piątek, 16 stycznia 2015

and Oscar goes to....

dałam plamę z kontynentami
uznałam, że są tylko Europa, Azja, Afryka, Ameryka Południowa i Północna i Australia
zapomniałam o Antarktydzie
ale gdyby nie to, to zdanie nr 4 byłoby prawdziwe
choc moja obecnośc w Afryce jest dość kuriozalna, spędziłam tam 2 razy po godzinie w czasie tzw międzylądowania

chciałam pogratulować MILETCIE- Złote Globy za czytanie ze zrozumieniem moich postów!!!!

A GSCAR GOES TO ANNA M
moim ogromnym marzeniem jest zobaczeniem zorzy polarnej
reszta to prawda
kiedyś opiszę:))

Ostra wprawdzie cos napisała o Zorzy, ale nie wiem, czy że prawda czy nieprawda, więc ten tego:PP






96 komentarzy:

  1. Zuoto to mamy my

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha!!!
    i tylko ja na to wpadłam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdumiewające, ale na to wygląda
      teraz zdradź jak to było!

      Usuń
    2. Mówiłaś latem, że chcesz zobaczyć zorzę :)

      Usuń
    3. Aniu!!
      Niesamowite
      ja tego nie pamiętam :**

      Usuń
    4. Cała sytuacja też mi się nie utrwaliła, nie wiem nawet, którym latem... ale sam fakt gdzieś się we mnie zapisał :)
      Chyba z okazji pięknego zachodu słońca nad Młocinami :)

      Usuń
    5. Upilam się, tfu pofdaję się:ppp

      Usuń
    6. a ja to co!
      rzoza to żoza

      Usuń
  3. a ja byłam przekonana, że widziałaś zorzę polarną w Bieszczadach, albo na północy kraju!
    a jak to było z tv??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha!
      skoro nie wiecie, to napisze posta,
      w końcu musze mieć jakies tematy na posty, no nie?

      Usuń
  4. f sumie to wszystko wydawalo mi sie prawda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tymi kontynentami jednak pojechałam
      ale cusz :P

      Usuń
    2. w modelu alternatywnym pasuje :)))

      Usuń
  5. Dziękuję :DDD
    Wiedziałam, że o odpadniętym kole pisałaś!!! :D
    A o programie interwencyjnym MUSI być notka!!!
    Ale już to wyżej obiecałaś, więc trzymam za słowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie
      ale jutro o kole
      bop jak sama widzisz, poza Tobą NIKT nie pamięta :PP

      Usuń
    2. jak to nikt!
      obstawiałam nieprawdę o tv

      Usuń
    3. tak było, ja tak samo :)
      bo jednak zorza polarna wydawała mi się bardziej prawdopodobna niż tv ;P

      Usuń
    4. ja tesz opstawialam kolo, bo tesz mi sie cos w lewym tylnym puacie mozgowym obilo. ;)

      a f telewizji to jusz prawie fszyscy byli, to fcale bym sie nie zdziwiua. ze tam interweniowauas. ;)

      Usuń
    5. o kole pamiętałam i ja dlatego byłam pewna,że w TV nie byłas:PP

      Usuń
  6. Marzę o tym, aby zobaczyć zorzę polarną!

    OdpowiedzUsuń
  7. Na wszelki wypadek napiszę i tutaj
    dziękuję Klarko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A Słodziak czeka na życzenia...

    OdpowiedzUsuń
  9. z rozpaczy wypiłam z mężem butelkę wina!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biez drugiej nie rozbiriosz

      Usuń
    2. Mijeczko aż tak ???
      chętnie się też napiję!

      Usuń
    3. a co? drugi konkurs będzie??

      Usuń
    4. i bez konkursu druga się nada!

      Usuń
    5. teraz wolę się skupić na jeszcze przyjemniejszych rzeczach :)

      Usuń
    6. co może byc bardziej przyjemne jak branie udziału w konkursie???

      Usuń
    7. no to mamy nowy konkurs :)

      Usuń
    8. Nieeeeeee
      skoooonttttt:PPP

      Usuń
    9. wiedziałam! :))))
      pozwólcie, że się oddalę w celu udania się na spoczynek, tudzież robienia znacznie przyjemniejszych rzeczy :)
      dobranoc

      Usuń
    10. Jeśli chodzi o seks to podobno jest przereklamowany! !!

      Usuń
    11. czy ja wieeem....no nie wieeem...

      Usuń
    12. wystarczyła Ci, Mamma, 20 minut??

      Usuń
  10. ohoho nie je sie ciasta z bitą smietaną niewiadomego pochodzenia...

    OdpowiedzUsuń
  11. a tak wogle to konkurs był oszukany, się nie bawiem, idem spać

    OdpowiedzUsuń
  12. Foch!!!
    Bo ja piszac 1! Napisalam zem pierwsza! ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja dopiero siem zoreintowlam, ze tam jedno mialo byc nieprawdziwe, a ja szukauam jednego prawdziwego! Czyli tesz wygrauam, bo wiedzialam, ze rybenka nie byua na antarktydzie. ;) i poproszem o nagrodem, moze byc pocieszenia. ;)

    OdpowiedzUsuń