat bylo nieuzywane i w dodatku przy niesprzyjajacych warunkach atmoseferycznych. A moze to mial byc epizod w filmie "o czlowieku ktory sie brzozom nie klanial"?
      NO coz nie wyszlo.
      CZy mozesz mi wskazac inny kraj (cywilizowany) w ktorym prezydent oraz inne wazne osobistosci lataja tym samym samolotem?

      Usuń
    16. Wruszka Esmeralda15 grudnia 2015 13:24

      i tu się zaczyna i kończy nasz spór, Dorotheo
      Ty widzisz zbrodnie, gdzie specjaliści i naukowcy widzą wypadek ( nie mam na myśli tych szaleńców od parówek )
      Nigdy nie było tak jak teraz- demonstracje po miesiącu rządzenia, spadek notowań o połowę, zamach na TK, sprawa w prokuraturze za nie opublikowanie wyroku TK, przegłosowywanie w Sejmie ustaw, których poslowie nie widzieli, głosowania w nocy, znienacka

      Usuń
    17. Star i Wruszka :)))))
      nic nie dodam, bo dzisiaj dbam o bezpieczeństwo i higienę pracy

      Usuń
    18. Wruszko, oczywiscie, ze wiem o tych 12% poparcia, dlatego tez ten lot MUSIAL wyladowac zdaniem Kaczorow. Chociaz to i tak by pomoglo tyle co umarlemu kadzidlo.
      Slowo zaczynajace sie na G i konczace na O znam doskonale, znam nawet mocniejsze slowa i tez musze tu u Rybci trzymac stope na hamulcu:)))

      Usuń
    19. uprzedzam
      skorzystam z prawa gospodyni
      skasuje każdy oszłomski komentarz mówiący o "zamachu smoleńskim"

      Usuń
    20. i jakoś mię miło, ze takie grzeczne te Stary i wruszki som , he he he

      Usuń
    21. Skorzystasz z prawa gospodyni? W kwestii "oszołomstwa"??? Nooo, to dopiero jest dialog.
      I w tym momencie, droga gospodyni, nasze drogi rozchodzą się ostatecznie.
      Żegnam - bez żalu.

      Usuń
    22. A propos"wtracania się" - dziś nikogo nie trzeba specjalnie zapraszać.Jest internet,satelity,ogólnie dostępne nowoczesne technologie.Nie jesteśmy (poki co) odcięci od świata,świat ma możliwość śledzenia i reagowania na bieżąco na to,co się u nas dzieje.Jesteśmy liczącym się krajem w środku Europy.Członkowstwo w UE,to nie tylko przywileje,ale i obowiązki,przestrzeganie pewnych reguł.
      A poza tym ,śmierdzące bąki za granicą nie puszcza nikt inny jak niejaki Duduś (w Niemczech i w Anglii).
      I czy to przypadkiem nie z ust prezesaPolski poszło w świat słynne "Polska w ruinie"??

      Usuń
    23. No i prosze... Dorothea wyszla... po angielsku. A tak mialam nadzieje, ze chociaz ona potrafi odpowiedziec na pytanie, ktore od prawie juz 6 lat zadaje zwolennikom zamachu smolenskiego i jeszcze nie doczeklam odpowiedzi.
      Coz bede sie musiala z tym pogodzic.

      Usuń
    24. Dorothea, no szlag mnie trafił, a o to trudno!!
      ciekawe, zauważ, że nie odniosłam się do człowieka
      tylko do ewentualnych komentarzy!! Kogokolwiek!
      Ty nie byłąs taka miła, odniosłas się zdecydowanie do mnie we wczorajszej dyskusji
      wręcz mnie strasząc!
      moderujesz komentarze u siebie, pokazuja sie tylko te, które uznasz za słuszne ( politycznie? )

      i mnie zarzucasz że źle dialog prowadzę??

      a skąd wiesz, jakie są dla mnie "Oszołomskie Komentarze"??

      trzymajcie mię, bo jakem ryba, wyskoczem ze siebie!

      Usuń
    25. Star, teraz Macierewiczowi doradza w sprawie Smoleńska fizyk, którego w stanach pogonili z uczelni za to, co wyprawiał jako " fachowiec od Smoleńska"
      oczywiście wypadek w Smoleńsku jest pierwszym jego wypadkiem lotniczym, który " bada"

      Usuń
    26. Rybcia oddycha... gleboko....
      wdech....
      wydech....
      wdech....
      wydech....
      i tak az do skutku.
      Rybko, nie przejmuj sie, na tym wlasnie polega blogowanie i mysle, ze wczesniej czy pozniej i tak by sie stalo co sie stalo.
      Zycie i blogowisko jest jak rzeka, prad wody cos nowego przynosi i cos starego zostawia przy brzegu.
      Tak jest dobrze, jestesmy ze soba tak dlugo jak dlugo mozemy sie nawzajem od siebie uczyc.
      Jak lekcja skonczona to nalezy podziekowac i zaakceptowac ten fakt.
      Jak Cie znam te kilka lat to nie mysle, zeby ktos mogl Tobie zarzucic zle prowadzone dialogi.

      Usuń
    27. No wlasnie Macierewicz ma jakies ciagoty do tych amerykanskich specjalistow:))) Ale zauwazylam, ze Kaczor juz przestal domagac sie miedzynarodowej komisji. Ponoc teraz bedzie wewnetrzna - polska komisja do badania przyczyn "katastrofy" i bedzie tez komisja badajaca te pierwsza komisje.
      Cos mi sie wydaje, ze ktos wreszcie Kaczorowi powiedzial, ze jak bedzie podskakiwal to ktos jest gotowy do ujawnienia stenogramu rozmowy. Raczej nic innego nie moglo mu zamknac dzioba.

      Usuń
    28. wdech
      wydech

      cóż, wiedziałam, ze jak się pisze takiego posta, to się dostanie po tylku od tego czy tamtego

      zwykle piszę o dupie Maryni i to sie sprawdza najlepiej

      ale czasem coś człowieka po ruszy
      nawet nie wiem, może za rok bede myslała inaczej?

      dzieki Star za to ostatnie zdanie, bo przecież nie zawsze się zgadzamy, nawet dzisiaj nie za bardzo:)

      Usuń
    29. nie wiem dlaczego zrezygnowali z tego międzynarodowego śledztwa
      a inna sprawa, ze moim zdaniem to skandal, że nikt do tej pory nie poniósł odpowiedzialności za takie a nie inne zorganizowanie tego wyjazdu

      Usuń
    30. Rybcia, my sie calkiem czesto nie zgadzamy, ale sie szanujemy:))) to jest TO ♥♥♥

      Usuń
    31. Wruszka Esmeralda15 grudnia 2015 14:50

      rybciu :))) dawno nie widziałam Cię zdenerwowanej, trudna sztuka udała się Dorotheai ( cholera, jak to się odmienia ? :)
      Cóż, Dorothe wyszła urażona ( bez żalu), ale tak naprawdę dlatego, że nie potrafiła odpowiedzieć sensownie na wszystkie zarzuty jakie tu padły pod kątem Kaczyńskiego ( chyba czuję się urażona tym brakiem dialogu z jej z jej strony : PPP )
      co do szacunku, to wczoraj widziałam starszego pana, który przyszedł 13 grudnia i krzyczał, że broni wolności, bo nas rozkradają i niszczą ci z peło :)
      ja go szanuję, bo jemu wmówiono taki stan rzeczy i on biedny( widać to było), stary, który nic nie ma do stracenia przyszedł walczyć. Być może w tej swojej biedzie i braku perspektyw potrzebuje jakiegoś wroga, by wytłumaczyć ten stan rzeczy, bo jak większość Polaków ma dość biedy. Myślę, że wiele osób tak własnie ma, bo wszyscy jesteśmy zmęczeni, zaciskaliśmy pasa tyle lat, wązniejsze były drogi, inwestycje, Polska rosła w siłę, ale ludziom nie żyło się dostatniej. Te 500 zł dawno ludzie powinni dostać, tak jak w innych krajach UE i to ludzi omamiło teraz. Teraz PiS wykorzystuje tych ludzi, tę biedę i na siłę szuka wrogów, by w pewien sposób wytłumaczyć to, ze pewnych obietnic nie zrealizuje, bo wróg przeszkadza. Tak to działa. Więc szanuję tych zwiedzionych, ale nie szanuję agresji i nienawiści, żadzy odwetu

      Usuń
    32. wruszko
      wyjątkowo stonowany i rozsądny wpis, nie to , żebym w szoku była , ale :ppp

      Usuń
    33. Wruszka Esmeralda15 grudnia 2015 15:14

      rybciu, bo teraz ja dostanę apopleksji :)))
      co to znaczy wyjątkowo??? ja ZAWSZE taka jezdem, poza tymi momentami, kiedy nie jezdem :P
      chyba muszę się objawić :P

      Usuń
    34. no cusz..
      jeszcze dzisiaj było kilka ekhm, emocjonalnych wpisów, z niekoniecznie z subtelnym doborem słuf:)))

      Usuń
    35. Wruszka Esmeralda15 grudnia 2015 15:37

      ale że ja ???

      Usuń
    36. Na fszelki fypadek nie bendem sprafdzala moich fpisof. PO co mi ten stres?

      Usuń
    37. oo, Starce tyż bym najszła:))

      Usuń
    38. Wruszka Esmeralda15 grudnia 2015 15:48

      Star, to chyba to G-O ehhhh idę się zamknąć wef sobie :/
      ale tak z drugiej strony, ja się przyznałam, ze nie szanuję zdrajcy, wiec się sama usprawiedliwiam i jednak się nie zamknę :P

      Usuń
    39. Nie zamykaj sie Wruszko, nie warto, trzeba dbac o przwiew swiezego powietrza w musgu:))) Ja o sie nawet po smierci nie bede mogla zamknac bo kto niby wyglosi mowe pozegnalna?
      Na nikogo nie moge liczyc ze stanie na wysokosci zadania:P

      Usuń
  15. sami widzicie - człowiek ze schodkami do mycia okien da radę skłócić ludzi nawet na takim pokojowym blogu jak ten tutaj

    strasznie mnie plecy bolą, to dziwne, przez pół roku zasuwałam jak mrówka i nic mnie nie bolało, nawet nie złapałam kataru od smarkających i kaszlących ludzi w autobusie a kiedy (zaledwie od piątku!) siedzę w domu wszystko mnie boli, dźga mnie coś w plecach żywym ogniem, aaaaaaaa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze się znajdzie jakiś człowiek co umie skłócać, że ho ho ho
      nawet bez schodków:))

      mi się dziecko zepsuło, leży i choruje na katar
      ale opis twoich dolegliwości sprawia, że i mię zaczyna boleć i dźgać :p

      Usuń
    2. Mnie tez kapie, szczyka i lupie:))) nie wiem dlaczego, bo pogoda zywcem nieprzyzwoita. 20C przez weekend, wczoraj 18C a ja przeciekam:)))

      Usuń
  16. Rybciu, Stardust - kocham Was, Dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje i nawet dygnelam, bo takie wyznania nie czesto mi sie zdarzaja:))

      Usuń
    2. a to nie mówiłam, że Cię kocham ? :p

      Usuń
    3. Repo, mowilas, ale ja tak lubie jak sie powtarzacie:)))) Mam chyba cos z Jarka:P

      Usuń
  17. Wiecie co, ja nie bronie sie przed tym, zeby przyznac, ze wiele w polityce PO mnie rozczarowalo przez ostatnie lata.. mimo, ze kiedys, dawno temu, mialam wobec tej partii duuuze nadzieje.. bo przeciez normalne jest to, ze jedna partia nie jest w stanie reprezentowac wszystkich pogladow pojedynczej jednostki..

    Czego nie moge przeskoczyc to to, ze popierajacy PiS slepo wierza w kazde slowo wypowiedziane przez Kaczynskiego.. kazda polityczna decyzja jest jedyna sluszna.. zauwazyliscie? Ze nic absolutnie nic, co sie ostatnio dzieje, nie powinno byc poddane krytyce?

    Odnosze wrazenie, ze jesli jutro Kaczynski stwierdzilby, ze jego dotyk uzdrawia, ustawialyby sie do niego kolejki wierzacych.. ludzi na codzien sprawiajacych wrazenie myslacych..

    to jakies ogolno-spoleczne pranie mozgu..

    A przy okazji - jesli specjalisci ds. badania wypadkow lotniczych nie widza innej mozliwosci wytlumaczenia katastrofy w Smolensku jak tylko i wylacznie - WYPADEK (pogoda, blad pilota) - to dlaczego popierajacy PiS sa bardziej sklonni wierzyc politykom?

    Jak mowie - ogolnospoleczne pranie mozgu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jeszcze a propos logistyki lotu...w czasach prosperity firm farmaceutycznych były wyjazdy integracyjne na Kubę czy do Meksyku..załoga korporacyjna była ZAWSZE dzielona na dwa zespoły, szefowie działów także..w razie wypadku działalnośc firmy nie byłaby sparalizowana

      Usuń
    2. Repo, wlasnie! Caly swiat sie zadziwial, ze wsadzono wiekszosc rzadu w jeden samolot.. o tym sie w Polsce stosunkowo malo mowilo.

      Usuń
    3. Repo, bo tak wlasnie planuja wyjazdy, loty madrzy ludzie. No ale Lesio musial jechac z cala swita. Szkoda tylko, ze nie zabral braciszka, bylby wtedy spokoj po wsze czasy. Osobiscie nie miala bym wtedy nic przciwko stawianiu mu pomnikow przy kazdej ulicy i na kazdym placu Polski.
      Pamietam jaka to byla obraza majestatu, ze Obama nie przylecial na pogrzeb Lesia.
      No jazesz(wiesz co dalej;)) Obama mial ryzykowac wlasne zycie lecac na pogrzeb Lesia zaraz po wybuchu wulkanu islandzkiego:))))
      Ja piernicze, a potem sie przyczepili, ze na pogrzeb nie przylecial ale gral w golfa.
      A w co mial grac? lubi golfa, to gral w golfa ja gralam w solitera w tym czasie:)))
      Przez ostatni miesiac jestem wrecz zafascynowana tym co sie dzieje w Polsce a juz z podziwu wyjsc nie moge jak PiSiorom sie wydaje, ze maja wladze dyktowac innym krajom co mowic o Polsce. Wystapili ze SKARGA do CNN (nawiasem mowiac dupna stacja) bo CNN smialo wypowiedziec sie negatywnie na temat wydarzen w Polsce:))))))))))))
      Moj maz o malo nie umarl na atak serca ze smiechu.

      Usuń
    4. Kas, nigdy zadna partia, zaden prezydent na swiecie nie jest w stanie spelnic wszystkich obietnic. Na tym polega roznica miedzy demokracja a tyrania, ze w systemie demokratycznym opozycja ma rowniez wladze, wladze oporu i z niej korzysta.
      Problem w tym, ze owszem jak PiSdowaci byli w opozycji to sobie z tego prawa bardzo chetnie i czesto korzystali, ale jak dorwali sie do wladzy to juz im demokracja nie pasi. Teraz chca dyktatury.

      Usuń
    5. Kas, ja też czułam się rozczarowana, wcale sie nie boje krytykowac Platformę, wręcz uważam, że im się ta przegrana należała po prostu.

      podpisuje się czterema łapami pod całością Twojego wpisu

      Usuń
    6. Ja tez uwazam, ze PO przegralo wybory glownie przez ignorancje i pewnosc siebie. Nie mozna ignorowac elektoratu, ale zauwazcie, ze PiS robi dokladnie to samo. A wszelkie argumenty w rozmowach z PiSowcami koncza sie "ale PO.... i tu wyliczanka".
      Tylko jakos zapominaja, ze PiS w czasie kampanii obiecywal, ze bedzie lepszy od PO... wiem zapomnieli dodac, ze to oznacza, ze oni zwielokrotnia wszystkie bledy i wykroczenia PO.

      Usuń
    7. Kas, ale najbardziej podoba mi się to o prezesie uzdrawiającym dotykiem :pp

      Usuń
    8. Rybenko - ale przerazajace jest dla mnie to, ze nawet by mnie to juz nie zdziwilo..

      Star - wiadomo bylo jeszcze przed wyborami, ze PiS po dojsciu do wladzy, obietnic wyborczych nie spelni, obwiniajac PO. Ja jedynie zakladalam, ze bedzie obwinial PO glownie dlatego, ze nie bedzie mial wiekszosci w parlamencie.. tu sie pomylilam.. dwukrotnie. ;p

      Usuń
    9. Ryba, jak prezes ma takie zdolnosci to moze przestana sprowadzac tego oszoloma z Afryki co to ich uzdrawia na stadionach sportowych:))) za odplatnoscia ktora sie dzieli z ojcem Rydzykiem.

      Usuń
    10. Star,w tem temcie niezorientowana jestem:)

      Kas, mnie to też przeraża
      fanatyzm to coś, czego boję się od zawsze najbardziej
      wtedy nie ma 2+2=4
      liczą sie tylko poglady, nie licza sie fakty

      całe zło na świecie wynika z fanatyzmu, który niektórzy umieją w swoich celach wykorzystać

      Usuń
    11. Zgadzam sie, Rybenko. Wystarczy jeden gosc z charyzma oraz odpowiedni PR, zeby tysiacom ludzi wmowic, ze ogorek to pomidor (albo ze jedna konkretna rasa - czy jedna konkretna grupa wyborcow - jest ponad inne)..

      Usuń
    12. nie jesteśmy jako naród pod tym względem ani lepsi, anie gorsi
      jakby u nas pojawił się Hitler, to też by dał radę:(

      Usuń
    13. Ja mysle, ze zaden narod nie jest w pelni odporny.. my tu w US mamy teraz Trump'a, ktory w/g mnie jest osoba niestabilna emcojonalnie (mowiac przesaaadnie grzecznie), ale generuje niesamowite poparcie..

      Usuń
    14. ano przecież!
      ja wiesz, za płotem mam Front Narodowy...

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Futi, 140 komentarzy, a Ty siem zapytowujesz co slychac:))))

      Usuń
    2. Eeee znaczy jak mija dzień miałam zapytać

      Usuń
    3. Jakoś nie chce mi się uczestniczyć.
      No.

      Usuń
    4. Jestes oszczedna w slowach:)))

      Usuń
    5. Futi, dzienki Bogu, byuoby jusz za dużo komciuf :pp

      Usuń
    6. Dobrze że dziecko lepiej.
      Bardzo dobrze.
      Nadal nie wiem czyje zwłoki.
      I czy kupić śpiwór.

      Usuń
    7. satar twierdzi, że lepiej nie sluchac rad, to nie doradzam :p

      Usuń
    8. No szkoda, bo sama nie rozwiąże tej zagadki

      Usuń
    9. ale jak źle doradzimy i nas poslesz na emigrację??

      Usuń
  19. I kupiłam bity do stażu, w korzystnej cenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może i miesiąc minie zanim te bity rozpracuję:/

      Usuń
    2. Buty, bity to nie bardzo

      Usuń
    3. a, ufff
      bo myśłałam, że batony musicie nosić ze sobą
      dla grzecznych pacjentów :pp

      Usuń
    4. a ja że bitki wołowe będzie robić :P

      Usuń
    5. zwłaszcza, ze w korzystnej cenie:))

      Usuń
  20. o czym by tu posta napisać....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nocy za dnia.. ciemno!

      Usuń
    2. o przedszkolu... gdzie przedszkolanka w dzisiejszych czasach mówi do dziecka- zaraz dostaniesz w dupę...

      Usuń
    3. to ostatnie bardzo mie kusi :p

      Usuń
    4. Ossa - za moich czasow przedszkolanka nie tylko tak mowila dziecka - ja nie raz w dupe dostalam.. :p

      Usuń
  21. O matko!
    To może ja się kawy napiję ;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba raczej melisy :pp

      Usuń
    2. Lubię :))
      Ale musi być z cytryną i odrobiną miodu :)

      Usuń
    3. proszę :)

      \o/?\o/?
      ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
      {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
      \~/*
      |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
      (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
      [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
      )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
      [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
      (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

      Usuń
    4. Oooolgaaa, nie w tym poście!

      Usuń
  22. Rybenko, wiesz co? Na razie sie powstrzymaj, odpocznij, bo pewnie sie zmeczylas, kobitko!!! Ja pozno dzis siadlam, zeby pprzeczytac, cos tam napisala i kiedy zaczelam czytac te wszystkie komentarze, to dostalam oczoplasu, kolatania serca, zatkalo mnie i... zapomnialam,co chcialam napisac w swoim komentarzu. Widzisz, jak tematy polityczne, nawet tak bardzo ogolnie potraktowane, mogą rozpalic dziewczyny:-) Chlopa nie potrzeba:-) A powaznie, to szkoda slow, ja juz nie zabieram glosu na takie tematy, bo boje sie, nigdy nie wiem, kto jak mi odpowie czy kogos nie uraze, bo nie lubie konfliktow!Tak wiec "sie powszczymuje" jak moge.
    Napisz, Rybenko, co Ci sie snilo ostatnio, ok? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiesz, ze ja rzadko o polityce
      łagodna bestia jestem
      ale jakos jak człowiek zaczyna sie czuć gorszy czy cuś, bo po prostu mysli inaczej,to sie wkurzyłam
      wywaliam
      na razie ten tego
      nie bedzie trudnych tematów:)

      Usuń
    2. No ja wiem, tez mnie wkurza (delikatnie mowiąc), to wszystko, co sie ostatnio dzieje. Tez nie chce, zeby ktos nas "sortował" i nie czuje sie absolutnie gorsza niz ten "mały pan"i jego swita!!! Zeby byla jasnosc:-))) Trzymaj sie!

      Usuń
    3. no, ulżyłam sobie
      wyrazilam swój pogląd
      ruszam dalej

      Usuń
  23. Iza, ja bym się bała pytać Rybci o sny, może być jeszcze gorętsza atmosfera :))

    OdpowiedzUsuń