środa, 26 listopada 2014

mam o czym pisać:))

w temacie wczorajszego posta

 trudno czasem wybrać, komu chce się tę kartke czy paczuszke wysłać

A mój leń mi uświadomił, że jak ludzie będą musieli się przebijać przez kilka blogów żeby dojść do właściwej informacji to im się może nie zechcieć
Zatem postanowiłam codziennie umieszczać portrety kilku osób z tego ośrodka
Nie przestraszcie się , naprawdę kartka wystarczy
Ale jak akurat ktoś ma niepotrzebna muchę w szafie np i wrzuci ją do koperty to chyba nie zaszkodzi nikomu?




Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci w Niegowie
Rodzinka...
dla...
Wierzbowa 4
07-230 ZABRODZIE


rodzinka I
Janusz (54) to elegant rozkochany w muchach. W jego kolekcji zawsze znajdzie się miejsce na następną - kupioną, czy wyprodukowaną samodzielnie utalentowanymi rękami. Janusz przepada również za oglądaniem zdjęć układanych w albumach. W taki album dla Janusza można włożyć swoje zdjęcie. Ileż radości sprawi obejrzenie sobie Darczyńców na fotografii.
Seweryn (29). Mówią o nim Przystojniak. Przystojniaka cieszą proste zabawki sensoryczne. Z radością będzie, na przykład, dopasowywał klocki do otworów lub zapatrzy się w plastikową kulę wypełnioną konfetti.
Arek (29) to czytelnik. Z zacięciem przegląda książeczki edukacyjne. Ze wszystkich słodyczy najbardziej lubi bakalie.


30 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierfszy ras kafke na dobra noc s filozoficznym komentarzem wstafiłam i zniknęuo. Cholera.
      To ziółka biorem i jusz filosofofać nie bendem.

      Usuń
    2. dzię bry :)
      kafka wypita
      a wczoraj między 16:00 a 22:30 - kafka, zielona herbatka i sok jabłkowy :)

      Usuń
    3. na zomb też było,a jakże:))
      kelnerka nie mogła zrozumiec,ze nie mamy ochoty już na deser,przez nia zalecany:))
      Witam Dziewczynki!

      Usuń
    4. nafet na fiencej zembuf było :))))

      Usuń
  2. Piękny pomysł miałaś Rybenko :)
    Czytałam wczoraj niektóre charakterystyki, naprawdę trudny wybór, chciałoby się pomóc wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w zeszłym roku wyslalam kartki które zrobiły moje dzieciaki. W tym roku jakoś mi gorzej sie do tego zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzienkujem Rybko. To bardzo rozjaśnia sytuacjem, co jeszcze do wywouania uśmiechu moszna dołonczyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzien dobry Wszystkim fajnie,że dałaś namiary, jadę dzisiaj do Szczecina,biorę adres
    much moj WN ma trylion
    parę mu ubędzie :)
    miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ach Rybenko,mam serce jak tramwaj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kota chora,pogryziona,poraniona
    sam sobie wygryza siersc
    lecze go juz 2 lata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej!!!
      to rozumiem, że do polskiego weta, temu kotu serca cza:**

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. :))
      mam nadzieję, że odniesie skutek:*

      Usuń
    2. o super Rybka,dobrze,że tak konkretnie. Bravo za pomysł!

      Usuń
  9. fajnie, rybciu, że tak podpowiedziałaś
    i fajnie też pomagać
    zresztą, tutaj chyba nie ma ani jednej osoby, która by w takich akcjach nie brała udziału, co nie ? :}
    mnie w tym roku Anka Wrocławianka zagarnęła do zwierzaków i Dom tymianka
    ale powiem Myszy, by zrobiła kartkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Viki, ja też często pomagam i biorę udział w takich akcjach, ale przede wszystkim dbam o osoby w najbliższym otoczeniu, mam taką potrzebującą rodzinę na mojej ulicy
      ale na apel Rybenki nie pozostanę głucha, obiecuję :)

      Usuń
    2. Olgo, grunt, że coś komuś, nie ma znaczenia czy to akcja, czy sąsiad
      a okres zbliżających się świat sprzyja i podpowiada, że są obok potzrebujący pomocy

      Usuń
    3. jestem tego samego zdania :)

      Usuń
    4. no pięknie, a pod postem nie ma dzisiaj kawy..
      ;PPPPPPPPPPP

      Usuń
    5. dokładnie
      ja wiem, że tu wszyscy komus jakoś pomagają
      ale jak do tego dołozy się jedną kartkę dla kogoś to uzbiera się niezła ilość:)

      Usuń
    6. jak to nie ma?!?
      a kto wypił? ;P

      Usuń