środa, 27 maja 2015

IM DŁUŻEJ SŁUCHAM

im dłużej słucham głosów przeciw prawom do głosowania Polaków mieszkających za granicą tym bardziej jestem pewna, że to prawo, które mi się należy i nie powinno być odebrane

bo jak zaczniemy tak ograniczać to możemy dojść do absurdu



powtórzę co napisałam w komentarzu

nie czuję się kimś polskiego pochodzenia
czuję się Polką pełną gębą
nawet jeżeli czegoś nie rozumiem, bo nie mieszkam w Polsce na stałe, to podobnie ma 18sto latek, cóż on wie o życiu w ogóle???,  czy siostra z zamkniętego zakonu, ? czy więzień odsiadujący długi wyrok. A nikt nie chce im odbierać prawa głosu
nie mieszkam w Polsce ale za to widzę jak żyją ludzie w krajach Europy tzw, Zachodniej, ku czemu chciałabym, żeby moja Ojczyzna dążyła
Właśnie chyba o to chodzi w demokracji, żeby się różne poglądy, z różnych punktów widzenia spierały



205 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ufff
      w końcu nie f temacie :pp

      Usuń
    2. mie bardziej przemawia argument, ze chcesz mieszkac w kilku krajach jednoczesnie; nie ogarniesz wszystkiego :)

      Usuń
    3. ale musisz!!! miec prawo guosu o kturej wprowadzom ciszem nocnom w lipcu ! :p

      Usuń
    4. no
      mam pomys, żeby pujść do sommsiadów różnytch
      wudom przekupić
      i szaleć!!!

      Usuń
  2. w temacie było pod poprzednim postem. teraz nie chce mnie się już dyskutować.
    może ktoś kawę podrzuci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wolałąbym wino

      zgadzam się, ale musiałam ostateczne przemyślenia ująć :))

      Usuń
    2. \o/?\o/?
      ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
      {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
      \~/*
      |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
      (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
      [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
      )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
      [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
      (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

      Usuń
    3. kawa herbata czy wino????

      Usuń
    4. dzięki Olguś.
      niedawno z zebrania u Młodej wróciłam.
      niektórzy to mają czarny humor. trwa dyskusja nt. prezentu dla pani. może coś na szyję? z jakimś dużym wisiorem. - z kamieniem? - pada propozycja jednej z mam. i ten błysk w oczach...

      Usuń
    5. :DDD
      dobre!!!
      zapamiętam sobie

      czyli pani niepopularna raczej:)

      Usuń
    6. coś jak Twoja Babcia mówiła ;)

      Usuń
    7. tak jest Olga:))))
      choć Ty z kamieniem do dna idź :ppp

      Usuń
  3. Nie zdązyłam na podium :((

    OdpowiedzUsuń
  4. Do Loli komentasza z popszedniego postu:
    Nie bojem siem, ze ktoś przyłoży, a mosze powinnam???
    Jak zakuadałam konto na bloggerze w 2008, to chodziło o imie, zakladalam wlasna firme i poczebowalam bloga dla klientuf. Rok temu pożegnalam sie z ostatniom klientkom, w szyciu nie myslalam, ze zamiast profesjonalnego bloga bende uprawiac fariatkowe rozmowy. Śfiat stanol do gury nogami!!!
    Nie ma tego złego, coby.... :PPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śfiat jest pienkny jak tak staje:)))

      Usuń
    2. Iza, jakbym ci opowiedziala jakimi pokretnymi sciezkami tu trafilam, a potem sie na zywo z tymi fariatkami spotkauam, to byc zemdlaua. ;)

      Usuń
    3. Tak to chcem zemdlec :)
      Opofiadaj :))))

      Usuń
    4. wszystkie drogi prowadzom do Fariatkova

      Usuń
    5. to by mi sie klawatura zadymila i roztopila. ;)
      ale kiedys ci opowiem. ;)

      Usuń
    6. Czymam Cie Lola za slowo. Uwielbiam takie historie :)

      Usuń
    7. a ja z niom to nawet spauam :)

      Usuń
    8. ty to bardziej czuwauas niz spauas. ;)

      Usuń
  5. rybeńka ten z wienźnia to akurat o życiu dużo wie

    kurde też mi podium zwiało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale nie wiem, czy ja kcem, żeby on o miniszcze spraw wewnencznych decydował :pp

      Usuń
    2. internety mają
      dopalacze biorą

      Usuń
    3. Lamia, jak ładnie się upomniałaś o nowy :))

      Usuń
    4. nie można prawa pochopnie zmieniać
      ani napisać na nowo ;p

      Usuń
    5. nawet jak się ma nogi do bioder :pp

      Usuń
  6. Głosowanie więźniów: 82 procent dla Komorowskiego
    Poniedziałek, 25 maja (14:16)
    W zamkniętych obwodach wyborczych utworzonych w aresztach śledczych i zakładach karnych Bronisław Komorowski uzyskał 82,7 proc. głosów, a Andrzej Duda - 14,8 proc.
    hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ciekawa statystyka, ciekawe, dlaczego

      ( podpisik??)

      Usuń
    2. Przecież jest podpisik- hehe
      ;pp

      Usuń
    3. dlaczego?proste przestępca glosuje na przestępców.heheeh

      Usuń
    4. czy hehe to to samo co heheeh??

      Usuń
  7. a dla mnie argumentem pszeciw jest argument o o konsekwencjach. Nawet ten czlowiek w wiezieniu czy 18-latek predzej czy pozniej, posrednio czy bezposrednio, ale poniosa konsekwencje swoich wyborow, oni, jest nadzieja, ze na swych wyborczych bledach sie naucza. A skoro nie ma konsekwencji dzialania, to nie ma prawdopodobienstwa, ze czlek sie na swych bledach nauczy, bo on nawet ich nie zauwazy. Moze sie tak cale zycie upierac przy tej samej mrzonce i nawet jej nie posmakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niby tak
      ale jak człowiek wróći z emigracji, to też go dosięgną konsekwencje, prawda?
      albo jak jego dzieci zamieszkają na powrót w Ojczyźnie:)

      Usuń
    2. ale jak nigdy nie zamieszka? albo zamieszka 50 lat po tym jak juz zapomni na co glosowal. :P
      a dzieci to mogom za siebie decydowac. ;)
      moj tata tez mi kazde chodzic glosowac pod haslem: czy ty nam chociaz dobrze nie zyczysz? :)

      Usuń
    3. ci od wieków na emigracji raczej nie wracajom.

      Usuń
    4. a jak nigdy z więźnia nie wyjdzie?

      lola, jakby był inny wynik tych wyborów, wielu osobom nie przyszłoby do głowy kontestować moje obywatelskie prawa

      Usuń
    5. ale chociaz bendzie mial inne prograwy w TV. Jak bendom same religijne albo same tance, ty myslisz, ze to obojentne jak siem w wiezniu siedzi? Albo jak bendzie margaryna zamiast masua, albo jak mu wyuonczom ogrzewanie?

      Mysle, ze chyba po raz pierwszy te glosy zza granicy zrobily takom roznicem.

      Usuń
    6. jak nie chciałam, żeby wybrali Kwaśniaka, to się cieszyłam, ze polonia amerykańska polonia głosuje :pp

      Usuń
    7. na ba, szkoda, ze wtedy nie mogli glosowac potrojnie. ;))

      a pamietasz Tymiskiego?

      Usuń
    8. Bo to chyba jest fajne tylko dla tych głosujących, którzy jak Lola napisała nie ponoszą konsekwencji, ale to my tu na co dzień mamy ciągle krzyże, pyskówki, agentów, więzienia za in vitro, bruzdy, kobiety do kuchni. Jasne, że my tez chcielibyśmy zachodnie zarobki i poziom życia, ale i święty spokój codziennie od tych idiotyzmów. MR

      Usuń
    9. ponad 8 milionów, o ile się nie mylę, jest innego zdania
      to nie głosy zza granicy przeważyły szalę

      Usuń
    10. a kiedy po d.pie dostanom ci ci w domach frekwencje obniżają

      Usuń
    11. Lamia, a ja im daje moralne prawo pozostania w domu. To tez wyraza ich poglad, ze nie maja w czym wybierac, ze stracili i wiare i nadzieje, ze ktokolwiek moze wniesc cos nowego.

      Usuń
  8. Do Małgosi K
    chodzi mi o to, ze Ty się zintegrowałaś, masz ze swoja rodzina SWOJE miejsce na ziemi, Polska to kraj przodków
    moje dzieci tez zasługują, żeby mieć takie miejsce
    nie może być to Belgia, ani Luksemburg, bo nie ma ku temu powodu, nie jesteśmy zintegrowani
    dlatego swoje uczucia integracyjne umiescilismy w Polsce

    nie wiem, czy jasno tłumaczę
    bardzo dobrze rozumiem Twoją sytuację
    wyjechałaś od razu "na stałe", czyz nie?
    ja nigdy nie miałam okazji ani powodu, żeby tak pomyśleć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest najlepszy argument za. ;)
      i ja to calkowicie rozumiem.
      I mowie ci, ze ty jestes czescia Polski, ale ja juz nie.

      Jesli ktos ma obywatelswo innego kraju, to sorry, ale nie mozna ssac piersi dwoch matek.

      Usuń
    2. A ja znam przysłowie o ssaniu dwóch persi
      a ja mam i też nie wyjechałam na stałe tylko do pracy a to że spełniłam warunki to już inna kwestia
      poza tym podnosze postulat że od 3000 tys km nie glosujemy :PP

      Usuń
    3. O!
      To jest jakiś konkret!
      Hiszpanom I Portugalczykom odmawiamy:)

      Usuń
    4. ale te piersi musza byc mniej wiecej blisko siebie. O to mnie idzie, ze nie przeciaganie siem piersi przez ocean. ;)

      I gdybym wiedziala, ze wroce to tez chyba chcialabym glosowac, abym miala do czego wracac.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. u nas zara kobiec szkoly, w niektorych szkolach juz po. Na fejsie ktos pokazywal, ze dziecko dostalo dyplom "trojkonta bermuckiego" bo mial najwiecej zagubionych zadan domowych. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :DDD
      za to kocham te szkoły, nie wiem, jak je nazwać
      moje dzieci były w takich międzynarodowych amerykańskich
      tam zawsze znaleźli coś, w dziecku, za co można było pochwalić!!

      Usuń
    2. swego czasu podpisujonc uwagi "brak pracy domowej" zuzyuam wiencej duugopisu, niz syn na te prace domowe :p

      Usuń
    3. :DDD
      mają poczucie humoru!
      w naszych szkołach to raczej nie do pomyślenia

      Usuń
    4. od razu rzecznik praw ucznia byłby uruchomiony albo jakieś kuratorium.

      Usuń
  10. Ale jestem padnięta!
    Koleżanka dziewczyny mojego syny dostała w prezencie urodzinowym od babci....no macie propozycje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pospszontaua jej pokuj!

      Usuń
    2. torypkem? szpilki? wutkem? prezerwatywy, bo ponoc maja wstrzymac produkcjem. :P

      dawaj Solet, bo nam sie mozg przegrzeje. :P

      Usuń
    3. Wiem, że nie zgadniecie...
      Miejsce na cmentarzu;))
      Chciała jeszcze trumnę, dębową, coby mogła na strychu przetrzymać, ale dziewczyna jakoś nie była chętna.

      Usuń
    4. SORRY, ALE NIE WIERZĘ!!!!!!

      Usuń
    5. O ja cię!
      Jaki praktyczny prezent ;pppp

      Usuń
    6. oooooooooooooo!
      to już tu kiedyś opowiadałam, jak mamusia taki sam prezent i to jeszcze z grobowcem ofiarowała synowi w prezencie ślubnym
      oczywiście miejsca dla synowej tam nie było

      Usuń
    7. w niektórych miastach taka działeczka to niezły kapitał! ;p

      Usuń
    8. Rybeńko, podobno najczęściej kupuje się prezenty takie o jakich samemu się marzy:))

      Usuń
    9. Niektórzy ludzie to mają pomysły!
      Nie ma co, Olga, piękny prezent na NOWĄ DROGĘ ŻYCIA! ;)

      Usuń
    10. Teraz jest dziewczyna z posagiem :P

      Usuń
    11. So9llet, cos sugerujesz?? :ppp

      Usuń
    12. to ci babcia jajcara ;)

      Usuń
    13. może ma romans z Kamieniarzem??

      Usuń
  11. o co znowu chodzi?
    ja pozmywam naczynia i zalegnę z dostanym od mamy piwkiem:P

    OdpowiedzUsuń
  12. zauważyłyście, że Antoni wypełznął dziś z ukrycia? zaczyna siem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. umarłam!!
      zanim zrozumiałam, że nie chodzi o pewnego małego chłopca :ppp

      Usuń
    2. Kiedy? Gdzie?
      Pszegapilam?

      Usuń
    3. To moja autoironia do cauej tej dyskusji. Czyli mnie nie dotyczy, co sie dzieje tam
      Rybko, szukałaś jusz swojego A w panice :ppp

      Usuń
    4. :))) ja tesz myslauam, ze chodzi o pewnego chuopca!
      Widzisz rybka, jestesmy jednak oderwane. :P

      Usuń
    5. byłam kompletnie bezradna, bo akurat był na górze domu o oglądał dobranoc, nie umiałam sobie tego pełzania wyobrazić

      a masz rację Ruda, wypełza z tym makabrycznym usmieszkiem

      Usuń
    6. Olga - ja ne tylko słyszałam. widziałam niestety też.
      wypowiadał się nt. zakupu helikopterów. zdaniem PIS trzeba wstrzymać sprawę do jesieni i utworzenia nowego rządu. więc to już przesądzone?

      Usuń
    7. widziałam, też widziałam...

      Usuń
    8. a tymczasem w Szwecji....
      http://www.tvn24.pl/wpadka-szwedzkiej-prasy-jaroslaw-kaczynski-zamiast-andrzeja-dudy,545443,s.html

      Usuń
    9. No właśnie - strach się bać. A tyli ludzi mówi - dajcie mu szansę, on wyjdzie z cienia JK. Pewnie wyjdzie, ale to nic nie zmieni, bo to wyższy JK. :(
      MR

      Usuń
    10. Szwedzi to mondre ludzie som :)

      Usuń
    11. Olga - jakieś @ słałaś? bo do mnię nic nie przyszło.

      Usuń
    12. Ruda, podoba mi się pomysł na prezent dla pani ;PPP

      Usuń
    13. Olga - nic nie dochodzi. mąż robił mi porządek w skrzynce, kiedyś miałam dwa adresy, może teraz został jeden? (jeden był z całym imieniem, drugi z pierwszą literą)

      Usuń
    14. Ruda, napisz do mnie

      Usuń
    15. dostałam, ale mam problem z odpowiedzią.

      Usuń
    16. działa adres z jedną literą
      na ten drugi wysyłam, ale nie odbierasz
      może musisz jeszcze raz skonfigurować skrzynkę
      odbierasz przez stronę www? czy w programie pocztowym?

      Usuń
    17. poproszę wieczorem męża. sama nie ogarnę.

      Usuń
  13. dzień dobry, dziefczynki :)))
    kciauam spytać co u Was ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antoni pełza
      a ja rzondam guosu, bo choćżem ryba, bardzo go pragnem

      Usuń
    2. No jest Rybeńko, ale pomyśli na jedną myślącą Rybę 10 leni umysłowych :) trochę strach, ale przeżyjemy tak czy inaczej jak ostatnią grypę z 2005 MR

      Usuń
    3. witaj Gaguniu :*
      u mnie noc listopadowa
      ale ogólnie nieźle :))

      Usuń
    4. u mnie też parszywie :(

      Usuń
    5. cześć Gaguniu.
      a ja chcę lata. takiego jak u Star.

      Usuń
  14. gaguniu, Fifunia ciągle rozrabia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czeba jom do nas fciongnonć, bo rozrabia jak fariatka :)))

      Usuń
    2. a co u ciebie Gaguniu?
      Czekasz na te ogorki? ;)

      Usuń
    3. a to łona jeszcze nie fciongnienta???

      Usuń
    4. no jeszcze nie ma żadnej legitymacji :P

      ogurkuf mauosolonych mam full :P

      Usuń
    5. no to sobie wyciagam wnioski, ze w PL majom dobrobyt. ;)

      Usuń
    6. a ja mam??
      tem legitymacjem???

      Usuń
    7. powiem wiencej - ja te ogurki zajadam s KIEUBASOM !
      no i co Ty na to ? :)

      Usuń
    8. ja dostauam ot Viki :)))

      Usuń
    9. aaa, bo ty jezdeś VIP(K)EM
      ja dostałąm tylko od Loli takie drewniane :pp

      Usuń
    10. jak z kieubasom to od razu widac ze VIP

      Usuń
    11. żaden VIP - po prostu żyjem ponat stan :)))

      Usuń
    12. aaaa, to szacun!
      szlachta zatem!:p

      Usuń
    13. Gaga, dożyjesz 105 lat!!!
      tylko pamiętaj, żadnych zup ;ppp

      Usuń
    14. i to nie szlachta zasciankowa! :P

      Olga, a zupy z paczki mozna? :PP

      Usuń
  15. A mnie to naprawde fruwa i powiewa gdzie kto glosuje:))) Na polityce amerykanskiej znam sie dosc dobrze, polska sledze od przypadku do przypadku czyli w sumie od wyborow do wyborow.
    Opinie mam zawsze, bo lubie miec opinie, czlowiek bez opinii to jakis mialki jest.
    Oprocz opinii mam swoje wlasne sumienie i nim sie kieruje, tego nic nie zmieni/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam sumienie czyste, bo nie uzywane :pp

      Usuń
    2. Star, ja tu wpiszę, że czytam Cię od dawna i widać, ze masz opinię i nie jest Ci wszystko jedno - to fajne jest, bo u nas to ludzie się wstydzą, że mają opinię :) A u Ciebie nie napiszę, bo nie powiem gdzie mam tego googla co to chce wszystko wiedzieć i nie wiem jak go poblokować :) Zdrowia życzę końskiego :) Star MR

      Usuń
    3. oj MR

      dużo można się z samego IP dowiedzieć

      człowieka wyśledzić
      albo jesteś celebrytkom
      albo masz manię

      Usuń
    4. Dzieki MR chyba mi sie nawet lysina zarumienila z radosci i wzruszenia.
      Dziekuje ♥♥♥

      Usuń
    5. Rybeńko, żadną celebrytką, wiem że Ty możesz widzieć, ale mi chodzi o tzw. forum publiczne. Kiedyś coś gdzieś wpisałam a tu bach jesteś zalogowany i imię nazwisko dobrze, że adresu nie mieli bo też by wpisali i tak mi jakoś zostało. Pewnie można to zmienić ale czasu i chęci rozgryzać teraz nie mam. I na marginesie - ja mam znajomych i niebliskich m.in. z pracy, którzy wieczorami śledzą co kto, o kim gdzie napisał więc się bronię jak mogę :) MR

      Usuń
    6. w dziwnym towrzystwie się obracasz

      dorosły człowiek sam podejmuje decyzje i ponosi za nie konsekwencje
      Ajda, Mela i Martek podjęły inną niz Ty i sobie chwalą

      Usuń
    7. Swiecimy przykładem ;pp

      Usuń
    8. niczem Ida po radio :ppp

      Usuń
    9. Idę do niej zaglądnąć :))

      Usuń
    10. no, Ida jakaś straszliwie dzielna osóbka jezd:)))

      Usuń
  16. poddaje się, nie będę czytać czterystuf komciuf! :p

    OdpowiedzUsuń
  17. zrobiłam sobie naleśniki z kwiatkami czarnego bzu i herbatkę z niego i wrotyczu do tego :) pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dezyzja podjęta jest podtrzymana
      lipcem zajmujesz się myciem podłogi ( sorry Dosiu)

      Usuń
    2. Futi, czy Ty siem pszenosisz do ziemianki, że tak fpierdzielasz fszelkie rośliny ? :PPP

      Usuń
    3. fszelkich nie fpierdzxielam, bo niektóre som jadalne tylko raz.
      Ryba, podłog nie myje bo mam uczulenie na mopa.

      Usuń
    4. eee tam, a moge udawać pielegniarkem gdyby ktos zaniemógł?

      Usuń
    5. raczej że nie przypuszczam, żeby ktura rodzić kciaua :ppp

      Usuń
    6. Futi zostanie propersem!

      Usuń
    7. nie, prepersem nie, czarownicom!

      Usuń
    8. jedno jest pewne
      NIE GOTUJESZ!!!!!

      Usuń
    9. ale dlaczego?????? przeciez nie kaze wam mrófek jesc!

      Usuń
    10. taaa
      hmmmm
      ten tego
      Ostra juz powiedziała, że fszystko przywiezie!!!!!

      Usuń
    11. prepersi to ludzie gromadzący wiedze i umiejętności związane z przetrwaniem w warunkach ekstremalnych :))

      Usuń
    12. https://www.youtube.com/watch?v=jd0LiVhrGI0

      Usuń
    13. aaaaa
      nie lepiej powiedzieć po polsku - emigranci???

      Usuń
    14. to nic z emigracją nie ma wspólnego

      Usuń
    15. budują schrony, gromadzą zapasy, uczą się ziołolecznictwa i wykorzystywania darów natury
      wszystko, by przetrwać

      Usuń
    16. czarownic to tam nieźle będzie!

      Usuń
  18. A ja myślę ( po dzisiejszym wystąpieniu Antoniego M.), że jedyna słuszna partia POWINNA hehehe
    1. Zrobić rozłam w polskim Kościele i wyłonić Nowy Reformowany Kościół na czele którego stanąłby Jarosław ( na wzór Kościóla anglikańskiego), bo przeciez papież Franciszek im się nie podoba
    2. Nazwać swoją religię PISdologia ( skoro jest Scientologia)
    3. Powinni wprowadzić inkwizycję, wojny krzyżowców , bo lubią walczyć o krzyż
    4. Wszystkich innych wyznawców i heretyków krzyżować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czego Ci nalać vikuś?

      Usuń
    2. pszegapiuam mojego ulubieńca !!!
      jak mam teras żyć ???? :P

      Usuń
    3. proponujem bimber, ha, dobrze kopie:D

      Usuń
    4. nalać ???
      ja nie trzeźwieję od niedzieli :P

      Usuń
    5. gagunia, na VODzie obglondnij :ppp

      Usuń
    6. gaga, mam nadzieję, że to będą powtarzać non stop, aby się do jesieni co niektórym w głowach rozjasniło

      Usuń
    7. też nie widziałam :(
      :PPP

      Usuń
  19. przed II turą oglądałam rozmowę Beaty Tadli z K. Materną (głosował na BK) i J.Zelnikiem (głos na AD). byłam zniesmaczona napastliwością i brakiem kultury tego drugiego. teraz też dał popis
    http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114884,18001321,Zelnik___Rodza_sie_liczne_dzieciaki_z_tego_in_vitro_.html#Czolka3Img
    czy to już tak będzie? co chwila jakaś żenada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o Boże!!!
      a zauważyłąś, że nagle dziennikarze ciągle krytykują BK i jego zonę, nagle mają wady, któych wcześniej nie mieli!

      Usuń
    2. łatwo kopać leżącego

      Usuń
    3. aż mnie mdli od tej gorliwości...

      Usuń
    4. Ruda jestem przerażona słowami tego pana....strasznie mu sie porobiło!

      Usuń
  20. Czy ktoś wie jak się ma Miśka? Martwię się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. złe wiadomości szybko się rozchodzą

      Usuń
    2. z pewnością odpoczywa na mocnych przeciwbólowych

      Usuń
    3. Niech odpoczywa. Moce dla Miśki:*

      Usuń
    4. ale nie że w pokoju ;)))

      Usuń
    5. ale nie ze na korytarzu. ;)

      jak ktos cos wie, niech mowi,co u Miski.

      Usuń
    6. Na sali w stroju wieczorowym:)

      Usuń
    7. Skoro Ryba mówi, że brak wiadomości, to dobra wiadomość, to jestem spokojniejsza.

      Usuń
  21. helllooołłł
    czy światy z Wami!!!

    OdpowiedzUsuń