środa, 26 listopada 2014

cd przedstawiania kandydatów do przesyłek:)

 mój leń mi uświadomił, że jak ludzie będą musieli się przebijać przez kilka blogów żeby dojść do właściwej informacji to im się może nie zechcieć
Zatem postanowiłam codziennie umieszczać portrety kilku osób z tego ośrodka
Nie przestraszcie się , naprawdę kartka wystarczy




Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci w Niegowie
Rodzinka...
dla...
Wierzbowa 4
07-230 ZABRODZIE





RODZINKA VI
To Starszaki Doroślaki i PIES (kurdupelek-ratlerek o imieniu Kuba długi na 30 centymetrów) oraz PAPUGI FALISTE!
Rodzinka VI to prawdziwe zagłębie dżentelmenów.

Janek B. (53)Nikt z takim poświęceniem jak Janek nie opiekuje się domowym zwierzyńcem. Kuba i papugi mają z Jankiem jak w raju. Na ręce Janka leci już do Kuby zimowy kubraczek. Ale kto powiedział, że Kuba nie może mieć ich więcej? Może ktoś wydzierga Kubie ratlerkowy sweter z golfem? Może ktoś wyśle zabawkę papugom? Janek ma gołębie serce, będzie się cieszył darami dla swoich zwierzaków, pewnie bardziej niż z prezentów dla siebie. Janek jest bratem Jadzi.
Szalony Marcin (33)Nieustannie o tym piszemy: on nie przestaje nawijać! Marcin chyba nawet przez sen gada. Jedyny w swoim rodzaju! Opowiada, opowiada, opowiada. A gdy się cieszy to skacze. Podskakuje. Fikołki fika. Tego się nie da opowiedzieć, jak ten Marcin potrafi się cieszyć. Marcin gada, gra, śpiewa, wymyśla niestworzone historie i uwielbia piłkę nożną. Ktokolwiek by nie grał na ekranie telewizora (a Marcin MUSI obejrzeć każdy mecz), Honduras kontra Ekwador, Manchester kontra Chelsea, Bayern kontra Szmajern dla Marcina to zawsze polska drużyna zwycięża. Jeśli macie wątpliwość, Mistrzostwa Świata w Brazylii też wygrali "nasi". Bo Marcin tak w "naszych" wierzy! Zatem, jeśli chcecie żeby Marcin ze szczęścia wykonał kolejne salto mortale to zróbcie Marcinowi piłkarską kartkę z życzeniami lub ofiarujcie jakiś piłkarski gadżet. Plakat, koszulkę, czerwono-biały szalik... Niech chłopak fika.
Rafał S. (35) to duch niespokojny. Chadza własnymi ścieżkami. Nijak nie można ustawić go do zdjęcia grupowego, bo stanie, ale zaraz znika. Na tych własnych ścieżkach zachwycają go... uwaga... śrubki! Nakrętki! Gwoździe! Robiliście kiedyś komuś prezent w hipermarkecie budowlanym? Nie? Oto niepowtarzalna okazja. Do śrubek i gwoździ można dorzucić śrubokręty, młotki lub inne narzędzia



ps
poprzedni wpis zawiera opis innych trzech osób:))



128 komentarzy:

  1. niechcący opublikowałam, ale zostawię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo już mnie przerażenie wzięło, że ta pora a tu jak po bombie atomowej..

      Usuń
    2. Olga sie zdezorientuje i kawą poparzy ';PPPP

      Usuń
    3. a wszyscy siedzą w poprzednim poście:)

      Usuń
    4. Olga od razu drugi rzut szczeli

      Usuń
    5. chyba właśnie mam atak rozdwojenia jaźni ;))

      Usuń
    6. Mia, dokładasz sobie :P

      Usuń
    7. jutro siem rosfiejom :)))

      Usuń
    8. rosfiejom, rosfiejom TAK!!!

      Usuń
    9. to ja już nie wiem gdzie z tym czajnikiem przycupnąć... ;P

      \o/?\o/?
      ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
      {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
      \~/*
      |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
      (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
      [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
      )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
      [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
      (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

      Usuń
    10. o czujem siem jak fczoraj :P
      napojuf pod doststkiem :)))

      Usuń
    11. Olga trzeba bedzie taki wozek jak w samolotach skombinowac
      i samoobsluge zrobic:))

      dzien dobry

      Usuń
    12. Lamia, Ty to masz łeb!! :))))

      Usuń
  2. Dzień dobry dziefczynki :)))

    Piękne słoneczko u mnie, przesyłam złote promyczki :***

    OdpowiedzUsuń
  3. macie
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    bo tak o suchych pyskach jakoś nie ten tego ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uszko siem w jednym urfało :(

      Usuń
    2. no słuszna działalnośc
      charytatywna prawie:P

      Usuń
    3. o druga kawa bardzo się przyda :)))

      wczoraj wyciszyłam telefon, a dziś budził mnie bez głosu :P

      Usuń
    4. no jak pomagać to pomagać ;)

      Usuń
    5. aneczka, i rozumiem, że Cię obudził...
      Ty mię coraz bardziej przerażasz....

      Usuń
    6. Mia, dokładnie :P
      Telepatycznie mnie obudził :))))

      Usuń
    7. boszzz..... nie chciałabym mieć telepatycznej łączności z budzikiem.... ja w tym wzgędzie miałam wręcz odwrotnie, zaspałam aż miło....

      Usuń
    8. wysypiaj się Kochana,wysypiaj....:P

      Usuń
  4. poszłam dziś na rehabilitację
    wchodzi rehabilitant, patrzy na mnie i mówi, _ A, zupa była za słona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo go lubię, jest naprawdę dobry i sympatyczny przy tym :)

      Usuń
    2. widzę, że słabość minęła :)

      Usuń
    3. a moja rehabilitantka czytaua Chustkem :)
      dzien dobry :)

      Usuń
    4. słąbość,.wystarczająco minęła, rano jest le piej, ale jak pan popaczał na mnie, to rzekł, co bym sie oszczędzała, potwierdził że z antybiotykiem żartów nie ma

      Usuń
    5. Lucha, powiedziałąś jej że byłąś gwiaznom komentatoruuff ?

      Usuń
    6. tja i pofiedziauam, gdzie moze poczytac wiencej :p
      zadumauam siem, jak popularna byua :)

      Usuń
    7. oj była
      ta książka to bestseller
      a ja nie umiałabym jej czytać..

      Usuń
    8. nie wiem o chodzi z tą histerią antybiotykami.... teraz nagle wszyscy traktują jakby to cykuta była.
      A on to chbya w kontekście, że nie można przerywać tylko skończyć serię?

      Usuń
    9. nie no , wziełąm do końca:)

      dawka jakaś wielga była, końska jakaś:/

      Usuń
    10. bierz Rybenko probiotyki nawet jak już skończysz zażywanie antybiotyku
      w zwiększonej ilości co najmniej przez tydzień

      Usuń
    11. a ten Twój rehabilitant to z naszego kraju?

      Usuń
    12. tak jest Pani Doktor

      i tak jest proszę pani:))

      Usuń
    13. tak myślałam, bo przecież to tu była kampania z tym hasłem :))

      Usuń
    14. tu też sa takie kampanie oczywiście i nie zaręczę czy nie identyczne, nie pamietam szczerze móiąc

      Usuń
    15. czyli wszystkie nacje biją zony... nie wiem, czy mnie to pociesza, czy załamuje...

      Usuń
    16. W pierwszej chwili mnie to zaskoczyło
      Ale statystyki są jakie są
      to nie jest polska specyfika

      Usuń
    17. końska dawka???
      no mnie to chyba nie przebijecie ;))

      Usuń
    18. czy Ty widzisz maj dir jak ja czytam we f Twych myślach :))

      Usuń
    19. tu jesteś rzeczywiśćie miszczem, w najlepszych czasach Ci do pięt nie sięgałam :)

      Usuń
    20. ale aneczka jest chyba jeszcze lepsza, nie aLusia?? :)))

      Usuń
    21. a ja żadnego doświadczenia nie ma w tej sprawie

      Usuń
    22. Mia.....a niby w czem....a,że myśli i czytanie ekhm....taka przypadłość :P

      Usuń
  5. Dzień dobry Dziefczynki po raz znowu dzisiaj:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miych dzień dobry nigdy za wiele:)

      Usuń
    2. Margo, Tobie się jaźń nie rosdfaja??? ;)

      Usuń
    3. dzień dobry :)
      ja już nie wiem, czy tu byłam czy nie byłam ;P
      z pieskiem
      z kawą ...

      Usuń
    4. :DDDDD

      dziwnym trafem mnie sie tez dwa razy opublikowauo a przysiegam nie klikalam

      Usuń
    5. ale w końcu czy to ważne?

      Usuń
    6. :DDD
      ja tam z przyjemnoscia Was witam zawsze i zaglądam do Wiedźmusiek co tam słychać panie:))

      Usuń
  6. dzień dobry, dziefczynki :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, ze oni nie odchaczaja tych osob, np. ja sie wpisuje na dwie osoby (czyli one juz sa "zaklepane") i kupuje kolorowe skapety i muche, ale mam obawy, ze wlasnie ta osoba dostanie 5 par skarpet, a ktos inny nic. :(
    u nas sa takie choinki, dzieci z domow dziecka i szpitali pisza listy do Mikolaja i kto bierze te listy jest odpowiedzialny za prezenty. Nie ma lepszej lekcji pokory dla moich dzieci, gdy widza, ze dziecko z domu dziecka chce skarpety, bluze, farby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co, to podobno mimo to działa!
      każdy coś dostaje
      akcja jest spora
      i co roku wszyscy są obdarowani

      też znam takie choinki:)

      Usuń
    2. Też znam takiw choinki:)

      Usuń
    3. O tym samym pomyślałam Lola.

      Usuń
  8. czfarty rzut!
    zapraszam :)))

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak tu trzeźwym spać iść? ?:pp

      Usuń
    2. bierem i dzienkujem. ;)

      Usuń
    3. Dzięki. Lubię tą herbatę:)

      Usuń
    4. to jest akurat poza wszelką wątpliwością:P

      Myślę nad prezentami i coś mi się wykluło... Zobaczymy czy uda mi się załatwić to, co mi wpadło do głowy...

      Usuń
    5. Mam dojście do piłkarzy jednej z druży.Może by tak autografy dla sportowca?
      Miłośnikowi zwierząt jakąś kolbę żarełka dla ptaszorków a starszej Pani woreczek z lawendą (szyje takie sama...ręcznie,ale z uczuciem) i dokupić ciepłe skarpety. Może jeszcze dla każdego aniołek z masy solnej (też robiony ręcznie). Podjarałam się, choć niewiele mam:)

      Usuń
    6. ja kupiłam dopiero kartki świąteczne...

      Usuń
    7. Mp
      jakilka lat temu zrobiłam tak
      wywałiłam z szaf różne pierdułki kupione dlaniewiadomokogo oraz nieudane prezenty
      dopasowałam do ludziuf
      i wysłałam
      dla oszczędności jedna paczka na rodzinę, a w środku pospisane upominki

      Olga, kartka jest super!
      ja w tym roku chyba zostanę przy kartkach kilku

      Usuń
    8. Czyli mój pomysł taki trochę... nie titiriti:(

      Usuń
    9. no włąśnie kfalem pomys MP!!!!
      Każden jest dobry a nawet fspaniały

      Usuń
    10. Nigdy takich prezentów nie robiłam Lucha, więc wolę podpytać. Głupio mi, że więcej nie mogę...

      Usuń
    11. Czwarty rzut?
      A ja pierfszy ras biorem i dzienkujem i wyliczam, czy pocztom morskom to by jeszcze na Święta doszuo, bo lotnicza bardzo droga, to te pieniondze jusz by lepiej byuo wydać na zawartość paczki a nie przesyłke.

      Usuń
    12. cauego swiata nie zbawisz :)

      Usuń
    13. izabela, ja też mam taki problem
      dlatego chyba tylko kilka kartek wysle

      MP
      każdy odruch serca jest właściwy

      Usuń
    14. MP
      a takie prezenty przemyślane, dopasowane do gustu i potrzeb, a jeszcze zrobione ręcznie to moim zdaniem większą wartość mają, bo mają w sobie cząstkę serca ofiarodawcy

      Usuń
  9. Przytuliłam się o Wenszyka a on "Nie mogę Cię dzisiaj przytulać. Za bardzo mi pizzę przypominasz. Taka jesteś smakowita" OMG! Dzikus:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co, zrób mu kolację, bo może się źle skończyć :PP

      Usuń
    2. Chciałam, to powiedział, że jeszcze nie, bo za godzinę znowu będzie głodny. No będzie. Sam twierdzi, że jest krewniakiem Alfa i ma siedem żołądków. Na szczęście koty lubi głaskać a nie jeść:)

      Usuń
    3. bo drapieżniki człowieku mauo smakujom :PP
      wolimy wegetarianuufff

      Usuń
    4. a jusz myslauam, ze taka okrongua :p

      Usuń
    5. albo ze lubi Margerytem :PP

      Usuń
    6. Lucha okrągła to ja jestem:)
      Rybeńka on lubi Rzeźnicką:)

      Usuń
    7. :DDD
      rżnać lubi ciało?? :PPP

      Usuń
    8. Rybeńka:D
      https://www.youtube.com/watch?v=8qfcyZ4W-XE

      Usuń
    9. w kółko:) Dlatego nie do końca się ze Star zgadzam, bo toto nienażarte w kółko w obu dziedzinach:)
      https://www.youtube.com/watch?v=8qfcyZ4W-XE

      Usuń
    10. ekhm
      mój uwielbia jeść
      ale ostatnio jakby sam sobie ogranicza :PPP

      Usuń
    11. Czyli się opowiedział za konkretną opcją:) Mój się opowiada za tą, która w danej chwili mu bardziej pasuje:)

      Usuń
    12. Wenszyk reakcje ma, że tak powiem naturalne.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. To sie, chfali. Ja indyka muszem. Muszem, bo dziecka f szkole zostały nauczone, sze bez indyka jutro nie wolno. I tyle. A dzieci waszne, to cza.
      A dodajesz jakieś niezwykuości do bigosu? Niespodzianki pt. Grzybki i inne takowe?

      Usuń
    2. Rybko, kapustem u nas da sie wynalesc. Jak cza to trzeba, tak Star zawsze pisze :))

      Usuń
    3. zara zara
      to jutro te indyki zabijacie na chwałę dzielnych żołnierzy co zadźgali Indian i ich rodziny?

      Usuń
    4. jutro! dlatego robie bigos. :P
      kapusta u nas jest fszednie. A z Polski do w polskim sklepie, ale tam zdziersfo, a za 1/3 ceny w chinskim. W chinskim jest fszystko! Od wloskiego do greckiego. Nawet suszone grzyby i ptasie mleczki i oczywsicie kieubasa i chicago. ;) i tylko tam grajom kolendy. :PP

      Usuń
    5. no jasne:))))

      to very happy dziękodawania:))

      Usuń
    6. Rybko, tylko idea inna i pękna bardzo, bo to na cześć tego, że Ci Indianie pierwszych białych osadników sercem potraktowali, z głodu nie dali pomrzeć i podzielili się tym co mieli. Czyż nie wspaniale? Niestety nie wiedzieli, że więcej białych dotrze i ich powybija, ale to jusz inna historia i w Święto Dziękczynienia się nie wplata.
      A wyprzedaże tak, w piontek, dla wariatów nie Fariatek:))

      Usuń
  11. funkcja "odpowiedz" mi nie dziala! moze blogspot zalozyl limity i jusz wyczerpalam. ;)

    zycie mi mile i jak wyprzedaze w black Friday to tylko przez interent. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))
      ostatnio jest problem często z tą odpowiedzią:))

      to smacznego, bawcie się dobrze:**

      Usuń