niedziela, 19 listopada 2017

nie bierzcie mnie zbyt serio:)

piszę ja dla Was, można powiedzieć, od lat!
pińciu dokładnie

sama nigdy nie wracam do tego, co napisałam, choć zdarzało mi się wracać do komentarzy, bo to komentujący tworzą to miejsce tak naprawdę i Olga z kawą, ale nie powiemy jej, żeby nie wpadłła w samouwiebienie i zaczęła się spóźniać np

ot tak sobie glupotami blog stoi
czasem coś zmyślę, czasem nagnę
często sprowokuję
nie bierzcie zatem zbyt poważnie tych literek :)

spore grono czytaczy się tu przewinęło, garsteczka jest od samego początku
wszystkim bardzo dziekuję

i dajcie znać, jakby Wam się znudziło:))


I OCZYWIŚCIE KLIK KLIK, JUZ TYLKO KILKA DNI, DAMY RADĘ!






162 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Żeby tradycji zadość się stało
    Zamieszczam dzisiaj wierszyk nieśmiało
    Pięć lat minęło! To wielka sprawa!
    Czuję, że będzie niezła zabawa!


    Wiersz całkiem niewymuszony
    dla Wymuszonego
    na PIĄTE URODZINY

    Zaćwierkały znów wróbelki
    Bardzo wcześnie rano
    Że dziś u Rybeńki
    Nie będzie zbyt piano!

    Cóż to znowu za okazja
    Do wypicia wina?
    Urodziny Bloga mamy!
    Cieszy się rodzina :)

    Ta Rodzina Fariatkowa
    Pięć latek już rośnie
    I emocje dobre sieje
    Dumnie i radośnie.

    Kawa zawsze pachnie świeża
    I drinków nie braknie
    Tutaj żarty, śmiech i radość
    Każdy tego łaknie!

    Ale mamy też rozmowy
    Poważne i trudne
    Wymieniamy swe poglądy
    Nigdy nie są nudne!

    Bo szacunek, tolerancja
    Dla nas arcyważne!
    My zwyczajnie się lubimy
    Fariatki poważne!

    Gospodyni nam stworzyła
    Klubo - kawiarenkę
    Bez Niej nic by tu nie było
    Nawet przez chwileńkę!

    Bo Rybeńka nasza miła,
    Powabna i mądra
    Zawsze młoda i seksowna
    Rybka, a nie flądra ;)

    Można sobie z dzióbków spijać
    Można się pokłócić
    Trzeba czasem się spotykać
    Frustracje wyrzucić.

    Tyle wsparcia, dobrych myśli
    Nie ma nigdzie chyba
    Tylu słów, ile tu padło
    Nie utrwali skryba!

    I życzliwość i uważność,
    Wzruszeń też bez liku!
    I energia dobra mieszka
    W każdym naszym kliku.

    Zaraźliwa to choroba
    I nieuleczalna
    Bo Przyjaźnią ona zwie się
    I jest niebanalna.

    Więc Ci za to piękne miejsce
    Dziękuję Rybeńko
    Niech trwa całe wieki jeszcze
    Blogowe Cudeńko!!!
    Rybko,
    Niech Ci złota rybka
    Spełni trzy życzenia
    A nasze są takie:
    Niech się nic nie zmienia!
    No, chyba że na lepsze
    Czy to do spełnienia??
    Lepsze wrogiem dobrego
    Ale miej marzenia!!!
    :***

    Rybka znana dobrze w świecie
    Milionerką jest już przecie
    I blogerką, nie blagierką
    W tym sukcesu tajemnica
    Która wszystkich nas zachwyca!
    Ja dziś skromna wierszokletka
    Na wyżyny się porwałam
    Częstochowskie składam rymy
    Dla tej naszej cud Dziewczyny!
    Tu kleks zasiadł na arkuszu
    A może to łezka?
    Nic już więcej nie wymyślę
    Wiem! Będzie imprezka!!
    I słuchajcie moje Panie
    Weźcie serio me wezwanie
    Piszcie wierszem albo prozą
    I sypnijcie tu glukozą! ;))
    Wszak glukoza miodku składnik
    Co go lubi nasz gromadnik! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szybko stwierdzam ,ze Olga to miszcz nad miszczami.:-)
      Ze Rybka to nie flądra ))
      Zajrzę potem bo mi sie Mlody darciem nakreca.

      Usuń
    2. Kawe biorę (do lozka oczywiście), klik-klik wykonany i teraz mysle nad rymami, te Olgowe mnie zatkało, pozytywnie!:)

      Usuń
    3. Jak Olga w samozachwyt wpadnie
      To wierszyki złoży jeszcze ładniej ;))

      Lejcie miodzik dla Rybeńki
      Moje dziś nieważne wdzięki!

      Usuń
    4. Olga, nie bądź taka skromna. Jesteś mistrzynią, nie tylko w rymowaniu, ale takze dobrym doradzaniu:)
      Ja jedynie sparafrazuje dzisiaj " marchewkowe urodziny" (pamiętam z przedszkola, ha!):
      Na blogowe urodziny
      Zeszły sie wszystkie dziewczyny.
      A Rybenka gości wita
      I o zdrowie z troską pyta.
      Jedna z drugą podspiewuje.
      Inna z werwą już tańcuje.
      Gospodyni ze smartfonem
      Woła wszystkich jednym tonem.
      Inna w kącie gdzies przysiadła,
      Ze zdziwienia aż pobladła.
      Lub sie smieje, wzrusza szczerze,
      Nikt za dziwną jej nie bierze.
      Jakis trollek czasem wpada,
      I Rybence cos przygada.
      Ale Ona twarda sztuka.
      Trolla szybko stąd "wypuka".
      Tak wiec goście ci blogowi
      Już do tańca są gotowi,
      Do spiewania i spijania
      Spirytusu, naleweczek,
      Innych trunków z dużych beczek:)
      I kolejnych 5 lat, i kolejnych, itd.♥

      Usuń
    5. Iza! Toż tu wszyscy mają mistrzostwo świata w wierszowaniu! :)

      Usuń
    6. Skoro tak mówisz, to tak jest:)
      My, niewymuszone mistrze Wymuszonego rymujemy juz od 5 lat i rymowac nie przestaniem, aż wina od Rybki nie dostaniem!

      Usuń
    7. Olga, ale slodzisz:)))
      A ja wlasnie mialam napisac "nuuuudziii mi sieeee":))) ale po takim lukrze nie moge:))

      Usuń
    8. Olgaaaaaa!!!! ❤😃😃

      Usuń
  3. Już o piątej? Bo ja to jeszcze o piątej. Jak juz się wyśpię i wstanę skoro świt 12-ta, coś wymyślę;))

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko i curko Olga o tej porze rymujesz ?
    Zagłosowałam przy 1639 a jak zagłosowałam było 1641-więc albo liczy mnię podwujnie albo może Errata też akurat głosowała ;)
    Idę spać na dwie godzinki i znów w drogę :-(((
    Bawcie się pięknie :))

    Niech zabawa siem Wam uda
    dalszych stu lat
    pełnych w cuda ;))
    Cuda, wianki, rymowanki
    pocieszanki- pełne szklanki
    I pociągów pełnych mocy
    trochę więcej gwaru w nocy :P
    Samych dobrych wieści zawsze
    żadnych troli, pisów, także
    Niech nam nie przybywa latek,
    i nie nośmy grubych gatek,
    Niech nam nawet w grudniu wiosna,
    i niech rośnie młodzież prosta,
    niechaj się rekordy biją,
    od słodyczy niech nie tyją ::pp
    Stu lat wszystkim bez wyjątku,
    tym co piszą od początku,
    i tym nowym i nieśmiałym
    no i średnio zasiedziałym ;))
    Lepiej w nocy w rybnym siedzieć
    nisz mieć zgagę po obiedzie
    Lepiej z Wami porymować
    niż skarpetki segregować
    No i lepiej tutaj być
    niż z Kaczorem wino pić :PP

    Pozdrawiam i dobranoc



    OdpowiedzUsuń
  5. Tu od rana jest zabawa,
    a ja muszę do szpitala,
    będę jednak zaglądała,
    i toasty wypijała,
    Niech żyje wymuszony
    z rybką nie flądrą na czele!!!
    Sto lat, sto lat, sto lat!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do szpitala?:( serdecznosci♥

      Usuń
    2. Roksana wracaj szybko do nas :*

      Usuń
    3. dziś jadę, jutro się kładę, pojutrze wychodzę- taką mam nadzieję :)
      :***

      Usuń
    4. A my tam Cię pilnujemy
      I zdróweczka winszujemy!
      :-*

      Usuń
    5. Roksanna czekamy na Ciebie!!

      Usuń
  6. Śmieję się i tusz mi się rozmazuje!

    Dziewczyny jesteście niezwykłe !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niezwykłym miejscu to nie jest trudne :-)

      Usuń
    2. No nie, o 10 w niedziele Ty juz tusz masz ? Ja dopiero zmywam wczorajszy :-)

      Usuń
    3. cha cha cha
      ja idem do kościółka, to muszę wyglądać nie strasznie:P

      Usuń
  7. Gratulacje blogowourodzinowe!
    Ale.
    Jednego nie zrozumiem nigdy.
    Jak można wstawać o piątej rano :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież wiesz że nie wstaję ja tylko Olga: )))

      Usuń
    2. Ktos wstaje, zeby ktos mogl spać:)

      Usuń
    3. Też mi to przyszło do myśli :)

      Usuń
    4. Wstawac mozna o kazdej godzinie jesli czlowiek sie wyspal to wstaje. Ja wstaje czasem o 4-tej czasem o 9-tej i obie godziny sa dla mnie normalna pora wstawania:)) Inna rzecz, ze czasem ide spac o 17-tej bo akurat tak mi sie chce, albo o 1-ej bo tez mi tak pasuje:))) Wszystko jest wzgledne a jak sie nie musi, bo sie nie pracuje to juz zupelnie robi sie co sie chce i nawet mozna zjesc lody na sniadanie i zaczac obiad od deseru:)))

      Usuń
  8. Ryba to moher wiadomo wszędzie
    Więc zaraz do kościoła wybedzie
    Pomodli się również za was czytacze
    Pewnie się przy tym również popłacze

    I nad kościołem pomyślę zbójeckim
    Co tak źle robi z Bonieckim....

    OdpowiedzUsuń
  9. Rybki klubo-kawiarenka
    Od czytaczek w szwach juz peka
    Ale miejsca tu nie braknie
    Kazdy chetny sobie klapnie
    Juz od rana pachnie kawa
    Potem rozkreca sie zabawa
    Kazdy chetnie komentuje
    Zmienia temat,kombinuje
    Tutaj wspolnie sie smucimy
    Swoja radoscia dzielimy
    Moce plyna strumieniami
    I w Fariatkach wsparcie mamy
    Na dzieci wspolnie czekamy
    Potem razem opijamy
    Wina tutaj nie brakuje
    Kazdy ma gdy potrzebuje
    Bo to miejsce jest niezwykle
    Dzieki Fariatkom i nie fladrze -Rybce

    100lat dla blogasia i wyjatkowej Gospodyni!
    🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍸🍸🍸🍸🍸🍸🥂🥂🥂🥂🥂🥂🍹🍹🍹🍹🍹🍹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racje ma nasz Martek kochany
      Przykładem mój Olek wyczekany
      Pod porodufkom ze mnom bylyscie
      I prawie za mnie urodzilyscie 😄😄

      Usuń
    2. Juz 14 tygodni??? nie do wiary...
      Zaraz za moment bedziemy Olka do zlobka wyprawiac a potem do wojska:)))

      Usuń
    3. No, niestety, już.
      Za szybko to wszystko się dzieje!

      Usuń
  10. Co Wy z tą flądrą? Mnie się żle kojarzy.Ma też dużo ości.
    A Rybka to jest Złota Rybka !Królowa mórz i oceanów.
    Aby Wymuszony trwał po wsze czasy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierszyk mówi, że NIE flądra!!!
      Ale Rybka bardzo mądra :-) :-) :-)

      Usuń
    2. Tak ,widzę ,że nie-flądra ,ale sam wyraz jest taki negatywny przez swoje drugie znaczenie,
      Rybka to nie sardynka ,lecz wspaniała dziewczynka
      I Rybka to nie szprotka ,lecz superowa istotka.
      Rybki ngórą!!!!

      Usuń
    3. Ani flądra
      ani szprotka
      ani ryba młot, ni piła,
      nie sardynka, nie nadymka
      lecz dziewczyna bardzo miła :))))

      Usuń
    4. miła jestem niesłychanie
      najpiękniejsze mam ubranie
      moja buzia tryska zdrowiem,
      jak cos powiem, to juz powiem!
      Jak napiszę to roztropnie
      chociaż męczę się okropnie

      jestem mądra
      jestem zgrabna
      wiotka słodka i powabna:)))

      Usuń
    5. a rodzinę daję słowo
      ma naprawdę wyjątkową! :)))

      Usuń
    6. śpiewa lepiej niż w operze
      świetnie jeździ na rowerze :))

      Usuń
    7. znakomicie muchy łapię
      wiem, gdzie Polska jest na mapie

      Usuń
  11. Napiszę, że nic nie mam do powiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Napiszę, że nic nie mam do powiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Od pięciu lat Rybka kochana
    o Raku wiele nam opowiadała
    A, że Fariatki nie lubią S-raka
    Z każdej wygranej klaszczą od rana
    I kiedy nawet złe chwile nadejdą
    Tutaj na pewno odnajdą sedno
    Bo i Łzy otrą nie tylko ze zmartwienia
    Ale ze śmiechu, a czasem ze zgorszenia
    Na rozluźnienie i poprawę chwili
    Kawka Oli, winko serwowane jest bez chili.
    Te pięć lat minęło jakoś za szybko
    Rybka nie zdążyła nazbierać milion torebków.
    I kiedy tak liczy je i wyciera
    Następne tematy blogowe otwiera.
    Bo u Rybeńki każdy kto chce się wypowiada
    Jeśli ze swego serca nie zrobi chama.
    Dlatego tu i teraz Moce wysyłamy
    I niech następne dzieciaczki rosną
    w generacje Rybkowo blogową.
    Niech niosą w świat dobre wieści o Nas
    Bo z Rakiem Srakiem da się wojować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje, Rybeńko!
    Pięć lat, dzień w dzień, jak mróweczka, piszesz tu swoje notki, wyczyn to nie lada.
    Życzę Ci dalszych 50 lat pisania :)

    garsteczka Sonic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam setki nie zamierzam dożyć, ale garsteczko pozdrawiam:**

      Usuń
  15. ooo, to można dziś śpiewać wiadomo co i refren wiadomo jaki!
    gratulacje i uściski dla rybenki i wariatek wszystkich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to sama się uściskaj, w trakcie śpiewania najlepiej:p

      Usuń
  16. Rybko, wielkie podziękowania, że stworzyłaś takie przytulne miejsce 💓.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie moja to jednak zasługa tylko:)

      Usuń
    2. Ale Ty jesteś Gospodynią, trzymasz poziom i styl więc, my też 💝.

      Usuń
    3. aj, zaraz tam coś czymię:p

      Usuń
  17. Brawo Rybenko!!! i zwariowanej podrozy do kolejnych rocznic!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Rybeńko piękna rocznica!!!!
    Gratuluję tego cudownego miejsca!
    I nie miej nadziei, że nam się tu znudzi 😉😉

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku jakie piekne wiersze...:)
    Ja sobie pozwolę na haiku:
    "W rybiej lusce odbija się wszechświat wariatek..."
    Gratulejszyn😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  20. Fariatkowo się raduje,ponieważ
    Blog Rybeńki pięciolecie swiętuje!
    Duzo wina sie poleje bo jak
    Wiadomo, Rybka za nim szaleje!
    Na torcika to nie liczcie , to zło
    O czym Rybka mówi zawsze publicznie!
    Tyle latek się juz znamy,dlatego
    Nigdy o nikim nie zapominamy!
    Bloguj Rybenko nie wymuszenie, wszak
    Ty nas kochasz bardzo szalenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez Was me życie jako bez wody
      wielkiej czytaczki mojej sa urody
      serca mają otwarte i dobre jak wino
      same dobre emocje do swiata stąd płyną:))

      Usuń
    2. Każda z nas tych emocji na sobie doswiadczyla
      Bez wspólnych Mocy by sobie nie poradzila
      Tylko to wino...nie każda pije
      Na szczescie rybenka za to nie bije 😄

      Usuń
    3. wszak wina od śfagra wypic nie wypada
      byłoby jakby zdrada
      trudno, herbata też napojem jest kulturalnym
      zwłaszcza że wirtualnym!

      Usuń
    4. Herbata jest zdrowa, cudna i pyszna
      Sto razy lepsza od Olgi czystka ;pp
      Wino od sfagra jest kfaśne , niesmaczne
      Sama tej butelki nigdy nie zaczne

      Usuń
    5. Musimy zatem zaprząc do wozu
      Nie bójmy się deszczu wiatru i mrozu
      Czas pomóc Meli w tym otfieraniu
      I winobraniu

      Usuń
    6. To prawda wielka, Melu kochana
      Czym predzej biegniemy walizy
      pakowac, aby śfagra winko posmakować

      Usuń
    7. Nie pierfszy raz rybko kochana
      Ze śmiechu jezdem posikana!😂
      Czekam więc na waszom pomoc wielgom
      Nad tom butelkom

      Usuń
    8. Margo zagrychy zapakuj sporo
      Mela będziemy wieczorową porą!

      Usuń
    9. A dużo tego szwagier ma?

      Usuń
    10. Livia nie stawiaj Ty trudnych kwestii
      Kup sama trochę i i do nas kopsnij

      Usuń
    11. Butelka jest jedna za to kultowa
      Nie będzie lepsza żadna inna a nowa

      Usuń
    12. Ja juz jestem spakowana
      Moge wyruszyc z samego rana

      Usuń
    13. 😂😂
      Leżę i kficze przez naszom rypke
      Co livie popendza na wino szypkie
      Muszę uważać co pisze z wami
      Bo maly zaglonda mi przez ramie!😂

      Usuń
    14. Martek jak tylko slyszy o butelce
      To spakowana już jezd wielce 😂
      Walizki stojom w korytarzu
      A martek w pełnym makijażu 😂

      Usuń
    15. Martek jak niegdys Gdusia kochana
      z barkiem gotowa jest dla nas od rana
      a Mela chwilkę jeszcze pozyje
      i w końcu trochę wina wypije:)))

      Usuń
    16. Wontpie że mela polubi wino
      To chyba już prędzej jakieś kino
      Jedno i drugie nie do przeskoczenia
      Czekam więc na Was, do zobaczenia 😁

      Usuń
    17. zanim udam się w drogę
      idę poprawić wątpliwom urodę

      Usuń
    18. Kiedy się pije ,to droga śliska .
      już napisała o tym noblistka.
      Od koniaku finał na haku
      Od whisky iloraz niski
      Od martini potencjał mini
      O żytniówki dzieci półgłówki
      Od samogonu utrata pionu
      Od śliwowicy torsje w piwnicy
      i tak dalej ..
      Ale nie ma nic o winie od szwagra.
      To ja się podepnę pod Wisławę.
      Od wina od szwagra wątroba zagra.

      Usuń
    19. mam nadzieję że granie wątroby
      nie zspowoduje żadnej żałoby!

      Usuń
    20. Zagrycha w torbie juz spakowana,sery kiełbasy oraz kaszana:pppp
      Rano po drodze zabiore Martka
      I niech nam droga bedzie wartka:)))

      Usuń
    21. Jedna butelka Fariatkom starczy
      Bo śfagier niepostrzezenie nastepne dostraczy:pp

      Usuń
    22. Przyjezdzajcie moje dziefczynki
      Zjemy czereśnie i malinki
      Winem popijemy, kielbachom zagryziemy
      I będziemy śpiewać refren znajomy

      Usuń
    23. to ja dorzucę pasztet i rybki
      transport jutro bedzie szybki

      Usuń
    24. Ja wezme pizze,schabowe,
      koreczki i ogorki konserwowe
      Czekam na Margos po niedzieli
      A potem pedzimy rakieta do Meli🚀

      Usuń
    25. pizze jesć mało patryjotycznie
      ja mam narodowe wytyczne
      schabowe i korniszonki warunki spełniają
      po niedzieli na transprt czekają

      Usuń
    26. Melcia pewnie caly dom dzis sprzata
      A my nie bedziemy zagladac po katach
      Siadziemy cichutko,winko obalimy
      Malego Olusia troche ponosimy
      Potem zaspiewamy pioseneczke znana
      I Olus bedzie mial nocke przespana

      Usuń
    27. Marta!! Co za talent poetycki! Normalnie możesz się równać z Olgom, Izom i Ajdom!!!😁

      Usuń
    28. To wszystko sprawka sfagrowego wina
      Juz na sama mysl rymowac zaczynam

      Usuń
    29. wino ot śfagra wart pomnika normalnie
      lepiej go wypic niz czeźwym byc normalnie:p

      Usuń
  21. Gratulacje Rybenko z okazji piątki i życzymy sobie dalszej pięćdziesiątki lat. ♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Rybenko wszystkiego najlepszego z okazji 5 urodzin. 🎂🍷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marzycielko, piekny wiek, nie robię juz w pieluchi:PP

      Usuń
  23. No nie, wczoraj troche zaszalalam wiec rymowanie dzis poza moim zasiegiem niestety :-) Ale warto bylo, wiec cierpie w milczeniu :-) Rybko, sto lat !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ah ha!!!!
      rozumię, że wypiłaś czy wina od śfagra!!

      Usuń
    2. Ja też rymować nie będę, szalałam cały weekend😁😜

      Usuń
    3. o masz!
      same iprezowiczki
      psujecie mi opinię!!:PP

      Usuń
  24. Przepraszamy 😁😁😁😁😁😁ale ja musiałam mąż mnie zbałamucił

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki za złe podpięcie to ze,"zmęczenia"

      Usuń
    2. mąż???
      a złe potpięcia, to też mąż??:PPPP

      Usuń
    3. No tak bo to przez męża jestem zmęczona ( w niecałe 3 dni 30 km spacerów plus " inne"💑 rzeczy) umieram ze zmęczenia 😜😁

      Usuń
    4. ohohohoh!
      inne rzeczy już lubię:PPPP

      Usuń
    5. I od piątku nie przeczytałam ani jednej strony książki .....😁😁😁😁😁

      Usuń
    6. ALE JAK TO??
      ale zazdroszczę!!:ppp

      Usuń
    7. No jakoś czasu nie było 😁😁😁😁

      Usuń
    8. I mam dla Was muszelki🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚

      Usuń
    9. 🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚a dla Ciebie 🐠🐠🐠🐠🐠🐟🐟🐟🐟🐟

      Usuń
    10. muszelki to ja kcem. A skendyk?

      Usuń
    11. Sopot. Bierz kochana dużo mam 😁

      Usuń
    12. to wezmem tak s czy kilo ;)

      Usuń
    13. Ok czy kilo dla Loli ....🐚🐚🐚

      Usuń
    14. zeby mi sie teraz siatki nie pourywaly ;)

      Usuń
    15. To weź je do wiadra 😁😁😁😁😁😁

      Usuń
    16. o! ;PP
      albo do taczki :P

      Usuń
    17. Jeszcze lepiej brawo Ty 😁

      Usuń
  25. a ja dokończyam "Orange ... piąty sezon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tesz, ale jakos tak szypko obejrzalam ze juz nie pamietam o czym bylo, wienc moze jeszcze raz obejrzec. :P

      Usuń
  26. Dziewczyny poetki, wy sie marnujecie!! ;))

    Rybenko, 100 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Odpowiedzi
    1. Zawsze wiedziałam, że ze mnie niezła diablica jest i co? Prawda zawsze ujrzy światło dzienne ( już raczej nocne)😁😁😁😁😁

      Usuń
  28. dobre, ciepłe miejsce!
    dziękuję, i niech tak trwa♥

    dziewczyny miszczynie słowa!;D

    OdpowiedzUsuń
  29. dziekuje Rybko za dodanie mi otuchy i nadziei :-) - zaczynamy oswajac mamine raczysko - fajna z Ciebie Babka !

    OdpowiedzUsuń