czwartek, 13 listopada 2014

mamy i taty w szkole

niedawno byłam na wywiadówce u A, razem z ojcem jego tym razem
podzieliłam się z nauczycielką uwagą, że widzę w tej szkole bardzo duże zaangażowanie ojców w życie szkolne dzieci
odprowadzają do szkoły, przyprowadzają do domu po szkole, zawożą na zajęcia pozalekcyjne, przychodzą na zebrania szkolne
i nauczycielka mi potwierdziłą, że to się dzieje w tej szkole na ogromną skalę, że w Polsce takich ojców miała o wiele mniej w "swoich" klasach

mi się to bardzo podoba:)



KLIK KLIK ACH KLIK


107 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że tak, że się podoba!
    Tak powinno być :)
    Dwa młode małżeństwa, które mam po sąsiedzku pięknie dzielą między siebie obowiązki rodzicielskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedys może faktycznie mniej ojcowie uczestniczyli w życiu szkolnym ale nie mój Tata na ten przykład:)))

      Usuń
    2. mój Tato chadzał na wywiadówki w ogólniaku
      Mama w podstawówce
      tak się jakoś podzielili :)))

      Usuń
    3. Teraz jest dużo tatusiów na wywiadówkach :)

      Dziś właśnie ja udaję się na wywiadówkę :P

      Usuń
    4. Aneczka ale ty chyba jednak nie tatuś ..

      Usuń
    5. dzię dobry, bierem kafkie i lecem

      Usuń
    6. Mia! dobrze Cię widzieć :))

      Usuń
    7. Ostra, no ba były takie czasy,że byłam :P

      Usuń
    8. dżender panie, dżender! ;))))

      Usuń
    9. mój menż chodził zmuszany,w strategicznych momentach na linię frontu i tak szłam ja....jak zawsze,teraz tatuś jest super a ja ble

      Usuń
  3. druga !!!

    dzień dobry, dziefczynki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Bliźniaczko! :))

      Usuń
    2. dzień dobry :))
      trzynastego wszystko zdarzyć się może
      trzynastego świat w różowym kolorze
      lalala :)))

      Usuń
    3. Różowe w domu mam tylko boa
      ale gdzie? ...

      Usuń
    4. Nawet w grudniu jest wiosna... Trzeba miesiac poczeka

      Usuń
    5. Każda droga jest prosta :)))
      lalala

      Usuń
    6. dzien dobry
      jestem skonfudowana porom i nie umie nic wymyslic :p

      Usuń
  4. cześć:))
    jak uczyłam w szkole zwykle był problem, bo wywiadówki w jednym czasie.
    Chodziłam na swoje i Lusi, a Sołtys do Juniora i Pysi:))

    OdpowiedzUsuń
  5. taaa mój ex raz poszedł do szkoły, wychowawczyni stwierdziła ze może niech nie przychodzi bo to co mówił było bez sensu.
    dzień dobry, lokatora mam znowu, niewyspana jezdem

    OdpowiedzUsuń
  6. mój staruszek był tylko raz na zebraniu moim i to się nie skonczyło dobrze. Przyszedł dość szybko i się awanturował, że kombinuję, bo żadnego zebrania nie ma!! okazało się, iż szukał zebrania 4a, a ja już wtedy chodziłam szczęśliwie do 6a...... Jeszce niedawno głupio się tłumaczył, że miał prawo się pomylić, bo wolno jakoś rosłam i mała taka byłam :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aLusia!!! Ja się fcale tatusiowi nie dziwię:)) Uśmiałam się:D:D:D
      Ja niby wiem do której klasy chodzi Zu, ale zawsze chwilę się zastanawiam, co oczywiście daje pole do popisu mojej córci.

      Usuń
    2. Sollet, będize Ci to pamietać do końca życia, mówię Ci :)

      Usuń
  7. Muj brat siem zapowiedziau na nastempnom wywiadufkem, bo siem zdenerfofau, ze cura dostaje uwagi, ze wszystko komentuje, ostatnoe suowo musi naleszec do niej :) brat ma teoriem, ze siem nudzi
    Postrafiam s Torunia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. hejka:0
      jak dzionek mija?

      Usuń
    2. Pobiegłam do rodziców odebrać korespondencję, bo coś do mnie przyszło. Wcześniej zrobiłam obiad, bo Wonsz ma popo. Zadzwonił, że mieli zebranie i będzie w pracy do 2 w nocy:( Słowem znowu się nie widzimy:((

      Usuń
    3. Możesz zrobić coś tylko dla siebie :)))

      Usuń
    4. Czyli dzień jak każdy inny:P

      Usuń
    5. A mnie brakuje takich dni :p

      Usuń
    6. MP na pocieszenie powiem ze pomomo pracy w dzien z menszem widze sie przy kapieli malej a potem kazde w swojom strone a moja strona to lozko:))

      Usuń
  9. I ja się witam. :D U nas to mama zazwyczaj chodzi na zebrania, ale że trzeba czwórkę dzieci obskoczyć to tata dzielnie ją wspiera. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odnośnie tematu przewodniego- u mnie Tatuś chodził na zebrania. Jeśli dwa były o tej samej porze, to Mamcia szła do mojego Brata a Tata do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie czesciej chodzila mama, ale tacie tez sie zdazalo. Do dzisiaj wspomina jak poszedl na wywiadowke w sprawie wagarow. ;)

    a u nas czesto chodzimy razem.

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam Wszystkich na popołudniowy drugi rzut :))

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  13. Chodzenie na wywiadowki bylo wpisane w liste obowiazkow mojego Taty.
    Wspanialy tez zawsze odwozil i przywozil dzieci do i ze szkoly, oraz na wszelkie zajecia poza lekcyjne, ale tak chyba im pasowalo. Konczyli prace, matka jechala do domu robic obiad a on zajmowal sie dziecmi.
    Syn Wspanialego od momentu kiedy urodzila sie Aviva zajmowal sie kapiela i przewijaniem, to samo z Joshem. Mysle, ze im wiecej kobiet pracuje tym wiecej te obowiazki sa, bo w sumie musza byc podzielone.

    OdpowiedzUsuń
  14. właśnie w Teleekspresie Ekstra była mowa o poznańskiej szkole, która stara się o windę w Aviva -To dla mnie ważne. Prosili o głosy. Są zaraz za Mróweczkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak glosy musze dzielić przez to. Tam chodzi koleżanka mojego Olafa, zalinkowana u mnie Amelka Branczewska.

      Usuń
    2. już kiedyś Lola zwróciła na nich uwagę
      widok opiekunów wnoszących te dzieci na wózkach po schodach zasmucający...
      no ale są w pierwszej dwudziestce :)

      Usuń
    3. taką windę to państwo powinno sfinansować!!

      Usuń
    4. i to w podskokach Rybciu!

      Usuń
    5. A co to jest "winda w Aviva" bo Aviva to moja wnuczka:))))

      Usuń
  15. i się okazuję, że to wymysł, że taty od stu lat latajom na wywiadówki :PPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tylko niektóre mają falstarty :)

      Usuń
    2. mój jak raz miał iść do brata na wywiadówkę to się go pyta, ty, do której klasy chodzisz
      do De
      że do De to wiem, ale do której?
      :P

      Usuń
    3. no to właśnie o moim pisałam wyżej!!:
      mój staruszek był tylko raz na zebraniu moim i to się nie skonczyło dobrze. Przyszedł dość szybko i się awanturował, że kombinuję, bo żadnego zebrania nie ma!! okazało się, iż szukał zebrania 4a, a ja już wtedy chodziłam szczęśliwie do 6a...... Jeszce niedawno głupio się tłumaczył, że miał prawo się pomylić, bo wolno jakoś rosłam i mała taka byłam :) :)

      myślę, że ta historia by go pocieszyła :)

      Usuń
    4. no przecie widziałąm tam wyżej, dlatego sie mię przypomniało
      tacy prawdziwi Macho z PRLu :PP

      Usuń
    5. aaaa, to sory, myślałam, że nie widziałaś :)

      Usuń
    6. hmm, no własnie. tatusiowie ogólnie (z małymi wyjątkami) mało zorientowani są. w potrzebach dziecka, możliwościach, postępach, upodobaniach. ja wolę ustalać ważne sprawy z kobietami.

      Usuń
    7. Eee to ja mojego tatuska sama zrobilam w lolo zupelnie bezwiednie:))) Nie wiem czemu ale w liceum pomylkowo zapisano mnie pod imieniem Elzbieta, a ze ja leniwa to nigdy tego nie skorygowalam, a co mi tam za roznica:))) No i ojciec poszedl na wywiadowke, przesiedzial w klasie caly czas ten ogolny a potem wychowawca wyczytywal wszystkich uczniow po kolei i rozmawial z kazdym jesli byla taka potrzeba. A ze moje panienskie nazwisko bylo na S to sie ojciec nasiedzial, wyczytali Elzbieta S to sie nie odzywal, bo myslal, ze moze jest taka o tym samym nazwisku, chociaz to naprawde rzadkie nazwisko. Jak juz wszyscy byli zalatwieni to w koncu sie pyta czy maja inna uczennice o tym samym nazwisku, nauczyciel mowi,, ze na pewno nie ma.
      A ojciec "a to musi byc moja corka".
      O matko, ale mi sie dostalo kazanie za to imie:))) Powiedzial, ze robie z niego kretyna, bo mam 14 lat i wyglada na to, ze on jeszcze nie wie jak ja mam na imie.
      No dobra, mial racje, moglam uprzedzic... :)))

      Usuń
    8. :DDDD
      piękna historia:PPP

      Usuń
    9. ciekawe, że nauczycielom to nie przeszkadzało....

      Usuń
  16. dobry wieczór fsiem:}
    i miastom tysz ;P
    własnie mi się klawiatura bawszyzje i nie mam normalnych nawiasów do uśmieszków oraz znaczka małpy, ale np. % mi się ostau. dziwne , no nie ? ;P
    oraz kawkę biorę wieczorną
    oraz robimy z Piękniczną sushi, więc jakby kto kciau ... ;}
    no i
    afrykarium jest cudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my mamy kaszankie :)))

      Usuń
    2. Viki!
      moja babcia w takich sytuacjach mówiła - WSZELKI DUCH PANA BOGA CHWALI!!

      Usuń
  17. W temacie: u mnie tak jest, wczoraj mąsz zaliczał wywiadówki, następnym razem pójdę ja. Norma. Nie tylko w naszej rodzinie. Ale jak dzieckiem byłam, to mój tato nigdy nie poszedł do szkoły na wywiadówkę, ani do mnie ani do siostry. Bał się?
    Pozdrawiam Dziefczynki:))

    OdpowiedzUsuń
  18. a pamientam że w Oci miaua być dziś wouowinka,hę?

    OdpowiedzUsuń
  19. dobry wieczór;))
    jutro wolne(bo jutro jednak ten pogrzeb)
    sob niedz do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakie to smutne....
      oby dał rodzinie nie popaść w rozpacz i znaleźć siły do zycia

      Usuń
  20. dobry wieczór. czuję się tak trochę wywołana do tablicy.
    generalnie mało tatusiów na zebraniach. tylko w klasie sportowej jakby więcej.
    ja nie lubię jak mój mąż chodzi do Młodej na wywiadówki. był 2 razy i niczego od niego się nie dowiedziałam, musiałam dzwonić do innych mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :DDD

      Ruda, potwierdzasz słowa naszej nauczycielki, ufff,

      Usuń
  21. Gago z Luchom
    co pijecie pot tem kaszankie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pytanie jest tendencyjne!
      spijamy sobie s dziubkuf :p

      Usuń
  22. śpiom?
    zeżarłam prawie całą czekoladę z okienkiem!;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miśka w tej kwili wypluj te łokienko :p

      Usuń
    2. właśnie, bo Ci jeszce siądzie na żołądku!!

      Usuń
    3. A co czekolada s łokienkiem? Jusz tak źle se mnom, że nie wiem.

      Usuń