wtorek, 25 sierpnia 2015

no to jadę

będę machać po drodze zainteresowanym
mam nadzieję dziś wieczorem złożyć głowę na podusi w Lux
a wy, jak nie macie innych intencji, pomódlcie się, żeby mój fryzjer już wrócił z wakacji
odrosty mam dłuższe niż włosy
w ogóle czuję się, jakbym wracała z wakacji na wsi, zapuszczonam okrutnie

ps. Polecam ostatni nr Tygodnika Powszechnego, a tam dwa artykuły w szczególności
Łukasza Lamży " Lek na raka, który obala teorię Einsteina"
oraz wywiad z onkologiem, Prof. Jackiem Jassem "Oszukńcze obietnice"




73 komentarze:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzień dobry.
      jakby chłodniej dzisiaj. i w nawet by mi się podobało, gdyby nie bolące na zmiane pogody kości.

      Usuń
    2. jest chłodniej ! odkąd odstawiłam gluten i przeszłam na diete autoimmunologiczną w ogole nic mi nie dolega ...

      tylko za kawą tęsknie np teraz wdychając opary z biruowego ekspresu yyyyy ehhhhhhh :(((

      Usuń
    3. Dzien dobry!
      Pije pyszna kawke i ciesze sie leniwym porankiem,a o 12 ruszam do pracy

      Usuń
    4. Dzień dobry :)
      Szaro, buro i ponuro ale od czasu do czasu lubię taka pogodę

      Usuń
    5. u mnię znowu wyszło słońce. o zapowiadanym deszczu mogę chyba tylko sobie pomarzyć.

      Usuń
    6. Misia,popatrz...to przez ten cholerny gluten....

      Usuń
    7. oby...mam nadzieje ze na tym poprzestane bo jak nie to trza bedzie odstawic i nabial i jaja .... i na jakis surowy protokół przechodzic ale ciesze sie ze narazie jest dobrze :-*

      Usuń
    8. Najważniejsze,że jest dobrze,tego się trzymaj :-)
      A ja przezylam chwile grozy bo na ruchliwej ulicy kawalek za przejściem dla pieszych wyskoczyl mi przed maske taki mlody moze mial z 13 lat...zahamowalam w ostatnim momencie...Pokazalam dziecku ze pasy są dalej.....

      Usuń
    9. od jakiegos czasu jeżdze przepisowo zwłaszcza jak widze jak dzieciaki biegaja samopas bo rodzic zajety gapieniem sie w telefon.....nie wiadomo kiedy taki srajtek pod maską wyląduje eh.....ludzie glupieja...

      Usuń
    10. Zgadza się....ja nie mam jeszcze rutyny w jeżdżeniu,ale rzeczywiście trzeba caly czas przewidywać....dlaczego takiemu małolatowi nie chcialo sie dojsc tych parę metrow do przejścia,tego nie wiem...moze 20 metrow za i przed przejściem tez traktuje jako przejscie....Niby trąbią w mediach,niby w szkole są pogawędki na temat bezpiecznego poruszania sie zarowno przez kierowców jak i pieszych,nadal to wszystko to jest za mało

      Usuń
    11. no :(( i to kurcze jeszcze nie mają takiego odruchu żeby spojrzeć w prawo i lewo tylko tak lezą.....przysiegam że kiedyś w nerwach wysiąde i coś komus powiem jak tak bezie lazł !

      Usuń
    12. Ja po kawę pszyszłam :))
      To bendem pić spokojnie, nie wypowiadam sie...

      Usuń
    13. czesc Iza, siem pszyuonczem. ;)

      Usuń
    14. To ja z herbatką się przysiadę do Was :)

      Usuń
  2. Rybeńko, jedź szczęśliwie!
    Szerokości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzienks
      choć chętnie bym jeszcze pospala trzeba wstać i jechać

      Usuń
    2. szczęśliwej podróży!

      Usuń
    3. Rybenko,szybkiego powrotu
      bede machac:)

      Usuń
    4. Machająca ręką w Wielkopolsce należy do mnie ;))
      Szerokiej drogi :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Przez wzgląd na zapach oraz chorobę lokomocyjną córki jedziemy z szynką.

      Usuń
  4. Lola:-)))))) jaja na tfardo ,za które zabierało siem,jak tylko pociong ruszył :-)))))
    Rybeńko,szerokiej drogi,jakoś nie wierzę w to Twoje "zapuszczenie"biegalas po puszczy przecie:-)
    Tygodnik z chęcią zakupię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manikiur i pedikiur mam raczej na myśli

      Usuń
    2. oj Rybciu, Rybciu dawno na wsi nie byłaś... mieszkam na typowo rolniczej wsi, gdzie dom od domu tak,że nikt nikomu w okna nie zagląda, a jednak po sąsiedzku mam kosmetyczkę i panią z apteki,nauczycielkę, urzędniczki i właścicielkę sklepu, fryzjerkę parę minut spacerkiem, tu już nie ma dziewczyn po szkołach rolniczych ;P

      Usuń
    3. Nie zalamuj mię!
      To ja już nie mam usprawiedliwienia. ..:p

      Usuń
    4. w końcu w puszczy byłaś, to usprawiedliwiona jesteś :) :)

      Usuń
  5. I co ja zrobię z tymi skarpetami?!
    Dobrej drogi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja poproszę o trochę mocy dla dziewczyny z bliskiej rodziny, która dziś ma operację onkologiczną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dołączam się z mocami.

      Usuń
    2. Ruda dostałaś mojego maila?

      Usuń
    3. nic nie widzę w skrzynce.

      Usuń
    4. dużo sił i dobrych myśli!

      Usuń
    5. moce są posłane ,Olgusiu

      Usuń
    6. Ja tez posylam duuuzo mocy

      Usuń
    7. Wysyłam , mam dużo pozytwynej i zdrowej energii !!!!!!

      Usuń
    8. Ruda, zobacz w spamie:)
      Zaraz poślę jeszcze raz :)

      Usuń
    9. dziękuję
      jeszcze nie mam żadnych wieści

      Usuń
    10. po wykonaniu procedury oznaczenia węzła wartowniczego przed kwadransem zaczęła się operacja
      zaciśnijcie kciuki mocniej
      proszę

      Usuń
    11. Zaciskam z całych sił Olga

      Usuń
  7. Jakbys tak w okolicy przejezdzala, to zapraszam na kawe. Daj znac wczesniej, to moze zdaze ciasto jakies ukrecic. :)
    Dobrej drogi!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogiem czytać, bo dostemp jakiś wykupywać każom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam dziś w kiosku Tygodnik
      wieczorem będę czytać

      Usuń
    2. To naszym zdaniem najlepszy tygodnik w Polsce

      Usuń
    3. a urosnę w Twoich oczach jak powiem, że będąc młodą studentką pracowałam jedne wakacje w Tygodniku? ;) niejaki Andrzej Franaszek mi tę fuchę załatwić, będąc podówczas młodym redaktorem :)

      Usuń
  9. Odmachuję,choć z dość daleka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Owocu :)
      A ciekawe czy An3czka już wróciła?

      Usuń
  10. Cześć Melu,nie mam pojęcia czy An3czka wróciła,pewnie się tu pokaże na kawce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tesz macham łapkami!
    Szerokiej, spokojnej drogi :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Łelkam home:))
      Wszendzie dobrze ale f domu najlepiej - wielu tak mufi, ja zafsze potwierdzam.

      Usuń
    2. I ja potwierdzam :)
      Tylko, że u Rybki dwa domy... Dla mnie zbyt skomplikowane ;pp
      Odmachuję Ci że swojego domku :)))

      Usuń