niedziela, 7 lutego 2016

nie tym razem:))



mój poniedziałek będzie super:)))



136 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzień Dobry Olgo:)
      idem spać, bo późno jakoś :PP

      Usuń
    2. druga,
      ic Ajda, mozesz spac spokojnie, przyszla druga zmiana. ;)

      Usuń
  3. I dodam, ze ja jednak wolem rybenkowe refleksje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga zmiana obecna !!!!
    ja tez jutro coś rybnego autentycznie poproszę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i czecia !
      a Olga to sie liczy jako stały element tak ?

      Usuń
    2. Ludzie!
      Ale ja mam warunki trudne w tym tygodniu! !

      Usuń
    3. Łatwo nie ma Rybko!

      Usuń
    4. Ryba nie biesz nas na litość! każdy ma jakieś trudne warunki, ja nie jem czekoladyyyyy!!

      Usuń
  5. A w ogóle to czemu ale rządzicie na moim blogu? ?
    Jakie wymagania! Co to ma być? ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyzwyczaiłaś nas do pewnego poziomu ;P

      Usuń
    2. Rozumiem że mniej wymagającego intelektualnie? :pp

      Usuń
    3. Aż tak nisko oceniasz swoją tfórczość? ;PP

      Usuń
    4. uważaj, bo zgłosimy Cię do bloga roku :p

      Usuń
    5. w kategorii -pożyteczne fariactfo -pierwsze miejsce gwarantowane;D

      Usuń
    6. obafiam siem,że takiej kategorii jeszcze nie ma:P

      Usuń
  6. Tez chcialabym, zeby moj poniedzialek byl super, ale nic z tego. Bedzie zwyczajny, taki jak zawsze... Milej niedzieli, Rybenko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rybko ciesze sie,ze bedziesz miala super poniedzialek:)
    Moj bedzie zwyczajny
    A moze nie?Kto to wie co przyniesie jutro..

    Milej niedzieli dziewczynki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwyczajny, ale nadszedl...
      a nie, na ten przykład koniec świata ;p
      i tego sie trzymajmy !
      Kończę obiad, bo trzeba spać !!!

      Usuń
    2. Mój poniedziałek na razie nie wygląda różowo, ale Martku udzielił mi się Twój entuzjazm, że może jednak jutro przyniesie coś fajnego! :)

      Usuń
  8. Martek, a gdyby poniedzialek mial byc rzeczywiscie zupelnie do du..., to ja przed chwila zafundowalam sobie troche dobrego. Humor mi sie poprawil! Przeszlam z kijkami 5 km, sloneczko oswietlalo mi starą buzke i bylo tak milo, ze az mi sie teraz nie chce brac za obiad:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze zrobilas:)
      Nie ma co czekac na poniedz.tylko trzeba korzystac z pieknej niedzieli
      Ja gotuje obiad,a potem mam zamiar jechac do taty.Pozycze psa,porwe moja nastoletnia siostre i pojdziemy na babski spacer:)

      Usuń
    2. Iza-cudnie:-)
      Uwielbiam spacery,czekam tylko aż mi chorobsko minie

      Usuń
  9. Dzień Dobry;)
    ale słoneczko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajda wstalas?
      Dzien dobry:)

      Usuń
    2. cześć Ajda;D
      A jak foch?:D;*

      Usuń
    3. wstałam,wstałam;)
      o 11.30 :-O
      powinnam się dopsze w łep puknąć z tym chodzeniem coraz później spać /od Pawłowicz wezmę instrukcję pukania po łbie/
      cześć Misia:D
      jeszcze nie wiem, zastanofiem się:PP

      Usuń
    4. ledfo fstauam i objad czeba robić :-/

      Usuń
    5. może poniedziałek będzie lepszy
      coś mi zaszkodziło;/
      bo mam nadzieję, że to nie jelitówka;/

      Usuń
    6. Misiu,ja się mecze juz kolejny dzień z cholernym przeziębieniem,gdzie oprócz Wit C,wapna,oraz syropu z cebuli i czosnku nic innego nie mogę zażyć

      Mam nadzieję,ze u Ciebie to nie jelitówka.

      Usuń
    7. Zdrowia życzę dziewczyny!

      Usuń
    8. Rybka niby sie nie odzywa, ale od czasu do czasu sledzi i ma piecze nad wszystkimi. Jak prawdziwa gospodyni:-) Tylko te Jej goscie to jakies niesubordynowane, no ale Ona takie lubi(chyba)
      Oby sloneczko wszystkim Wam, dziewuszki przynioslo zdrowie i humory poprawilo!!!

      Usuń
    9. U mnie śnieg:)))

      Pilnuje jak umiem:)))

      Usuń
    10. Jakby lepiej;D
      Grześ stwierdził, że wygrałam, bo on był w ubikcaji raz, a ja sześć razy
      pitole taką wygraną;p

      Usuń
    11. Owocku, nie zazdroszczę;/

      pamiętam jak w ciąży z Grzesiem męczył mnie katar -kilka miesięcy - spać nie mogłam, bo nie umiem spać z otwartą buzią.
      okazało się, że to katar sienny -wcześniej nie miałam takich kłopotów.
      Zostało - uczulenie na pleśnie, drzewa, trawy, roztocze kurzu itd...paskudztwo.
      Najpiękniej jak sobie wymaluje oczy, a potem psiknę;D;D

      Usuń
    12. Misiu,no ale jednak wygrałaś:-(Grześ ma rację:-)Proponuje żebyś uzupelnila elektrolity-taki bonus za zajecie 1 m-ca:p
      To tez nie miałaś za ciekawie z tym katarem.U mnie zatoki i zapalenie gardła,w nocy psikam do nosa wode morską,na chwile pomaga.
      Pomalowane oczy szczególnie konkretnym tuszem i kichnięcia równa sie ciekawy image pppp

      Usuń
    13. a skąd ja wezmę elektrolity w niedzielę?;D
      gulasz z kaszą jęczmienną musi wystarczyć;D

      Usuń
    14. Miska z apteki :p
      Szkoda ze jestes tam daleko bo mam kikka saszetek. Chetnie sie podziele :)

      Usuń
    15. Margoś, dlatego dodałam w niedzielę;D
      u nas na wsi jest siedem aptek - wszystkie nieczynne;D

      Usuń
    16. O 15? Chyba,że wiesz lepiej

      Usuń
    17. O 15? Chyba,że wiesz lepiej

      Usuń
    18. niewiem czy o 15, ale piszesz że w niedzielę.

      Usuń
    19. Z kontekstu wynika,moja droga

      Usuń
    20. aaa no tak, z kontekstu!
      dobrze że mi to wyjaśniłaś!

      Usuń
    21. Z kontekstu wynika,moja droga

      Usuń
    22. domowy elektrolit : do przegotowanej wody dodajemy szczyptę soli, mozna łyżeczkę cukru ;)

      Usuń
    23. Naprawdę? Woda z cukrem???

      Usuń
    24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  10. Kiedyś nienawidziłem poniedziałków i niedzielnych myśli, że jutro trzeba znów iść do pracy.
    Od kiedy zacząłem regularnie ćwiczyć i pisać blog, takie myśli same zniknęły.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze jest zawalczyć o akceptację tego co nieuchronne
      pozdrawiam tyż

      Usuń
    2. Ale nie tylko dlatego że to facet? ?

      Usuń
    3. Ja tez lubie poniedzialki. Chociaz nie pisze bloga,nie cwicze regularnie i nie mysle w niedziele ze zas robota mnie czeka w poniedzialek :p

      Usuń
    4. A nawet nie jesteś facetem:pp

      Usuń
    5. ja też lubię poniedziałki
      wolę pracować, niż ćwiczyć
      albo, Boże uchowaj, pisać bloga !

      Usuń
  11. Maks ma absolutna racje! Wiem po sobie, ze jak przejde z kijkami albo przebiegne kilka kilometrow( mimo wieku czasem tyz biegam sobie), to od razu czuje sie o niebo lepiej:-) Niby oczywista oczywistosc, ale ruch dodaje wigoru, a czlowiek lubi siebie bardziej:-) Tak wiec, dziewuszki, chlopaki tyz, w niedziele, bez wzgledu na pogode, ruszamy sie, coby poniedzialek wydawal sie znosniejszy!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. a jutro do pracy, tralala!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. wróciłam z imprezy i widzę tylko siedemdziesiątkilka komenci ??????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wrocilam od taty i z dlugiego spaceru
      tez jestem zdziwiona;)
      Dziewuszki spicie?

      Usuń
    2. no ja niedługo bedę :)

      Usuń
    3. dla repo http://tnij.org/qf9z0e0

      Usuń
    4. ach, jaki subtelny styl...:D
      słowa:" spuśćmy zasłonę" nabierają innego znaczenia :pppp

      Usuń
  14. The Best of Coldplay 2016
    To na dzisiejszy wieczór

    OdpowiedzUsuń
  15. Ajeszcze lampka chorwackiego wina z Hvaru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ba....a jak sie nie pije ???/

      Usuń
    2. To można herbatke z cytrynkom ;)

      Usuń
    3. Mela !!!!!
      już straciłam nadzieję na kontakt z człowiekiem !!!!!
      spać czas, a nie ma komu dobranoc powiedzieć

      Usuń
    4. A drzemke dzisiaj mialas??
      No, dla mnie to nie czas na spanie;)

      Usuń
    5. jasne, że mialam
      od 8-10:30
      od 12- 15:30
      potem impreza z przyjaciólmi
      i odpływam już........

      Usuń
    6. Repo a może to spanie to choroba jakaś? ;p
      Bo na pewno normalne to nie jest :p

      Usuń
  16. I trzymam cię za słowo że w tym tygodniu posta skrobniesz ;)
    Będę cię miała na oku, żebyś nie zapomniała ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. jezdzilas? czy ino paczyuas?

      Usuń
    2. To spij :)
      Ja lece pod prysznic bo za chwilę muszę wstać do pracy ;)
      W sensie o 6:00 rano

      Usuń
    3. Lec Mela, bo faktycznie, zasniesz jak dzieci zaczna troche monotonniej czytac. ;)

      Usuń
    4. Jeździła trochę
      warunki słabe
      pada i pada i pada
      ale wieczorem to jak bajka
      nie można się nacieszyć tym widokiem

      Usuń
    5. Ja nie do pracy ale na pewno obudza o 7
      Ech.. :pp

      Usuń
    6. to moze fotki pokaze

      Usuń
    7. ci twoi to jak moj monsz, zadnego wypoczynku na wakacjach. :P

      Usuń
  18. Eeetam, za późno znuf przyjszuam:/

    OdpowiedzUsuń
  19. To będzie długi monolog
    Xhyba

    OdpowiedzUsuń