czwartek, 14 listopada 2013

miłe zaskoczenie

pojszuam wczoraj na drenaż limfatyczny

właściwie miałam duzo sesji rehabilitacyjnych w związku z wycięciem węzłów chłonnych, ale nigdy po prostu drenażu
ale skoro dochtorka zapragnęła mnie uraczyć - proszę bardzo
a ponieważ jestem przyzwyczajona do płacenia za usługi medyczne, zastanawiałam się, ile mnie to będzie kosztować
a tu niespodzianka!
NIC
w dodatku nie ma limitu
mogę do końca życia dwa razy w tygodniu chodzic na ten drenaż:))

chciałoby sie zatem pójść parę tysięcy razy ;)


123 komentarze:

  1. Dzień dobry :))))))
    \o/>
    (_)? [_]> (_)? [_]> (_)? [_]> (_)? [_]>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. drenaż dobra rzecz, korzystaj ile tylko się da :)
      od razu ręka jest lżejsza prawda?

      Usuń
    2. fiuuu, ale dziś wypas :)

      Usuń
    3. olga
      nie wiem czy lżejsza
      ją praktycznie nie mam z nią problemów. tylko pomiar wykazał że jest większą
      ale myślę sobie że nawet jako profilaktyka to zadziała

      Usuń
    4. Biorę dużą kawę .... dzięki......
      Rybenka korzystaj ..... niesamowite jest to co piszesz.... są wiec jeszcze miejsca gdzie da się żyć!

      Usuń
    5. ja miałam robiony drenaż w formie masażu ręcznego, po zabiegu tak czułam rękę, jako lżejszą, mniej napiętą, luźniejszą, nie wiem jak to opisać
      Ty miałaś ręczny masaż, czy taki zabieg w "rękawie"? a może jeszcze inna metodą? napisz coś więcej, jeśli możesz

      Usuń
    6. ręczny, bardzo zwyczajny

      Usuń
    7. jejku, Rybeńko, nie wyobrażasz sobie, jakie masz szczęście z tym masażem :)))
      u nas Głowa Domu musiała czekać rok i dwa miesiące na swoją kolejkę, dostała 15 zabiegów i to było to okraszone miną pani doktor: i co zadowolona?

      bo przecież są gorsze przypadki, a jej ręka tylko trochę puchnie...

      Usuń
    8. gotuje się we mnie jak słucham o tym chorym systemie :(

      Usuń
    9. a ja znowu widze, jakie mialam szczescie w nieszczesciu...

      Usuń
    10. system nasz jest baardzo chory,ja zapisywałam Córkę na rehabilitację,pół roku przed planowaną operacją aby mogła 4 tyg po operacji być rehabilitowana bo później nie miałoby to sensu......absurd

      Usuń
  2. a co to?

    (_)8(_)8(_)8(_)8(_)8(_)8(_)8
    [_]*[_]*[_]*[_]*[_]*[_]*[_]*[_]*
    \o/?\o/?
    |_| |_| |_| |_| |_|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kakao?
      inka?
      mleko?
      ja dziś tylko kawy pragnę, jest buro, ponuro i zimno

      Usuń
    2. Luszka
      te dwa kubeczki cały czas mnie rozczulają

      Usuń
    3. siem pytauam, co to ten drenaż? :)

      Usuń
    4. to takie macanko ręki w której dobre ludzie wycięli zle węzły chłonne

      Usuń
    5. no to niech cię macają jeszcze tysiąc pięćset sto dziewięćset razy!
      albo i więcej :-)

      Usuń
    6. ja zielonom tradycyjnie poproszę :)
      fajnie, że nic nie musisz płacić, szkoda, że tak nie jest ze wszystkimi usługami medycznymi, wszyscy bylibyśmy zdrowsi!!!

      Usuń
    7. i ja zieonom, jak Mamma MIa

      Usuń
    8. za wszystko inne musze troche zaplacic
      nawet przy chemii mialam kilka euro do doplacenia
      dlatego jestem zaskoczona

      za szczepienia dzieci tez sie nie placi

      Usuń
    9. ja chcem do Luxa!!! do Belgiuma!!! gdziekolwiek, byle z dala od NFZ!

      Usuń
    10. dzię dobry w południe!
      jest jeszcze ta kafa?

      bo bez niej trudno żyć ;P

      Usuń
  3. dzień dobry
    zapraszam dziś na owocowy ogród
    hibiskus i pomarańcza:)
    \-/* I_I& (_) I_I* [_]`

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale dziś dużo herbaciarek i kafiarek:))

      Usuń
    2. mogem tesz podać PEPKA MIJU:)))

      Usuń
    3. a widziałaś jaką Miśka fikuśną zastawę wyjęła?
      filiżaneczki, kubeczki, szklaneczki :)
      aż się chce brać :)

      Usuń
    4. Małgosia z francuską zastawą nadal cierpi,musiałam ją godnie zastąpić:)
      Dobrze, że jesteście!!

      Pochowaliśmy przyjaciela, tak trudno uwierzyć, że nie wróci;((

      Usuń
    5. dzień dobry....poprosze ofocofy ogród,bo tu mglisto,szaro,bendzie w sam ras
      Misko,współczuję wam i twojej przyjaciółce

      Usuń
    6. Miśka współczuję :(

      Usuń
    7. dziękuję..ciężko tak, jak umiera młody człowiek i jeszcze zostawia dzieci -młodsza córeczka ma 8 lat;/

      Usuń
  4. Super Rybeńko,że masz możliwość szybkich i skutecznych rehabilitacji w ramach refundowanych bo tutaj żeby dostać się na rehabilitację z NFZ trzeba czekać około 6-8 miesięcy gdzie czasami po operacji potrzebna jest od razu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślałam jak Margo, u nas kolejki koszmarne..
      dobrze, że się Tobą tak zajmują!;)

      Usuń
    2. ja musiałam zadeklarować wychodząc ze szpitala, że mam fizjoterapeute zamówionego, któy przyjdzie następnego dnai do domu rehabilitować rękę!

      Usuń
    3. tiaaa ja też musiałam zadeklarować przed operacją Córki.......tylko jak ktoś nie zdaje sobie sprawy z systemu to tylko prywatnie potem......a koszty sa naprawdę ogromne.....ludzie biorą takie zabiegi na raty albo kredyt.....nie każdego stać,niestety

      Usuń
    4. mój starszy po operacji jeździł na masaż twarzy, oczywiście prywatnie...
      kryste, jakie to byuy pieniondze !

      Usuń
    5. ja chyba nie powinnam sie tak tym luxofskim dobrobytem afiszowac...

      Usuń
    6. Rybeńko! Dobrze wiedzieć, że gdzieś jest po ludzku!

      Usuń
  5. Cieszę się, że masz tam taką dobrą opiekę:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Lux:)))
    do wyboru do koloru z tymi napojami!

    OdpowiedzUsuń
  7. Siem zgadałyście z Emką, że dziś o lekarzach? ;)
    Cieszem się bardzo Rybciu, że te zabiegi w Lux to taka oczywista oczywistość.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. robiom pranie, sprzontajom, fyryfajom wloski z brody;))

      Usuń
    2. nie, za duszo roboty! swe:)

      Usuń
    3. pyry, jaja i mortadele udajoncom kotlety;))

      Usuń
    4. jak przyjdzie kurier z Twoim gulaszem zwrotnie wyślę kilka krążków...
      Jakoś nikt nie wyłapał, więc zagadka dla Babci Gagi!
      Co to jest PEPKA MIJU?

      Usuń
    5. sfruciuam sfom ufagie, ale poniewasz mym bystrym umysuem nie wyuapauam, fienc taktofnie pomilczauam...:PPP

      "chlepka misiu"

      Usuń
    6. prawie, że dobrze.Miju to zawsze było mycie, a teraz mówi miju i to oznacza, że chleb nie ma być suchy:)
      coraz więcej próbuje, żadnych alergii nie stwierdzamy.Widać dieta eliminacyjna przyniosła rezultaty:)

      Usuń
    7. serdcem otpowiedziauam:PPP

      alergia won

      Usuń
    8. Miśka mnie natchłaś na jaja- jutro w sosie chrzanowym + ziemniaki!

      Usuń
    9. miska w natychaniu najaja to pierfsza jest!!

      Usuń
    10. lucha, na którom objat?

      Usuń
    11. Rybeńko! no fiesz! Ty znufff o jednym:)))

      Usuń
  9. Lux to bogaty kraj.
    Pomyśl- mogło tak być i u nas....- ostatni post.
    Bierz garściami Rybenko. Tysiące razy bierz.
    Ja na szczescie nie musialam z tego korzystac do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez myslalam, że nie muszę
      ale jak dajom to biorę:))

      Usuń
  10. Drenuj się drenuj się bo kto się drenuje..
    zawsze się zawsze się wyśmienicie czuje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. gotujom
      jajka na obiat :p

      Usuń
    2. ja idem sportem gada przeganiac!!

      Usuń
    3. no i sos
      krzanowy, z łyżeczkom musztardy

      Usuń
    4. luszko, przeca dziś byu ten objat?

      Usuń
    5. ja bym kciaua na jutro kurcacka:)

      Usuń
    6. dziś był najlepszy objat w moim wykonaniu! za każdym razem inaczej i zawsze pycha przecież- zapiekanka z resztek! :D
      to jaja dla mnie i syny młodszej, gdyż zapłaciuam za niego znów mandat:( a nawet 2- bo cipa jechał raz bez biletu:(((( wyszło mi 6 kilo wołowiny zapuaciuam
      mam zamrożonego kurczaka, ale trza oszczędzać

      Usuń
    7. nie mogem, bo nabałagani :p

      Usuń
    8. albo usadź na podusi pot ścianom, niech pszemyśli sfoje zachowanie i Ciem pszeprosi :)
      tylko pamientaj - nie reaguj na Jego puacz!!!
      :P

      Usuń
    9. podusię zmiętoli, ścianę ufajda, łzami zaleje tableta...

      Usuń
    10. ma siedzieć bes zabafkuff

      Usuń
    11. kajdanki tesz mu zabrać?
      byłam dziś w terenie w miejscu, gdzie przywożą przestępców. Nigdy wcześnie nie widziałam skutego człowieka, dziś co chwila przywozili albo same łapy skute, albo łancuszki na nogach jeszcze. No cóż- wrażenia miałam i kłociłam się z policją :)

      Usuń
    12. przyjęłabym odpowiedni pseudonim np " Krwawa Luśka" :p albo nie, nie śpieszy mi siem do okresu :p
      "Mroczna Luśka" !!!

      Usuń
    13. nie kcem, zebyś szua do wienźnia :(

      Usuń
    14. tesz mi nowość- my zawsze zgodne wszak :*

      Usuń
    15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  12. Dziewczyny z okolic Poznania, nikt z Waszych Bliskich nie ucierpiał?

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobry wieczór Wszystkim!
    Rybcia jak się wylatasz to odpisz @ :*

    OdpowiedzUsuń
  14. ale że nic i w ogóle prawie od ręki?
    dziwny kraj, dziwny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Futi a Ty już w domu?

      Usuń
    2. som bułki, ser i pomidor i śledź

      Usuń
    3. i brokuły. już w brzuchu.

      Usuń
    4. sałatka s kaszy i awokado, juz wybiegana

      Usuń
    5. mogem położyć ser na bułce i ułożyć w goroncym piekarniku?
      tylko 10 minut

      Usuń
    6. pamietam jakim odkryciem w łojczyźnie byłą 30 lat temu zapiekanka!!!

      Usuń
    7. bagietka? z pastą pieczarkową i keczupem? i serem?
      do dziś mój ulubiony fastfood :)

      ale, we Warszawie dawno temu, w okolicach centrum dawali bagietkę wydrążoną w środku i napełnioną sosem pieczarkowym, mmm, nigdy potem nie jadłam takiej pychoty :)

      Usuń
    8. sledziki
      z takiej plastikowej miski w sosie musztardowym :)

      Usuń
    9. jusz masz zachcianki?????
      :p

      Usuń
    10. to ja polecę po lody :p i ogórka!

      Usuń
    11. z mojego doświadczenia to baleron i pomidory w occie!

      Usuń
    12. Lucha - u mnie też sprzedawali takie bagietki.
      ostatnio zostały mi bułki do hotdogów, przesmażyłam sobie pieczarki i cebulę i poczułam się znów nastolatkom.

      Usuń
    13. i przystafki
      maluśkie kanapeczki, koreczki
      żal wyrzucać tyle wykałaczek :p

      Usuń
    14. muzem siem kiedyś tesz tak odmuodzić!

      Usuń
    15. Ruda , podrzuciłaś mi przepis :D na kolejne bezwołowe danie :)

      Usuń
    16. na ile dni te wołowine roskuadasz???
      żebys w wegetarianizm nie popadua!!

      Usuń
    17. wg moich obliczeń-na świenta!
      nie dramatuzuje, ale 230 zł za głupotę boli- chcę żeby Młodego zabolało :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. wróciłam!
      z laptopem bez hasła;))
      Miśka

      Usuń
    2. znaczy siem, hasuo jezd, bo nie dauo inaczej, ale wszystkie je znajom;)

      Usuń
    3. ja mam tylko zahasuowane wejście do siebie

      Usuń
    4. podaj Fariatkom na fszelki fupadek:))

      Usuń
    5. ja mam hasuo a i tak kolega onformatyk se wchodzi jak kce

      Usuń
    6. lamia, Ty jezdeś jusz na ojczystej ziemi ?

      Usuń