środa, 4 czerwca 2014

głos ludu, czyli mądre słowa Olgi z wczorajszego komentarza

cytuję

"Onkofobia jest wielkim problemem, lęk i obawa przed chorobą jest jedną z przyczyn mniejszej i późniejszej wykrywalności choroby, co znacznie zmniejsza szanse na wyleczenie.Ponoć w 2020 r. co czwarty Polak będzie chorował na jakiś typ nowotworu, a zachorowalność będzie rosła. 
Nie uciekajmy, nie bójmy się, z niepokojącymi objawami spieszmy do lekarza, a wtedy uwierzymy, że "rak to nie wyrok"!

Nie zaniedbujmy badań profilaktycznych, nie bójmy się i nie wstydźmy!
Nie zwalajmy winy na kiepską organizację służby zdrowia, zadbajmy sami o siebie, nasłuchujmy co do nas mówi ciało i nie chowajmy głowy w piasek! Może jak ktoś poczyta o raku, to się zmobilizuje i pójdzie się przebadać.
W poniedziałek idę na cytologię. 
Kto jeszcze nie był w tym roku??"


.


ps. W telewizji Polsat jest taki program pt "Dziwaczne obsesje"
myślicie że nadaję się na jego bohaterkę? :PP





196 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/? \o/?
    (_)> (_)> (_)> (_)> (_)> (_)> (_)>
    ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[*
    {_}> {_}> {_}> {_}> {_}> {_}> {_}> {_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. {_}> {_}> {_}> {_}> {_}> {_}> {_}> {_}>
      biorę pierwsze z rzędu :P
      Olguś:***

      Usuń
    2. dzień dobry:)
      skromnie biere se sfojom kafkem idziękuję Olguś

      Usuń
    3. bry, dziefczynki :)
      czystka już wypiłam, dziękuję

      Usuń
    4. dzień dobry:)
      a ja zaś zieloną biorę:)

      Usuń
    5. Margo, gdzie Ty siem ukrywasz kobieto???

      Usuń
    6. chyba ona to za lampą w gabinecie lekarza taty aneczki;)

      Usuń
  2. an3czko czymam i pamientam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. snów nie wiem o so chozi :(
      ale poczymiem ;)

      Usuń
    2. dwa posty wcześniej, wczoraj

      Usuń
    3. wczoraj to żeście tyle spłodziły, że nie ogarniam ;(

      Usuń
    4. ja juz w miejscu strategicznym!

      Usuń
    5. Dziękuję ,kochane jesteście:-)

      Właśnie wróciłam z młodą z badań podejrzewają alergię,bo ma kaszel chyba już od 3 miesięcy, poczekamy ma testy wziewne na drugi tydzień to może się coś wyjaśni.
      A do szpitala mam przyjechać na 12.30 może coś się dowiem o tatku.

      Usuń
    6. alergia przykra rzecz, niestety powszechna
      czekamy zatem:)

      Usuń
    7. aneczka, mój Młody kaszle od roku, robiłam mu testy wyszło uczulenie na roztocza, trawy i żyto!!!

      Usuń
    8. Aneczko, ja tez czymiem kciukasy nafet jak spiem:)

      Usuń
    9. Mamma i co nic lepiej, dali mu coś na tą alergię? My dzisiaj robiłyśmy wszystkie badania z krwi + rtg płuc, a na testy idziemy 10.06.

      Star dzięki wielkie tylko żebyś przez te czymanie była niewyspana.
      Śpij dobrze kochana :***

      Usuń
  3. Czuję się wyróżniona ;)
    i jeszcze dodam, co powiedziała Mia, pomyślmy w kwestii profilaktyki nie tylko o sobie, ale i o naszych bliskich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tantiemy.Pszypominam o tantiemach dla autorki posta;)
      Może być torebecka:)

      Usuń
    2. Olguś, brawo mądrze napisałaś:)))

      Usuń
  4. no, to obstawiłam podium,
    Gaga pierwsza :)
    teraz mogę wypowiedzieć się w temacie ;)
    ale że obsesja torebkowa, czy obsesje w związku z nowym intratnym biznesikiem? ;P
    ja myślę, że Ty się Rybciu lepiej do telewizji nie pchaj, bo nie nastarczymy na snickersy, co nie Dziewczyny? ;PPP
    a tak w ogóle to są snikersy na stewii??? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w temacie Twojego intratnego interesiku, Olguś, to ja jeszcze raz wrzucę, bo co niektóre jednak śpiom w nocy

      http://www.iflscience.com/environment/what-do-when-youre-dead-science-edition#FftOtu6H4SscQYtQ.01

      Usuń
    2. to Rybci biznes, ja tylko chciałam na wspólniczkę,
      ale bez odzewu ;P

      Usuń
    3. jak bez odzewu!!!!!
      przeczytaj jeszcze raz piencet komci to znajdziesz!!

      Usuń
    4. no własnie Olga, poruszyłyśmy wiele istotnych kwestii!!

      Usuń
    5. a czy ktoś mi zaproponował jakąś ciepłą posadkę i satysfakcjonujące warunki finansowe, hę :P
      albo i udziały, hę :P
      za ten "chuit markietingowy" i piękną nazwę profesji, hę :P

      Usuń
    6. na razie pofstaje byznes plan:P

      Usuń
    7. o! zaczynajom siem konkrety :P

      Usuń
    8. właśnie, jeszcze przyjdzie czas dzielenia tortu :)

      Usuń
    9. Ja poki co siedzem cicho, ale jak sie fkurfiem to moge refolucje zrobic:))) Nafet tytul odpofiedni posiadam, a Rybcia ignoruje... dobra, dobra to jest juz zapisane f i podkreslone czerfonom kreskom;))

      Usuń
    10. ale dlaczego się wkurwiasz? wszak ja tu podkreslam Twój profesjonalny wkład!

      Usuń
  5. Cześć dziefczynki
    Pół nocy zarwałam, żeby nadrobić wczorajszą lekturę. Ubawiłam się setnie i przynajmniej w lepszym humorze poszłam spać:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Sollet :)
      dobrego dnia! :*

      Usuń
    2. Sollet to ja poproszę o jakieś streszczenie :)
      króciutkie jeśli można :)

      Usuń
    3. i ja wszystkiego nie doczytałam
      powaliła mnie migrena

      Usuń
    4. bidulo!!
      jakieś metody na przetrwanie??

      Usuń
    5. no coś tam robię ale w ciągu dnia,jak sporo obowiązków to cieżko

      Usuń
    6. kochana od dzis nie bedziesz juz sama

      Usuń
    7. Margo, znam ren ból... :***

      Usuń
    8. jakie ubawiła, Sollet?? przecież my poważny biznes omawiałyśmy!
      ja Ci, Mamma streszczę, w punktach:
      1. nazwa STYLISTA FUNERALNY, na wsi, dla większego splendoru FUNERAL STYLIST
      2. do trumny trzeba w sukience, albo kostiumie, w spodniach wyglada się mniej godnie, elegancko i mozna narazić sie na awanturę ze strony konserwatywnych przodkiń
      3. ponieważ wypadki chodzą po ludziach zawsze istnieje ryzyko, że żałobnicy wykiprują nas na ostatniej drodze życia, nalezy więc mieć również elegancką, świeżą bieliznę, żeby kaśką nie świecić i elegancko wypaść. Można też, wersja dla skromniejszych, spódnicę rzepami przyczepić do rajstop, żeby się w razie czego nei zadarła
      4. zalecana jest depilacja, również intymna, ponoć na osobistej bobry są niemile widziane - nie wiem, skąd ta wiedza, ale nie można jej zlekceważyć :) golenie raczej odpada, bo po śmierci włosy szybko odrastają i się będize niechlujnie wyglądać.
      To chyba tyle, tak pokrótce :) :)

      Usuń
    9. ::::DDDDDDDDDDD
      Bóg zapłać aLusia!!

      Usuń
    10. aLusia dzięki, ja nie dałabym rady w takim skrócie
      :DDDDD

      Usuń
    11. aLusia miszcz!!!!
      :DDDDD

      Usuń
    12. włala i proszę bardzo :)

      Usuń
  6. Rybeńko myślę jednak że telewizja mocno przereklamowana ; P

    OdpowiedzUsuń
  7. an3czko też pamiętam***

    OdpowiedzUsuń
  8. Obsesja?
    Ale jaka obsesja?!
    A stewii ciągle nie udało mi się wyhodować:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja mam stewie w ogrodzie
      i pieknie mi rosnie

      Usuń
    2. ogrodowej jeszcze nie;)

      Usuń
    3. Mamma, a gdzie próbowałaś? ja mam naciski, żeby na tarasie zastapić część pomidorów :) :)

      Usuń
    4. no wiesz aLusia chciałam spróbować, ale jak Sipowicza za fraki wzięli to się zniechęciłam ;))

      Usuń
    5. :) a ta ich olała. Po prostu. Podniosła łapę i olała :)

      Usuń
  9. witam skowroneczki :)
    prawiem czecia, ale widziałam an3czkę w poprzednim poście :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, nie an3czka, tylko ewka i to się nie liczy bo ona jeszcze jednak wczorajsza:P

      Usuń
    2. i niech nie liczy że o czeciej będę porty wstawiać :-P

      Usuń
    3. 5.30 idealna pora :) błysk górnego światła i tempenture każą mierzyć :(

      Usuń
    4. aaa ewka
      to ty z takich klimatów nadajesz!
      :-*:-*:-*

      Usuń
    5. ewka,jak moce fariatkofe poczebne to mów,mamy niezłe dośfiadczenie:***

      Usuń
    6. ło jacie, jak ja nie lubiłam tego budzenia na temperaturkie!!

      Usuń
    7. Ewka, czerp z fariatkowych mocy, czerp :***

      Usuń
    8. a temperaturku bez budzenia sie nie da?
      o tak nieludzkiej pore?

      Usuń
    9. Lamia
      te polskie zwyczaje sięgają wczesnego średniowiecza!
      i nie licz, że coś się zmieni

      w Belgii oczywiście że nie ma tekiego durnego - sorry -zwyczju
      temperatura zmierzona o 7 rano jest tak samo ważna

      Usuń
    10. to mnie właśnie zawsze nurtowało... po kiego czorta komu pomiar temperatury o tej porze?? i czy chory nie powinien się wysypiać raczej, bo sen to zdrowie?
      niemniej muszę przyznać, że jak byłam ostatnio, to mieli na oddziale termometry takie na podczerwień - pielęgniarka nie świeciła światła, tylko robiła takie szybkie pik do czoła :)

      Usuń
    11. a już wiesz dlaczego tak jest?
      bo się przyjęło, że temperature mierzą pielęgniarki z nocnej zmiany, a one kończą zmianę o 6 rano...

      Usuń
    12. 11 lat temu też budzili :(

      Usuń
    13. kończą zmianę o 7:00
      we wszystkich już chyba szpitalach mają termometry na podczerwień i tylko od pielęgniarek zależy jak to zrobią, bo jak zawsze wszystko zależy od ludzi

      Usuń
    14. no to kiedyś kończyły o 6
      od ludzi niby, ale zwyczaj to silna rzecz
      jakby ordynator zalecił inaczej, to by było inaczej
      ale szacunek do pacjenta to ostatnia rzecz jakiej się uczy na medycynie

      Usuń
    15. to jest ciekawy aspekt... jak byłam na laryngologii to naprawde spotkałam najmilszy personel, jaki można było. Panie same pytały, czy nie chcę dodatkowego przeciwbólowca i naprawdę sie troszczyły, a nie jako tak na odczepnego, Za to jak mam była na hematologii, gdzie sa naprawde cieżkie przypadki i ogromna śmiertelnośc, gdzie ciężko sobie poradzić z emocjami i bólem to tam były naprawde potwory. A najgorsza z nich, za przeproszeniem, zakonnica.....

      Usuń
    16. to musiała być diablica w przebraniu !

      Usuń
    17. no takie budziła skojarzenia.... kurczak, mogłam ją chlapnąć wodą święconą...

      Usuń
  10. dzień dobry

    aleśta siem wczoraj rospisauy :p
    w kwestii dbania o rodziny- wkurfiam siem-> muody czuowiek srajoncy krwiom musi robić badania prywatnie i to po wyżebranym terminie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. się mnie to nie podoba!

      Usuń
    2. mnie siem nie podoba ani ta kref ani to żebractfo!!!!

      Usuń
    3. Luszka ,mojemu tacie robili wszystkie badania ,bo nie był 28 lat u lekarza.Zrobili mu wszystkie markery nowotworowe, ust, rtg, tk i dużo innych wyniki wszystkie książkowe, tak nam powiedział lekarz, przyjechałam do domu i czytam opisy tych badań ,a tam jedno niepozorne zdanie " zmiany ogniskowe prawdopodobnie meta do wątroby" i normalnie mnie zatkało,ale bardziej z tego powodu ,że lekarz nic o tym nie powiedział.
      Poleciałam z tym do znajomego lekarza i sam osłupiał powiedział,że wyniki nie zgadzają się z opisami. Załatwiłam inny szpital i robią mu wszystko od nowa,a jakbym sama się tego nie doczytała to do tej pory nic byśmy nie wiedzieli

      Usuń
    4. aneczka!
      zdębiałam!!!
      mam nadzieję, że wszystko dobrze!
      że to pomyłka w dobrą stronę

      Usuń
    5. to jest chore, żeby pacjent sprawdzał lekarza!!!!!!!
      nie uczą ich czytać ze zrozumieniem?:((
      Mam nadzieję, że to pomyłka, ale te nerwy!

      Usuń
    6. Napisałam tyle,a chciałam napisać,że 5 dni chodziłam żeby załatwić przyjęcie do szpitala, jedna dr to mi powiedziała,że to może za późno,jak już to załatwiłam to się okazało,że kolonoskopie będzie miał robioną bez znieczulenia i znów musiałam przez znajomych załatwiać i jak się tu nie wkurfiać...

      Usuń
    7. WRUKFIAĆ
      i znowu mnie wkurzają moi polscy znajomi narzekający na luksemburska służbę zdrowia!
      co chwila takie kwiatki!

      Usuń
    8. Z nowych badań wszystkie ma ok, nie było tylko opisu z to, dr powiedziała,ze jak nie pszyszly jeszcze to może je konsultują,a to nie jest dobrze.
      A najlepsze to, że mój tata to naprawdę okaz zdrowia i musiałam różne rzeczy wymyślać czemu musi iść do szpitala, przynajmniej przy tym się pośmiałam.
      U nas żeby chorować trzeba by było być po medycynie, bo lekarze mnie rozczarowują, dobrze ,że znam paru takich na których mogę liczyć - zawsze pomogą.

      Usuń
    9. wrrrrrrrrrrrr...
      ale bądźmy dobrej myśli, że to pomyłka w dobrą stronę

      Usuń
    10. z TK - miało być

      Rybenko niech przyjadą do nas na badania to uciekną z płaczem, niestety jak nie masz znajomości to bieda.

      Usuń
    11. to mówią młodzi ludzie, któzy w dodatku maja dobre prywatne ubezpieczenia!w

      Usuń
    12. an3czka - sił i wytrwałości!

      Usuń
    13. może nie chcą znać innej rzeczywistości ,albo wychodzą z założenia,że jak płacą to im się wszystko należy

      Usuń
    14. masakra jakaś!!!
      ja jak miałam krew w moczu na którą mój lekarz nie zwrócił uwagi, to na moje zapytanie stwierdził "może okres miałaś"!!!!!!!!!!!
      aneczka, mam nadzieję, że z tatą wszystko będzie ok!!!

      Usuń
    15. Mamma miałam tak samo lekarka w szpitalu też tak zapytała ,ale ja jej powiedziałam,że chyba żarty sobie robi to powiedziała,że mam się nie dziwić ,bo ludzie są różni... i być tu z nich mądry człowieku.

      Dziękuję dziewczynki z dobre słowa, uciekam w drogę do szpitala, jak coś się dowiem odezwie się:***

      Usuń
    16. rence i cycki opadajom jak się czyta takie historie...

      Usuń
    17. TK wyszło dobrze :))))

      Docent powiedział, że wszystko w tk wyszło ok ale że miał z tamtego szpitala taki opis to dla pewności zrobią mu rezonans jutro się dowiem kiedy.
      DZIĘKI WIELKIE KOBIETY KOCHANE !!!!!!
      Lovciam :*****

      Usuń
  11. "Obsesji" na punkcie własnego zdrowia nigdy za wiele.Dobrze,że jesteśmy już pokoleniem z dużo wiekszą swiadomością zdrowotną niż pokolenie naszych rodziców.I że dbanie o siebie oznacza przede wszystkim wszelkie badania profilaktyczne,a dopiero potem manicure i pedicure:)))
    duzo zdrowia wszystkim życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz Ola, gorzej jak ta obsesja wymyka się spod kontroli i biegniesz do lekarza z siniakiem pewna, że to białaczka!! przerabiałam to! ale jestem już po terapii ;)

      Usuń
    2. wolę biegać z siniakiem niż obudzić się z rakiem (rym niezamierzony):):):)

      Usuń
    3. no proszę Cię...
      bo w końcu dostaniesz skierowanie do psychiatry ;)))

      Usuń
    4. psychiatra też człowiek,tzn.lekarz chciałam powidzieć:))

      Usuń
    5. jak zwykle prawda lezy po srodku.
      zadna przesada nie jest wskazana. zazwyczaj organizm da znac odpowiednio wczesniej, chocby przeczuciem. ile to razy sluszy sie o zdrowym trybie zycia, regularnych badaniach, usg i niby wszystko w porzadku a potem ni stad ni zowad nieszczescie.
      poza tym trzeba miec szczescie do lekarza.

      Usuń
    6. ale jest kilka takich podstawowych spraw, któe można samemu ogarnąć, cytologia, badanie piersi, morfologia, nie zamykanie oczu na dziwne zachowania organizmu swojego czy rodziny

      ale trzeba mieć świadomość, że wszystkiego wcześnie nie wykryjemu, wszystkiemu nie zapobiegniemy

      Usuń
    7. Ola, ale dla jasności
      chodziło mię o obsesję torebkową:)

      Usuń
    8. To bardziej chyba pasja niz obsesja:) W każdym razie mnie się podoba:) Ale twoja dbałość o zdrowie - również:)
      pozdrawiam

      Usuń
  12. Raz się nadziałam na ten program. Kobieta jadła karmę dla kota. Myślę, że do tego stanu to raczej Ci daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mhm... kto tam wie co Rybeńka lubi sobie zjeść na śniadanko :)

      Usuń
    2. helloł ja jem teraz jogurt z otrębami;)

      Usuń
    3. teść mojej szwagierki zjadł kiedyś ze smakiem karmę dla kota, bo opakowanie było niemieckie i nie rozumiał... a tek kot na zdjęciu to mu się jakoś nie pokojarzył ;)

      Usuń
    4. hej, Aniu:*
      ja o takiej kobiecie też słyszałam
      bogata kobieta, właścicelka biura nieruchomości, jadła jak orzeszki,
      bo lubiła ;)))

      Usuń
    5. no to co powiecie na kobiete ktora przegryzala ziemia, juz nie wspomne o tym co w glebie jest oprocz mineralow!!

      Usuń
    6. miałam dziwną obsesję w czasie ciąży z Antkiem, jedz\eniową
      ale się nie przyznam
      i nie, nie była to ściana

      Usuń
    7. golonkowa skóra z włosami? ;))

      Usuń
    8. to normalka, obsesja goopia była

      Usuń
  13. śniło mi się dzisiaj, że jechałam za maluchem, którym kierowała dyrektorka szkoły moich dzieci i nawet jak dociskałam gaz w moim Helmucie to za nic nie potrafiłam jej dogonić!!!!! z daleka widziałam tylko, że wpadła w poślizg i wjechała w panów, którzy pili przy drodze piwo... zanim dojechałam to zdążyli wszystko posprzątać i zatarli ślady, ze niby się nic nie stało... a potem mnie ścigali bo byłam naocznym świadkiem....
    co to znaczy?? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze wygrasz 25 mln w Lotto i się ze mną podzielisz ;P

      Usuń
    2. i ze mną ;P

      a mnie się nic nie śniło

      Usuń
    3. i ze mną

      mi się śnił jakoś Obama
      wszystko przez to, że syn koleżanki kelnerował na obiecie w Zamku królewskim :P

      Usuń
    4. sprawdziłam kupon - dwa numery trafione :((

      Usuń
  14. Ale pierdoły mi się śniły!!!!;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja byuam śfiatkiem jak facet piuom mechanicznom przeciou babciem przez pomyukem - za szybko siem obruciu, a ona byua obok;/
      wsadziu jom do grobu obok mojej mamy, a ja dopiero na drugi dzień poszuam na policje, bo nie kciauam, szeby kto inny odpofiadau za mord -

      Usuń
    2. nie:P
      ale to nie zmienia faktu, sze stauam obok!
      źle to o mie śfiatczy!

      Usuń
    3. no cóż, nawet ś Piotr kiedys zawiut

      Usuń
    4. ale za to teraz klucze do Nieba dzierży:)

      Usuń
    5. ale drugiej takiej fuchy nie ma dla mnie;))

      Usuń
    6. może będziesz bardziej nieśmiałych balejsem czenstować w progu??

      Usuń
    7. ale chyba bendem mieć wiencej, nisz ejdna maleńka butelczyna???

      Usuń
    8. w niebie uatfo o cudowne rozmnożenie dóbr spozywczych :P

      Usuń
    9. może udauoby siem co wyprosić na lipiec?;)

      Usuń
    10. nie wiadomo, Miśka, moze na drugą, trzecią zmianę byś się załapała? :)

      Usuń
  15. Dzien dobry
    raczej zaliczylabym Cie do grona ludzi pozytywnie zakreconych. \
    z pozytecznym hobbi:))
    co do snow, to snilo mi sie cos na pewno!
    tylko nie pamietam.

    OdpowiedzUsuń
  16. A propos przekąski to powiem wam, że moje średnie dziecie w 4 klasie podstawówki będąc zalożył się że zje karmę dla świnki morskiej - jak mu dadzą 2 złote;) I zjadł:)) Do dzisiaj się z niego śmiejemy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tanio się cenił!
      mój kolega udowadniając,że jest wyśmienitym wędkarzem zjadł dżdżownicę - po wyrzuceniu środka, brrrr

      Usuń
    2. środka czego? dżdżownicy?

      Usuń
    3. no
      wydoił jom z brudów i zjat!!!

      Usuń
    4. masakra.... mężczyźni to jest jednak inny podgatunek człowieka...

      Usuń
  17. Ja idem za 2 tyg, na cytologię :)
    Dzień dobry! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grzeczna dziewczynka:)

      Usuń
    2. a ja idę 11 czerwca na macanko :)
      ale dziś się sama macałam :) zawsze to robię po skończonej miesiączce

      Usuń
    3. brawo, brawissimo! :)

      Usuń
    4. a w tym roku znów zagadałam delikatnie do mojej koleżanki, co to trzyma się od badań z dala
      i co? i nic :(
      bardzo mnie to martwi, że w tej kwestii jest uparta jak osioł
      nie poddaję się, szukam sposobu ...

      Usuń
    5. trudno
      nic nie poradzisz
      może sie jej upiecze?
      moja babcia nigdy sie nie leczyła i nie badała na poważnie, a 82 wiosny przeżyła
      czasem się udaje
      gorzej, jak człowiek zachoruje i um rze tylko dlatego, ze sobie cytologii w odpowiednim czasie nie zrobił...

      Usuń
    6. ale takie niebadanie się to trochę jak rosyjska ruletka... uda się albo nie uda :(

      Usuń
    7. tyle już osób przez te lata przekonałam i namówiłam
      a tu klops :(

      Usuń
    8. Olga użyj sznatażu! Na niektórych to działa.
      Ja mam przyjaciółkę lekarkę, która w zadziwiająco szybki sposób stawia mnie do pionu roztaczając przede mną widoki jak.. we wczorajszych postach:) I tak mi daje czadu, że przez chwilę się nawet słucham:) Może taka chwila wystarczy na zrobienie badania?

      Usuń
    9. tu nie zadziała
      słyszę "na coś umrzeć trzeba" :(

      Usuń
  18. Czymam za co czeba;)
    Margo! Siostro w bólu! Współczuję;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na 14.45 idę -czuję wewnętrzny bunt na roznoszenie ulotek;/

      Usuń
    2. załóż minuwe, wiencej wezmą
      z litości :PPP

      Usuń
    3. dołączaj do ulotek gratisowe prezerwatywy, pójdom jak świeże pieczywko ;)

      Usuń
    4. ale chodzi, szebym nie smarzneua???
      czy kcesz siem pokucić??;)

      Usuń
    5. s kuceniuem mam problem bo azaliż jednakowoż nie umiem, zaczynam beczeć i po kutni :P

      Usuń
    6. dziś jestem nastafiona pokojofo ;)

      Usuń
  19. Co za tempo , nie nadążam w czytaniu i przeskakiwaniu nad tematami waszych główek.

    serduchem z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba trzema serduchami :PPP

      Usuń
    2. Carpe, wdrażaj się, już za parę miesięcy będziesz musiała nieźle popylać, żeby wszystko ogarnąć, łap kondycję ;)))

      Usuń
  20. Głosem ludu od wczoraj jestem poruszona!
    Dzięki, Olga!

    OdpowiedzUsuń
  21. a odpowiadając na pytanie, jeszcze w tym roku nie byłam ;P
    chyba się umófię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kcem wziąć Menża w Tatry w ten weekend 7-9.06.
    myślicie, że to fajny prezent na 40stkę??
    ma być piękna pogoda!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój by mnie po brudnych nogach całował za taki prezent!

      Usuń
    2. no oczywiście, że sami!
      ja myślę, że mój też będzie zadowolony, tym bardziej, że oboje uwielbiamy góry!

      Usuń
    3. jakby co mogiem byc kszestnom;))

      Usuń
    4. jak lubi to fajny, gorzej jakby nienawidził :)
      mozesz jakieś atrakcje przygotować :)

      Usuń
    5. no mogę, ale Miśka wtedy chrzestną chce być ;PPP

      Usuń
    6. a to Ci nie odpowiada?

      Usuń
    7. absolutnie!!!!!!
      i to bynajmniej nie z powodu Miśki, bo to faja kobitka jest :)

      Usuń
  23. Rybeńka dopiero tera mogłam obejrzeć torebunię.
    Identyczną miałam do I komuni św. tylko koraliki miała same białe:)
    I czemusz ja jej nie zachowałam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie żałuj!
      może komuś sprawia teraz ogromną radość?

      Usuń
  24. Rybeńko! Jeśli chodzi o kłócenie to ostatnio mnie poniosło!
    Ochroniarz (kolejny as;/) wkurza mnie od jakiegoś czasu.
    W poniedziałek kierowniczka kazała mi iść z ulotkami, a młody na sklepie krzyknął, że mam iść w teraz - ooo, nie zdzierżyłam!
    Wprawdzie tak, żeby żaden klient nie słyszał, powiedziałam, że jak go kopnę w doopę to w kosmos poleci!
    ulżyło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo
      taki nerw to rozumiem!
      wczoraj zeźliłam się na pewnym forum onkologicznym, ktoś umieszcza wpisy , w dobrej sprawie zresztą, ale tak bezmyślnie, np dwa pod rząd, a po kilka na stronie, jak uwierzyć, że chce wspierać ludzi chorych na raka, jeśli nawet nie czyta wpisów i między jednym dramatycznym wpisem a drugim wkleja jakies informacje!

      rozumiem raz
      ale kilka??

      Usuń
  25. ponieważ zrobiło się ciasno w komciach ide napisać nwy post
    znaczy znowu mam zamiar skopiować czyjś komentarz:)

    OdpowiedzUsuń