poniedziałek, 5 października 2015

rowerek


rowerek sobie kupiłam


wiele lat miałąm problem z rowerem, bo nijak nie dało mi się obciążać nadgarstków
albo nijak mi szedł wysiłek fizyczny
albo mieszkałam w Belgii gdzie tylko doły i góry, a ja lubie na wprost

się pozmieniało, to sobie kupiłąm to cudo

i sie nim cieszę, choć po pierwszych 2 km sie zepsuł i 3 tygodnie spędził w reklamacyjnej naprawie

ale się cieszę rowerkiem i już

jeszcze tylko koszyczek wiklinowy na przód by sie zaprzydał :))





153 komentarze:

  1. Olgusia!! Gdzie kawusia!!?? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry :))

      \o/?\o/?
      ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
      {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
      \~/*
      |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
      (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
      [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
      )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
      [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
      (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

      Usuń
    2. Nie wiem czy dobry,ale kawką się poczęstuję :-)

      Usuń
    3. Jaki dobry???? Przecież to poniedziałek!;)

      Usuń
    4. dobry!
      kolejny poniedziałek dopiero za tydzień;)

      Usuń
    5. a juz prawie połowa minęła!

      Usuń
    6. dzień dobry, biere kafke
      jak dobrze że już poniedziałek ;P

      Usuń
  2. Ja kcem rower niczym moje stare wigry czy. Zdecydowanie zbrzydl mi gorski, bo marzy mi sie aby jechac i widoki zamiast wlasnych butow podziwiac. ;)
    A koszyczek mam, bo starsza sobie dokupila, dwa razy uzyla i uznala, ze juz nie jest kul, to sobie przygarne. I jeszcze chce uchwyt na kubek do kawy. ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie bedzie siem roschlapywać??

      Usuń
    2. to ja tak zapytam w sprawach technicznych - czy na takim cudzie się jedzie wyprostowanym? bo od górskiego kark mnię boli okrutnie.

      Usuń
    3. dużo bardziej wyprostowanym, prawie zupelnie
      o to mi wlasnie chodziło

      Usuń
    4. rybenko som takie kubeczki to-go z przykryfkom. ;)
      kiedys taki mialam przy wozku i dziecku siem kawa na glowem nie laua. :)

      mnie tez o to wyprostowanie wlasnie chodzi.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Sliczny!
      Do tego rybenko musisz sobie dokupic spodnie w kratke i beret z zielonym pomponem. :)

      Usuń
    2. Lola:-))))
      Rower ładny,na wycieczki bliższe i dalsze w sam raz .Ja mojego górala nie zamieniłabym na żaden inny.

      Usuń
    3. a ja mojej starej przedpotopowej Gazeli :)

      Usuń
  4. Bardzo szykowny, ale bez koszyczka niepelny i niekompletny. Koniecznie kupuj ! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A te spodnie i beret co Lola mówi też brać?

      Usuń
    2. Tak! I zrób zdjecie w tym stroju i wstaw na bloga pp

      Usuń
    3. Musisz se wydziergać albo Szydło Bełata Ci pomosze z tem beretem :-)
      Albo druga opcja,moze jaki Moher by Ci pożyczył takom beretkem,tylko pompon zielony byś se przyszuła ,cykniesz fotę,czekamy!!!

      Usuń
    4. samam moher, to może w szafie poszukam :pp

      Usuń
    5. jak gdzie Rybciu? w sklepie z odzieżom dla rowerzytuf ;)

      Usuń
    6. bojam się, że tam tylko gacie opcisue som :pp

      Usuń
    7. Te gacie opcisle majom czesto takom gombkem wszytom,zeby pupie było wygodnie...no mój monsz ma takie,ale on szczuplak.Ja w takich mialabym odwłok jak szafa czydzwiowa:-)

      Usuń
    8. no to takie gacie na doopem a na to kieckę jak Olga niżej zapodaua :D

      Usuń
    9. moje siodeuko jest takie mienciutkie i wygodne, ze nie poczebujem!!

      Usuń
    10. Przejedziesz pierwsze pinc kilometruf i zapotrzebujesz.

      Usuń
  5. ja bym siem baua pobrudzić :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toć tylko po Luksemburgu czystym jak niewiadomoco jeździć będę:p

      Usuń
    2. uuu, to siem nawet nie rozpędzisz :p

      Usuń
    3. FOCH!!

      syna wruciua?
      żęnić się kce?

      Usuń
    4. niepokoi mie, ze pospszontau :p

      Usuń
    5. spodziewaj się rychłej wizyty :))

      Usuń
    6. Lucha, narzeczonej fciśnij kota, bendzie w rodzinie ;p

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. prześliczny
      uważam,że każdy powinien mieć rower, choćby mało jeżdził, ale on tyle radości daje, używany oczywiście :)

      Usuń
  7. Rowerek pikny!
    Mam podobny, to wiem:)))
    Niehc się dobrze jeździ nową furą:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry, oczywiście, ze berecik z pomponem być musi , może wydziergać trza będzie ??

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny prawie jak moja Szelma;D

    OdpowiedzUsuń
  10. doły i góry? w Belgii?! zawsze myślałam że tam płasko :)
    też planuję kupić, ale nie taki piękny, bo mi ukradną;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślałam
      dopóki nie zamieszkałam
      oczywiscie zależy gdzie się mieszka
      ale Belgia to przecież Ardeny:)

      Usuń
    2. to do mnie Rybo rowerykiem się nie wybieraj ;p
      nie góry ale albo z górki albo pod górkem

      Usuń
    3. taaa
      ja Ciebie zapraszam, a Ty wrecz naprzecifko! :pp

      Usuń
    4. to szerokim gestem zaaapraszam
      tylko nie zwracaj uwagi na piratuf drogowych na zakręcie z góry i podziwiaj widoki jak pchasz pod górkę, poza tym polecam parokilometrową dróżkę polną, absolutna rzadkość już u nas :)

      Usuń
    5. to jest serdeczne zaproszenie???
      to jest serdeczne ODPROSZENIE!!!:p

      Usuń
    6. :DDD
      Futi takimi pierdołąmi nie dałaby się odstraszyć ;P

      Usuń
    7. Ja tesz mam od czech lat rower -podobny, ale czerfony i rama f kwiatki ( tym mnie oczarofał) Byłam może pińć razy na wycieczce- no fajnie, ale bakcyla jeszcze nie połknełam. Moje kszesełko tesz mienciutkie, ale mnie i tak po puł godzinie tyłek boli. Chyba musiałabym z tych gombkowych gaciuf koszystać.
      Apropopo fczoraj-sprafdziuam, byłaś o rzut tym moherem ode mnie- 200km z mauym ogonkiem.... :P

      Usuń
    8. To do domu miałam bliżej:)

      Usuń
    9. No ale f domu to gospodyniom jezdeś a u mnie byłabyś gościem:P

      Usuń
  11. O jaki ładny , włoski , moja firma takie sprzedaje też prosto z Włoch :-))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co ty??
      włoski?
      a pisze holenderski :pp

      Usuń
    2. nie nie hehe cinzia i esperia takie dwie wloskie firmy to sa , no ja w koncu u wlochow pracuje tak wiec wiem :) , holenderski to typ roweru jest ale no napewno logo i nazwa wloski design !

      Usuń
    3. wiem, wiem
      siem śmiejem :p

      ale design lepszy niz jakość, obawiam siem

      Usuń
    4. jakosc to taka lepsza podstawowa jest, ja ma z decahtlonu rower tez podstawowy miejski i jestem zadowolona , mamie kupilam jakis polski podstawowy tez jest bardzo zadowolona na miejskie/wiejskie lajt wycieczki mysle ze w zupelnosci wystarczy :)

      Usuń
  12. Rower świetny, ale fakt- trzeba go koszykiem doposażyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dylemat tylko mam
      sama kupować, czy czekac na święta i prezentó się dopominac?

      Usuń
    2. Czekać i dopominać się, w końcu święta za rzut beretem z pomponem ;)))

      Usuń
    3. koszyk biały? czy pod kolor pompona? ;PP
      http://www.iv.pl/images/77468143499317900428.jpg
      zamykany? otwarty?
      http://www.iv.pl/images/22094626140241616053.jpg
      http://www.iv.pl/images/37344524728307271039.jpg
      http://www.iv.pl/images/82859375092058279711.jpg

      :)))

      Usuń
    4. musze na inny komputer iść w tej sprawie, nie chce mi się otworzyc żadne zdjęcie na lapku

      Usuń
    5. jasne, że czekać na prezent! wybierz, podeślij link/zdjęcie/model i czekaj na Mikołaja ;)

      Usuń
    6. To zamów Mikołaja w tym!roku nieco wcześniej!

      A innych okazji po drodze nie ma? Z pewnością znajdzie się jakiś powód dla otrzymania prezentów ;P

      Usuń
    7. może rocznica rewolucji październikowej??

      Usuń
    8. nieduugo som Luszki urodziny

      Usuń
    9. kupmi ji koszyczek? do kotuf?

      Usuń
    10. ony jusz majom
      kartoflowy :)

      Usuń
    11. Rocznica rewolucji październikowej zdaje się być idealnym pretekstem do dostania e prezencie koszyka rowerowego! :D

      Usuń
  13. a ja siem pytam, dzie RAMA !!!! ???
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. RAMY som zue!
      ramy siem wciskajom gdzie nie powinni!!

      Usuń
    2. ale syna Luchy nie bendzie muk liczyć na podwuskie :P

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. podwujność widzem, podwujność:p

      do koszyczka go fsadzem :p

      Usuń
    5. a czemusz by mniau siem podwozić s Rybkom?

      Usuń
    6. a jak bendzie wizytowau Lux ?

      Usuń
    7. cusz, jazda aotostopem nabiera nowego znaczenia :p

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. stuwa penkua pszed pouudniem ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. cudeńko...to co Wybierasz się do nas???

    OdpowiedzUsuń
  17. jaka wielka torepka!
    dzien dobry

    tzn lepiej torepke dopasuj do tej kratki :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam chyba torepki f kratkie!!

      Usuń
    2. muszę się rozejrzeć ;))))

      Usuń
    3. widziałam na allegro torepkie w tom kratkie!
      ja mam szaliczek, mogie ci suużyc :)

      Usuń
    4. byuo ruszowy rower kupić :p

      http://bi.gazeta.pl/im/4/8349/z8349394O.jpg

      Usuń
  18. to jest przegięcie!
    dopiero 14, ajuż 114 komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Na jakąś kawkę popołudniową się załapię ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ci mogem zrobic, ale to nie bedzie to samo. ;)

      Usuń
    2. Chętnie Lolek wypije z Tobą kawę:)

      Usuń
    3. :)))

      \o/?\o/?
      ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
      {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
      \~/*
      |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
      (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
      [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
      )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
      [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
      (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

      Usuń
    4. co wybrać?
      czystek już piłam
      zielonom też
      kawy juz nie mogie
      może wody s cytrynom?

      Usuń
    5. A ja herbatę z miodem i cytryną :)

      Usuń
    6. dwie herbaty owocowe z miodem i cytrynom

      Usuń
  20. w Polsacie jest doskonały film Iluzja

    OdpowiedzUsuń
  21. mój sie dzis zaskrzypiau, złamas jeden

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszyczek koniecznie! :)
    Rower kocham!

    OdpowiedzUsuń