sobota, 12 kwietnia 2014

dzisiaj grzecznie proszę!

bedę miała gości
z zagranicy:)))

czyli nie będę miała jak napisać posta awaryjnego :PP
dlatego nie poruszam żadnego tematu;)

z góry dziękuję:)



ale nie mogę sie powstrzymać, Misśka napisała cudny wiersz, oto on

Choćby były wielkie smutki
komuś gdzieś zabrakło ...wódki
komuś padał deszcz rzęsisty
a innemu zdechły ..glisty
choćby skarpet było mało!!!
albo prać ich się nie chciało
komuś znikły TOREBECZKI
połamały się SZPILECZKI
padł gdzieś laptop (olaboga!)
komuś się skręciła noga...

to przychodzi taka chwila,
gdy człek o złym zapomina!
wie, że gdyby trzeba było
gdyby coś się przydarzyło
na Fariatki liczyć może
każda chętnie dopomoże!
Uśmiech, śpiewy i koktajle
i rozmowy ściśle tajne
kawa, torcik ,"mocne"rożki
i podróże przez pół Polski
:);**





109 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorem alkaprim :)
      dzien dobry z wrocuawskim letkim kacem :)

      Usuń
    2. Bo okazauo siem, ze kolega mniau wczoraj urodziny :)

      Usuń
    3. we wrocku?!

      ja mogę jutro w poczebie być

      Usuń
    4. i tem razem tramwajem do wrocka pojechaliscie? :P

      Usuń
    5. Lucha!!! Ty wiesz,jakby co:P

      Usuń
    6. Olga:*
      dziefczynki dzień dobry:*
      Rybeńko,nie martf siem,fariatki poradzom se bez temata:)
      Miłego imrezowania.

      Usuń
    7. dzis chetnie z Wami wypije:))

      Usuń
    8. Ja dzis tez chetnie kafe bo fstalam nie fiem po co o tczeciej rano:)))

      Usuń
    9. może ty siem na polski czas przestawiasz po prostu? :P

      Usuń
  2. Przyjmuj gości Kochana, jakoś damy radę, najwyżej Gaga napisze awaryjny post :)
    wierszyk cudny, już się wczoraj zachwycałam, ale i dziś nie zaszkodzi :)
    Miłej soboty Dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piekny!
      same poetki!
      Mickiewicz nalezal do Filomatow i Filaretow, a teraz som Fariatki. ;)

      Usuń
    2. Lola!
      :-DD
      i co za erudycja!

      Usuń
    3. to ta literka F bardzo mnom pokierowala. :P

      Usuń
    4. normalnie....zamilkuam:)
      dziękuję za dobre słowo;)
      Miśka

      Usuń
    5. Miśka zamilkła??
      cuda panie cuda panie:-PP

      Usuń
    6. Ania M kiedyś rzuciała żartem,że będzie doktoryzować się z fariatkowa.Myślę,że to wcale głupie nie jest.To fenomen normalnie jest;)

      Usuń
    7. ciekawa jestem, jak by to widział ktoś z zewnątrz:))

      jak czasem sobie pomyślę, jak różne tu są osoby, to nie ogarniam tej kuwety...

      Usuń
    8. każdy ma coś z dziecka i z fariata w sobie? :P

      Usuń
    9. wiecie co, ja czasami sobie myślę, że wiele z osób, które nas po kryjomu czytają,to jednak robią kółka na czole...
      ale co tam, ja to uwielbiam!!! :D

      Usuń
    10. ja o tech ses kółkami nie myślem,szkoda czasu
      jak czytajom regularnie to zazdroszczom albo nie majom odwagi wepchać się jak ta hesed na przykład:P
      a ci od kółek nie tracą czasu na nas;)

      Usuń
    11. taaa, a ja przeczytauam seks :PPP

      Usuń
    12. czemu mię to nie dziwi?;P

      Usuń
  3. torebeczka mi się kojarzy z magnoliami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orkę magnolie...
      A oglądaliście stalowe magnolie?

      Usuń
    2. Masz racje Olga:)))
      O tak to jeden z moich ulubionych filmów:)
      o czym Rybenko?
      o miłości,chorobie,śmierci...

      Dzień dobry Fariatki,cudnej soboty Wam zyczę,Tobie Rybciu wspaniałych chwil z gościmi !!

      Usuń
    3. właśnie myślę czym ich nafutrować

      Usuń
    4. niedaleko mnie kwitnie właśnie magnolia w takim kolorze, jest obsypana kwieciem :)

      Usuń
    5. to teraz ja zazdroszczam
      u mnie już po magnoliach

      Usuń
    6. magnolie które widuję u nas jakieś smutne są,za zimno im,zdecydowanie

      Usuń
    7. fakt, że łone lubion słonko i ciepełko:)

      Usuń
    8. Ogladali Ostre
      co sie tak pozAmykali nie wpuszczajom

      Usuń
    9. moze zaproszenia drukujom?

      Usuń
    10. wkurza mnie ta Ostra
      zrobim jej kocówe latem chyba

      Usuń
    11. spełniła groźbę :(

      Usuń
    12. Też zajrzałam. Nie wpuścili:(

      Usuń
    13. pisała, że się zamyka...

      Usuń
    14. no faktycznie, zamkła się!!
      i co tera??

      Usuń
    15. Ja wam tak powiem
      Dopóki się z Fariatkowa nie wisuje, może robić co kce

      Usuń
    16. właśnie miałam pytać, czy tylko ja jestem poza nawiasem.... moze Ostra nam imprezę-niespodziankę szykuje :) :)

      a Stalowe magnolie uwielbiam, płaczę za każdym razem....

      Usuń
  4. dzień dobry, dziefczynki :)

    olguś, nie mogie znajść termosa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. \o/>
      masz świezuśką :))))
      :*

      Usuń
    2. dzienkujem i posiedzem kfile s Wami :*

      Usuń
    3. oooo jak miuo, ze czasz dla nasz masz

      Usuń
    4. jestem miuym spokojnym czuowiekiem,ale jak ktoś zaczyna za mną rozmowę od pytania czy umyłam okna albo od lamentu że ona jeszcze nie,to wyłazi ze mnie moja druga,złośliwa natura.....

      Usuń
    5. to przed świętami masz przesrane jako i twe interlokutorki :-P:-P

      Usuń
    6. może się w końcu nauczą,he???

      Usuń
    7. som takie co się nigdy nie naucza
      ja zabijałam za teksty że mi dobrze w 5 mm włosach. są takie co ciągle mi to mówią. nie chodzi o to czy było mi dobrze czy nie. ale nienawidziłam jak to mi mówiły

      Usuń
    8. nie powiem,że nie lubię myć okien,lubię,ale nie jestem idealną panią domu,myję jak mam natchnienie
      nie wyobrażam sobie nie myć okna od Bożego Narodzenia do WIelkanocy,a gdy tak słucham,to wcale rzadkie to nie jest:))) i wielkie halo bo okna do mycia
      a nasze babcie w baliach prały,lniane pościele,obrusy i gacie,to co to jest umyć okna?:P

      Usuń
    9. Ostra też nie była zadowolona, kiedy Jej powiedziałam, że ślicznie wygląda z krótkimi :P
      ale ja zdania nie zmieniłam, jeszcze wczoraj popatrzyłam na fotki z metamorfoz (czasem do nich wracam) i jestem niezmiennie zachwycona :)
      Ostra :***

      Usuń
  5. Torebeczka jak szmineczka
    dzien dobry

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry. Chyba muszę wreszcie zacząć porządki świąteczne. Nie wiem czemu najpierw jak mam czas, jest za wcześnie a potem mam robotę i nie mam czasu. To chyba jednak świadczy o braku organizacji u mnie...hmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam uwazam, że te porządki som przereklamowane:PP

      Usuń
    2. Rybciu,podpinam siem wszystkiemy czteremy kończynami

      Usuń
    3. Ja też tak uważam, ale wiecie jakieś minimum chyba trzeba?

      Usuń
    4. Czyli że okna jednak muszę umyć??

      Usuń
    5. ja mam umyte jedno :)

      Usuń
    6. ale nie mieszkasz w kawalerce z ciemną kuchnią ? :-P

      Usuń
    7. :)))))
      reszta poczeka na lepsze czasy

      Usuń
    8. a ja się umówiłam z moją panią na przyszły tydzień - ona potrzebuje pieniędzy, a ja nie mam sił ani ochoty na ciężkie porządki, układ uważam za uczciwy :)

      Usuń
    9. No dobra umłam trzy...zostało jeszcze 20:))) Też poczekajom.

      Usuń
    10. Sollet!!
      co to masz za pauac:))

      Usuń
    11. No widzisz Lamuś ten dom wcale jakiś ogromiasty nie jest. Tylko tych okien nawkładaliśmy bez umiaru zupełnie.

      Usuń
    12. lubię jak dom ma dużo okien,nawet takich ''niepotrzebnych'',nie podoba mi się,gdy w starszych domach zamurowują drugie okno w pokoju

      Usuń
    13. ja też lubię duuużo światła w domu

      Usuń
  7. miało mnie nie być ale co ja mogem, że Was lowju ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to miłe :))))))
      my lofe tesz

      Usuń
    2. cz\asem lubiem, jak ludzie suowa nie dotrzymujom :PP
      :**

      Usuń
  8. help, gdzie Olga pisała o tej sałatce z pestkami granata???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha
      Ja też tego dzisiaj szukałam
      W poscie Nie lubię

      Usuń
    2. zrobiłam ycha
      Będę gości tym futrować dzisiaj

      Usuń
    3. co dodałaś?? jabłko, fetę, kurczaka??

      Usuń
    4. na razie jest tylko jabłko
      ale kusi mnie feta

      Usuń
    5. ale się cieszę!!!!
      ja wolę z kurczakiem

      Usuń
    6. dodałam fetę i jest super
      ja się chyba naprawdę odmięsiam

      Usuń
    7. feta dla mnie trochę za słona, może dodam następnym razem mozarellę?

      Usuń
  9. czekając na spóźnialskich gości
    wg wszystkich znaków na ziemi i niebie powinni już dawno być. ale są mistrzami spóźniania się
    i tak ich kocham

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie lubię spóźnialskich

      Usuń
    2. a ja nawet lubię spóźnialskich, bo zwykle do ostatniej chwili coś robię, żeby ze wszystkim zdążyć, bo to i wszsytko można jeszcze raz przepatrzeć, żeby ładnie wyglądało na pewno, tu dołożyć kwiatków, tam pomidorków, jeszce raz sprawdzic, czy ładne ręczniki kolega małżonek wyłożył - a to nigdy nie jest pewne, bo jakoś nie widzi subtelnych róznic między nimi, raz nawet chciał dać gościowi ręcznik, kttórego juz do podłogi używam, ale akurat był świeżo wyprany, więc mu się nawinął... dobrze, że w ostatniej chwili zamieniłam! :) no, więc jak goście się spóźniają szczęśliwie, to mam czas, żeby na chwilkę odpocząć :)

      Usuń
    3. aLusia,pioneczka,też tak mam:)))

      Usuń
    4. znaczy z tymi ręcznikami, czy z tym lataniem do ostatniej chwili?

      Usuń
    5. Ja tak mam i z lataniem i z ręcznikami;)

      Usuń
    6. ja mam kilkudniowy najazd gości krajowych i zagranicznych ale takich przy których nie muszę się spinać
      na okna nie patrzą, jedzą co dostaną
      i baardzo duużo sie śmiejom!!!!

      Usuń
    7. ja mam głównie takich, ale i tak wdrukowany jakiś imperatyw kategoryczny :)

      Usuń
    8. wiecie co
      ja tylko bardzo fajnych gości miewam
      tylko niestety spinam się przy teściowej

      Usuń
  10. donoszę z podziemia
    jest super:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. dzień dobry :-)))
    bo właśnie się zaczął nowy dzień.... ;P
    i tak oto dotarłam
    :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagienka
      tyle dobrych myśli siłę
      ile tylko umię

      Usuń
    2. dobra
      powiem
      bo nie wyczymię
      ja kcem ennkę

      Usuń
    3. dzienkujem pienknie :)))
      bardzo to czujem!
      napisałam na zaprzyjaźniony blog parę słów wyjaśnienia,
      myślę, że pojawi się niedługo
      Rybciu :***

      Usuń
    4. cza siem przestafić, nie ma bata inaczej ;)
      ale damy radę :)))

      Usuń
    5. pewnie tak
      ja cały czas z tylu głowy mam wpis Judyty
      jedyny ratunek te jezu ratuj!

      Usuń
    6. dzień dobry, jagienko :)

      Usuń
    7. Lamia, czemu Ty nie śpisz o tej porze!

      Usuń
    8. dzień dobry, Gaguniu :)
      Jak Ci się widzi mój nowy image?
      zastanawiałam się nad Vermeerem, ale ostatecznie wygrał Dali ;)

      Usuń