środa, 29 kwietnia 2015

podsycanie ognia pod kotłem życia ( tytuł bez sensu i za długi))

choroba, śmierć, wypadek sprawiają, że zaczyna się inaczej postrzegać życie, jego wartość, jego sens, cenić drobne chwile, zwykłe
tak widocznie jesteśmy skonstruowani, że trzeba mocnego uderzenia, żeby zacząć dostrzegać piękno świata i odstawić do kąta byle jakie problemy
zacząć żyć tu i teraz

ale z czasem entuzjamzm trochę opada
mija rok, dwa, trzy
bardzo chce się wierzyć, że wszystko najgorsze  już minęło
i zaczyna cię wkurzać szklanka niewstawiona do zmywarki
i marudzące dziecko

I niedobrze!

jutro naprawdę może się cos złego wydarzyć
jeżeli dziś nie wali Ci się świat na głowę to się uśmiechnij
I żyj:)

150 komentarzy:

  1. Jakie proste, a jakie mądre. Brawo, Rybko. (Czytaczka)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  3. Strach wyzwala sile i pozytywne emocje. Kiedy z czasem mija, czlowiek wraca do normalnosci, a normalnosc to m.in. irytowanie sie drobiazgami. I to jest wlasciwie zjawisko powszechne, ja w tym nie widze niczego nagannego. Czlowiek adaptuje sie rownie latwo do sytuacji stresowych, jak i do codziennej powszedniosci. I cale szczescie, bo dlugotrwale zycie w stresie do niczego dobrego nie prowadzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale po takim doświadczeniu już się wie co jest naprawdę ważne. I czego się żałuje w godzinie ostatecznej. Można przez rozum nakazać sobie pożywne myślenie.

      Usuń
    2. Czyli czas na okulary:ppp
      mowie o sobie ofkors

      Usuń
    3. Umysl ludzki jest tak skonstruowany, ze wypiera zle zdarzenia, pozwala o nich w miare szybko zapominac i cieszyc sie terazniejszoscia. Taka samoobrona, zeby nie zwariowac.

      Usuń
    4. Niby tak
      ale częste i regularne wizyty na onkologii robią swoje
      pacjenten onkologicznym jest się do końca życia
      to zobowiązuje
      do pozytywnego myślenia

      Usuń
    5. Kazdy tak powinien myslec, nawet ci zdrowi, bo zdrowia i dlugiego zycia nic przeciez nie gwarantuje, prawda?

      Usuń
    6. Pantera ma rację, ale człowiek tak jest skonstruowany, że dopiero w obliczu ciężkiej choroby lub jakiegoś innego nieszczęście docenia to, co ma!!!
      Ślachetne zdrowie,
      Nikt się nie dowie,
      Jako smakujesz,
      Aż się zepsujesz.
      Tam człowiek prawie
      Widzi na jawie
      I sam to powie,
      Że nic nad zdrowie
      Ani lepszego,
      Ani droższego...

      Usuń
    7. "Ten, kto chce pozostać w dobrym zdrowiu, powinien unikać smutnych nastrojów i zachowywać radosny umysł"
      Leonardo da Vinci

      Usuń
    8. Pantera, włąśnie to mam na mysli,
      każdy powinien szukac w zyciu radości, tych najprostszych, nie szukac dziury w całym
      tyulko jakoś trudno to nam przychodzi

      Usuń
  4. Dzień dobry, a ja stawię dziś czoła chęci nie wychodzenia z łóżka i na przekór zrobię to, a co! Każdy może być bohaterem w swoim pokoju

    OdpowiedzUsuń
  5. dzień dobry... melduję, że szpile se kupiłam!!
    i do niedzieli muszę się nauczyć w nich chodzić ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo... najpierw muszę opanować pion, a potem ruch poziomy ;)))

      Usuń
    2. Pomyśl, że idziesz w tych szpilkach na hazardowom: )

      Usuń
    3. 9cm!!!!
      to naprawdę nie jest łatwe :(

      Usuń
    4. no nie żartuj, że pierwsze w zyciu!!!!

      Usuń
    5. pierwsze!
      ale jakie wygodne!
      i nawet idzie w tym chodzić ;)

      Usuń
    6. ossa
      konkurancja Ci rośnie!

      Usuń
    7. Jeszcze chwila i wszystkie fariatki zaczną pomykać W sukienkach i szpileczkach: )

      Usuń
    8. Mamma, 9 cm!!! poka. :)

      Usuń
    9. poka poka
      pokazywałam jak byłam mała :)
      http://ccc.eu/pl/woman/catalog/cat-4099/340463

      Usuń
    10. Jeszcze chwila i wszystkie fariatki zaczną pomykać W sukienkach i szpileczkach: )

      Usuń
    11. Mamma, fajne. wygladaja niewinnie ;) i wygodnie.

      Basiu, ja tylko z okazji komunii. ;) Nie po to tyle kobiet walczylo o prawo noszenia spodni, abym ja teraz z tego prawa nie korzystala. ;))

      Usuń
    12. rybenka, bonc cierpliwa, tam siem powoli uaduje. tesz myslalam, ze cos nie dziala.

      Usuń
    13. Rybeńko, pozostaje Ci wyobraźnia ;)

      Usuń
    14. na tę nie narzekam
      zwłaszcza że BARDZO, BARDZO marza mi się czerwone szpilki!!!

      Usuń
    15. to se kup ;)
      moje są raczej koralowe, ale to w sumie odcień czerwieni

      Usuń
    16. To nie ja! To moja gupia komórka! Laptun sie zepsowau! :(

      Usuń
  6. Dzień dobry, ja do wczoraj, bo późno skończyłam czytać; niestety, spędziłam wczoraj trochę czasu na czytaniu bredni- komentarzy pod podanym linkiem i sugeruję rozważenie pozwania tej strony przez Fundację o pomówienie, szkalowanie, czy co tam jeszcze i zamknięcie tego szamba - wszystkiego co napisano na ten temat. Widać, że ktoś ( nie rozumiem po co - jakaś konkurencja, ktoś osobiście? ) próbuje bardzo mocno zaszkodzić Fundacji. Poza tym regularnie od wielu miesięcy szkalowane są też prywatne osoby, próby wywierania wpływu na działalność Fundacji. Proszę Rybeńko przekaż, żeby może próbowali prawnie temu jakoś zaradzić, bo wiem że takie wpisy mimo wszystko robią bardzo dużo złego, jeśli ktoś nie znał osób, blogów, sytuacji. To piszą dwie góra trzy osoby i muszą mieć w tym swój chory cel.
    Pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co mi wiadomo, to rozważane sa kroki prawne
      to madre dziewczyny są
      ja nie musze im podpowiadać, ale dziękuję, że tak się przejęłaś, to ważny głos,
      ludzie są straszni

      Usuń
    2. Dziękuję za odp. :) pomyślałam, że może lekceważą ( niepotrzebnie) myśląc, że nie warto nic z tym robić :) - a tam zauważyłam wczoraj po prostu, że niestworzone opowieści się rozrastają z czasem w nieprawdopodobnym wręcz kierunku i żal mi ludzi, którym się to robi. Prawnikowi i Fundacji mogą takie wpisy wpływać( i wpływają z pewnością) na obniżenie wiarygodności zawodowej i zmniejszenie wpływu środków na działalność. Magda

      Usuń
    3. no niestety...
      a oni naprawdę robi a dobra robotę!

      Usuń
  7. O żesz czy Ty z moim Miskiem jesteś w zmowie może ? Jak wczoraj podjęłam temat m in zepsutej od 2 tyg zmywarki to mi zarzucił że stwarzam sobie problemy .... Wrrrrrrrr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiedz mu, ze od dziś sam zmywa i je na mieście, bo ty nie będziesz brudzic garnków
      zmywarka zreperuje się w dwa dni!!

      Usuń
    2. :-)))) próbowałam , sam zmywa ... jak już gruz się robi , spróbuje jeszcze opcje z żarciem na mieście ! hyhy

      Usuń
  8. Masz rację. Czasem zapominam, że nie warto marnować dnia....

    OdpowiedzUsuń
  9. Sęk w tym, że bez odpowiedniego dystansu do własnego życia zbyt prędko nabieramy fałszywej pewności, że oto wali nam się ono na głowę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jade pokazac sie lekarzowi
    W autobusie bede chrapac chyba:|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drzwiach gabinetu minelam moja lekarke.poszla do domu!!!!!
      Zamurowalo mnie.
      Weszlam zapytac pielęgniarke czy wróci,bo jeszcze ponad godzinę powinna przyjmować!!!
      Po kwadransie przyjela mnie inna ,druga zmiana.
      Za późno przyjechałam,chyba uznaly.,ze mnie nie będzie.

      Usuń
    2. przemieściło się na głowę:(
      w sumie to powinnam się cieszyć, że tak stopniowo, a nie od razu nie?:)
      Moja przyjaciółka miała operowaną nogę, a krótko potem ugryzł ją pies sąsiadów.Zadzwoniła do mnie i mówi - jak dobrze, że to w tą samą nogę! Tylko jedna mnie boli:))\

      Usuń
    3. ojoj
      ale jak to na głowę??

      Usuń
    4. nie, że mam z głową...chociaż...:)))
      znaczy , że uczulenie na skórze głowy - to nie wszy!

      Usuń
  11. Hej :)
    no to jadem f te gory:)
    Trzymajcie sie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie spadnij tylko tam gdzie ś :)

      Usuń
    2. pamiętaj Gosiu, żeby nogą nie próbować dotykać czubka drzewa;**
      Odpoczywaj:D

      Usuń
  12. a wiecie, ze w tym tygodniu u nas piatek prezypada we środę? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę wyjechana od czwartku do soboty!a co!
      i tylkomartwię się, że Justyna znów będzie mi dogadzać, a ja mam silną słabą wole:))

      Usuń
    2. głowę też masz słabą, jak się okazuje :pp

      Usuń
    3. ale serce jak dzwon;DDD
      sprawdź @

      Usuń
  13. tytul fcale nie goopi i jaki poetycki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uśmiecham się do wszystkich i zapraszam na popołudniowy rzut :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  15. http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35636,17836233,Skazany_za_zgwalcenie_2_letniej_coreczki__Blyskawiczny.html#Czolka3Img
    jestem przerażona. co się, rukwa, dzieje z tymi sądami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam w tv
      trudno uwierzyć!

      Usuń
    2. Rybcia - kochający tatuś dostał "aż" 5 lat. tyle domagała się pani prokurator., jej zdaniem to sprawiedliwy wyrok.

      Usuń
    3. cały czas to mówię... nie ma sprawiedliwości na tym świecie!!!
      wg mnie dla takiego zwyrodnialca tylko kastracja! I więzienie ale nie w celi z telewizorem i darmowymi obiadkami tylko z kulą u nogi autostrady budować!!!!

      Usuń
    4. a bo mi sie nic nie wyswietliło, cos jakis problem mam dzisiaj

      I pewnie wyjdzie za dobre sprawowanie za 2,5??

      Usuń
    5. i pewnie zgwałci ją raz jeszcze gdy ta będzie miała 5 lat!!!!
      masakra jakaś!!!!

      Usuń
    6. pewnie go sprowokowała, a on miał trudne dzieciństwo...
      w jakim świecie ja żyję?

      Usuń
    7. Ruda, też mnie to przeraża! za niedługo oprawcy będą mieli więcej praw niż ofiary

      Usuń
    8. dziewczyny, nie ma sprawiedliwości
      ale bez histerii
      kiedyś pod tym względem akurat było gorzej
      niekt nie karał pedofili, żeby się do rodzinnego zycia nie wtracać

      Usuń
    9. Rybeńko! ale to ŻADEN argument!
      ojciec gwałcący swoje dwuletnie powinien ponieść DOTKLIWĄ karę!

      Usuń
    10. tak
      ale wysnuwanie wniosków, że będzie coraz gorzej jest trochę na wyrost

      Usuń
    11. bo to co się dzieje w wymiarze sprawiedliwości nie napawa optymizmem niestety...
      wczoraj oglądałam jak komornicy wyważali drzwi do domu ludzi, którzy nie mieli długów i zajmowali wszystko co do nich należało!I to wszystko w imię prawa??

      Usuń
    12. Mia, widziałam to i nie wierzyłam w to, co widzę :(
      trzy przypadki
      a w telefonach zgłaszano kolejne sytuacje

      Usuń
    13. to masakryczne, oczywiście!
      i trzeba nagłaśniać i walczyć
      żeby nie było gorzej, a nawet żeby było lepiej!

      Usuń
    14. za podany czyn przwidywane jest od 3 do 15 lat. naprawdę nie mam pomysłu, jakie mogły być okoliczności łagodzące, skoro dostał tylko 5.
      mam nadzieję, że zajmą się nim odpowiednio koledzy w celi.

      Usuń
    15. Mam wrażenie, że komornicy działają często poza prawem, lub to prawo jest bardzo nieprecyzyjne

      Usuń
    16. kara za gwałt na małym dziecku,
      własnym dziecku
      powinna być bardzo, bardzo dotkliwa

      Usuń
    17. ..aż nabierze awersji do chodzenia pod prysznic :)

      Usuń
    18. same powiedzcie, czy w kraju, gdzie taki zwyrodnialec dostaje tak śmieszną karę, a komornicy łamią wszelkie możliwe prawa i okradają niewinnych ludzi, można się czuć bezpiecznie??? to przecież kara za czyny, świadomość jej surowości, pełni poniekąd rolę prewencyjną

      Usuń
    19. dzisiaj również abw wpadło do domu ducha winego Słowaka w celu aresztowania Chińczyka...... mimo, że mało chińsko wyglądał to go zglebili, aż mu sie coś stało w kręgosłup. Będzie się domagać 300 000 odszkodowania - szykujecie już skarbonki?

      Usuń
    20. słyszałam o tym aLusia
      ale podobno każdy Słowak wygląda jak Chińczyk ;)

      Usuń
    21. niektórzy prawnicy mówią co prawda, że nie surowość, a nieuchronność kary ma znaczenie, ale w takich przypadkach trudno się z tym zgodzić, emocje i oburzenie biorą górę

      Usuń
    22. Olga, tak chyba jest
      zwłaszcza że tam, gdzie jest kara śmierci wykonywana wcale nie jest mniej przestępstw
      nieuchronność jest oo wiele bardziej skuteczna

      Usuń
    23. slabo mi sie robi, nie moge tego czytac. to jest straszne!
      ja bym go nawet wypuscila wolno, bo szkoda placic za jego pobyt w wiezieniu, ale najpierw go wykastrowala. Uwazam, ze to niestety jest jedyna kara dla dewiatow seksualnych. Prawie zawsze wychodza i robia to ponownie bo to jest od nich silniejsze. Ciekawe, ze pijakom odbierajom prawko, a zbokom nie odbieraja narzedzia zbrodnii.

      Usuń
    24. i ja jestem za kastracją!

      Usuń
    25. ale kastracja niczego nie zmieni
      bo to wszystko się dzieje w głowie

      Usuń
    26. mam na myśli przymusowe leczenie farmakologiczne, które obniży popęd płciowy albo raczej zupełnie go zlikwiduje
      bo obcięcie penisa chyba nie wchodzi w grę :)

      Usuń
    27. Olga, ale jak nie bedzie narzedzia zbrodni to nie wiem, ale wydaje mi sie, ze frustracja pozostanie we frustracie, a nie w jego ofierze.

      Mamma, a ja niestety za kastracja fizyczna. :( I troche sie tego wstydze, zal mi w sumie tych ludzi, bo to tez jest zaburzenie mozgu, ale tak jak jestem toleranyjna w stosunku do ludzi ktorzy sa inni, ale nie krzywdza innych, tak tam gdzie juz krzywdza innych, sorry, ale to juz nie jest twoja prywatna sprawa. A krzywdzenie malych dzieci jest najwieksza krzywda.

      Usuń
    28. w społeczeństwie idealnym tacy ludzie byliby odizolowani od dzieci

      Usuń
    29. Lola, bo jak wiemy o krzywdzie dziecka to emocje sięgają zenitu
      Też tak mam, i w pierwszym odruchu mam ochotę łeb ukręcić
      Ale nikt normalny nie zrobi takiej krzywdy dziecku
      Ci ludzie powinni być leczeni bo to albo choroba, albo zaburzenie, nie wiem
      Ale po kilku latach w więzieniu taki wyjdzie i może się sytuacja powtórzyć
      Więc albo leczyć, albo izolować

      Usuń
    30. smutne jest to, ze specjaliści twierdzą, że to prawie niewyleczalne zaburzenie
      psychoterapia przynosi mizerne skutki

      Usuń
    31. Ja się na tym nie znam, ale czytałam ostatnio wypowiedzi seksuologów przy okazji prośby Henryka Z. o kastrację
      to właśnie oni twierdzili, że kastracja chemiczna nie jest tak naprawdę skuteczna

      Usuń
    32. U nas oni sa bardzo nadzorowani po wyjsciu z wiezienia, nie moga mieszkac blisko szkol, nawet nim kupisz dom mozesz zobaczyc czy w okolicy mieszka ktos z takim przewinieniem na koncie; sa leczeni, ale niestety, po jakis czasie sa powtorki. :( Kiedys ogladalam taki program gdzie policja siedziala w necie i udawala male dziewczynki. Pisaly gdzie mieszkaja, i ze rodzice wlasnie wyszli z domu. W przeciagu kilkunastu minut dookola domu zrobilo sie jak w ulu. Wiekszosc byla juz karana. Nie mogli podarowac sobie, ze gdzies mala dziewczynka jest sama. :///

      Usuń
    33. Olga, dlatego wiem, ze pachnie to sredniowieczem, ale tu akurat jestem za kastracja fizyczna. Skoro oni sami sobie z tym problelem nie radza, nie powinni narazac niewinnych dzieci. Tak rosyjska rutelka z cudzym nieszczesciem jest straszna. Na kogo wypadnie na tego bec. Az mnie cierki przechodza na mysl o tym.

      Usuń
    34. u nas kastracja fizyczna zabroniona prawem

      Usuń
    35. a poza tym, nie wystarczy odciąć jaja
      zostają inne kończyny
      jak pisała Olga, wszystko w głowie

      Usuń
    36. Za gwałt kastracja fizyczna i chemiczna powinna być, za gwałt na dziecku dodatkowo piętno na twarzy, i puścić go. Jeśli istnieje reinkarnacja, to boję się że w przeszłym życiu byłam zgwałcona, bo nic tak strasznie mnie nie rusza jak ten temat: (((

      Usuń
  16. Rozumiem emocje, ale nie do końca zgadzam się z niektórymi stwierdzeniami. Od lat mam zasadę, że jak nie znam akt (materiału dowodowego zgromadzonego w sprawie) to nie komentuję. Ale przede wszystkim nie wierzę mediom, oj nie wierzę. Dla nich liczy się news ( a co za tym idzie oglądalność/słuchalność/czytalność ), a nie rzetelne przedstawienie sprawy. A wierzcie mi, trochę lat pracuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się w 100% z ocena mediów
      zauważam to najwyraźniej jak mówia o sprawach, na których się znam

      Usuń
    2. Aśka, masz pewnie rację, znasz to od podszewki, ale...
      ale takie rzeczy jednak się dzieją! owszem media to nagłaśniają, ale ojcowie gwałcą swoje dzieci i dla takich ludzi i takich czynów nie potrafię tylko pojąć co może być okolicznością łagodzącą !

      Usuń
    3. Mamma - zgadzam się z Tobą. za krzywdzenie bezbronnego dziecka (gwałt, bestialskie pobicia) nie powinno być litości.

      Usuń
    4. Rybeńko, ja się zastanawiam czy czytacze/oglądacze zawsze są cudownie nieomylni, prawi, szczerzy, obiektywni... łatwo jest komentować, osądzać, wieszać psy, ale gdzieś ucieka to, że działania podejmują LUDZIE, a nie wyszkolone roboty. Fajnie jest gdy komornik jest skuteczny jak jesteśmy wierzycielami, jak dłużnikami to już komornik jest niedobry, a nie wystarczyłoby spłacić swoje długi...
      Obojętnie jaka będzie kara za przestępstwo to nie spełni ona żadnej funkcji jak nie będzie tzw. prewencji. A już na koniec przecież znamy wszyscy hasło: prawo jest po to by je omijać.
      I spadam :). Całusy.

      Usuń
    5. komornik jest fajny kiedy działa w zgodzie z prawem

      Usuń
    6. Aśka, jutro wpadnij
      będzie o seksie:)))

      Usuń
    7. te 3 przypadki prezentowane wczoraj dotyczyły ludzi, którzy nie mieli żadnych długów!
      a historie z ciągnikiem?

      Usuń
    8. Olga, nie ma słów na te historie
      I żadnego wytłumaczenia

      Usuń
    9. mam wrażenie, że to działania kryminalne i wykorzystywanie funkcji

      Usuń
    10. oczywiście zaplanowane z premedytacją
      chociaż były też przypadki pomyłek spowodowanych niedbalstwem
      te same imiona i nazwiska, ale nie chciało się sprawdzić jaki jest pesel

      Usuń
    11. Tak! No szok co z tymi komornikami się dzieje

      Usuń
  17. Mia, takie rzeczy dawniej też się działy i dalej dziać się będą. Tak było, jest i będzie. Możemy sie nie zgadzać, dyskutować, ale świata i ludzi nie zmienimy. I to mnie przeraża.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tola zapytała wychowawczynię, czy porozmawia z pepetą (nauczycielka od gotowania) czy ona ma z nią rozmawiać, czy iść do pani dyrektor.
    Na to wychowawca, że ona to załatwi, poprawi jej tą nieobecność!
    (wychowawczyni widziała jak Tola siedzi na korytarzu, bo wychodziła z klasy!)
    ide złapac kwadrans drzemki, wróciłam z miasta, Robilismy Luśce eeg0 wyniki po 12 maja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cokolwiek to jest, czymiemy

      czy to poprawienie kończy sprawę?

      Usuń
    2. Kurcze Miśka używasz nazw/pseudonimów/imion (?)
      tracę wątek ;p

      Usuń
    3. Luśka twierdzi, że na następnej lekcji powie jej, że nie miała prawa jej nie wpuścić.
      Młoda ma prawie 18 lat, nie chce ingerencji mamy.

      Usuń
    4. może odtajni akta jak się wyspi:p

      Usuń
    5. aa:)))
      Tola, Tośka, Tolusia, Lusia, Luśka -najmłodsza córka;)

      Usuń
    6. Miśka, brawo dla córki!
      moja by też o swoje walczyła

      Usuń
    7. eeeg0
      co to jest raczej się pytamy???

      Usuń
    8. Czyli Tola i Lusia to jedna i ta sama córka Twoja???
      W życiu bym na to nie wpadła ;))
      Naliczyłam trzy osoby w pierwszym wpisie ;p

      Usuń
    9. Nie podoba mi się postawa wychowawczyni. W szkole mojej syny wychowawczyni a już zwłaszcza dyrektor zrobiliby siwy dym.

      Usuń
    10. Mnie też się nie podoba, bo chce poprawić minusy na plusy w obecnosciach a to oznacza, ze chce zatuszować sprawę

      Usuń
  19. Eeg.badanie glowy.migreny w spadku niestety.
    Mella ;)

    OdpowiedzUsuń