środa, 3 września 2014

no dobra

koniec tego dobrego
wakacje sie skończyły, co nie znaczy, że skończył sie świat
przywołuję was do porządku
gaga - odzywać się z sensem gagowym proszę
gdusia - drinki na czas zapodawać
margo, mamma, viki, dosia, miśka i inne takie wiem, rozumiem, ale jednakowoż azaliż proszę być
ruda, cię tu też oczekujemy częściej

i szykować sie na jutro rano na onkologie luksowskom, żeby mi wstyd się nie zrobiło, ze sama tam pojszuam
no

ps
obfocem torepki nowe i je umiejszczać zaczne wtedy:))



125 komentarzy:

  1. Chociaz raz mi siem udauo pierfsze miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz ide spac, wroce pozniej na kawe:)))

      Usuń
    2. chyba gorąco tam macie :-P

      Usuń
    3. Rybko, wczoraj (wtorek) bylo upiornie.. Temperatura do przezycia bo 36 w cieniu to jest OK, ale wilgotnosc, ta wywalila na ponad 80%. Caly dzien przesiedzialam w domu, tylko rano wyszlam na spacer i ledwie wrocilam.

      Usuń
    4. to w porę wróciliśmy widzę

      Usuń
    5. ooo, jak w Indiach!! a dodam, że koło 9-10 rano panie jeszcze miały sweterki na sari, że niby tak chłodno...

      Usuń
  2. Drinki to może po 8.00, tak po porannej kawie :) w każdym razie zgłaszam gotowość do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olga śpisz?
    Cześć dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cześć :)
      już się szykowałam do gabinetu, za parawanem miejsce Ci trzymam :)

      Usuń
    2. no to jest jakieś sensowne usprawiedliwienie:-P

      Usuń
    3. Sollet, zapominam ci powiedzieć że ta grecka potrawa warzywna zachwyciła mojom somsiatke i robi ją cały czas, a i ja zaraz zrobie sobie i tez u mnie będzie na codzień:))

      Usuń
    4. Ooo co to za potrafa? Ja tez kcem.

      Usuń
    5. potwierdzam, pycha :)

      Usuń
  4. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biorę kawę bo bez kofeiny dziś byłoby za ciężko
      dobrze że Olgo trwałaś tu na stanowisku całe wakacje i pilnowałaś rutynowego porządku :-*

      Usuń
    2. ordnung mus zajn ;)))

      Rybenko trzymam kciuki :***

      Usuń
    3. co nie znaczy, że dziś nie mogę potrzymać! prawda? :))

      Usuń
    4. ja sama trzymam już od miesiąca :-P

      Usuń
    5. dzień dobry.
      trzeci dzień próbuję oczyścić organizm, pijąc same soki, ale może małą kawę bez cukru można? poproszę.

      Usuń
    6. rety!
      cały dzień soki?
      gerson jak bum cyk cyk :PP

      Usuń
  5. dzień dobry wszystkim
    osiem godzin poz we własnym łóżku czyni cuda
    no i dziś pierwszy dzień szkoły dla nas:-) trzeba budzić A

    OdpowiedzUsuń
  6. :**** ufffff ja nie muszę do tablicy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ostra, to ogromna radość, którą przeżywam co rok od pewnego czasu :)

      Usuń
  7. dzień dobry :-)
    dziś słoneczne spotkanie z M i F
    a jutro kciuki i dyżur za prawanem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wam dobrze:)
      Dobrego spotkania:)

      Usuń
    2. Sollet - jak oddzwaniałam to ciągle miałaś zajęte!!!!!!!!!!;*

      Usuń
  8. dzien dobry
    to jutro mowisz na galowo jestesmy?

    OdpowiedzUsuń
  9. meldujem siem posłusznie :)
    i że pijem kawkie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamma wreszcie:)
      Co u cię?

      Usuń
    2. odhaczone zaliczone:)))
      :**

      Usuń
    3. a średnio na jeża Sollet...
      problemów jak grzybów po deszczu!
      ale nie dam się!

      Usuń
    4. nie daj się
      ja się w ogóle dziwię że tyle metrów bieżących urody, usmiechu, ciepła może nie odstraszyć wszystkich problemów świata tego!

      Usuń
    5. Rybcia, tak to już chyba musi być, że jak się jest długo u góry, to przychodzi taki czas, że trzeba po prostu spaść! ale... nie narzekam jakby co :)

      Usuń
    6. nie wyobrażam sobie Ciebie narzekającej:))
      ślę ciepłe myśli i Moce wszelakie

      Usuń
    7. Nie dawaj się koniecznie!
      Jakby co to wiesz w kupie siła:)

      Usuń
    8. w czyjej kupie, Sollet??? :P:P
      dzięki dziewczyny!
      co do gina, byłam w pt, wyniki cyto za dwa tygodnie...
      jutro oczywiście siedzę pod biurkiem :)

      Usuń
    9. o, dzielna dziewczynka:)))
      tylko sie pochwal wyniczkiem tego badanka

      Usuń
    10. Mia, w naszej wspólnej ;)
      wyobrażasz to sobie! ;)))))))
      ślę Ci dobrą energię :*

      Usuń
    11. oszzzzz... Olga!! :)))))

      Usuń
    12. fspulna kupa fariatkowa?>??
      to już nawet jak dla mnie za dużo :PP

      Usuń
    13. Rybciu dla ciebie za dużo? Niemożliwe!!!
      Z nami wszystko:))

      Usuń
    14. kupa dobrej energii!!!!
      kto pomyślał inaczej ten...
      a nie powiem kto ;)

      Usuń
    15. kupa rymuje sie z ... zupa :PP

      Usuń
    16. ale rymuje się też z... grupa :)

      Usuń
    17. Lepiej z grupą być tu w kupie
      Niż się topić w cienkiej zupie ;))

      Usuń
    18. lepszy zypy niedostatek
      niz brak kilku fariatek

      Usuń
    19. ja sie chowam za wieszak
      taka miarka ideału po :))

      Usuń
  10. dzień dobry, dziefczynki :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Stenskniuam się za wami...jak dobrze,że wracacie i gadacie:***
    kocham was,całą kupę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. http://wyborcza.pl/TylkoZdrowie/1,137474,16571078,Milosc_i_rak_w_kinie.html

    ktoś już tu pisał o tym filmie

    OdpowiedzUsuń
  13. no przecież widziałam od zawsze, że ranne wstawanie szkodzi zdrowiu!! teraz to udowodnili naukowcy!!
    RANNE WSTAWANIE SZKODZI ZDROWIU!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aLusia?
      To ty jesteś nastolatkom?? :PP

      bardzo ciekawy artykuł swoja drogą...

      Usuń
    2. OCZYWIŚCIE!! a niby nie wyglądam????

      a szkodziło mi od małego - nigdy, przeniigdy się nie przyzwyczaiłam

      Usuń
    3. ale wykształcenia i inteligencji nie można mimo to ci odnowić:-)

      Usuń
    4. bo jestem widać cudowną nastolatką :)

      Usuń
    5. to starsza ma w sam ras, na 8.45 i dwie minuty drogi do szkoly.

      Usuń
    6. Rybeńko!Odnowić????
      A to trzeba?;D

      Usuń
    7. inteligencja jak pszysienga mauzenska :p
      mie nie dotyczy :p

      Usuń
  14. Jest już po południu więc zapraszam
    winko YYYYYYYYYYYYYY
    wódka mrożona vvvvvvvvvvv
    Szampan ¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥
    piwko VVVVVVVVVVV
    drinki (%) (%) (%) (%) (%)
    whiski {_}
    koniak \_/
    miód pitny [_]?
    likier V* V* V* V* V* V*
    tequila u u u u u u u
    rum (_)) (_)) (_)) (_))
    sake <> <> <> <>
    ouzo \o/ \o/ \o/ \o/
    arak [&]7 [&]7 [&]7
    nalewki U* U* U* U*
    ajerkoniak [_]> [_]> [_]>
    bimberek {_} {_} {_}
    malibu \*/ \*/ \*/
    burbon u* u* u* u* u*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-))))
      ja biorę szampana
      na bogato
      a co!

      Usuń
    2. martini było wczoraj ;p

      Usuń
    3. proszę bardzo U martini

      Usuń
    4. specjalnie dziś dołożyłam dla aLusi UUUUUUUUUUUUUUUUUUU

      Usuń
    5. to ja wezmę koniaczek :)
      dziękuję

      Usuń
    6. co za wybor! az trudno siem zdecydowac! :))

      Usuń
    7. Gdusiu!!!!!!!!!!!
      A gdzie bezalkoholowe karmi????hę?;D

      Usuń
    8. nie żebym się czepiała ale grappy nie ma..

      Usuń
    9. Miśka karmi proszę (_)× (_)× (_)×
      Michalina grappa dla Cię €(_) €(_) €(_)

      Usuń
    10. to się nazywa serwis:))

      Usuń
    11. campari siem mnie kce :)

      Usuń
    12. malibu jest :)
      ja siem pogronżem w szukaniu ankoholi dla Gdusi :P

      Usuń
    13. jesooo!!!
      jak moguam przegapić??????

      Usuń
    14. dzinu z tonikiem nie ma, ale moze to nawet lepiej. :P

      Usuń
    15. aaaa, to wiem czym ciem skuszem za rok:)))

      Usuń
    16. ooo, dziękuję:*
      i to trzy! wiedziałaś jak mnie zadowolić;DDD

      zmykam, bo Sołtys mi sapie nad głową!!!

      Usuń
    17. kiedys uduszem tego Soutysa!!!

      Usuń
  15. Zapraszam na popołudniową kawę lub herbatę :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sam raz na czas dla mnie:))

      Usuń
    2. Ooo! to cieszę się, że nie musisz tym razem za termosem się rozglądać ;)
      ja już piję kolejną, bo od rana tak szaro i buro, że głowa zamącona ;)

      Usuń
    3. syna mie pszywius mydeuko z wtopionym napisem w srotku "ola"
      zal mi go uzywac :)

      Usuń
    4. oooo
      ja bym nie uzyła!
      mnie nawet świeczek w ksztaucie japka zal!

      Usuń
    5. no masz, a syn myslau, ze ciem do higieny zachenci :)

      Usuń
    6. rybenka, najwazniejsze zybys nie zjadua. :P

      Usuń
    7. pszepraszam bardzo!! wykompauam siem!
      bo jutro mam gościa :p

      Usuń
    8. oooo a ja nie mam!
      chlip chlip

      Usuń
    9. a to serio?
      jeśli serio to TAK!!!!

      Usuń
  16. http://wyborcza.pl/TylkoZdrowie/1,137474,16571191,34_proc__Polakow_chodzi_do_restauracji.html

    dopiero rozmawiałyśmy na ten temat
    ale 34% wydaje mi się nieco zawyżone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też
      ale co to znaczy chodzi?
      że bywa od czasu do czasu?
      to na pewno, jesli wliczyc mcdonalda

      Usuń
    2. no właśnie, zapomniałam o mcdonaldzie

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. bez gwary proszem!
      tu jest yntelygentna czytelnia i wprost proszem

      Usuń