niedziela, 20 kwietnia 2014

ALLELUJA

Zmartwychwstał Pan:)))


Początek i koniec, przeszłość
i przyszłość spotykają się w osobie Chrystusa Zmartwychwstałego. Umarł, ale żyje.
Baranek umęczony na krzyżu, przyjdzie, aby dopełnić sensu istnienia świata i ludzi.

bezczelnie skopiowane od Judyty



Kochani

życzę Wam, żeby dziś nikt z Was nie czuł się samotny, opuszczony, nieszczęśliwy, chory, bez nadziei

może jak uda się dziś to i jutro będzie piękne?

smacznych jaj, serdecznych uścisków, czerpania radości z prostych rzeczy , bo one są najważniejsze:)





musiała byc nowa dzisiaj , prawda?






131 komentarzy:

  1. a ja się bezczelnie podpiszę pod tym, co napisała Rybeńka
    i dzień dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. :)))
      a czy Ty widzisz jak idziemy do przodu???
      jak fariatki ::)))

      Usuń
    2. i jak tu nie wierzyć w cuda??? :)

      Usuń
    3. Mia nie kszyczy tak s samego sranca, bo siem mogem zaczonc jonkac... iii coccoo ffftteeedyyyy beeendziiieeee.. ???
      Glos oddala fczoraj, jedno jej sism nie podobuje, ze to cza czekac zeby nastepny oddac, lepiej byloby tak ciurkiem siknac piontkom glosuf i po zafodach, a tu doopa;)

      Usuń
  3. Dzień dobry! Wesołego Alleluja!
    \o/? \o/?
    (_)> (_)> (_)> (_)> (_)> (_)> (_)>
    ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[*
    {_}> {_}> {_}> {_}> {_}> {_}> {_}> {_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olgo!!!!
      szacun!!
      o tej porze???

      Usuń
    2. obudziłam się o 5:45 i katar sienny nie dał mi spać dalej ::((
      no to przyszłam do Was :)

      Usuń
    3. a myślisz, że Rybcia jeszcze śpi czy jusz klenczy w kościele?? ;D

      Usuń
    4. kto wie? ale klęczeć chyba nie klęczy, kolano Jej dokuczało

      Usuń
    5. w taki dzień klenczeć czeba!!!!

      Usuń
    6. a Ty zawsze taki ranny ptaszek?

      Usuń
    7. jesteście fantastyczne moje drogie:-)

      Usuń
    8. Dzień dobry:).Takich świąt jak sobie wymarzycie dziefczynki:*

      Usuń
    9. wiemy Rybciu, wiemy :PPP
      Basiu, niech będą najpiekniejsze :****

      Usuń
  4. a torebunia w sam raz na Wielkanocną mszę :)
    ale do tego obowiązkowo cekinowe szpile ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. dzien dobry! komu marfefkem? Mlodsza naobierala caly talerz dla jednego zajaczka, a ten zajaczek wlasnie bardzo objedzony.

      Usuń
    2. Lola, hejka! to taki zwyczaj? żeby przywabić marchewką zajączka z prezentami?

      Usuń
    3. Witajcie, Dziewczynki:)
      Dobrych Świat życzę:****

      i nieśmiało zapraszam do siebie na pisanki ;)

      Usuń
    4. w zwyczaju jest zostawianie ciastek dla sw. Mikolaja, ale moje dziecko dba o wszystkich potencjalnych ofiarodawcow. ;)

      Usuń
    5. u mnie na szczęście nie ma dziś prezentów
      viki
      dobrze że coś napisałaś
      to może znaczy że wracasz do żywych

      Usuń
    6. i to w jakim stylu Viki wraca! cudo!

      Usuń
    7. dzien dobry Wszystkim
      Alleluja!

      Usuń
    8. Olga mam nadzieję,ze to nie Twój stól,bo będem zazdrosna:P

      Usuń
    9. bądź spokojna Margo :P
      u mnie bez słodyczy, ale też miałam ślicznie :))))

      Usuń
    10. wierze kochana,wierze:))

      Usuń
  6. Ale bylo pyszne śniadanko,:) i nawet żeśmy potrawy poświęciły.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja dopiero fstalam a moje tofaszystfo jeszcze spiom... i mnie trafia bo bym stuknela jakims garem alboco, ale nie bedem ich budzic... niech spiom:)
    To ja siedze na blogofisku i pijem kafusiem... oczyfisda te co Olga funduje s samego sranca:))
    Najlepszego dziefczynki!!! Fariatki moje tofane:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepszego Star
      zrobiem Ci świeszutkom w pienknej filiszance :)
      (_)>

      Usuń
    2. Dziekuje Olgo, pierfszom fzieuam fe fiaderku, bo mus siem obudzic to teraz jak ras czas na uadnom filiszankem:**

      Usuń
    3. a ja właśnie żurek spożyłam
      chyba się mnie udau

      Usuń
    4. mnie tez nasz smakowau
      tusty i kwasny mniam

      Usuń
  8. Zdrowych spokojnych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry Kochane:*
    Wpadam życzyć Wam smaczności i radości wszelakiej i tej nadziei.której życzy Rybcia na spełnienie wszystkiego:)

    Lece zaś do kuchni,bo zaraz goście u bram:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne życzenia w notce, piękna torebka pod notką. Rybeńko, jakbym wpadła w te torebeczki Twoje... cudna kolekcja :)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowotności, miłości i dużo przyjemności życzę wszystkim.

    A torebeczka piękności wręcz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesouych Śfiont fariatkom życzy niefariatka :PPP

    obszaruam siem :)PPP

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobry wieczór;))
    Grześ zwędził z koszyczka czekoladowego zajączka i zjadł całego ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))
      dobry wieczór :*

      Usuń
    2. oby mu się na zdrowiu negatywnie nie odbiło

      Usuń
    3. misiorku, czy Grzegorek zdaru s zajenca ubranie, czy ...? :P

      Usuń
    4. Grzesiek fie, sze siem ścionga ubranka;))

      Usuń
  14. wracam pić do sąsiaduff :-):-):-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Olga jak dla mnie spoko:)))

      Usuń
    2. kapelutek jezd pszepyszny !!! :PPP

      Usuń
    3. ja osobiście myslem oras mam nadziejem
      że jutro bes kaca bendem:)))

      Usuń
    4. nie mniauam s kim pić tekili :(
      ostau siem jeno adwokat :(

      :PPP

      Usuń
    5. Ło matko!!!
      mam jednego w rodzinie!
      sprawa trudna
      ale nie beznadziejna :PP

      Usuń
    6. i tesz taki suotki ? :P

      Usuń
    7. jego suodycz bardzo ukryta
      czeba wpaść f tarapaty żeby otkryć :PPP

      Usuń
    8. jak siem go wykorzysta, to siem fpada f tarapaty :P

      Usuń
    9. oj może i tak byc!!!
      uwaza niech zatem!!!
      ja poszukam inszego lyera
      bo tego nie mam jusz :PPP

      Usuń
    10. idem szukać lustra :PPP

      Usuń
    11. lustro kuamie
      zaczyna po dwudziestce piontce!!!!

      Usuń
    12. nie bede paczeć, ino gadać !

      Usuń
    13. a ja myslauam, że pić:PPPP

      Usuń
    14. kurtura wymaga, żeby fsnosic toasty, no nie ? :PPP

      Usuń
    15. to jakaś przestarzaua tradycja :PPP

      Usuń
    16. no to chociasz podyskutofać yntelygentnie :P

      Usuń
    17. jeżeli ja dyskutuję
      to
      tylko
      YNTELYGENTNIE!!!

      Usuń
    18. no fiem
      dlatego gadam s Tobom :)
      sfuj sfojego zafsze pozna :PPP

      Usuń
    19. nafet f fielkiej odleguosci!!!

      Usuń
    20. a jak bendziemy kciauy, to siem tesz nawet teleportujemy, prafda ? :PPP

      Usuń
  16. fruciuam
    ale nie gadajcie ze mnom
    po takim alkoholowym poście wino to wystarczy mniepopaczeć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ile nas widzisz ? :PPP

      Usuń
    2. czydziescisiedemdziesiontpienć|
      a co???

      Usuń
    3. jak to pienć ???
      jednom s nas jako pouufkie fidzisz ??? :PPP

      Usuń
    4. czy mię sugerujesz, ze mam się zresetować????

      Usuń
    5. otpoczynek kaszdemu suuży siem :P

      Usuń
    6. no fuaściwie
      juz po 22
      mam się udać??

      Usuń
    7. sieć na doopie i gadaj se mnom, bom sama !

      Usuń
    8. Puyfajonca Rypciu - zajsztj na @;))

      Usuń
    9. tosz siedzem i gadam!!!!!!
      jak kce posiedzem i do 23
      hardkor!!!

      Usuń
    10. zaglondeuam
      i myslem nad yntelygentnom odpowiedziom!!!

      Usuń
    11. miśka !!!
      a ja to co, ot macochy ???

      Usuń
    12. ojej, nigdy w szyciu!
      Tys Babuniom mojego Synusia!;***

      Usuń
    13. ale tego co kce mi dac Miska, ty babciu Gago nie kcesz!!!!

      Usuń
    14. żeby mię to byuo ostatni ras !!! :P

      Usuń
    15. zafsze jest ras przedostatni!!!

      Usuń
    16. rybcia, a skont wiesz? :P

      Usuń
    17. poprafiem się;))

      a;bo i nie;)
      ostatnio brykam;)

      Usuń
    18. mam dobrze uksztautowane oczucie fuasnej wartosci
      po prostu

      Usuń
    19. moje ciongle ewoluuje;)

      Usuń
    20. byleby w odpowiedniom stronem!!!

      Usuń
    21. na pefno;)))
      jakoś szczenślifie mam obok ludziuff, które pomagajom - bojam siem bejniencia;)))

      Usuń
    22. bejnonć każdy może
      jeden lepiej
      drugi gorzej

      Usuń
    23. rybcia !
      na pefno nie fiesz fszystkiego !!!
      siem spytam, ile jezd czydzieści rasy czy ?
      HA !!!
      :P

      Usuń
    24. tu mie masz
      ale o innych sprawach fiem o fiele fiencej!!!!!!!

      Usuń
    25. kcie bendem fe ftorek wiesz??????????

      Usuń
    26. to powiec, gdzie nasza ostrusia siem podziewa? :)))

      Usuń
    27. OCZYFIŚCIE FIEM
      TYLKO ZAPOMNIAUAM....

      Usuń
  17. ale nie o to chodzi,
    że Rybeńce to szkodzi;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no szkodzi...
      ale nie szkodzi :PPP

      Usuń
    2. Rybcia siem pszehfala:))
      idem spać, bo mi literi skakujom i xiwnszko siem pisze;/
      jeszcze srobiem jakiegoś byka jensykofeko i co???
      dobrej nocy:**

      Usuń

    3. jutro tesz jest dziń
      i to tesz będzie pikny

      Usuń
    4. a u nasz rano pienkne suońce, a po pouudniu ledwo sdonszyliśmy frucić s cmętarza pszed ulewom !!!

      Usuń
    5. a u nas przes 25 sekunduff padau deszcz
      pierszy o t6 tygodniufff
      ale przestau:(((

      Lux ma 70% dni deszczowech w roku
      pewnie jak zacznie padac to nie skonczy do końca roku:(((

      Usuń
    6. pszelotki, czy caukiem ulewy cauy dzień ?

      Usuń
    7. Jak zwau tak zwau
      Od 6tyg kicha
      A ja posadzila kszaczki!

      Usuń
    8. A moje kszaczki uschnom:(((

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń