piątek, 15 sierpnia 2014

przyciagam policjantów w tym roku

pierwszy raz zostałam zatrzymana za niewinność wracając z wizyty u siostry
pana zaint
eresowały ciekawe tablice rejestracyjne i się upewnial czy aby na pewno mieszkam za granicą
niestety w trakcie podawania mu mojego wypasionego starego zagranicznego PAPIEROWEGO prawka się ono było rozpadlo
pan policjant się zalamal i powiedział że w zasadzie powinien mnie ukarać za stan dokumentu ale tego nie zrobi. I bardzo mnie prosi, żebym je głęboko schowala

a dzisiaj znów mnie policjant zatrzymał
teoretycznie za prędkościowe przekroczenie
praktycznie bo "proszę Pani zbieramy na wakacje"
pierwszy raz w życiu coś takiego mnie spotkało

i  jak sobie wyobrazilam że ogląda moje prawko ...
ech...

57 komentarzy:

  1. Dzień dobry!
    miłego świętowania :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzień dobry:)
      dfie kafki,jednom dla mnie drugą dla cię Olguś:*

      Usuń
    2. Dzień dobry dziewczynki :)))

      A ja biorę drugą, bo jakoś ciężko z rana, pierwsza mało mnie kopnęła :P

      Usuń
    3. wzajemnie:))
      Biorę herbatkę;)

      Usuń
    4. nawet jesli nie moge to kawe prosze'

      Usuń
  2. Naprawdę usłyszałaś taki tekst?!?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowite, Rybeńka może to jacyś przebierańcy byli :) bo tak też u nas bywa przecież.

      Jak znajomy zasugerował,że może by dało się coś zrobić bez mandatu , to policjant nie chciał do ręki dokumenty tylko kazał położyć na siedzeniu i rzekł: mam nadzieję,że nie włożył pan do dokumentów jakiejś niespodzianki, bo uprzedzam, że źle się to skończy.
      Tyle mówią o korupcji....historia niesamowita.

      Usuń
    2. Nie usłyszałam,. Nie
      Tylko body language był taki

      Zmodyfikowalam posta bo mnie dobra dusza ostrzegla że prawdopodobnie doszło do popełnienia czynu karalnego
      Ech

      Usuń
    3. Wiem z bardzo dobrego źródła że korupcja w stołecznych stróżach prawa jest straszna
      Podkreśle że to nie ja coś panu w mundurze zasugerowalam

      Usuń
  3. Dzien dobry Dziefczynki
    Rrrybeńko, a może to już CZAS na wymianę prawka? tak tylko pytam, może oszczędzi to stresu....
    Mi też raz Pan policjant kazał schować głęboko i mówić, że nie mam, tyle że dowód rejestracjyjny. Mialam małe pęknięcie szyby i jak usłyszał całą długą historię (chciał mi zabrać dowód) na jej temat, w której znalazł się nawet wątek żółtych i czerwonych doniczek kazał go schować bardzo głęboko, żeby jak to stwierdził, "oszczędzić tej historii i czasu kolejnym policjantom, bo on już po minucie się pogubił o co chodzi". A uśmiał się, że ho ho. Skończyło się na stwierdzeniu, to my się nie widzieliśmy, do widzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że wymienię
      Dodam tylko że nie o polskie prawo jazdy chodzi
      I tak rzadko władza mi je ogląda..

      Usuń
  4. a mnie kiedys zatrzymali za przekroczenie predkosci a ja... w piżamce w serduszka z wielką żółtą pszczółką na froncie. cztery razy mnie się pytali czy jestem pod wpływem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz widzę ich miny :ppp

      A dlaczego tak wyglądałaś właściwie??!

      Usuń
    2. Kuzynka tez w piżamie dziecko do szkoły podwozia.. I sue zderzyła z druga blondynką:) No i policjant miał ubaw:)

      Usuń
    3. Mnie tata, właściciel małego fiata, zawsze uczył, żebym się ubierala do samochodu tak, jakby się miał w drodze zepsuć

      Usuń
    4. Mądra rada ;) koleżanka raz pojechała z zieloną maseczką na twarzy- ktoś zadzwonił, ze już jest i czeka i sobie zapomniała, ze sie na bóstwo robiła ;);) w sumie wyglądała jak jakieś pierwotne bóstwo ;)

      Usuń
    5. A ja zawsze myśle o bieliźnie jak bym miała do szpitala trafić..

      Usuń
    6. a ja wiozłam Mamę w nocy na dworzec i wymyśliłam że ubieranie się nie ma sensu.

      Usuń
  5. No jestem zdziwiona bardzo, bo byłam przekonana, że te czasy minęły!
    Ja przyjemność miałam w zeszłym roku, dmuchałam nawet w balonik, ale skończyło się na pouczeniu!
    Jechałaś za szybko????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jechałam nie będę mówić że nie. są takie miejsca w polsce gdzie nawet ja nie umiem przestrzegać 50km na godzinę. droga prosta , szeroka , przez las :-/
      policja o tym wie i dlatego tam stoi

      Usuń
    2. właśnie! Wkurza mnie, że stoją tam, gdzie można bezsensownie zgarnąć kasę, a tam, gdzie są potrzebni często ich nie ma;/

      Usuń
    3. Mnie to też drazni bardzo!
      Ostatnio widuje ich na obwodnicy, na oko trzypasmowa autostrada ale znaki tak ustawione, żemożna uznać że jest ograniczenie do 90
      Ech...

      Usuń
  6. Każdy pretekst jest dobry, gdy panowie widzą piękną kobietę za kierownicą,Rybeńko:),
    pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia! ja jeszcze przed fryzjerem byłam! :-P:-P

      Usuń
    2. No ale wszak po SPA:) i piękno jak widac trwa...

      Usuń
    3. No brwiuw trudno nie zauważyć :pp

      Usuń
  7. Rybeńko, ale ci się trafiło:)
    Dzień dobry wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rybenko, będziesz pokazywać A. nasze wojsko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam sie nad tym. Trochę nie mamy czasu. Rodzina first:/

      Usuń
    2. nie każdy chłopak się interesuje
      ale gdyby chciał, to warto :)

      Usuń
  9. Jeżdżę prawie 30 lat,mandatu jeszcze nie miałam.Dwa razy kontrolę dokumentów,w tej samej miejscowości,przez którą baaardzo rzadko jeżdżę.Za pierwszym razem miałam przepaloną żarówkę,nawet nie wspomniał.Dzieci narobiły rabanu i pan szybko odesłał nas do domu.Drugim razem płakałam ze śmiechu,bo jechałam od fryzjera,z fryzurą jakby piorun trzasł,koszmar z horrorów.Policjanta przytkało na wstępie,później poprosił o pokazanie gaśnicy.Otwieram bagażnik a tam ze 20 pustych butelek po wódce i piwie.Wieczór wcześniej mąż miał iść na tłuczenie butelek do młodej,nie poszedł.Mina policjanta bezcenna,nie chciał gaśnicy,podziękował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basia a w balonik nie kazał dmuchać?

      Usuń
    2. ależ skąd Sollet! myślę,że wziął mnie za wariatkę;

      Usuń
    3. Jak do mnie podszedł z radarem to myślałam że to alkomat i chciałam dmuchnac

      Usuń
    4. :DDDDDDDDD

      Dziewczynki ale siem usmiauam;)))
      od gory do dou


      mnie zatrzymali ras
      zza zakretu, ale nic mi nie udowodnili tylko dokumentuff nie umialam znalezc, a w glowe zachodzilam co zle zrobilam

      drugi ras bylam gupia i nie pofiem fiencej

      Usuń
    5. :))))

      a mnie ras zatrzymali przed szkolom bo jecham trochem za szybko, ale normalnie pol miligrama, tumaczylam mu, ze paczem czy mi dzieci na ulicem nie wyspoczom, a nie na licznik, jechalam wolno. Nie dal mi mandatu, ale kcial dokumenty. Otwieram tom szufladem na dokumenty, a tam, milion listow do Mikolaja, bo kilka dni wczesniej pomagalam w szkole i pani kazala mi "wyslac" listy do Mikolaja ;). I szperam miendzy tymi listami i szukam tego ubezpieczenia. Wyglondalam jakbym napadla na poczte. :P

      Usuń
    6. :-DD
      ja za pierwszym razem wyciągałam dokumenty prof siedzenia. a na siedzeniu maliny pomidory i fajans włocławski

      Usuń
    7. Basiu, chciałabym tą fryzurę widzieć ;))

      Usuń
  10. Nie wiem gdzie wszyscy som
    Ale bardzom ucieszona że istnieje życie pozablogowe :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak,usilnie staram się mieć życie pozablogowe i pozadomowe i dobrze mi to robi:)))
      dziś mała wycieczka dla mamy i moja koszmarna siatkówka z naszą młodzieżą,ale chcą mnie to bawię się z nimi,to nic że siniaki i ręka boli;)

      Usuń
    2. A ja jutro jadę na wesele:)))

      Usuń
    3. Byleby nuzia nie ucierpiaua :p

      Usuń
    4. tańcz rozważnie ;)))))

      Usuń
    5. nie tańcowaj na czeźwo a wszystko będzie dobrze:)))

      Usuń
    6. dobranoc dobre ludzie,zmenczonam ale zadowolonam z dobrze przeżytego dnia:)

      Usuń
    7. dobranc Basiu:*
      rybekno, tancz tylko kaczuszki. ;)

      Usuń
    8. Najważniejsze że żadna z was nie powiedziała - NIE TANCZ:PP

      Usuń
    9. Oglądałam 100 latka;)

      Usuń