wtorek, 24 marca 2015

ułamek sekundy

Czasem tyle wystarcza, żeby wszystko się w życiu zmieniło
może to być wypadek
a może to być diagnoza
na sekundę przed slowami radiologa "ma pani raka" nie przyszło mi do glowy, ze mogę być chora

dziś idę do onkologa
już nie mam tego poczucia, ze nic mi nie grozi
ale w sumie czuje sie dobrze
trzy miesiace temu byłam macana
cóż może sie jutro okazać?

pewnie zrobię badania krwi, wtedy rozrywając kopertę z wynikami zaciśnie mi się dusza i serce
z bijącym sercem będę wpatrywać się w cyferki
zwłaszcza w te podkreślone na czerwono

czy podarowane mi będzie jeszcze troche czasu?

ps. gabinet duzy, każdy się zmieści, 9 30 zbiórka pod gabinetem;)



192 komentarze:

  1. Dzień dobry

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaklepuję dziś miejsce na parapecie!
    Rybko :*


    moce dla aLusi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja moge pod parapetem :)

      Usuń
    2. Olga zrobisz trochę miejsca na tym parapecie dla mnie?

      Rybko, aLusiu, trzymam kciuki

      Usuń
    3. jasne Mela! zmieścimy się wszystkie :)

      Usuń
    4. Ja też już się usadowiłam:)
      Wspaniałe miejsce ten internet. W kilku miejscach na raz jestem...
      A wiedzy ile na mnie spłynęło po przeczytaniu wczorajszej dyskusji; p

      Usuń
    5. Coś cię szczególnie zainteresowało?:p

      Usuń
    6. ja nie dałam rady i nic na mnie nie spłynęło :(
      może jakieś streszczonko??

      Usuń
  3. ufff zdazylam uruchomic komputery..jestem...miejsca grzeje i kciukasy zaciskam. Dziendobry Dziefcynki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Carpe to brzmi jak jakies stanowisko dowodzenia:))))

      Usuń
    2. No nie?
      Lamus nie do poznania

      Usuń
    3. Lamia, musiałam se Cię z bliska zobaczyć ;)
      jesteś roślinką?

      Usuń
    4. Mamma!!!
      jestem pieknym kfiatem

      Usuń
    5. a co siem Marylin stało Lamik???
      grypę złapała:PP

      Usuń
    6. Lamia :)
      nie poznałam Cię!

      Usuń
    7. muszę przywyknąć :)

      Usuń
  4. no to będę o Tobie myslęć.... na ile pozwolą mi warunki :)
    no i nie zaspałam, jak wieszczyłaś. Mi dusza już siezaciska, choć to nie ten strachm tylko taki zwykły, przed bólem i przed niezancm. Idę.
    macie dizś dużo siedzenia po szpitalach, dzieffffczynki!!!!


    p.s. znalazło się zaginione 80 plnów drobnymi. Wrzuciłam je do kosmatyczki luzem :) ciekawe mam koncepcje czasem :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednym słowem kolega małż uratowany; p

      Usuń
    2. czuje sie zagubiona

      aLusia, rybenka to taki scisk przez moment a potem znow balanga takze tego

      Usuń
    3. Alusia
      ty chyba pierwsza dzisiaj?

      Usuń
    4. ja chyba gdzieś się położę, bom jakaś podziębiona...
      aLusia, będę Ci podtlenek azotu dawkowała ;))

      Usuń
    5. Aaa, tak, pierwsza😄
      Pierwsza kroplowa i omdlenie już za mną.... Mam już ubranko jednorazowe, bardzo humanitarne gatki 😄 niestety leży na sali jakieś pieprzone radio erewań, nadaje bez przerwy wkurwiającym głosem. A w sumie to zaczęłam sie zastanawiać , ze moze aż tak mnie nie boli i do domu sobie pójdę?

      Usuń
    6. uzdrawiajaca moc kitla :))
      potraktuj radio erewan jak swoiste studium zywota szpitalnego
      i napisz f koncu posta!!
      ❤️❤️❤️

      Usuń
    7. a dobre dowcipy choć lecą aLusiu?? :DD

      Usuń
    8. mówiłam jej, że ma radio erewań potraktować słoikiem z kompotem :)

      Usuń
    9. aLusia!tuż przed usunięciem wyrostka przekonywałam panią anestezjolog,że to pomyłka,nic mnie nie boli,niech mnie puści:D
      a co to radio erewań?

      Usuń
    10. http://pl.wikipedia.org/wiki/Radio_Erewa%C5%84

      Usuń
    11. A dzięki, Badua, dzięki Tobie zostanę. Ani jednego kawala

      Usuń
    12. Ani jednego dowcipy, za to znam już wszystkie jej choroby. I wiem, które żyły ma słabe . Dzięki Badi zostanę 😄

      Usuń
    13. już "głupi Jaś" działa ;))

      Usuń
    14. aLusia, Tyś jeszcze trzeźwa???

      Usuń
    15. na FB jeszcze gada i dożylne drinki pije :)

      Usuń
    16. jak zanm Alusię, to przegada to radio ;P

      Usuń
  5. to nie rób tej krwi :P
    mi nie robią we ogóle!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem, trzymam kciuki♥
    a ja poproszę o moce na czwartek na 15
    scyntygrafię będę robić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sie musimy mocą podzielić..:)

      Usuń
    2. Kasiu, MOCE BĘDĄ!!!

      Usuń
    3. kasiu
      Moce jak Miłość
      im więcej się dzieli, tym ich wiecej

      Usuń
    4. tyle mocy co my mamy-starczy dla każdego:)

      Usuń
    5. Kasiu, z Tobą... sądny tydzień dla wojowniczek...

      Usuń
  7. Rybenka,juz jadę pod gabinet akurat zdążę na 9.30!♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Czymta siem, kobitki :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam i zaciskam kciuki :**********♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. uff zdążyłam prze 9.30 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem... deczko spóźniona...

    OdpowiedzUsuń
  12. wychylam się spod biurka ...

    OdpowiedzUsuń
  13. obstawiam jakiś mały poślizg ;)
    Rybciu :*

    OdpowiedzUsuń
  14. No i dupa

    weszłam do gabinetu 9 15!

    Spoko.
    Do jutra przedłożyli datę ważności.
    Się okaże jakie wyniczki badanka.

    dziękuję :****

    OdpowiedzUsuń
  15. no nie zdążuam! ale czymiem za wyniczki i Alusie!
    oraz dziędobry:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. chciałam napisac to puść, ale tu erly
      czymiej
      kref prawde nam powie:)

      Usuń
    2. Nożesz,a ja dzisiaj już tam byuam!!

      Usuń
    3. Uff,no i dobrze,bo to dzisiaj.Nie wiem,gdzie ja przeczytałam w notce,że jutro(?) Może coś w tej wodzie z cytryną od Olgi,było?

      Usuń
    4. wyniczki będą wzorcowe, wiem to
      tyle czerwonego wina nie mogło pójść na marne ;P
      ale trzymam calutki czas
      mówiłam, że poślizg ;))

      Usuń
    5. jeju, jakby czerwone wino leczyło to ja ostatnio za mało go łykam :pp

      Usuń
    6. ci co piją, mówią, że na krwinki wpływa :)
      i coś o antyoksydantach jeszcze...

      Usuń
    7. to ja troche pije
      ale może za mało? :pp

      Usuń
    8. moja zdanie na temat wina znasz ;)

      Usuń
    9. no dobra
      będę dążyć do ciągłej redukcji
      ale bez przesady :pp

      Usuń
    10. wszystko jest dla ludzi!
      żadna ortodoksja nie jest dobra :)

      Usuń
  17. MARGO!
    rozumiem, że dzis lepiej?

    OdpowiedzUsuń
  18. Moce ślę!!!!!!
    Sądny tydzień dla nas wojowniczek...
    Ja odkąd poczułam guza, wyglądając szarym październikowym południem przez okno, nawijając przez telefon...wiedziałam! po prostu wiedziałam, że to będzie rak. Wiele w moim życiu w ostatnich miesiącach krążyło wokół tego tematu... Madzia, która wciągnęła mnie swoim blogiem na dobre...
    a dwa tygodnie wcześniej, po dwóch latach zapuszczania włosy oddane na perukę dla kobiet po chemii... czy nie ciągnęło mnie jak jakiejś ćmy do ognia...?
    i na co mi to było...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ida!
      Nie mysl w ten sposób!
      Jeżeli dobrze rozumiem, najpierw trafiłaś do magdy a potem wyczułaś guza?
      A mogło byc tak, ze byś zlekceważyła to, co poczułaś!!
      A dzieki świadomości nie zrobiłaś tego I dlay=tego będziesz żyć!!

      Kiedy odkryłaś sqrfi.la ?

      Usuń
    2. Ida! Dobrze, że go szybko znalazłaś!
      Jak swojego znalazłam, to też wiedziałam, zanim jakiekolwiek badania zrobiłam, że to jest to
      szybko działałam
      żyję już ponad 12 lat od diagnozy!

      Usuń
    3. Czytałam Magdę zanim znalazłam padalca, tuż od śmierci Chustki więc sporo wcześniej bo raka znalazłam 30 października ur. Może dlatego tak mnie przeraził guz, że wiedziałam że to będzie to... A może dlatego że jestem z grupy ryzyka... Zakończyłam w ub czw chemie przedoperacyjna, a po Świętach pozbywam się popaprańca wraz z piersią i węzłami.
      I nic więcej już od życia nie chcę niż spokojnie zdrowo żyć...

      Usuń
    4. Iduś
      Czyli niedługo już operacja
      To dobrze
      Chemia juz działa od kilku miesiecy
      a ostrym cięciem pozbedziesz się reszty

      potem już tylko ścieżka zdrowego życia
      spokój to pojęcie względne, pacjent onkologiczny jest spokojny inaczej, że tak powiem
      Jeżeli tylko masz na to ochotę, bywaj tutaj i daj się nam wspierać
      Moce będą na zawołanie

      Usuń
    5. o tak! Rybka ma rację,siła MOCY jest POTĘGĄ!!

      Usuń
    6. Moce czynią cuda i nie zabraknie ich potrzebującym!

      Usuń
  19. Musi być dobrze, wiosna idzie! Wspieram :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kurczę
    w obliczu dzisiejszej katastrofy tytuł posta brzmi jeszcze bardziej wymownie :((

    OdpowiedzUsuń
  21. Rybeńko osłodziłaś mi dziś życie :)))) <3

    OdpowiedzUsuń
  22. czytam wiadomosci. Czy oni muszom podkreslac, ze to byly tanie linie lotnicze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorry Kochaniueńka, ale to była LUFTHANSA

      Usuń
    2. hem?
      http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114912,17649396,Katastrofa_Airbusa__We_Francji_rozbil_sie_samolot.html#MT

      na gazecie podaja: Katastrofa Airbusa. We Francji rozbił się samolot tanich linii Germanwings z ponad 140 osobami

      Usuń
    3. Germanwings należy do Lufthansy

      Usuń
    4. na CNN tez mowia, ze Germanwings

      Usuń
    5. no pacz, a tego juz nie podkreslaja!

      Usuń
    6. ano właśnie
      całe media współczesne
      ale jak poszperasz to zobaczysz, gdzie niegdzie pizza
      ale kto w ameryce odróżnia

      German wings to taka elita tanich linii
      latałam to wiem
      bagaż w cenie np

      Usuń
    7. juz poszperauam i dobrze prawisz! Lufthansa pewnie teraz tylkiem trzesie, ze sobie tak dobra opinie zepsuje.

      moj ojcie mial bilet na samolot do Stanow, ktory sie rozbil w lesie kabackim 1987. jak widze te katastrony to zimno mi sie robi, ze podobna historia mogla byc czescia naszego zycia. :(

      Usuń
    8. Żartujesz???
      wiesz , co komu piusane, Wam widocznie nie

      akcje Lufthansy juz spadły

      ale ludzie nie przestaną latać

      a jeżeli nawet zaliczymy Germanwings do tanich linii - to byłby pierwszy wypadek takowych

      Usuń
    9. samolot przechodził wczoraj kontrolę techniczną

      Usuń
    10. moj ojciec jechal na rok, a potem w ostatniej chwili poprosili go zeby przyjechal miesiac wczesniej na jakis kurs jezyka w NY. Chyba chcieli mu ten komunistyczny angielski podszlifowac. I mama puakala, ze rok mu malo, ze jeszcze jedzie fczesniej, a on siem uparl, bo czul, ze ten kurs mu wiele stresu w pozniejszej pracy odejmie i zmienil ten bilet. A data w kalendarzu byla juz zaklreslona. I sluabo nam sie zrobilo, bo ogladamy TV, a tu przerywaja program, co by bylo gdyby jednak wczesniej nie polecial.

      Usuń
    11. nawet nie umiem sobie wyobrazić tych emocji

      znajomi mieli gościa z USA, wracała tym samolotem który się rozbił po starcie, mało brakowało, by sie spóźniła, popędzali ją....

      Usuń
    12. Znaczy się tata twój musi parę rzeczy na tym świecie zrobić
      Ludzie będą latali, bo i tak jest to najbezpieczniejszy środek do przemieszczania się

      Usuń
    13. Sollet, ale chyba tylko takie wielkie, bo twoje historie..

      Usuń
    14. Sollet, no pewnie, motorofkom do Polski nie poplyne. ;)
      ojciec tez lata. Co komu pisane... Ja wtedy mialam 11 lat, moja siostra 2! wienc mial peune rence roboty. No i czekalismy na te biaue adidasy z Ameryki. ;)

      Z tego wszystkiego zaczelam ogladac film nt tej katastrofy w 1987 i kapitan ktory mial leciec zamienil sie, bo jego syn mial komunie!

      Usuń
    15. co komu pisane.....

      czasem decyduje ułamek sekundy...

      Usuń
    16. Lufthansa teraz już tak szybko chyba nie zastrajkuje w tej sytuacji...

      Lola ale historia...

      Usuń
    17. Lola! ale szczęście mieliście!

      Usuń
    18. Tak, Basiu
      troche podwazylo to teoriem, ze zafcze warto suchac zony. ;)

      Usuń
  23. i oczywisce moce dla wszystkich potrzebujacych. :******

    OdpowiedzUsuń
  24. Na TVN 24 3 info o katastrofie a potem kolejna info dnia że A.Jolie wycieła sobie jajniki - no dobrze no....jej dezycja , podyktowana z pewnoscia strachem, szanuje ...ale ale - czy to jest news dnia , podczas gdy miliony walcza z rakiem i spadają samoloty...Jakoś tak jakoś tak.....nie potrafie zrozumieć.

    :(:(:(:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo o sławnych ludziach to każdy news się sprzeda..

      Usuń
  25. coś szwankuje mi komputer. nie mogłam od rana się zalogować, teraz też mam włączony jakiś dziwny tryb awaryjny. chciałam tylko napisać, że od rana myślałam i słałam moce. jutro też pomyślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednak męże się czasami przydajom. komputer naprawiony.

      Usuń
    2. mój dzis też bardzo przydatny!
      dziecko zawius I przywius z zajenc
      pierwszy ras od dwóch lat :pp

      Usuń
    3. a z mojego dzisiaj żadnego pożytku,popsuty:PP

      Usuń
    4. popsuty mąż to prawdziwa katastrofa
      jak mój się popsuł tuz przed wylotem to drżałam, czy polecę na pogrzeb :pp
      miał kaszel :P

      Usuń
    5. Rybko,mój monsz umiera jak ma katar...cuda mu się dzieją wtedy..

      Usuń
    6. Owoc mój też :DDD
      Od razu przeswietla sobie zatoki :ppppp

      Usuń
    7. Rybka kaszel u faceta ma rangę eboli :pppp

      Usuń
    8. nawet zaproponowałam ( NIESZCZERZE) że może zostanę ;)

      Usuń
    9. Mell :-) Oni są niemożliwi :D A jeszcze hipochondria dochodzi...dziecko smarknie,kichnie to od razu zawodzenie...ze on sie zarazi...:)
      A numer dnia byl kiedyś przy śniadaniu.Dziecko komentowało coś i dodało "to było suche jak pięty Cejrowskiego"a monsz :"no ale nie przy jedzeniu!!" :D

      Usuń
    10. Niestety Dziewczynki, takie zachowania są wpisane do męskiego gatunku. Od najmłodszych lat. A później jest już tylko gorzej.... :DDD

      Usuń
    11. Mój stary syn to raczej ukrywa chorobę:/

      Usuń
    12. Rybka, zawsze znajdzie się jakiś wyjątek

      Usuń
    13. zresztom może się mu odmienic, jak sie z babkom jakoms zwionże
      bo może oni nam miesiączek bolesnych zazdraszczajom po prostu??

      Usuń
    14. Rybko, ale oni by ani jednej bolesnej miesiączki nie przeżyli! Niebolesnej też nie! Wyobrażasz to sobie? Brakowaloby miejsca na OJOMach :ppppp

      Usuń
    15. wszyscy faceci tak mają, wszyscy!

      Usuń
    16. Rybko, ciekawe czy same babki czytają Twojego bloga? :D

      Usuń
    17. czasem fpadnie jakis inszy
      ale zawsze ma coś w zanadrzu
      a to basen
      a to hotel :PP

      Usuń
    18. Taaak, pamiętam jak ten jakiś inszy pięknie o kobiecie jakiejś pisał :D

      Usuń
    19. to nie o nas było?

      Usuń
  26. nasza krewna uczy sie niemieckiego i zapodali jej to na fejsie :)
    ja puszczam dalej z mysla, ze Ajda i Pantera maja tak codziennie. ;)))

    https://www.facebook.com/video.php?v=10151631370959232

    OdpowiedzUsuń
  27. A skond nadaję, kto zgadnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze suoika z Nutellom?? :pp

      Usuń
    2. ale nie, ze jesteś na zastempstwie za aLusiem??

      Usuń
    3. s pociongu? ewentualnie autobusa?

      Usuń
    4. s konta do którego Ciem postawili za karę za te śmichy chichy ;PP

      Usuń
    5. Poznań ma randkie :PPP

      Usuń
    6. Na zebraniu rodziców dzieci pierwszokomunijnych

      Usuń
    7. ja mam komuniem bratanicy i jusz mam dosc :p

      Usuń
    8. ja mam komunie we w czerwcu
      we w GB
      nie mogie siem doczekać
      jadem tam jako matka I ojciec krzesny:p

      Usuń
    9. to mamy razem!!!
      u mnie muotsza.
      ale mam stresa.

      Usuń
    10. ja tesz mam pierwszom komuniem Młodej.
      ale jakoś tak bez stresu.

      Usuń
    11. A to było dla mnie bardzo wzruszające przeżycie :))

      Usuń
    12. ja mam jakąś traumę komunijna
      u moich dzieci łączyła się z rakiem w najbliższej rodzinie:/

      Usuń
    13. e tam! ja muszem schudnonć i siem w coś ubrać :p

      Usuń
    14. Mela - i tak powinno być. jak słucham tych pretensji niektórych rodziców, że składka za duża, a po co różaniec - jeden w domu już jest, i jeszcze to przyozdobienie kościoła - czysta fanaberia.najważniejsze jest wynajęcie lokalu, wizyta u fryzjera/kosmetyczki, prezenty.

      Usuń
    15. bardzo Ci współczuję
      u mnie była jakas awantura o kwiaty dla siostry chyba

      a sukienki dla dziewczynek moim zdaniem byy koszmarne

      Usuń
    16. u mnie nic z tych rzeczy. tu nawet prezntow wypasionych nie ma, zadnego drugiego wesela.
      mlodsza ma przemila zakonnice, super kobieta, ale widze, ze totalnie niezorganizowana. Komunia za miesiac, zostaly 4 spotkania, a oni dopiero pierwszy raz piosenki cwiczyli. Siostra ta chce zeby dziecko me cos tam czytalo, ale obawiam sie, ze zobaczy co przed wejsciem na ambonem. :p ale tam, bedzie dobrze.

      Usuń
    17. u nas alby. dostałyśmy od kuzynki z całym oprzyrządowaniem. tylko buty trzeba kupić.

      Usuń
    18. Lola -jakie piosenki? u mnie jeszcze żadnych prób nie było.

      Usuń
    19. Ruda, u nas też były jakieś historie ze sprzątaniem czy dekorowaniem kościoła. Zresztą sama wiesz, jak to z tymi rodzicami jest. Wszystkim nie dogodzisz. Niektóre mamusie szukały problemów tam gdzie ich nie było. Olewałam to kompletnie.
      Teraz po cichu zazdraszczam matkom komunistów bo też bym chciała jeszcze raz :DDD

      Usuń
    20. u nas to zazwyczaj jest cala msza dziecieca. U starszej to cwiczyli piosenki caly rok, potem dwa miesiace mogli sobie cala msze pocwiczyc, kto co kce czycac, kto tylko powie "modlmy sie za", no takie rzeczy. A tu mam wrazenie, ze mniej tych przygotowan. Spotkania fajne, dziela sie chlebem, itd. Gdybym nie miala porownania to pewnie bym sie nie denerwowala, a tak troche sie obawiam, ale jak zwykle pewnie niepotrzebnie.
      U nas za jednym zamachem jest tez bierzmowanie. Starsza ma byc sfiatkiem. uffff, dala sie namowic na sukienke. ;)

      Usuń
  28. to chyba język dla mnie:DD dźwięczny;P

    OdpowiedzUsuń
  29. zaklepujem se piersze miejsce f nastempnym poście (dziś !):PPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeczytałam ze zrozumnieniem

      A MOŻE NIE BEDZIE???

      Usuń
    2. Rybka, tylko żebyś się z drugim nie spóźniła tak jak wczoraj :pppp

      Usuń
    3. to Wy się raczej tak nie spieszcie :pp

      Usuń
    4. :pppp będziemy się spieszyć powoli :D

      Usuń
    5. festina lente :PPP
      bosz, jak mnie ta uacina wnerwiaua, a teraz wyskakuje kiedy jakies przyslowie uslysze. :P

      Usuń
    6. LOLU, ALE ŻE O CO TOBIE SIĘ ROZCHODZI? :pppppp

      Usuń
    7. festina lente- spiesz siem powoli, Tak mnie mama ciagle mowila, bo ja siem szybko spieszyuam. :PPPP

      Usuń
    8. festina lente
      to suowa śfiente

      Usuń
    9. No teraz rozumiem, po prostu Ty nie umiałaś się spieszyć powoli :ppp

      Usuń
  30. U aLusi ponoć OK
    tylko ten wenflon...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, dobrze wiedzieć!
      wenflon ma to do siebie, ze go w końcu wyjmnom:)

      Usuń
  31. aLuuusiaaaaaa!! aLuusiaaaaaa!!
    Pacz,jaka delikatna,mówicie,że dobrze,tylko wenflon a nie przyjszła!
    Z drugiej strony nich sobie nareszcie pośpi;)
    Czymaj siem aLusia,mam nadziejem,że dbajom o Ciebie:)
    Paskudny dzień dzisiaj....:(

    OdpowiedzUsuń