wtorek, 18 listopada 2014

co można zmieścić w bagażu podręcznym

okazuje się , że bardzo dużo
a nawet wiecej
i nie chodzi mi o kiełbasy, szynki, książki, gazety, torebki, japka, szkatuuki z dekupażu, biżuterię oraz pokemony
biega mię o tony dobrej energii które niezauważone przez detektory na lotniskach ani nie policzone jako nadbagaż przyjechały
i zostały
i są
i będą spełniały swoją rolę jeszcze bardzo długo


ps. znowu o aspirynie                                                                                                                                       






133 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś się godziny poplątały....
      czy strajk...

      Usuń
    2. dzię dobry idę po mięso kafka potem

      Usuń
    3. Dzień dobry :)))

      Po raz czeci :***

      Usuń
    4. dziń dobry:)
      Mia,tu o uczciach wyszszych a ty z miensem wyskakujesz;p

      Usuń
    5. Mięso żeśmy tez przywiezly doma

      Usuń
    6. wróciłam
      z dygresją: "jak to dobrze, że nie trzeba polować" :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. cześć dziewczynki - druga:P

      Usuń
    2. Vitaj Viki :*
      pod tym wpisem druga ;P

      Usuń
    3. czecia :)
      pod tym postem

      Usuń
    4. rybcia się nie liczy
      jestem druga i już III

      Usuń
    5. Viki
      nie uda ci się mię dzisiaj zepchnąć z właściwyvh torów radosnego podejścia do życia
      czy ja się jasno wyrażam? !

      Usuń
    6. jasne, usuwam się w kont, skoro tu takie nowe zasady !

      Usuń
    7. zfariuje z niemi! miauobyć o pszyjaźni,dobrej energii,a niżej o mięsie,potem się kucom...i dziwić się że Małgorzata niekumata;PPP

      Usuń
    8. Rybenko, ale jutro poproszę o stałej porze, bo mi wielodzioopkofy nawala! ;P
      :*

      Usuń
    9. sie postara
      dziś prawdopodobnie nie będe się włóczyc po krajach ościennych to przytomność zachowam wienkszom:P

      Usuń
  3. Bo dobra energia to jest coś najlepszego na świecie!
    I tu do nas też dociera
    i cieszy :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzien dobry
    MORS'y frocily do siebie i czujesz sie samotna:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam wrażenie ze narzuce kurkę przejdę dwie przecznice i bede u ciebie na kawie.
      Na wino ty przyjdziesz do mnie , choc ja sie na winach tak nie wyznaje...

      Usuń
    2. se tera jeździć bendom w te i nazad! phi...

      Usuń
    3. już sprawdzam bilety!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Aaaa takie!!! Myślałam ze jakies biedactwo przewozili w tym podręcznym.

      Usuń
  6. Troche die nie zgodzę bo przecie detektory piszczały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale skonfudowane puściły dalej:p

      Usuń
    2. Nie miały mocy by takim ładunkom sie przeciwstawić

      Usuń
    3. widzę was wszystkie czy jak idziecie w rozwianych kurtkach i wuosach przez lotnisko:))) normalnie aniołki czarliego

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. idzie dzis na rękabilitację?
      bo ja juz byłam
      jeszcze nogabilitacja mię czeka

      Usuń
    2. Wuasnie mam elektrowstszonsy, zabawne uczucie :)

      Usuń
    3. to ty leczysz renkie czy wapory??

      Usuń
    4. Renkie, ale s pokorom pszyjme skutki uboczne :) jak pomosze na co inszego :p

      Usuń
    5. wontpiem
      ale nadzieja umiera ostatnia:p

      Usuń
    6. Tak, tak nadziei to czeba muotkiem pomoc:)))

      Usuń
    7. ja jeszcze po wczorajszej nie doszłam do siebie....
      z tym prądem to rzeczwyisćie śmieszne uczucie, nawet bym powiedziała, że niepokojące takie. Wiadomośc extra dla Luchy: jak robiłam ostatnio, to mi polecali bardziej fonoforezę - coś jakby to samo, tylko ultradźwiękami. I nie trzeba pieluszki nosić :)

      Usuń
  8. Próbuję wrócić do rzeczywistości:(
    Idę liście w worki nakładać:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sollet,myślę że po takich wrażeniach tylko ciężka łopatologia pomóc może;p

      Usuń
  9. czy to ta pogoda, że tu tak sennie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idem po herbatem
      ja dziś funkcjonuje jak zombi
      adrenalina się wyczerpała :PP

      Usuń
    2. Po herbatem? Nie wierzę:p

      Usuń
    3. A to niedowiarek z Ciebie

      Usuń
  10. Witam ! Mam nadziejem sze ta dobra energia to dotsze do fszystkich Fariatek skoro takie ogromne jej tony.
    I powieccie mi jaki miesionc mamy, bo rachubem straciua. W nocy nas zasypauo, szkouy zamkniente a ja myślałam, sze jeszcze jesień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj spokój!!
      często sie to zdarza??

      Usuń
    2. Nie w listopadzie! Zazwyczaj od stycznia.

      Usuń
    3. a tutaj bardzo łagodna jesień, często zdarzał się śnieg w listopadzie, teraz sie nie zanosi

      Usuń
  11. a nie podliczyli nadbagażu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wy taki fpyw na ludziska macie:))

      Usuń
    2. taki energetyczny przemyt:))
      Izabela, to miłe bardzo jest co piszesz:)

      Usuń
  12. zapraszam na drugi rzut :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sie przysiadam i siorbiem kafkem. ;)

      Usuń
    2. ja herbatkę
      popiłam tabletkę
      otulam się kocem

      Usuń
    3. Siorbiem z fami, goroncom na rozgrzanie

      Usuń
    4. o,ja też z herbatkom,zes cytrynkom
      Olga,nadal boli?

      Usuń
    5. Basiu, dziękuję
      już lepiej :)
      @

      Usuń
    6. To i ja się cieszę, że lepiej :)))
      Olguś :***

      Usuń
    7. Olga rzuć szampanem\:/

      Usuń
    8. http://img.zszywka.pl/0/0058/w_3041/kuchnia/szampan-z-truskawkami.jpg

      może być??

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Nogi mi zmarzly, mylam pól dnia łazienkę po remoncje

      Usuń
    2. a co sem zalujesz? ;)

      Usuń
    3. ja trochę teraz dżemauam
      miałam kiepską noc

      Usuń
    4. Ja noc miałam dobrą a i tak dżemauam:)))

      Usuń
    5. Ja bym sie zdzemneua ale musze iść w sina dal.

      Usuń
    6. a mi się okrutnie chciało spać, aż przyszła pewna sprawa, która tak podniosła mi ciśnienie, że wraz z kawą wypitą z prawnikiem unosi mnie w kosmos

      Usuń
    7. uff, czujem siem usprawiedliwiona... :)

      Usuń
    8. odsypiajom zarwane noce ;)

      Usuń
  14. ciekawy artykuu o szkolnictwie kolezanka mnie zapodaua:

    http://wyborcza.pl/duzyformat/1,141115,16883764,Niszczarka_marzen.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytałam w papierowym wydaniu
      " Każde dziecko ma w sobie wielką naturalną ciekawość otaczającego je świata."
      szkoła często tę ciekawość zabija
      dlatego tak mi się podoba szkoła Twojej Pociechy :)

      Usuń
    2. dlatego ja marzę o zmianie

      Usuń
    3. mnie tez siem podoba. Widze nawet duza roznice ze szkola starszej, a nia do tej pory tez bylam zachwycona.

      Mlodsza dostala do domu do hodowli kapuste. Podoba mi sie, ze nie ma zadnych tabelek, ile cm urosla, itd. moja hodowac 8-10 tygodni, a potem opowiedziec o swoich doswiadczeniach, mozna przyniesc zdjecia. Pani powiedziala, ze maja o nia dbac, i ze moga z nia nawet romawiac. Mloda codzinnie pol godziny z nia rozmawia. Czekam az wlaczy jej Mozarta. :P

      Usuń
    4. oby nie jakieś techno :P

      Usuń
    5. aby z tego fszystkiego nie zapomniala o podlewaniu. ;)

      Usuń
    6. po techno nie wiadomo co pszyszuoby do guufki :p

      Usuń
    7. :PPP

      Lucha ty powinduas fraszki pisac!!!

      Usuń
    8. Dlatego mnie szlag trafia...
      No ale

      Usuń
    9. Zaraz cie bejne!!!
      Właśnie po raz pierdylionowy oglądam takie cuś z napisem for you i to jest po prostu mejstersztyk!!!!

      Usuń
    10. chyba nie do końca ten pomysł z kapustą mnie sie podobuje....a potem co?...pani powie"zerżnąć łeb i na obiad"?...dziecka się przywiążą do warzywa:(
      idem spać, dobranc dziefczynki:*

      Usuń
    11. tesz siem tochem tego obawiam. Najwyzej, domalujemy oczka i buskem i zasiandzie z nami przy wigilinym stole. :P

      dobranoc Basiu!

      Usuń
    12. a w halołyn przerobimy na dyniem :PP

      Usuń
    13. ty to masz uep!!
      w sfinta za renifera. :P

      Usuń
    14. a f prima aprilis za hotdoga!

      Usuń
  15. Dziefczynki macie jakiś sprawdzony przepis na zapiekankę z bakłażanem :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Od rana idę do Ciebie Rybenka ale zawsze coś po drodze mnie zatrzymuje:))
    Dobry wieczór,dychnęłaś już??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cusz
      dzień mam zabiegany i zaprany i zagotowany, przynajmnioej nie tensknie
      a gościnki nie były w ogóleb menczonce, z wielgom frajdom je sobie ugościuam:))

      Usuń
    2. Pewnie jeszcze do ciebie nie dotarło, że musisz odpocząć:))

      Usuń
    3. pewnie tak:)
      albo czasu nie mam :PP

      Usuń
    4. o tak to prawda jak ma się natłok zajęć to sie nie myśli o głupotach:PPP

      ale co Ci zostało w serduchu to Twoje Rybka:)))

      Usuń
    5. Ja to bym nie tylko w serduchu ostała..

      Usuń
    6. Akurat
      wyłączyłabym wifi i w trzy minuty by się spakowała

      Usuń
    7. Ja sie jesCze nie tozpakowalam!

      Usuń
    8. nienawidzę się rozpakowywać!!

      Usuń
    9. ja uwielbiam się pakować :)

      Usuń
    10. mondrala! bos spakowana 24/7 :)

      Usuń