niedziela, 30 listopada 2014

CD, Diś pierwsza niedziela adwentu

Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci w Niegowie
Rodzinka...
dla...
Wierzbowa 4
07-230 ZABRODZIE



rodzinkaI

Rafał (24) to krytyk kulinarny! Jest najwierniejszym odbiorcą telewizyjnych programów gotowaniu. Jamie, Gordon, Nigella, Okrasa, Pascal, Gessler... mógłby na okrągło. Gdy opiekunowie wyłączają telewizor, Rafał robi "Phi!", oddala się na kanapę i wyciąga swoją kolekcję czasopism o tematyce kulinarnej. Rafał oszaleje ze szczęścia, gdy kolekcja mu się powiększy o nowe dania do oglądania. Język czasopism, wiadomo, nie gra roli, byleby tam były smakowite ilustracje. Ponadto Rafał uwielbia czipsy, musli i owsiankę błyskawiczną, cytując: "ale żeby z minerałami".
Paweł (34) to porcelanowy delikatek i cichuszek. Posiadacz dodatkowego chromosomu i wyjątkowej wrażliwości. Zajmują go zabawki ze światełkami i dźwiękami.
Mirek to przemiły artysta. Kredek, kredek mu dajcie! Zrelaksuje się i odpocznie tworząc kolejne prace. Lubi też sobie ponawlekać. Duże korale i kłębek sznurka, a wdzięczność Mirka będzie z wami już zawsze. (Zerknijcie w szuflady i komody. Może macie w nich duże drewniane korale po babci lub inne drewniane kulki. Chwyćcie za wiertary, pomalujcie na radosne kolory. Mirek padnie ze szczęścia!)



Od dziś daję sobie prawo do cieszenia się z Bożego Narodzenia
Oraz prawo do wpadania w panikę - PREZENTY !!!!!!!!!!!!



172 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierfsza kafe biorem. Cieplutkom, ziouowom, nasennom.
    Jutro na drugi rzut wstompie po takom kofeinową, co na nogi stafia.
    Mam nadzieje, sze mimo zamieszania niejakiego, nie zedrzesz z Fariatek ostatniego grosza za parzenie najlepszej kafy na świecie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza śpij dobrze :*
      i nie martw się kosztami, jakoś się dogadamy ;))

      Usuń
    2. dzień dobry :)
      planowałam spać do oporu - opór skończył się o 7.15;/
      biorę herbatkę z cukrem i połówką... cytrynki:)

      Usuń
  3. Berbeluszek napisała:

    Narodzie! Gdyby ktoś jeszcze miał bezdomną kartkę pocztową pod ręką, najnowsze dane z kajecika donoszą, że w tylnym peletonie nadal kawalerowie:
    RODZINKA III: Piotr-Dryblas, Tomek K. (29), Darek, Lala-Leszek, Wojtek T. (36), Wojciech (56), Marcin,
    RODZINKA VI: Tomasz Cz., Krystian. (21), Andrzej M. (45), Staszek W., Przemysław W.
    RODZINKA VII: Jan Ś. (56), Jacek, Roman, Piotruś "Kotlecik", Łukasz
    A tuż przed nimi zaledwie o jedną głowę:
    RODZINKA I: Seweryn (29), Arek (29), Paweł (34), Marcin
    RODZINKA III: Piotruś, Paweł (32), Krystian
    RODZINKA VI: Zbyszek Sz., Andrzej K. , Andrzej P., Julek,
    RODZINKA VII: Piotr D. (49)
    RODZINKA V: Malwina (29), Rafałek, Paweł, Beata, Mateusz (21)
    RODZINKA II: Agnieszka (21), Sylwia (34)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są ci co jeszcze nic nie dostali?

      Usuń
    2. To pewnie są ci co dostali najmniej:)
      Fajnie, że jest to monitorowane.

      Usuń
    3. doraccie, lepiej wyslac kartki sfionteczne czy lokalne, jakiegos katusa czy kolibra? skorpiona moze lepiej nie. ;)

      Usuń
    4. kolibra. Będą mieć całosezonowo

      Usuń
    5. ale to na swienta??? nie na 6.12???

      Usuń
    6. chbya tak w ogóle? a od Loli to już na 06.12 bez szans raczej..

      Usuń
    7. omatko, Lucha, ty mnie nie strasz!!!
      ja myslauam, ze na bozegonarodzenia.
      ode mnie idzie 10 dni

      Usuń
    8. swienta to swienta :) po prostu pszestraszyuam siem, ze jusz upominki do niekturych dotaruy :)

      Usuń
    9. ja tam bym się nie obraziła na prezent :)
      oczywiśćie pod warunkiem, cze w terminie byłby następny :) :)

      Usuń
  4. Dzień dobry. Główka mi puka w rytmie czaczacza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzien dobry
    rybenka tylko spokoj Cie uratuje
    ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szukanie prezentów jest świetne;))

      Usuń
    2. Grześ zażyczył sobie czołg!
      jakoś mnie to nie zdziwiło:)))
      gorzej, że wybrał KONKRETNY!
      (zna nazwę z Sołtysa gry!)

      Usuń
    3. i pysznego kupka ulubionego napoju
      moze byc z %

      Usuń
  6. dzwonie do Futrzaka - orientuję się, że zadzwoniłam za szybko:)))
    Futi mówi - możesz mówić, ale...cicho!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dzień dobry i do widzenia
      jadę modlić się

      Usuń
    2. dzień dobry:)
      ja już napiekłam wczoraj:)

      Usuń
    3. Dla poprawności politycznej nie nazwę tego ciasta murzynek:P

      Usuń
    4. robię to samo!!!!!!!!!!
      już odlałam pół szklanki na polewę , reszta stygnie:)))

      Usuń
    5. na to co Ty robisz ja mówię ambasador.Murzynek jest prostszy a Murzyna to w makutrze ucieram i jest trudniejszy,ale to jeszcze coś innego:)

      Usuń
    6. cfaniary murzynki to łatfizna :PP

      Usuń
    7. ano:) I bezpieczne, bo zawsze wychodzą:D Na jakiego grzyba sobie życie komplikować?:)

      Usuń
    8. Sołtys dziś śfientuje - jak murzynek wyjdzie z zakalcem zje wszystko, bo lubi;))

      Usuń
    9. też lubie zakalec, a od lat się nie przytrafia okazja...

      Usuń
  8. dzień dobry, dziefczynki :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja idę garnąć Kilimandżaro prasowania
    dobrze, że lubię
    pogoda zimowa, mgła, zimno, ale miło
    spacer wywietrzył łeb:)

    aaa, i auto działa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba cię zaproszę:)
      Też mam trochę:)

      Usuń
    2. a ja juz nie mam
      po 2 godzinach :)

      Usuń
    3. Pierfszy ras w życiu słyszę, sze ktoś prasować lubi. Czy moguabys mnie odwiedzić. Same pszyjemnosci Ci zaoferujem:))

      Usuń
    4. to jedyna czynność w domu, która jak się zrobi to zostaje przed dłuższą chwilę zrobiona

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. w taką pogodę jak dziś w Smoczogrodzie to nie sądzę... chyba, że po bieżni :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. leżom pod kocem
      za oknem mróz i wiatr!

      Usuń
    2. niekture jeszcze śpiom :P

      Usuń
    3. Olguś jak zembiska? Dokuczajom mocno?

      Usuń
    4. byłam u dentysty
      ach, jaka ulga :))

      Usuń
    5. ja robiem kurcakowy obiat
      włąśnie Olga, jak szczenka?

      Usuń
    6. ząb otwarty
      lekarstwo założone
      była zgorzel sucha, cokolwiek to oznacza
      duża ulga,
      odpoczywam :)

      Usuń
    7. kanały wyczyszczone, wypłukane, zaopatrzone
      ząb był zaplombowany, zdrowy na pozór, żadnej próchnicy
      a jakaś cholera bakteria się zagnieździła głęboko, nie wiadomo skąd!

      Usuń
    8. no to jak tez tak miałąm, tyle że nie dało sie do końca z lekarstwem wejść, stąd ta interwencja chirurgiczna

      gaga, kture śpoim??

      Usuń
    9. Rybenko, ja wcale nie wiem, czy na tym koniec, dentystka mówi, że ma nadzieję, że to, co zrobiła, to wystarczy
      kontrolę mam za trzy dni

      Usuń
    10. niech wystarczy!!!

      gaga, Ty tak puźno fstajesz ??:P

      Usuń
    11. ja ?????
      pszeca cauy czas piszem ! :P

      Usuń
    12. paluszki nadwyrenżasz
      a czemu Luszka ciongle śpi?

      Usuń
    13. ja??? to aLusi jeszcze nie ma!

      Usuń
    14. też marzę o spaniu.... i nie powiem, gdzie jestem.....

      Olga, twoje zęby jakiś czas błędów i wypaczeń przezywają...

      Usuń
    15. aLusia, to prawdziwie zębowa kumulacja
      3 zęby w dwa tygodnie!
      mam nadzieję, że to już koniec

      Usuń
    16. ja bym ci radziła w Totka zagrać:))

      Usuń
    17. koniecznie!! to mozę być życiowa okazja :)

      Usuń
    18. No tak, Olga, miauam to samo kilka lat temu. U mnie niestety skonczyuo sie martfym zembem i koronkom, mojom jedynom, cobym królewsko sie poczuła. Ale Ci życze, aby to jusz koniec byu wszelakich bóli

      Usuń
  12. Pogoda doskonała na spacer. Jak idę to mi sie lepiej myśli.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tez dzisiaj sobie to prawo daje. Niektorzy somsedzi obwiesili juz domy swiatelkami, czas sie wziac za naszom chaupem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i nasi somsiedzi się obwiesili
      jutro poszukam swojego świeconcego drzewka i wystawie uroczyście:)

      Usuń
    2. moja siem troszku pogua :)

      Usuń
    3. e tam, po ciemku nie widac :p

      Usuń
    4. masz drzewko święcone??

      Usuń
    5. :DDDD
      chyba mi na oczy padło

      Usuń
    6. a ja myślałam, że z zembami masz kupot! :PPPP

      Usuń
    7. ból czasem przyćmiewa wzrok ;)

      Usuń
    8. oj, ból to potrafi fszystkozaćmić
      niech juz sobie nie wraca:*

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. no ponoc
      curka ma narzeka :P

      Usuń
    2. jakieś trzęsienie ziemi tam u Was w Uć!

      Usuń
    3. mi też zimno:(
      wiatr jeszcze bardziej potęguje to uczucie

      Usuń
    4. a ja jeszcze muszę iść na wybory i rozdarta jestem jak sosna!!!!!

      Usuń
    5. ale oddałaś
      oglondam super kryminau to nie wiem, kto wygrywa:/

      Usuń
    6. byliśmy z Grześkiem na wyborach - żadnej wątpliwości - a mały miał frajdę z wrzucania kartek:))
      a zimno, że smarki zamarzają;)))

      Usuń
    7. ok
      a ja już tak się zmieniłam, że jak jest plus 2 to siem czensem że starsznie zimno...:PP

      Usuń
    8. do dobrego łatwo się przyzwyczaić:));*

      Usuń
    9. cy to lepsze?
      ta wilgoć?
      ja lubię się trochę przemrozić:))

      Usuń
    10. teraz Ci się tak wydaje...

      Usuń
    11. ja to każdemu rację przyznaję:)))

      ale jak raz w roku mrozu prawdziwego nie zaznam to siem czuję pominienta :PP

      Usuń
    12. przemrozić!akurat!
      sikać na dworze nie można!!!

      Usuń
    13. a ja u mojej Babci zafsze na dworze sikałam
      innej sikalni nie byuo :PP

      Usuń
    14. w sumie plus - komarzyce nie pogryzą;)

      Usuń
    15. ale wilka można złapać...

      Usuń
    16. to łapanie wilków dopiero z wiekiem się pojawia :PP

      Usuń
    17. wilka się łapie jak się siada, a nie wypina;DD

      Usuń
    18. e, chyba jak się marznie po prostu....
      a ja łapałam kiedyś częściej, więc możamby powiedzieć, że u mnei z wiekiem ustępuje

      Usuń
    19. jak siem wypina, to zupełnie inne sierzontko można złapać :PPPP

      Usuń
    20. zależy co przez wilka rozumniesz :PP

      Usuń
    21. Rybeńko!!!
      Ty ZNOWU tylko o tym???
      Idem spać;)

      Usuń
  15. A ja muwiem dzień dobry Dziefczynki.
    Cztery godziny smacznie w nocy spałam.
    Gratulacje mi siem należom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratulujem spontanicznie i entuzjastycznie!!!

      Usuń
    2. hip hip hurra!!!!
      Iza, to ta poranna kawka usypiająca sprawiła ;PPP

      Usuń
    3. Tak Olga, dzisiaj takom samom poprosze. Wczoraj relaksacja mi nie szua, to se mufie, zajrze do Fariatek, czy Olga jusz kafe podaua. I tylko zobaczylam, sze jest, senna sie zrobiuam i .... Usneuam! Czary uprafiasz?

      Usuń
    4. Izabela
      jak by mogło na senność pomóc, to ja mogę wcześniej nawet posta zapodawać:))

      Usuń
    5. :))
      Z takom obstafom to spać zaczne stuprocentofo!!!

      Usuń
    6. dobra
      daję 15 minut wcześniej:)))

      Usuń
    7. no wiem :PPP
      ale Luszka kochanie
      kawa ftedy gronca i f ogle

      Usuń
    8. to jest jawne poparcie miejszosci zza oceanu! :p

      Usuń
    9. Luszka!!!
      zara ciem bejnem!
      i tak rano ciem NIGDY nie widzem :PPP

      Usuń
    10. Luszka, masz rację!
      Rybeńka nas sobie waży lekce!!

      Usuń
    11. taaaa
      ostatnie co som piersze siem wymondrzajom :PP

      Usuń
    12. ostatnie?ostatnie???
      dziś miałam brons!!!!!!!!;D
      i zanim lecem do celi zaglondam, ino czasu nie ma siem logowac i pisać;))

      Usuń
    13. każden tak rzec może!!
      ale nawet powinnamię pochwalić!
      tym bardziej bendzie miaua co czytać przed celom!!!

      Usuń
    14. ustosunkujem siem po urlopie, tfu... zwolnieniu :p

      Usuń
    15. toć do kiedy łon bedndzie trfau??
      bo trfa
      itrfa:PP

      Usuń
    16. jeszcze 2 tyg i 2 dni :] potem zaras swienta, a potem zaras fajowe goscie :)

      Usuń
    17. na sylewstrowom noc???
      czas to pienkne zjawisko:))

      Usuń
    18. ale jak żyćbez czasu??
      jak??

      Usuń
    19. No Rybko, widzisz Ty czasu nie zmieniaj, bo Ci na guofe wlezom te Fariatki.
      Jak kafa Olgi ma pomuc, to pomosze o kaszdym czasie, ja zgodna jestem kobitka, czas nieistotny!

      Usuń
    20. Ja siem tym Fariatkom nie mogie dac sterroryzować!!!

      Usuń
    21. Niezłe terrorystki, no ale Ty wuascicielka.

      Usuń
    22. to jezd dyskryminacja !!!
      kiedyś to czuowiek walczyu o podium, a teras ...? :PPP

      Usuń
    23. prawda??? w srotku nocy!!!

      Usuń
    24. Wszystkie tylko zuocie myslom!

      Usuń
  16. dodałam zdjęcia jakbyście kciały się pośmiać;))

    OdpowiedzUsuń
  17. muj syn, prawdziwy maczo
    oglonda Pocahontas
    :-p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A muj syn mi uśfiadomił, sze jest film Pocahontas 2.
      To chyba nie jezt normalne, szeby historie dorabiać.

      Usuń
  18. mam za sobą dwie imprezy andrzejkowe
    z obu wróciłam trzeźwa jak niemowlę
    oczekuję współczucia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fspulczujem, tosz tak na trzeźwo sie nie liczy.

      Usuń
    2. Michalina tosz to szok...:p

      Fruszby przynajmniej były?

      Usuń
    3. michalina, idź z tym może do lekarza? :)
      choć ja byłam w jeden dzień na dwóch i nie nazwałabym siebie nietrzeźwą...

      Usuń