poniedziałek, 1 czerwca 2015

wilk człowiekowi psem

klimaty podróży były różne
wszystkie cudne


piliśmy winko



i pojechaliśmy do parku z wilkami:)


było niesowite, bo widzieliśmy, jak dwa wilki dostały jeść, kurczaki, oskubane, w ilości dwa na mordę, zjedzenie jednego to trzy kłapnięcia szczęką i kilkanaście sekund
a ludzie, którzy ich karmili byli wielbieni przez zwierzaki

trudno było zrobić zdjęcie, bo siatka bardzo utrudniała aparatowi, a odległość telefonowi

ale jak ktoś da radę powiększyć to zobaczy wilka upominającego się o pieszczoty u pana

jutro będzie akcja, prosimy zaglądać:)



152 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry :)
      Częstuje się pyszną kawą
      Życzę wszystkim, wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Dziecka :)))

      Usuń
    2. Ja również, mówię dzień dobry i lecę...

      Usuń
    3. Dzien dobry!Zgarniam kawke i biore sie do roboty

      Usuń
    4. dziędobry? to i ja dosiądę
      jakie plany na dziś?
      od wczoraj mam na głowie bokserkę syna, syn w szkole, pies pogubiony, mama wściekła, koty i sunia obrażone, oj...

      Usuń
    5. To i ja dzisiaj się chętnie kawką poczęstuję jeśli można, bo coś przysypiam w pracy :)

      Usuń
  2. Klimatyczna knajpka:)
    A wilk piszczoch:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykre że te wilki trzeba w parku oglądać, chciałaby kiedyś tak w naturze zobaczyć.
    Dzień dobry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak szansa na zobaczenie w naturze nikłą nam:)

      Usuń
    2. myślę, że mogłabyś być niezbyt zadowolona, jakby przyszło co do czego.... raczej nie chodziłoby im o to, żeby się poczochrać, tylko byłabyś tym kurczakiem... :)

      Usuń
    3. ciekawe, że dawali kurczaki bez piuruf

      Usuń
    4. może żeby im pióra między zęby nie wchodziły? mozę nie lubią nitki stomatologicznej używać :) :)

      Usuń
    5. Raczej nie wpadłabym na to żeby próbować czochrać wilka w naturze

      Usuń
  4. Co z tych wilkow pozostalo? Merdajace ogonami i proszace o zarcie pieski za ogrodzeniem z siatki. Szkoda zwierzat i tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miejsce powstało z miłości do tych zwierząt. Nikt nie wyłapuje zdrowych osobników żeby tam je wsadzić do więzienia.
      Nie wiem bo się nie znam jak to jest z populacja wilków na świecie.

      Usuń
    2. Przez to, że wilki wyginęły np. w naszym lesie, to mamy nadmiar dzików, bo nie mają naturalnego wroga.
      I dzień dobry i wszystkiego najlepszego:)

      Usuń
    3. Za to lisy i jenoty panoszą się na potęgę.
      Ale za domem w zagajniku mieszka jelonek, wcale się nie boi:)

      Usuń
    4. nie ma szans żeby te wilki wrócić naturze:( wierzę, że wolnych nie bierze się już do niewoli
      dziki się rozpanoszyły, sarny niestety też, choć piękne i takich szkód jak dziki nie robią

      Usuń
    5. przed chwilą opowiadała mi znajoma, mieszkająca prawie w centrum miasta, że sarna (albo koziołek) zniszczył/a jej ogród kwiatowy, posiliła się obficie :)
      krzewy, kwiaty
      i zostawiła głębokie ślady na mokrej ziemi

      Usuń
  5. Dzień dziecka
    trzydzieści lat temu to było święto małych dzieci.
    A teraz to każdy każdemu życzenia składa.

    To wszystkiego najlepszego:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to choc z tej okazji sobie życzenia zgarnelam..;)

      Usuń
    2. Wzajemnie:)Ja juz w nocy zyczenia skladalam pod tamtym postem,ale jeszcze raz wszystkim naszym wspanialym dzieciakom zycze:duzo radosci,wspanialych przyjaciol,dobroci od ludzi,a od bliskich milosci.Sciskam i caluje!

      Usuń
    3. widziałąm, dlatego mnie to zmobilizowało :pp

      Usuń
    4. no co no co?? bardzo miłe święto!!!! składam Wam wszystkim serdeczne życzenia!! :)
      sama też chętnie przyjmę :) od mamusi już dostałam :) :)

      Usuń
    5. a od teściowej? he he he

      Usuń
    6. taaaa......... laleczkę voodoo chbya :)
      dla wygody z powbijanymi od razu igłami :)

      Usuń
    7. w końcu...:) dziękuję :P

      Usuń
    8. no! :) to jeszcze jeden całus w czółko :)

      Usuń
    9. ..miło mi;) dziękuję :P

      Usuń
    10. dziękuję i wzajemnie życzę :))
      z samego rana dostałam miłe życzenia od Taty!

      Usuń
  6. Witajcie:) Rybeńko jak będziesz po naszej stronie granicy to zajrzyj tam. http://www.wielkopolska.travel/aktualnosci/117/
    Ja jeszcze nie byłam, ale słyszałam wiele dobrego o tym, co ludzie tam robią. Idę suszyć włosy i szykuję się do pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ciekawe!
      szkoda, że latem niedostępne!

      Usuń
    2. Latem młode są małe i wilczyce mogą być agresywne i stąd ta przerwa. Tak słyszałam. Uwierzysz, że wiem o tym miejscu od kilku ładnych lat a nie daliśmy rady go odwiedzić? Taki lajf:) MP na wygnianiu

      Usuń
    3. uwierzę:)
      czasem do tego co blisko, jest najdalej

      Usuń
  7. Świetne , moi znajomi Włosi nazywają to chilingiem , nowe dla mnie slowo określające mile spędzanie przy drobnych przyjemnościach w stylu lampka wina w fajnym miejscu itp. itd. :)

    Wilki uwielbiam , niestety piesa znów osłabła na wtorek przewidziana operacja jednak o ile będzie się nadawać po ogólnym prześwietleniu :((((((

    Biere kawkie i oby do środy :)....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spedzanie czasu - miało być :)

      Usuń
    2. biedna piesa!!1
      Moce dla piesy !!

      Usuń
    3. Ja tez posylam moce dla piesy

      Usuń
    4. jak mi strasznie zawsze żal jak się coś piesom dzieje.......
      podrap go za uszkiem...

      Usuń
    5. piesa właśnie leży na stole chirurgicznym :( :( :(

      Usuń
    6. Tulam i ja

      Usuń
    7. trzymaj go za łapkę potem...

      Usuń
    8. Moce dla piesy !!!!!!!

      Usuń
    9. operacja zakonczona piesa się wybudzila , idzie o własnych silach , wet się spisal oczyscil z ropy bebechy , dostała kołnierz ochronny i ma lezec pierwsza dobe ....... ohohohohoh oby tak dalej dobrze się ulozylo , dziekuje Wam za moce , na 1000% pomogly !!!!!!

      Usuń
    10. Miśka, kamień z serca:))))

      Mój też poszyty, ale dostał ubranko, w którym prawie się nie rusza i nikt nie wie dlaczego. Jak go rozbiorę to chodzi normalnie....;P

      Usuń
    11. może jest to wyraz jego oburzenia :) my mieliśmy kiedyś taką charakterną piesę, 4 i pół kilo żywej wagi, ale ambicja na bernardyna :), która zastygała jak posąg po założeniu kagańca...nie zrobiła w nim ani jednego kroku :) :)

      Usuń
    12. No nasza piesa 49 kilo ...yyy także ten wet się namęczył trochę , teraz sytuacja wygląda tak , kot miauczy zamknięty w lewym skrzydle domu , piesa lezy w pokoju odizolowanym , pies na zewnątrz wyje bo szczeka z tęsknoty za ta duzą.....rodzice moi dostana kociokwiku :)

      Usuń
    13. no to taki mały koniec świata
      nie tylko dla piesa;)

      Usuń
    14. to masz wesoły autobus.... byle do jutra :)

      Usuń
    15. aLusia, dokładnie tak jak mówisz :P
      4,5 kilo żywej wagi, a myśli,że ma 45 :)))
      w ubranku od veta stoi na sztywnych nogach i nawet do jedzenia się nie ruszy:)))

      Usuń
    16. Miśka, uffff
      teraz będzie już tylko lepiej

      Usuń
    17. Musi byc lepiej. Innej opcji nie ma.

      Usuń
    18. tak tez wierze ze będzie w zasadzie na przekor wszystkim .... dwie pierwsze doby jak da rade to wet powiedzial już powinno być ok

      Usuń
    19. Daj znac jutro. Tule!

      Usuń
  8. Cośkolwieczek tam wylukać się dało:).
    No tak; nowe nawyki kulturowe, a żywieniowe rodem z zaprzeszłej epoki.
    Dwa kurczaki na mordę? O w mordę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no!
      a moje dziecko kotleta z małej piersi potrafi jeśc pół godziny!

      Usuń
    2. Mozemy sobie raczke podac:)Moje dziecko tez ma takie tempo jesli chodzi obiad,ale potem jest:mamo,masz cos dobrego?

      Usuń
    3. moje ma "drugi" żołądek na desery:))

      Usuń
    4. A mojemu urosl teraz drugi zoladek na...truskawki

      Usuń
    5. to fajnie:)
      zazdroszczę tych polskich truskawek
      ja musze się zadawalać erzacami tutejszymi...

      Usuń
    6. w lipcu jeszcze będą :)

      Usuń
    7. nie po 15tym chyba :((

      Usuń
    8. To ja juz pakuje takie swiezutkie i posylam do ciebie Rybenko wirtualnie.Smacznego!

      Usuń
    9. taaaa
      tak najłatwiej :pp

      Usuń
    10. w ubiegłym roku truskawki były przez cały lipiec i sierpień, w następnych miesiącach też były
      teraz są rozmaite odmiany, późne, powtarzające
      ze zdziwieniem to zarejestrowałam, ale były jeszcze w listopadzie, małe, drogie, ale krajowe :))
      w lipcu jeszcze się najesz!!!

      Usuń
    11. takich "prawdziwych", czerwcowych, to już nie będzie

      Usuń
    12. w lipcu były jak najbardziej prawdziwe! i pyszne!
      uwierz mi :)

      Usuń
    13. rok temu w moich okolicach nie było!!

      Usuń
    14. to jak coś, to Ci ze Smoczogrodu przywieziemy :)
      u nas w pobliskim jarzyniaku po 7,90 truskaweczki :)

      a na tarasie, ku mojemu zdumieniu, mam już całkiem spore, tylko jeszcze zielone :)

      Usuń
    15. kupiłam dziś pół kila
      za 16 zeta...

      Usuń
    16. a ja mam w ogrodzie tarara!!!! poziomki!!!!!

      Usuń
  9. Zaczęłam dziś rehabilitację :))
    cieszę się, że towarzyszy mi ładna pogoda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się cieszę, i z pogody i z rehabilitacji!

      Usuń
    2. Cieszymy się z Tobą:)

      Usuń
    3. Ja tez sie ciesze razem z Toba:)

      Usuń
    4. reha, czyli co? nacierpisz się? bo ja na mojej cierpię okrutnie..... w sumie jak się molestowanie konczy, to aż z przyjemnością i ulgą przechodzę do ćwiczeń :) :)

      Usuń
    5. aLusia, nie, nie cierpię :)
      ćwiczenia, masaż
      są punkty bolesne, ale daję radę :))

      Usuń
    6. Olguś, oby słoneczko i uśmiech Ci towarzyszył :*

      Usuń
    7. to aż Ci, Olga zazdraszczam.... ja na myśl o mojej terapii dostaję gęsiej skórki... choć dzis aż tęsknię mimo wszystko, bo ręka tak mnei boli, że nie mogę podnieść kubka z herbatą.... a tak to juz dawno nie było...

      Usuń
    8. dziękuję, od razu lepiej :)

      Usuń
  10. Rybenka :) a ty to czerwone wino tak bez zadnych dodatkow konsumujesz? Nic przy tym nie podgryzajac?

    OdpowiedzUsuń
  11. drugi rzut :)
    a może ice tea??
    u mnie upał :))

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza sie zalapalam:)Olgus,buzka za pyszna kawe.

      Usuń
    2. O to i ja skorzystam :)))

      Usuń
    3. Martek, a jeśli chodzi o nasze okolice :P
      To jeszcze parę fariatek się znajdzie,ale jak siedzą cicho to ja na razie milczę:)))

      Usuń
    4. Ok,moze chca byc fariatkami tajniakami;)A znacie sie tak w realu czy tylko w blogosferze?

      Usuń
    5. dwie kafki skszeczom mi za oknem i fruwajom nad Kotom, jak se idzie na spacer :) normalnie s Hiczkoka :)

      Usuń
    6. moją kotkę często atakowały sroki

      Usuń
    7. a tam to chyba mewy byli??

      Usuń
    8. najwazniejsze, ze nie biale myszki

      Usuń
    9. mie bardziej straszom, Kota ma je w d..., prawdopodobnie jak potencjalne myszki ;) Kotem wrukfia tylko maua :p i suusznie- czeci ras prauam korduem :p

      Usuń
    10. chyba jakieś gawrony

      Usuń
    11. ojoj!
      to pranie najgorsze :pp

      Usuń
    12. zdecydowanie http://www.garnek.pl/mileks/16050663/kawka-nie-zaden-gawron

      Usuń
    13. miałam na myśli film Ptaki, ale Rybka miała rację, to mewy :)

      Usuń
    14. a mała chyba chce zawładnąć łóżkiem i zaznacza

      Usuń
    15. nie, długo siem chowaua i kuwetem trzymauam w pokoju, robi siem coraz odwazniejsza i prubujem pozbyc sie kuwety :) jeszcze za szybko widac, nadal Kota jom poniewiera :) miuosci tam nie widzem :) ale ja kocham obie :) mimo sikania :p

      Usuń
    16. dziś czytauam, jedna paniusia siem pytaua jak nauczyć psa boksera korzystania z kuwety ;D

      Usuń
  12. kiedyś było o karnym jeżyku
    to tak przy okazji dzisiejszego dnia, wrzucam ciekawą rozmowę
    http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,127763,18005518,Wychowanie__Kara_nie_uczy_dobrych_zachowan__Ona_tylko.html

    OdpowiedzUsuń
  13. A TYMCZASEM DZIEWCZYNY Z ONKOREJSU W TARAPATACH

    głupio byłoby przeżyć raka a zatonąć w Bałtyku;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie wiem
      co się dzieje?

      Usuń
    2. zaczął tonąć jacht
      ale wszyscy ok

      Usuń
    3. http://wiadomosci.radiozet.pl/Wiadomosci/Kraj/Akcja-ratunkowa-na-Baltyku.-Tonie-jacht-Zjawa-IV-00006207

      Usuń
    4. już doczytałam
      piszą, że teraz wszyscy bezpieczni

      Usuń
    5. no to dobrze....

      bo niestety w mojej okolicy tragedia straszna - wczoraj niespodziewanie zmarł mąż koleżanki, młody człowiek, zaraz po 40-tce.... dostał gwałtownego zawału serca i nie udało się go uratować... po prostu szok.... byli taką dobraną parą.... i zostały małe dizeciaki.....

      Usuń
    6. BOŻE!
      co za tragedia

      moja znajoma dziś do mnie napisała, że nie może się ze mną spotkać, bo koledze kilka dni temu zmarł brat, a dzisiaj bratowa ( nie starzy!!) i musi go jakoś wspierać...

      Usuń
    7. no właśnie.... po prostu nie mogę w to uwierzyć... w dodatku ona po drugiej stronie oceanu.... biedula nawet nie ma głowy do organizacji pogrzebu... i jak myślę i ich dizeckach.... 7 i 9 lat....

      Usuń
    8. aLusia! straszne! :((((((((
      to ta kolezanka z LA?

      Usuń
    9. A jednak ten rok, przynosi same nieszczęścia :(

      Usuń
    10. aLusia,wspolczuje twojej kolezance.Szkoda dzieciaczkow!Masakra.Mojej bratowej w tamtym roku zmarlo dwoch braci w odstepie 3 tygodni. Byli troche po 40ce. Jeden z nich osierocil trojke dzieci w tym roczne.Bratowa nie mogla sie pozbierac.Jeszcze przybrala sobie do glowy,ze teraz jej kolej...

      Usuń
    11. Martek! Jaka straszna historia!

      Usuń
    12. Lola, nie, ta z LA jest w Krk teraz, to koleżanka z Chicago

      Usuń
    13. Martek, to to już jakaś hekatomba... na jakąś chorobę podobną, czy niesczęśliwe wypadki? i te maluchy.... najmłodszy nawet nei będzie pamiętał...

      Usuń
    14. dziewczyny, to sa historie ktore rozrywaja mnie na kawalki. Nie musze zyc 100 lat, ale dajcie ludziom wlasne dziecka odchowac i wychowac. :(((((

      Usuń
    15. Lola!
      Żeby tak mogło być. ..

      Usuń
    16. aLusia,ten mlodszy,ktory osierocil trojke pracowal za granica na budowie i spadl z rusztowania,starszy byl kawalerem-smierc nagla,podobno pekniecie tetniaka.Oj,bratowa prawie osiwiala. Jak do mnie dzwonila to nie bylam w stanie uwierzyc. Takie tragedie ludzi dopadaja...

      Usuń
    17. I jak tu znaleźć słowa pocieszenia. ..

      Usuń
    18. nie ma , nie da się ......

      Usuń
    19. Dziewczynki tak sie smutno zrobilo.Jak wracam do tego to znowu lzy plyna...Dosc tych tragedii.Trzeba myslec,ze jutro bedzie lepiej. Zmiana tematu:macie dlugi weekend czy w piatek do pracy? Jakies ciekawe plany?

      Usuń
    20. ja mam długi weekend, z braku funduszy w domu, ale mam nadzieje na ładną pogodę wiec myślę że wypoczynek czynny będzie.

      Usuń
    21. Ja też mam długi weekend, chyba że okaże się w ostatniej chwili, że znowu mam dyżur ;)

      Usuń
    22. Najwazniejsze,ze masz wolne:)Pogoda ma byc ladna,wiec doladujesz akumulatorki.Ja niestety w piatek pracuje. A nad sobota jeszcze myslimy.

      Usuń
    23. ja się wyspie , i może wreszcie grilla odpalimy :)

      Usuń
    24. a u nasz normalny łykend
      organizuję berwddej party dla najmłodszego

      Usuń
  14. a gdzie Miska? ( nie druga!)

    OdpowiedzUsuń
  15. a czy to nie jest tak, że człowiek człowiekowi wilkiem?
    tak jakoś mi siem wydaje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muf za siebie!
      ja człowiekowi rybom jestem!

      Usuń
    2. no dobra
      wściekły wilk jestem ;P

      Usuń
    3. to nie dobrze
      niedobrze

      Usuń
    4. mnie ostatnio wilcy gryzom
      Rybo, nie bądź zimnom rybom ;P

      Usuń