poniedziałek, 27 kwietnia 2015

gg jeszcze istnieje

używam gg do kontaktów z moją przyjaciółką i jej mężem, bardzo dobrze mi służy
a od czasu do czasu mam radoche, bo ktoś mi przyśle takie zaproszenie:
( pisownia oryginalna)

Szukam kobiety która lubi dużo młodszych facetów,Jestem młodym chłopakiem
(18lat) 185
cm wzrostu dość przystojny brunet,Szuka kobiety która chci ałaby stworzyć
relację z tak młodym mężczyzną.Rozumiem twoje obawy gdyż jestem bardzo młody
ale jestem też kreatywny i przystojny oraz towarzyski.Bardzo chciałbym cię
poznać
Dasz mi Szans

dać mu?
;)

146 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Rybenka, maz cie testuje. ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki podstępny by był? 😄

      Usuń
    2. ty Lolek to najmądżejsza kobieta w fariatkowie jesteś normalnie :D

      Usuń
    3. a ja tam obstawiam, że to nie mąż;)
      na bank!

      Usuń
    4. może nie Rybeńki mąż,ale jesteś pewna że twój,Misiu, między jednym czołgiem a drugim,nie wpadłby na taki pomysł? :PPP

      Usuń
    5. jestem pewna, że niestety nie;))

      Usuń
  3. Moce dla Mamy Rudej i aLusi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moce dla potrzebujących!

      Usuń
    2. Dzięki, misia!! Siedzę właśnie pod sekretariatem szpitalnym z gulem w gardle... Nawiasem- na mamę nakrzyczakam i mnie chyba Pan Bóg ukarał- gardło mnie boli jak wściekłe ....

      Usuń
    3. i ja trzymam z całych sił!

      Usuń
    4. przeleciałam działkę na kosiarce, w ruch poszedł też areator.
      nerwy, nerwy, nerwy....

      Usuń
    5. a jakim cudem dajesz rade z kosiarką z tym barkiem??

      Usuń
    6. dziś się nieźle nafaszerowałam, poza tym kosiarka z napendem, sama jedzie, a ja tylko kierujem.

      Usuń
    7. łomatko, Ruda, daj mi tych środków, nie na ból, na power ! :P
      ( w życiu takich mąk przy pisaniu nie miałam , jak teraz dla ciebie Luszka)

      Usuń
    8. ooo, ruda, dałabyś na piriva namiar, co to za fajna lekka w obsłudze kosiarka - chciałabym tacie kupić, bo ma beznadziejną, a ja sięwcale ale to wcale nie znam!!!

      Usuń
  4. Czy uWierzycie, ze ja taryfę juz czekam? I sie juz nawet wkurzam ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uwierzyłabym że o tej porze się NIE wkurzasz!!!

      Usuń
    2. Heheh☺️chyba, ze byłabym zbyt otępiala

      Usuń
    3. A mi dzis urząd dozoru o 6 zadzwonił!!! W poniedziałek o 6 rano!, wyobrażasz sobie aLusia?

      Usuń
    4. Nie maja przyzwoitości, swoją droga hak ktoś moze oczekiwać odebrania telefonu o tej porze???

      Usuń
    5. swego czasu mój mąż wykładał na politechnice. i pewnej niedzieli o godz. 7:00 zadzwonił student, bo o 9:00 zaliczenie, a on czegoś nie rozumiał i chciał, aby mu przez telefon wytłumaczyć.

      Usuń
    6. Futi - ja bym chyba nie odebrała.

      Usuń
    7. nie pamietam. to były studia zaoczne (15 lat temu) i starszy pan (w moim obecnym wieku - ale zmienia się perspektywa, przeciez ja jestem jeszcze młoda) bardzo przejmujący się studiami.

      Usuń
    8. myśle, że to frajda uczyć kogoś komu tak zależy:)

      Usuń
    9. profesorowi dzwoni telefon o 3 nad ranem:
      -halo, profesorze, śpi pan??
      -śpię, śpię.....
      -no, a my się tu uczymy, skórkowańcu!!!!!!

      Usuń
  5. Zdjęcie niech Ci wysli, ocenimy czy taki kreatywny

    OdpowiedzUsuń
  6. Gg i tak jest łagodniejsza wersja - spróbuj otworzyć skype na inne kontakty wtedy mozesz zobaczyc rozne przyrodzenia.. Wręcz ekspresowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co Ty??
      jak to się stało, że ja jeszcze tego nie widziało??

      Usuń
    2. no to ja nie wiem co wy za sutawienia macie. :PP
      u mnie tylko znajomi i rodzina i zaden opcy mnie nic nie przysyla. ;)

      Usuń
    3. może mniej atrakcyjna, Lola, jesteś? :)

      Usuń
  7. a ja na fb dostałam
    Good day my dear how are you and how was your day, l hope you are fine, my dear l am so much happy to meet a beautiful woman like you, can we be good friends?
    co wujek g przetłumaczył
    Dzień dobry kochanie, jak się masz i jak minął dzień, Mam nadzieję, że będzie w porządku, moja droga ja jestem tak bardzo miło spotkać piękną kobietę jak ty, możemy być dobrymi przyjaciółmi?
    tylko,że to napisał 25 .12.2013 buuuu
    :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahahahaha ja na FB dostałam cos takiego od baby jakiejś :-)))) Ludzie to som no .....Miłego tygodnia :-**

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet już toto odinstalowałam. Nie lubię gadać inaczej, niż przez telefon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, ja nie
      ja lubie te pisaniny

      Usuń
    2. ja mam gg jeszcze sześciocyfrowy :)
      zaglądam, ale "przyjaciele" się wykruszyli

      Usuń
    3. mi też się wykruszyli, została tylko dwójka:)

      Usuń
    4. a ja już nawet nie pamiętam hasła do swojego :) :)

      Usuń
  10. biorę kawkę i lecę myć okna, bo już mnie sąsiedzi nie są w stanie podglądać ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaj
      ja mam ciągle dwa do umycia
      ale właśnie też przez te mogą mię podglądać
      a ja nie lubiem :p

      Usuń
    2. to sobie zaklej folią :) :)

      Usuń
    3. ale fdedy i ja sama bym nic nie widziała :p

      Usuń
    4. to takom jak u mnie w sklepie- od ulicy widać na szybie owoce wielkości koła od traktora,a od środka ulicem ;P

      Usuń
    5. o właśnie, to miałam zaproponować :)

      Usuń
    6. Tak sobie myślę
      chyba szybciej i łatwiej będzie umyć? ...:pp

      Usuń
  11. Nie lub W temacie cytat z mądrości FB : "życie trzeba przeżyć tak żeby wstyd było opowiadać, ale przyjemnie wspominać " :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))
      nie jestem pewna, ale może trzeba mieć choć jedno takie wydarzenie w życiu?

      Usuń
  12. widziałaś? obie mamy na liczniku 968 (przecinki się nie liczą) robisz jakiś jubel z okazji miliona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że dziś spojrzałam, ale nie zajarzyłam!
      hm
      coś proponujesz?
      ( nie wiem, kiedy dojdzie to tego miliona, ale raczej w maju)

      Usuń
    2. głupio się pytam, tu nie trzeba okazji, tu jest Naczelna Barmanka Olga
      u mnie nie ma świąt licznikowych

      Usuń
    3. bo Ty masz tematy
      a nawet Tematy do postów :pp
      a u mnie każdy pretekst jest dobry:)

      Usuń
    4. Klarka, muszę sprostować
      ja tu pracuję jako skromna nalewaczka napojów bezalkoholowych z czajnika wielodzioopkofego ;))
      klucz do BARKU trzyma Gdusia :)))

      Usuń
  13. A ja się boję, że znowu mnie zdubluje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zmuszona wziąć korepetycje od Gaguni z usuwania komci. Nie rozumiem, dlaczego tak mi robi. Chyba się zamknę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cos ty!
      Gagunia ciem zrozumie. ;)

      Usuń
    2. pisz same miue rzeczy,nie będziesz się kasowaua ;P

      Usuń
  16. GG wciąż jest popularne. Używam go od 11 lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a też dostajesz takie fajne propozycje?

      Usuń
    2. ja nie dostaję, jakąś blokade włączyłam na początku

      Usuń
  17. jak ja lubię długie dni:)
    nie szkodzi, ze pada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas dziki upał, ze 25 stopni.... woził mnie dzisiaj kolega, któremu zepsuła się klima - myślałam, że oszaleję z gorąca...

      Usuń
    2. niech pada ale u mnie, pliss. zaklnijcie mi deszcz!!!

      Usuń
    3. oddmuchne Ci nasz deszcz:))

      Usuń
    4. fakt, deszcz by się przydał. w sobotę od rana do nocy miałam rozstawiony zraszacz. tylko miejsca zmieniałam.

      Usuń
    5. dziś padało w nocy
      kwiaty odżyły!
      i pyłki spłukało, to i ja odżyłam :)
      a cały dzień upał

      Usuń
    6. na majówkę zapowiadają u nas kiepską pogodę

      Usuń
    7. u nas też
      a to dzień pierwszej komunii świetej w polskim kościele
      i

      Usuń
  18. dziewczynki, szbki raport:
    - mama po operacji, leży na pooperacyjnym
    - najważniejszą dizs sprawę chyba załatwiłam - jechałam na uroku osobistym+wrażenie profesjonaliamu, które jakimś cudem z siebie wykrzesałam, więc powinnismy rozpocząc prace jak trzeba..
    - przezyłam dizsiaj chbya najbardziej bolesną reha - jak dotad.... wyszarpano mnie za blizny i za powięź nad opalonym bicepsem. Ból potworny, taki, jakby jednocześnie przypalano, piekło, paliło, i wbijano tysiące drobnych ostrzy....
    umieram więc, a niestety do domu iśc nie mogę....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwsza i druga wiadomość - wspaniale!

      trzecia sprawiła, że zrobiło mi się słabo, a o to nie jest latwo!!

      Usuń
    2. amatko! aLusia, tesz prawie zemdlauam! czym siem! :*****

      Usuń
    3. aLusia - już się zaczęłam martwić.
      cieszę się, że mamine sprawy w porządku. ale ty, kobieto, nie daj się tak szarpać. aż mnie ciarki przeszły.

      Usuń
    4. aLusia,ty to świentom bendziesz za te menki piekielne co ci robiom :(
      dobrze, że mama już po

      Usuń
    5. no włąsnie tak sobie myślę, zę do nieba to razem z sukienkami i butami mnie wezmą..... ale ponoć trzeba teraz odcierpieć, żeby się dobrze goiło i nie sklejało, a przez to nie tworzyło nowych patologii. Ja to zresztą nazywałm szarpaniem, bo tak to czułam, a dziewczyna na drugiej ręce mi pokazała, że niby mnie mizia.... no ja nie wiem, przecież mogła ściemniać...
      A Ciebie, ruda, tak nie męczą?

      Usuń
    6. To może boleć
      trzeba zaufać specjaliście
      trzymaj się aLusia

      Usuń
    7. ja też dzisiaj pocierpiałam trochę podczas masażu, miałam jakieś blokady
      punkty spustowe bolały okrutnie

      Usuń
    8. I moja Iwonka dziś ma masażu specjalnym
      czekam na relację

      Usuń
    9. aLusia jesteś dzielna jak nie wiem co
      i gupia jak but!:**
      I Ty już wiesz dlaczego!!

      Usuń
    10. a jakiż to masaż specjalny?

      Usuń
    11. w sensie że u takiej masażystki bardzo polecanej
      daleko od domu bardzo

      Usuń
    12. ja jestem szczęśliwa, że mam takiego mądrego fizjoterapeutę całkiem blisko :)

      Usuń
    13. ja mam dwóch dobrych
      każdy od innej rzeczy
      ale ten od nogi już mnie nie chce
      każe sobie po prostu cwiczyc na siłowni
      ( co mi taniej wychodzi, bo za rehabilitację prawie zawsze się dopłaca)

      Usuń
    14. to znaczy, że już nóżka zdrowa :)
      jeśli wiesz jak ćwiczyć, to nie ma sprawy

      Usuń
    15. no wiem, ćwiczę w tym samym miejscu, w którym miałam rehabilitację
      prawie rok!

      Usuń
    16. aLusia - ja już skończyłam rehabilitację. zapłaciłam za 2 tyg., na więcej chwilowo mnie nie stać, a szybkich terminów z NFZ nie ma. dziś w ramach ćwiczeń szalałam na działce.
      jak bolało, odpuszczaliśmy, ale przyznam, ze był taki dzień, że się prawie poryczałam.

      Usuń
  19. Burza nade mną! a ja za godzinę do pracy!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby, bo błysk a potem grzmot

      aaa, teraz po czterech sekundach, więc odchodzi;))

      Usuń
    2. raz w życiu, w Belgii, przeżyłam burzę, kiedy nie można było grzmotu przyporządkować błyskowi
      kilkadziesiąt tysięcy wyladowań było tej nocy

      Usuń
    3. przeżyłam podobną burzę w górach
      nie zapomnę jej do końca życia

      Usuń
    4. ja bałam się podejść do okna, było jasno jak w dzień normalnie

      Usuń
    5. Miśka, teraz do mnie Twoja burza dotarła ;)

      Usuń
    6. dziewczyny - dajcie ją do mnie. chętnie przyjmę.

      Usuń
    7. Ale żeby od razu z piorunami??? ;))

      Usuń
    8. może ozonowanie roślin gratis jej sie marzy!

      Usuń
    9. a ja tam lubię patrzeć na burzę, boję się tylko szkód jakie poczynić może, podobno ciągnie i do nas

      Usuń
    10. A ja nie przepadam
      zawsze po burzy mam problem z internetem ;p

      Usuń
    11. no to jest argument!:ppp

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. a właściwie dlaczego założył, że jestem STARSZA????

      Usuń
    2. bo młodzież już tego nie używa;P
      oraz dobry wieczór i chyba dobranoc- łep mnie piernadala :/

      Usuń
    3. oj viki, viki
      się nie dziwię, że cie boli :PP

      Usuń
  21. ledwom żywa, same cuda ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń