wtorek, 25 listopada 2014

propaguję jakże chętnie

kto był przedwczoraj na mszy świętej, na pewno pamięta ewangelię
to było jedno z moich ulubionych czytań
"byłem głodny -  a nakarmiliście mnie
byłem w więzieniu a odwiedziliście mnie"

takie wyrażanie miłości bliźniego bardzo mnie przekonuje

DLATEGO PROSZĘ O UCZESTNICTWO W TEJ WSPANIAŁEJ AKCJI

sama w TYM uczestniczę,
mniej lub bardziej systematycznie
ale w tym roku na pewno kilka kartek ( paczuszek?) poleci

ps
malowana marzeniami ma dziś  operację
uprasza się o modlitwy i słanie donrych mocy:)





190 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baaardzo chetnie
      dzien dobry

      Usuń
    2. Dzień dobry:)
      jak buzia Rybenko?

      Usuń
    3. Ku lepszemu
      ale baaardzo powoli

      Usuń
    4. wrzątek przemierza już drogę od przełyku do pęcherza więc za minutkę sięgam po kafkie :)
      jak ząb Mamma?
      dobrze, dziękuję :))

      Usuń
    5. Ufff
      tak się martfiuam!

      Usuń
    6. Mia, chyba miejsce po zębie ;)
      ale cieszę się, że dobrze!

      Usuń
    7. dzień dobry, dziewczęta :}
      trzymam za wszystkich i za wszystkie zemby oraz ócz kilka ;P

      Usuń
    8. Olgo moja droga... niestety nie miejsce po zębie... wyrwana ósemka odsłoniła siódemkę i próchnicę, która była między nimi...

      Usuń
    9. Dzień dobry;)
      I cieszę się, że zęby i buzie majom się lepiej:)
      I chciałam dodać, że odbyłam z jednom Fariatkom bardzo zadowalającom rozmowę. I też się cieszę jak nie wiem co, nawet jeśli owa Fariatka mniej;P

      Usuń
    10. i nie byłam to ja, nie wiem na czyjom korzyść :P

      Usuń
    11. Dzień dobry :)))

      Kawkę piję i piękne słoneczko przesyłam wszystkim :*

      Usuń
    12. dzień dobry:)
      Sollet,wbrew memu rozsądkowi dziób mi się śmieje:)))
      oraz powinnaś być negocjatorem policyjnym;P

      Usuń
    13. A jak mi się śmieje:)))

      Usuń
    14. Mia,a jakieś fariatki nie majom dziś spotkania,hę???

      Usuń
    15. oszz...a ja jeszcze niewyfryzowana!!!

      Usuń
    16. no i by zapomniała iść ! ;PPP

      Usuń
    17. czesz sie Mia!
      Margo juz ufryzowana bo tez szczeliuysmy sobie rozmowe

      oko dziekuje rybenka wyglada normalniej i nie lzawi

      Usuń
    18. no dobra... zemby wymyte, mogiem ruszać w droge :)

      Usuń
    19. stresują mnie te fryzy....

      Usuń
    20. aLusia,ty masz SUKIENKEM!!!

      Usuń
    21. Dzień dobry (lub dobry wiecór?) Fariatki.

      Usuń
  2. Dobre moce dla Malowanej wysyłam od rana!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez!!!
      Malowana nie siedz tam za dlugo bo wiesz... Ty tu blog masz i nas i inne obofionski
      ❤️❤️❤️❤️❤️

      Usuń
    2. Tez trzymam za Malowaną:**

      Usuń
    3. choć nie znam poczymiem!

      Usuń
    4. i serdeczne westchnienie dla niej :)))

      Usuń
    5. I od rana samego myślę o Malowanej, tylko czasu nie miałam się wpisać:)

      Usuń
    6. przesuwamy moce na czwartek,operacja odłożona

      Usuń
    7. No to do czwartku!

      Usuń
    8. Dziękuję Wam, jesteście najlepsze! Moce skupiamy w czwartek, bo moja operacja została przesunięta ze względu na ciągle trwającą pilną transplantację. Jak powiedział pan prof. - zajęli nam najlepszą salę :D

      Usuń
    9. do czwartku zatem :)
      a transplantacja to ważna sprawa!

      Usuń
    10. oby ta transplantacja się powiodła....

      Usuń
  3. Dzień dobry, pozdrawiam z poradni szkolno- wychowawczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa. pojszłas po pomoc, co by kogoś do rozumu przywołać?
      ja już Ci wczoraj napisałam, co cza zrobic ;PPP

      Usuń
    2. Niestety z młodym.
      A "narzeczony" ma dzisiaj urodziny:))

      Usuń
    3. ja żałuję,że nie chadzałam tam z moim muodym,więc nie broń się Futi;)

      Usuń
    4. Ja chodzę wszędzie gdzie mi karzą

      Usuń
    5. chyba gdzie ciebie karzą :PPP

      Usuń
    6. ale ja mam zdolne dziecko! zdolne do fszystkiego:P

      Usuń
    7. mało znam twe dzieci ale dobrze im za oczu paczy i tyle

      Usuń
    8. Futi, zrób mu prezent ze się ;PPP
      temu narzeczonemu ;PPP

      Usuń
    9. no mysle ze mu sie zawine w czerwona wstążkę.. tylko w wstążkę:D

      Usuń
    10. Futi i bitom smietanem tu i uff dzie

      Usuń
    11. nie jada bitej śmietany, predzej krewetkami :P

      Usuń
    12. Lamia, i Ty do mnie masz wonty ?
      a tu takie kwiatki :DDD
      tu i uff dzie ;P

      Usuń
    13. ze ja????
      no skont in ont

      Usuń
  4. Dzień dobry:) Ryba super akcja. Kurczaczek, muszę tą premię zrobić, żeby było na znaczki, bo jak tu wybrać jedną osobę? No jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam ten sam problem:)
      kiedyś jedną grupę wybrałam i każdemu paczuszkę zrobiłąm
      wstyd mi że tylko raz!:(

      Usuń
    2. Wstyd mi, że nic o tym nie wiedziałam wcześniej:(

      Usuń
    3. eeee, bez przesady!
      teraz weź karteczkę i pisz:P

      Usuń
    4. coś do karteczek wydłubię jeszcze. Może tą akcję na FB udostępnić. A nóż widelec...

      Usuń
    5. może można
      ale mam inny pomysł
      poczekaj do jutra:))

      Usuń
  5. Chwali się takie akcje i to na prawdę super sprawa, że sama w jakiś sposób się w to angażujesz, bardzo cenie takie osoby. Sam jakoś próbuje, wiadomo nie zawsze się da ale zdaje sobie dobrze sprawę, że są na tym świecie osoby, które na prawdę potrzebują pomocy. Pamiętajmy o tym, nie bądźmy obojętni !

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję:)

      wysłąnie kartki to naprawdę bardzo mało kosztuje, zwłaszcza, że często wysyłamy ciągle takie ( przynajmniej ja wysyłam ze 30-40)

      nie pomożemy wszystkim, nie zbawimy świata
      ale każdy gest się liczy

      Usuń
    2. ostra chyba miała rację- jesteśmy świadkami nowej formy reklamy, a my się goopie cieszyłyśmy, że nas Sławny Radek podgląda ;PPP

      Usuń
    3. ja tam się nie cieszyłam ;)

      Usuń
    4. ja byłam przodownicom tej radości ;P

      Usuń
    5. jakby to powiedzieć...
      byłaś, oj byłaś!! ;)

      Usuń
    6. Mia, poświęcałam się dla Was !
      ;P

      Usuń
    7. ja byłam dzielna i nie zaglondeuam do Krzysztofa :PPP
      a poza tym jakość się podnosi, bo ktoś CZYTA!!!!!

      Usuń
    8. nie wiadomo czy czyta;P
      Radosuaf przeczytał i znikł,Krzysztof jeszcze niezaangażowany;ppp

      Usuń
  6. akurat móią o przemocy domowej w TIWI :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ekhm sugerujesz,że nas maltretują :P

      Usuń
    2. co ty Rybo sugerujesz,hę??? może wyślemy ci pomoc humanitarną w postaci paru Fariatek?;P

      Usuń
    3. hm
      do tej przemocy dojszuo po wizycie kilku Fariatek....

      Usuń
    4. też to widziałam i tam jakieś szokujące dane były podane, że każdego dnia kobiety giną z rąk mężczyzn :/
      chciałam nawet o tym posta napisać, że tak jest, że kobiety są poddawane przemocy fizycznej i psychicznej i wstydzą się o tym mówić
      więc wszem i wobec mówię : przemocy STOP ! każdej- tej wobec kobiet i dzieci!
      ja byłam poddana takiej przemocy i odeszłam, a teraz nie wstydzę się do tego przyznać, lecz jestem dumna, że się w końcu odważyłam

      Usuń
    5. miało być 3 kobiety są uśmiercane

      Usuń
    6. i my jesteśmy z Ciebie dumne Viki!!!!

      Usuń
    7. :*
      myślę, że własnie wstyd przed innymi jest najgorszy, kobieta woli cierpieć, niż się zwrócić o pomoc
      a to nie kobieta powinna się wstydzić, że ktoś jest draniem

      Usuń
    8. to się wydaje takie oczywiste, a jednak życie pokazuje, że bardzo często jest zupełnie na odwrót

      Usuń
    9. niedawno czytałam, że coraz częściej mężczyźni też padają ofiarą przemocy domowej i w tym wypadku o przyznaniu się np. na policji, że się obrywa od żony to już prawdziwy dramat i wstyd

      Usuń
    10. Olgo, ja miałam problem przyznać się sama przed sobą, bo mnie przecież kochał, ha, nadal ponoć kocha ;P I ja go kochałam. Do czasu, aż zrozumiałam, że coś jest nie tak i się nie zmieni.
      Potem poszło już łatwo

      Usuń
    11. Viki, bo to jest największy problem i to jest najtrudniejsze
      zrozumieć i przyjąć do wiadomości, że on się nie zmieni, mimo zaklęć i obietnic

      Usuń
    12. nie wiem dlaczego tak jest, że kobiety się wstydzą przyznać, że są bite;/
      Nie chcą litości, a może tak bardzo nie wierzą w siebie, że obawiają się, że wszyscy pomyślą, że zmyśla, albo, że zasłużyła?

      Usuń
    13. tony prac naukowych i książek o tym napisano
      ja też nie rozumiem

      Usuń
  7. Ja kiedyś zaangażowałam się w wysyłanie listów w akcji Marzycielskiej Poczty. W tym roku pisałam kartki bożonarodzeniowe dla Polaków mieszkających na Białorusi, którzy żyją bardzo biednie, a kartki napisane w języku polskim są dla nich największym skarbem. Zresztą u mnie w szkole jest bardzo wiele akcji tego typu.
    Popieram i również zachęcam do angażowania się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SERCE ROŚNIE, JAK SIĘ SŁUCHA O TAKICH AKCJACH WSRÓD MŁODZIEZY!

      Usuń
  8. dzien dobry :)
    lekasz orzecznik z zus uznau, ze mogie smiauo wracac do pracy :|
    ino ja tej smiauosci nie mam :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cza mu byuo bejnonć tom renkom

      Usuń
    2. nie możesz się odwołać ?

      Usuń
    3. po pouudniu idem do ortopedy, zobaczem, co on powie :)

      Usuń
    4. trzymam Luszko, żeby mądrze się wypowiedział!

      Usuń
    5. Lucha, uwiedź go ;P
      tom renkom ;D

      Usuń
    6. oby lekarz dobrze gadał :P

      Usuń
    7. Lucha, ale że co?
      Przecież masz ładnom rękę ;P

      Usuń
    8. Viki
      Tfuj jezyk miuosci jest bardzo wyrazisty dzisiaj :))

      Usuń
    9. Lucha a nie mozesz tej reki na sino pomalowac?
      w kargulach tez byu dzik farbowany i polowanie sie nie udauo w sumie moze nie probuj

      Usuń
    10. Viki to sie chyba coś kce:PPP

      Usuń
    11. nie moja wina, że Wy macie kosmate myśli, zbereźnice jedne

      Usuń
    12. a ja nigdy :P
      mnie trzeba czytac wprost, a niepodekstowo ;P

      Usuń
    13. LUCHA
      NAJWYŻEJ WRÓCISZ DO PRACY Z PEWNOM TAKOM NIEŚMIAŁOŚCIOM!

      Usuń
    14. Lucha, zus w sprawach uzdrowień działa więcej cudów niż Pan Jezus.... i ślepego oświeci i chromego do biegu skłoni..
      Odwołać się możesz, jednak jeżeli komisja odwoławcza podtrzyma decyzję to za okres pomiędzy ostatnią wpłatą a terminem komisji nikt Ci nie zapłaci. A i pracodawca moze róznie patrzeć, na przykład, jako nieusprawiedliwioną absencję. To sa te cholerne haczyki

      Usuń
    15. to mówiłam ja, międzygalaktyczny konsultant ds zusu-srusu

      Usuń
    16. :DDDDDDDDDDDD
      aLusia druga czesc juz nie taka smieszna..

      Usuń
    17. ortopeda olau oszecznika :p

      Usuń
    18. znaczy że co w efekcie?
      bo ja głupia w takich tematach jestem

      zresztą nie tylko w takich :P

      Usuń
    19. ja tesz :)
      ortopeda pomacau mi renkie obserwujonc mojom mimikem i uznau, ze jeszcze nie czas do roboty- mam do niego wienksze zaufanie- w koncu pozwoliuam mu siem pokroic :)
      co z zusowskim? nie wiem, poczekam najwyszej siem odwouam, ortopeda mnie upewniu :)

      Usuń
    20. No zobacz
      za parę lat będzie się pracować telepatiom i ze zwolnień na paluszki nici:pp

      Usuń
  9. dzień dobry, dziefczynki :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. czy antybiotyk może tak osłabiać, że ścina z nóg i każe leżećw łóżku??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaaaaak
      moja mama kiedys 'chodziua po scianach'

      Usuń
    2. rybcia, to nie antybiotyk, to syndrom odstawienia ;PPP

      Usuń
    3. o boziuniu!!!
      że ja nie wiedziałąm!!!
      bym W ŻYCIU sie na to nie zgodziua:PPP

      Usuń
    4. ty pij, bo następna faza to będom białe myszki ;PPPP

      Usuń
    5. ale samopas czy w klatkach?
      bo ja w klatkach nie lubiem

      Usuń
    6. będziesz się czua wolnom białom myszkom,pij! ;p

      Usuń
    7. kiedy nawet pić się mię nie kce.....:((

      Usuń
    8. biedna rybenka! to fszystko przez te zemby?

      Usuń
    9. antybiotyk osłonowo biorę:((

      Usuń
    10. :(((
      to biesz tesz oslonem na tem oslonem, jakies probiotyki.

      Usuń
    11. biere
      jutro wieczorem ostatnia dawka
      albo rano
      jak mam się tak czuć to chyba jednej tabletce podziękuję

      Usuń
    12. nie wolno rybenka przerywac kuracji

      Usuń
    13. tak mówiom
      ale jak kuracja jest groźna dla zdrowia i zycia pacjenta odstempuje się od uporczywego leczenia

      Usuń
    14. może powiedz lekarzowi co się dzieje?

      Usuń
    15. w sumie nie jest tragicznie, do kibla dojdę, dziecko do szkoły odwiozłam
      i przywiozłam

      Usuń
    16. a mi wychodzi,z twego ostatniego zdania,że jest gorzej niż myślisz:(

      Usuń
    17. jest gorzej niz się spodziewałam
      ale kryzys chyba mi przeszedł, wstałam z kanapy i nie jest źle, naprawdę
      jakby coś było nie halo, jutro pójdę do doktora, promis:)

      Usuń
    18. Rybenko, dbaj o siebie!

      Usuń
    19. ależ dbam, aż za bardzo:))

      Usuń
    20. Rybeńko! zmartwiłam się!

      Usuń
    21. a ortopeda jak się wypowiedział?

      Usuń
    22. szczenka powolutku coraz lepiej
      nie martwcie się
      ja się tylko użalam

      Usuń
    23. dobrze, ze siem odezwalas, bo juz prawie po pogotowie dzwoniuam. ;)

      Usuń
    24. dla mła?
      oo
      siem fzuszyłam...
      a to tylko monż wróciu i obiad robiłam

      Usuń
    25. Sollet, Ostra, idziem pokutę odprawiać, jako że to przez naszom wizytę ta obolała szczenka
      trza byuo nam w domu zostać
      ojojoj...

      Usuń
    26. no zaraz kogoś bejnę!!!!

      Usuń
    27. czy wy siem tam pokucilyscie i biuyscie po pijaku?

      Usuń
    28. ja w każdej razie nie pamientam...:P

      Usuń
    29. bejniesz?? a kto o 10.58 napisał tak:
      "hm
      do tej przemocy dojszuo po wizycie kilku Fariatek...."

      Usuń
    30. alesz byua impreza! :p

      Usuń
    31. albo za duzo landrynkek jej przywiesli. ;)

      Usuń
    32. Jakbyś była facetem to radziłabym raz tak raz tak:ppp

      Usuń
    33. Niektóre gatunki mają tak, że najsilniejsza samica w stadzie zmienia się w samca. Więc kto wie co los przyniesie:P
      Nie to, żebym najsilniejsza była... Dzisiaj raczej podkurwusiowana z lekka

      Usuń
    34. ech zmienniczki leserki i cala robota spada na mnie, bo ja dam radę ze wszystkim. Przez trzy tygodnie zadanie do zrobienia leżało odłogiem, bo wg jednej "po co to robić?"wg drugiej "ono jest nie do zrobienia kochanie". Zrobiłam je sama. W dwa dni. Można? Można, tylko trzeba chcieć, ruszyć głową i ruszyć się. Zmęczona jestem i zła.Może przesadzam, ale mam dość robienia za kogoś. A wypłaty takie same dostaniemy...:(((

      Usuń
    35. No nie dziwię co się!
      Ale jeśli ty tego jakoś nie załatwisz to samo się nie załatwi. Mówię o walce z niesprawiedliwością

      Usuń
    36. Największa leserka potrafi powiedzieć, że ona teraz nie może pracować, bo jej lakier na paznokciach nie wysechł albo ignorować klienta tak długo aż sobie nie pójdzie. A ma plecy w postaci dyrektora, z którym sobie griluje, więc nic nie zrobię. Druga dziewczyna fajna, ale jej już łapy opadły i jej się odechciało, bo po co ona ma się starać. Woli równać do tamtej, bo tak wygodniej. I biedny mp zostaje sam z całym szajsem i się wkurwusowuje i stresuje i się męczy.

      Och! Ach! Biedny mp::P

      Już mi lepiej:))))))))))

      Usuń
    37. och, ach, biedny mp :***

      Usuń
  11. W Czarno na białym był ciekawy program o umieraniu
    ksiądz Kaczkowski jak zwykle cudny
    no i dowiedziałam się że w lux jest legalna eutanazja:/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrem możemy obdarzać non stop i nie trzeba do tego ani pieniędzy ani wielkich filozofii, tylko otwarte oczy i serce na drugiego Człowieka.
    Kiedyś napisałam taki post: http://energia-i-ja.blogspot.com/2014/06/przejaw-ludzkiej-dobroci.html nie chcem u Rybenki promować swoich wpisów ale wtedy ta sytuacja otworzyła mi oczy. Jak mało potrzeba, aby pomóc, i jak wiele zarazem.
    Pomagajmy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promuj promuj
      tu tylko nahalnych reklam nie lubię
      masz rację
      niewiele i wiele zarazem

      Usuń
  13. A jak tam kolorki na tfaszy, Rybko? Kolorofa sie srobiuaś czy mija wreszcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cusz
      Bogu dzięki za korektory
      Inaczej fstyt na ulice iść:pp

      Usuń
    2. No to dobsze sze takowe posiadasz i użytkować potrafisz. Bo ja zafsze bes makijaszu, to bym nawet o korektorach nie pomyslaua. Pozdrawiam. F koncu minie.

      Usuń
    3. Ja bez mejkapa raczej straszna jestem

      Usuń
    4. Ja się zaczynam uczyć na nowo malować po tym lusterku od Teściowej:) Zaczynam dawać radę:))

      Usuń
    5. paczam f lustro i ...cóż....nie pomoże puder , róż kiedy doopa stara już;))

      Usuń
    6. wiem na pewno,że nasza Lola bez makijaża jest jeszcze ładniejsza jak w :)))

      Usuń
    7. Miśka! puder jest na tfasz! :)

      Usuń
    8. Luszka!;DD

      Lusia siedzi obok mnie i w pewnym momencie mówi -mamo, ale ty masz dziwną cerę -takie dziurki! to chyba ZE STAROŚCI!

      Usuń
    9. Puder nie pomosze, jak doopa stara:)) No cósz. Śmiać się czypłakć? No to Rybko ucz nas, co s tymi dziurkami w cerze zrobić, co to niby ze starości. Dla dzieckuf to my stare. Ale dla siebie nie. A ja te dziurki w cerze tesz mam i wydaje mi się, że puder i podkład to tylko je pdkreśla. To nie używam. Ale mosze to kwestia wprawy i pudru? I podziwiam Cię MP, ja lustereczko od teściowej gdzieś głęboko schowauam i znaleść nie mogem.

      Usuń
    10. Ciotka spytała syna "Maciuś czy ja mam cellulit?" A Maciuś na to " A cellulit to ta galaretka, czy te białe kreski":P

      Usuń
    11. A jeszcze jedno Luszka, dzieci szczere som i to jest piekne. Kiedyś muj chrześniak, mosze miau 4 lata (mama go urodziła jak miała 40 lat), usiadł przy niej, wziął za renke, popatszył głemboko w oczy i tonem bardzo szczerym i poważnym oznajmił: "mamo, ty jesteś taka stara!".
      Wierze, znajonc go, że tylko dobre intencje miau i swoją troskę w słowa ubrał.

      Usuń
    12. P.S. Miauo być Miśka, a nie Luszka. Mało kontaktowa jestem.

      Usuń
    13. ja mojemu synu jestem wdzienczna za kuamst.... tfu umiarkowanie w suowach :)

      Usuń
    14. Bo lubimy te maue kuamstfa na nasz temat, no nie???
      Próżność kobiety i tyle.
      Ja komplementy synuf uwielbiam i f ich prafdziwość nie wnikam.
      Gorzej z mężem i jego komplementami, tu bardziej podejrzliwa jestem, chociasz powodu nie mam.

      Usuń
  14. gasić śfiatuo???
    (lampke zostafiem dla Lamka i aLusi - no chyba, że Margo, Mamma i an3czka tesz fracajom do domu dopiero)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa, dizęki, Misia :) ciężko było wyjechać :)

      Usuń