niedziela, 3 sierpnia 2014

na parkingu w centrum stolicy cyli od koszmaru do zrywania boków

jest w stolicy pewien parking
w samym centrum
pod pałacem
trzeba wjeżdżając pobrać bilecik
przed wyjazdem zapłacić w kasie automatycznej
i nie wahajonc siem ani sekundy wyjechać
pech kciau a ja siem zawahauam
bo wyjazd miau pruk i pod górę było
i szlaban siem mię zamknou byu
monż mój wysiadu był i poszedł zasugerować żeby ten szlaban jednakowoż azaliż nam otworzyć
niestety pan na warcie obudzon rzecze - ja panu powiem, dlaczego się ten szlaban zamknou
niestety
mój mąż odrzeku że gówno go to obchodzi
od slowa do słowa
drugi pan przyszedł i też chciau powiedzieć mężowi że nie wolno sie cofać przejeżdżając przez wyjazd
monż któren widziau żem się nie cofua w pewnym momencie jeszcze bardziej nie wyczymieu i rzekł - zamknij się pan
pan, któren jużomałoconieotworzyu szlabana wrócił i rzecze jakże słusznie  - a ja panu nie kazalem się zamknonć!
a ja panu każę! wrukwiony ślubny rzekł
ja bojąc się czy w tej dyskusji szlaban też nie pozostanie zamknięty na zawsze milczalam. ale do czasu jak już niewahajoncsie prejechauam krzyknelam ja do pana
no właśnie
co krzyknela do pana zdenerwowana rybeńka?
podpowiem że zaczynało się od słów "A pan niech idzie do kościoła"
jak myślicie jak się kończyło to zdanie?
podpowiem że nie miało sensu za bardzo
ale rozładowało atmosferę do tego stopnia że opowiadając historię wieczorem rodzinie zrywalismy boki


78 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/? \o/?
    (_)> (_)> (_)> (_)> (_)> (_)> (_)>
    ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[*
    {_}> {_}> {_}> {_}> {_}> {_}> {_}> {_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzień dobry:)
      kafkem z sreczkiem biere i dziękuje

      Usuń
    2. wodę pliss - głowa pęka:((
      na 13 do pracy, a dziś wraca moje dziecko

      Usuń
    3. Miśka, ostatni rządek ;)))
      trzymaj się dzielnie :*
      będzie radości moc :)))))

      Usuń
    4. a moje zobaczę przez kilka godzin tylko
      to najstarsze

      Usuń
    5. Dzień dobry :-)

      A ja moje stopniowo, jedną jutro,a drugą we wtorek, cza dawkować sobie emocje;)))

      Usuń
    6. moja Młoda jak padła wczoraj o 22:15, tak do teraz śpi. ponad 12 godzin. całkiem niezły wynik.
      dzień dobry.

      Usuń
    7. Ruda moje po przyjeździe robią tak samo :)))

      Usuń
  2. A pan niech idzie do kościoła...ochłodzić głowę ;))

    tak nawiasem mówiąc, to od tego upału ludzie się robią okropnie nerwowi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu znowu nastąpiło zjawisko pt Ja panu powiem jak żyć
      Ewidentnie bramka wyjazdowa jest wadliwa
      I ewidentnie często się zdarza że ktoś ma kłopot z wyjazdem
      Ale zamiast powiedzieć sorry taki mamy klimat goście mówią panie, kto panu dał prawo jazdy
      Mąż mój nie lubi pouczania jeszcze bardziej niż ja

      Usuń
    2. Olga, to byłoby zbyt sensowne z tym chlodzeniem głowy :p

      Usuń
    3. tak, ja przeczytałam ze zrozumieniem ;)
      i ta uwaga o nerwowości, to nie o Twoim Mężu była :)
      a pouczaczy jakby coraz więcej, też to obserwuję...

      Usuń
    4. nawet nie próbuję....a ciekawam bardzo;)

      Usuń
    5. wyjeżdżam do wieczora
      wrócę to wam powiem
      choć się wstydzę takie głupie :-P

      Usuń
    6. to może go posłałaś do kościoła na naukę grzeczności
      no ale to też sens by miało ;)

      a może na końcu zdania posłałaś go do diabła! ;)))))

      Usuń
    7. :)))
      to właśnie jest najgorsze
      Jest tyle błyskotliwych puent a ja wymyśliłam bezsensowną!!

      Usuń
    8. ja pomyślałam, że wysłałaś go, żeby pokrzyczał z ambony, ale to też miałoby sens:))

      Usuń
    9. Jak miał tyle do powiedzenia to kazania mógłby wygłaszać
      bo niektóre są bezsensowne,a pan widać tak lubi :-)

      Usuń
    10. przychylam się do tego kazania ;)))

      Usuń
    11. an3czka - ja o czymś podobnym pomyślałam, aby poszedł do kościoła tam swoje prawdy obwieszczać.

      Usuń
    12. Tak właśnie, Ruda kazania teraz lecą bez ładu i składu.

      Usuń
    13. generalnie nie chadzam, więc i nie wiem.

      Usuń
    14. a może on miau iść do kościoła siem wyspowiadać?

      Usuń
  3. Gagunia, śfit już nastał, a Ciebie nie ma....:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lata z kotom,albo Suniom

      Usuń
    2. obudziuam siem niedafno, paczam, a tu pouowy babińca f domu nie ma ! :PPP

      ale zaras siem najszli... :)))

      Usuń
    3. dzień dobry Gaguniu :)

      Usuń
    4. A mówili Gaguniu, że to Ty w trasie :P

      Usuń
    5. dzień dobry, dziefczynki :)))

      Usuń
  4. dzień dobry z mżawką i lekkim wietrzykiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michalina daj troszkę.....

      Usuń
    2. wysyłam priorytetem :-)

      Usuń
    3. Michalina :*

      Margo wczoraj się smażyła razem ze mną,a dziś to nas z grillują chyba :P

      Usuń
    4. to prawda an3czko ja sie wedze,nawet woda kranu chlodna leci:P

      dzien dobry dziefczynki!

      Usuń
  5. Rybeńko, czy ty może temu panu kazałaś w kościele zrywać śliwki robaczywki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może zamiast na drzewo, to na dzwonnicę ;)

      Usuń
    2. albo jenzor wsadziuu do kropielnicy;)

      Usuń
    3. a ja mam pomysł, ale wstydzę się zwerrbalizować :)

      a teraz trzymajcie kciuki, bo mi się zwiesiła klimatyzacja, więc będę ją resetować. Potrzebuję więc wsparcia a/ żeby mnie prąd nie kopnął, b? żeby zadziałało :)

      Usuń
    4. boje sie myśleć który punkt zawiud

      Usuń
    5. nie, spoko, spoko :) :) i naprawiłam!!! :) :) działa!!! :) :)

      sorrry, że od razu nie napisałam, ale mnie Cipuś rozproszył :)

      Usuń
  6. Obawiam się że was rozczaruje swoim brakiem błyskotliwości
    Albo i nie:P
    Ale mu powiedzialam
    NIECH PAN IDZIE DO KOŚCIOŁA I POMODLI SIĘ O SWOJE ZDROWIE PSYCHICZNE

    Nie pytajcie tylko dlaczego!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja obstawiauam na poczontku "A pan niech idzie do kościoła, kurwa!" ewentualnie "rukwa :p

      Usuń
    2. Bo pierwotnie miało być wulgarnie, he he, ale z każdą wypowiadaną literą słabła mię chęć i wyszło co wyszło :p

      Usuń
    3. brawo, postanowiłaś być damą :) ale przecież to jest bardzo logiczne!

      Usuń
    4. Dziecko miauam na pokladzie i się wstydziuam

      Logiczne, mówisz?

      Usuń
    5. nie ma to jak ewangelizacja na każdym kroku i kilometrze! :P
      5

      Usuń
    6. Dosia!
      Ze też ja na to tak nie spojrzauam jeszcze!

      Usuń
    7. wiesz, praca z ludźmi wymaga dbania o zdrowie psychiczne, również w strefie duchowej.
      a z różnymi ludźmi w końcu ma kontakt, nie ;PPP

      Usuń
    8. Nawet mi go był żal że akurat na mojego męża trafił

      Usuń
    9. a na poważnie
      to sztuką niesamowitą jest umieć zatrzymać złe emocje, złość i nie przekazać dalej
      jestem przekonana, że się zatrzymało, a przynajmniej dla Was skoro boki później z tego zrywaliście

      Usuń
    10. absolutnie logicznie!! :)

      Usuń
    11. Dosia

      Masz rację
      Ja dużo spokojniej podchodzę do idiotów
      A sytuacja będzie już na zawsze rodzinną wesołą anegdotą

      Usuń
    12. wszak zdrowie psychiczne jest bezcenne :)))))

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. ja obecnie się wkurzam, że nie mogę zrobić piperzonej odpwry on line, co oznacza, że muszę wcześniej wstać

      Usuń
    2. ...i chyba nie nzawałabym tego modlitwą....

      Usuń
    3. Ale rozumiem, że zdrowie psychiczne zagrożone jest!!

      Usuń
    4. no chyba trochę, nie jestem miszczem wczesnego wstawania....

      Usuń
    5. Ja mam budzik na jutro na 5 30
      odwoze najstarszego na lot
      Chlip chlip
      Nastepnym razem ujrze go... w samolocie do NY
      Dziwne, nie?

      Usuń
    6. pewnie, że siem modlom
      ;)

      Usuń
    7. Chyba o kolejny zakaz gotowania:P

      Usuń
    8. a co? zła intencja? ;P

      Usuń
    9. Jeżeli to ci gwarantuje zdrowie psychiczne to jak najlepsza!

      Usuń
    10. nie wiem, czy gwarantuje, ale na pewno poprawia ;PPP

      Usuń
    11. no!

      dobranoc, Rybeńko!

      Usuń
    12. no to też nie pośpisz.... ale i tak Cię przebijam: 3.45

      Usuń
    13. Tak pobitam zasne jeszcze lepiej
      Daleko lecisz?

      Usuń
  8. Dziś jestem pierwsza...... Wątpliwy honor.... Chyba nikt jeszcze nie ma ochoty na kawę ?

    OdpowiedzUsuń