sobota, 6 lutego 2016

no święta prawda!





130 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwlaszcza ci najglupsi uwazaja, ze maja jej w nadmiarze. Wystarczy popatrzec na polski rzad.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im top najbardziej brakuje inteligencji emocjonalnej chyba

      Usuń
    2. Dziewczyny, dziekuje za wszystkie rozlozone w czasie zyczenia a Rybce za specjalne honorowe miejsce w jej autorskim poscie. No i wspanialej soboty wam zycze

      Usuń
    3. Lidka
      zjebkie za złe podpiecie co daruje w związku ze związkiem :pp

      Sto lat

      Usuń
    4. Dziekuje za wyrozumialosc. Toż to jeszcze srodek nocy, musk nie pracuje jeszcze.

      Usuń
    5. Wina się napij 🎅 zara lepiej bedzie

      Usuń
    6. No to teraz juz wiem, czemu Rybka daje zj...ke i za co:-) Pilnuje sie, zeby nie zasluzyc na opier...ol, ale jak czasem zawale, to..., az sie boje myslec:-)
      Witajcie, dziewuszki, ale nie rozumiem, jak Wy to robicie, ze siedzicie do polnocy, a potem rano juz jestescie u Rybenki w gosciach. Ja o 22.00 wysiadam!

      Usuń
    7. Iza, ja śpię non stop z niewielkimi przerwami
      i wtedy zawsze jestem u Rybki :p

      Usuń
    8. Lidka, ja trochę spóźniona, ale ze szczerymi życzeniami pędzę!
      Wszystkiego najlepszego! :)

      Usuń
  3. Dzień dobry, kocham Was !
    na sobotę przyszedł czas :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Eh, no i trema mnie zjadla w moim pierwszym poetyckim popisie, a wiec jeszcze raz: Ja tez kocham Was, wiec na ucztę przyszedl czas!

      Usuń
  4. niemiecki rzad też w niczym nie jest lepszy od polskiego,
    w pewnych sprawach nawet gorszy)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzień dobry;D

    odkurzyłam pozytywkę;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry!
    Ja tam czuje niewielkie braki w inteligencji :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja czasem się zastanawiam, czy ktoś mojej nie dostrzega, że traktuje mnie jak debila;D;D

      Usuń
    2. Miska, cos Ty, nie kokietuj!!! Jak tak mozesz myslec!Buziaki na dzien dobry:-)

      Usuń
    3. no zdarza się;D
      Ale to moja wina -umiem huknąć, ale czasem za długo czekam:D
      buźka;D

      Usuń
    4. ja wręcz duże braki odczuwam
      ale skoro inni nie widzą...;p
      to dzięki im za to

      Usuń
    5. Ja u siebie odczuwam duze braki,ale patrzac na niektorych to tez je maja,wiebj jest ok:)

      Usuń
  7. A dzisiaj Pani Danusia Szaflarska świętuje swoje 101 urodziny!
    Można Jej złożyć życzenia :))

    https://www.facebook.com/1944pl/photos/a.186904858929.126767.171827353929/10153790043678930/?type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezwykla kobieta,niedawno chyba na tvp kultura opowiadala o całym swoim życiu...coś niesamowitego...
      Ponoc do dzisiejszego dnia występuje w teatrze.

      Usuń
  8. czas na dżemkę ;)
    Dobranoc, dobranoc niewiasto
    skłoń główkę na miękką poduszkę
    dobranoc, nad wieś i nad miasto
    jak rączym rumakiem wzleć łóżkiem
    niech rycerz Cię na nim porywa
    co piękny i dobry jest wielce
    co zrobił zakupy, pozmywał
    i dzieciom dopomógł zmóc lekcje
    a teraz tak objął Cię ciasno
    jak amant ekranów i scen
    Dobranoc, dobranoc niewiasto,
    już czas na sen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starsi Panowie! Ach!

      Usuń
    2. Repo, naprafdem jusz dżemka?
      Ja dopiero tak się ogarnełam z rana na dobre:P

      Usuń
    3. ja tez spalam 2 godz bo w nocy nie moglam i obudzilam sie z samego rańca :-P

      Usuń
    4. dorzucam pierwszą zwrotkę :)

      Dobranoc, dobranoc mężczyzno
      Zbiegany za groszem jak mrówka
      Dobranoc, niech sny Ci się przyśnią porosłe drzewami w złotówkach
      Złotówki jak liście na wietrze czeredą unoszą się całą
      Garściami pakujesz je w kieszeń a resztę taczkami w P.K.O.
      Aż prosisz by rząd ulżył Tobie i w portfel zapuścił Ci dren
      Dobranoc, dobranoc mój chłopie już czas na sen

      Usuń
    5. nie mogłam się też oprzeć ostatniej :)

      Dobranoc, dobranoc ojczyzno
      Już księżyc na czarnej lśni tacy
      Dobranoc i niech Ci sie przyśnią pogodni, zamożni Polacy
      że luźnym zdążają tramwajem, wytworną konfekcją okryci
      i darzą uśmiechem się wzajem, i wszyscy do czysta wymyci
      i wszyscy uczciwi od rana, od morza po góry, aż hen
      Dobranoc, ojczyzno kochana już czas na sen

      Usuń
    6. No co tu dodać?:-)
      Klasyk...
      Ja tez się poloże,bo przeziębienie dokucza okrutnie ..

      Usuń
    7. Olguś ta ostatnia sfrotka najcudniejsza,rozmarzyłam się:)
      Owocek gdzieś się zaprzeziębiła?

      Usuń
    8. A ja prawie ucielam sobie dzisiaj drzemke!
      Prawie- bo kiedy czulam że 'odplywam' usłyszałam pukanie do drzwi ;)

      Usuń
    9. przyjszła repo żebyś nie dżemaua?

      Usuń
    10. to nie ja !
      NIGDY nie przerywam dżemek !

      Usuń
    11. już nawet mnię siem udzieliło i kiwam siem nad klafiaturom :P jeszcze trochem i zawisnem z nosem f monitorze i kapioncom ślinom :PP
      to jezd zaraślife jak ziewnie!!

      Usuń
  9. Repo, skojarzyly mi sie te Twoje drzemki z drzemkami niemowlakow:-) One tez co chwile sie kladą, no i jeszcze jedza i pija... A co Ty popijasz czy podjadasz miedzy drzemkami? Kiedys zalecano matkom karmienie niemowlat co 3 h, potem "na zyczenie", a jak jest teraz, nie wiem:-) U Ciebie jak?

    OdpowiedzUsuń
  10. Znowu sie szarogesimy, a gospodyni ni widu, ni slychu! Co ta Rybka robi??? Czy tez drzemie jak Repo? Nie ma Jej, a potem ma do nas pretensje, ze sie rozpisujemy:-)
    Powyzszy tekst mial byc pod Miską, no to mi sie dostanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, odpisuję po drzemce :)
      w weekendy drzemki przerywane są gotowaniem posiłkow dla stada i pobytami w toalecie. jem i piję kawę.
      W dni powszednie pomiędzy 7-14,30 pracuję...bez drzemek. Ale zaraz po powrocie.....:)

      Usuń
    2. Aha, ale jesz i piszesz kawe NIE w toalecie???

      Usuń
    3. Kwestia do dyskusji. Ale wlasciwie masz racje, czemu by nie:-)Wazne, zeby bylo co, bo przeciez dzieci w Kenii gloduja, jak moj slubny mowi, wiec cieszmy sie, ze mamy co. Niewazne gdzie!

      Usuń
    4. klozety w domu i w pracy są osobiście przez mnie konserwowane
      więc nie ma czystszego miejsca :p

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. nieważna godzina, ważne zaangażowanie :)

      Usuń
    2. Druga!!:p
      Bardzom zaagazownana:)

      Usuń
    3. Druga!!:p
      Bardzom zaagazownana:)

      Usuń
    4. Margo, to jak Ciebie liczyc? Druga, po minucie znowu druga??? Zaangazowanie zaangazowaniem, ale nie wolno po dwa razy...:-)))

      Usuń
    5. a kto Fariatce zabroni? ;))

      Usuń
  12. No hej dziewczynki.
    tak trzymać

    OdpowiedzUsuń
  13. No nikt nie zabrania:-) Moglaby tylko Rybka, choc Ona taka dobra kobieta jest, ze zadnej Fariatce niczego nie zabrania, ale Ona spi, wyjechana albo snięta! Gdzie ta Ryba, co? Moze list gonczy zredagujemy, dziewuszki?

    OdpowiedzUsuń
  14. Powyzszy komentarz mial byc pod Olgą, nie opierd...j, Rybka!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak sie człowiek wyspi to od razu wydaje się sobie mądrzejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja juz powoli mysle, bo ja z tych, co chodza spac z kurami. Zazdraszczam Wam, ze mozecie dluzej posiedziec

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale was ścięło :D
    I wcięło....
    ja do snu powoli sie zbieram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesc zyrafko
      Jestem:)
      Wczoraj troche poimprezowalam z dziewczynami,dzis spalam do 9=luksus:)
      potem urodziny tesciowej i dzionek zlecial.

      Usuń
    2. i mnie zleciał
      ledwo wstałam i juz czas do snu :p

      Usuń
    3. I mi jakoś uciekł :P
      a też pospałam dzisiaj dłużej :)

      Usuń
    4. " jak szybko mijają chwile.
      jak szybko płynie czas ...."

      Usuń
  18. Kochane i kochani
    Dwuminutowa pochwała wzrokowa.
    jesteście miłe i zdyscyplinoeane
    tak czymiec:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Dybry! Sprawdzam czy fszyscy spiom.

    I jakby inteligencje rozdawali to bym brała i nie mówiła ze mam w domu peuno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spiom ale o inteligencji nic nie slyszalam
      Ale gdyby jednak rozdawali a u Ciebie byłaby wtedy noc
      To będę pamiętała żeby zaklepac ;)

      Usuń
    2. Nie spie i tez stane w jej kolejce:)

      Usuń
    3. Melu, bardzo, bardzo miło z twojej strony! :)))
      Moze skoro dają 500 na dziecko to dadzom po kilo inteligencji na matkę :P

      Usuń
    4. :))))
      No nie wiem, nie wiem...
      Tak 'skupili' się na tych 500 zł że na nic innego pomysłów już nie ma ;)

      Usuń
    5. No i ze dwa kilo na ojca 😉

      Usuń
    6. Co dajom to bierzemy, najwyzej sie wymieni :P

      Usuń
    7. Hahahaha :))
      Lola, ja cię proszę ty pisz częściej posty :)))
      W zamian obiecuje zaklepac wszystko co siem da;))

      Usuń
    8. cześć Lola, no właśnie, dlaczego nie ma u Ciebie nowego posta? a jak bendzie to daj cynk, bo ta Mela to napefno siem wephnie :PP

      Usuń
    9. dzienki dziefczyny! ;*
      Bendzie w przyszlym tygodniu. ;)

      Usuń
  20. jeździłam na łyżwach i żyję;D

    raz upadłam :D

    czyli, że upadła kobieta jestem???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama to powiedziałaś! :)

      Usuń
    2. I po co golilas te nogi skoro się nie polamalas??? ;p

      Usuń
    3. opory były mniejsze i prędkość większa:P

      Usuń
    4. może to i prawda;D
      śmigałam lepiej, niż poprzednio;D

      Usuń
  21. A Rybka znów w centrum uwagi na znajomym blogu. Hm.. cos tam o perlach przed wieprze....Nasza Rybka to jednak zlosliwa ryba pila jest ze tak za skore zalazla

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja tam weszlam nie żeby szpiegować czy cuś,tylko z ciekawości czy komenta mojego opublikuje, nic obraźliwego tylko spytalam kiedy o kocie będzie, no ale w sprawie kota cisza wiec mam Total bana.

    OdpowiedzUsuń