czwartek, 27 listopada 2014

cd

lubię czytać o tych chłopokach:))



Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci w Niegowie
Rodzinka...
dla...
Wierzbowa 4
07-230 ZABRODZIE



rodzinka III



Lala, a faktycznie Leszek, zapytany, co go ucieszy odpowiada "Lala, psik psik". W tłumaczeniu: "A dla Leszka dezodorant głośno psikający, raz! Albo dwa!" Lala kocha balony. To mogłaby być najlżejsza paczka kiedykolwiek przetransportowana przez listonosza – taka z helowym balonem wewnątrz? A może ktoś zna kogoś (kto zna kogoś, kto zna kogoś...)  kto zabrałby Lalę na krótki lot prawdziwym balonem?
Wojtek T. (36) to samozwańczy Opiekun chłopaków w Rodzince, niezrównany pomocnik, załatwiacz spraw i organizator. Sucharek i chudek. Kocha zegarki. Uwielbia sprzęty grające.
Wojciech (56) urodzony elegant. Przygarnie krawat, muchę czy elegancką kosmetyczkę na kolekcję swoich dezodorantowych psikaczy. Psikaczami lub wodami de cologne nie pogardzi.
Marcin to czytacz w rozmiarze metr sześćdziesiąt cztery. Najlepszy prezent to książka z obrazkami. Mało treści, dużo szczegółów na ilustracjach. (Dobrym przykładem jest choćby seria "Ulica Czereśniowa" Wydawnictwa Dwie Siostry.) Marcin chętnie wystroi się w wesoły T-shirt lub ciepły sweter. Może znajdzie się ktoś, kto Marcinowi wydzierga sweter? Taki pachnący domem? Taki, który grzje ciało, ale najbardziej rozgrzewa serce?




I mam nadzieję, że dziś trzymanie za Magdę i Malowaną  i Mię za super rezultaty mili moi:))


116 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierfsza dzisiaj biorem, zupełnie świeszom, pachnoncom, co to spać pomoże:))

      Usuń
    2. Dzień dobry:)

      Usuń
    3. Dzień doberek :)))

      Kawka pychotka :)

      Usuń
    4. witam, laseczki
      wrząteczek biorę i trzymam za kogo cza
      dobrego dnia zyczę
      mój będzie dzisiaj do doopy:/

      Usuń
    5. Viki skąd to założenie?

      Usuń
    6. Viki trzymam za Ciebie też!!!

      Usuń
    7. dzię dobry:)
      Viki,wykluczone! :*

      Usuń
    8. Viki myśl o nas,będzie lżej;P
      :*

      Usuń
  2. Oczywiście trzymam kciuki z całych sił i wysyłam moce!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moce wysyłać cały dzień bende. To bendzie dzień tylko dobrych wiadomości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę trzymać cały dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja idę dziś fryzjera
    mam takie odrosty że nie dziwota że mąż mnie leje :pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez tydzień ci urosły?

      Usuń
    2. No właśnie jakoś nie wierzę w te odrosty:)

      Usuń
    3. a liczyć umią?
      to prawie 2 tygodnie!!!

      Usuń
    4. a wlał tydzień temu ;P

      Usuń
    5. widać odrościki tesz go wrukwiają ;))

      Usuń
    6. ja tez dzisiaj idę :) czyżby to był międzynarodowy dzień fryzjerstwa? :)

      Usuń
    7. a może sposób na jesienną melankolię?;p

      Usuń
    8. też miałam taki plan,ale dzisiaj nie dam rady jednak:)

      Usuń
    9. dla mnie raczej nie, Basia, bo mnie to raczej mierzi niż koi. Ot, obowiązek, raczej nietani:)

      Usuń
    10. a ja lubię mojego fryzjera, tak jest jak w filmie Almodowara

      Usuń
    11. aLusia,dlatego zapuściłam włosy;P miałam dość własnej rozpaczy po każdej wizycie u fryzjera,zdarza mi się lamentować po czesaniu na większe wyjście,niestety

      Usuń
    12. ale ja też mam zapuszczone, dzięki czemu bywam raczej rzadko :)

      Usuń
    13. większość (a w zasadzie oprócz jednej pani kiedyś) fryzjerów w moim przypadku to była masakra, więc staram się nie chadzać. z odrostami walczę sama, raz na pół roku jakieś podcięcie końcówek (też zazwyczaj inne niż proszę).

      Usuń
    14. aLusia a co ten fryzjer robił z Tobą???
      przeca włosy,fryzurę i kolor miałaś jeszcze we wtorek idealną,wręcz cudną!

      Usuń
    15. no właśnie robił, żeby dalej taka była :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Futi mogłaś mówić, obudziłabym Cię :P

      Usuń
    2. a ja nie, przed budzikiem się zawsze budzę :P
      Futi, a może Ty się nie kładź ? ;}

      Usuń
    3. ja też pospałam dzisiaj...

      Usuń
    4. moge zaspać, teoretycznie mogłam nie wstawać

      Usuń
    5. ja znów zaspałam, ale jestem usprawiedliwiona, bo między 3-6 nie spałam, tylko miałam przygodę z żoładkiem

      Usuń
    6. taki dzien, tesz zaspauam :) wyciszonom komiurke miauam :)
      dzien dobry :)

      Usuń
    7. ja mam dziwne uczucie dzis ze spie cały czas:P

      Usuń
    8. mie elektrowstszonsy dobudziuy :)

      Usuń
    9. sugerujesz gwożdzik w kontakt?

      Usuń
    10. Zanim przeczytałam że z żołądkiem to przygoda między 3a6 rozbudziła moją wyobraźnię

      Usuń
    11. Luszka ja tak miałam wczoraj, ehhh te komórki :P

      Usuń
    12. rybeńka, zapewniam Cię, że nie było to nic ekscytującego. Choc nie, raz było - ten dreszczyk niepokoju: zdążę-nie zdążę?

      Usuń
    13. domyśliłam się

      czy Ty mało o siebie dbasz ostatnio i żyjesz w stresie dużym, czy tylko mi sie tak wydaje?

      Usuń
    14. myslisz, że to stres, a nie wirus?

      stresów fakt, nie brakuje, i w robocie, i w rodzinie tez mi atrakcji nie szczędzą... nie mówiąc o moim stałym, od przeszło, 1,5 roku stresie...

      Usuń
  7. a ja to co Rybcia?!!!!
    foch!!
    dobrze, że inne pamientajom...
    16:00

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dlaczego nie wiedziauam???!!!
      Hę??

      Usuń
    2. a poza tym nie wiem, o czym mówisz :PP

      Usuń
    3. Mia,mam nadzieję że neurolog wreszcie wybije ci z głowy to czego tam nie masz:P

      Usuń
    4. oby mi tylko mojego fariactfa nie wybił, bo jutro tu wejdem i napiszę
      "Dzień dobry, jestem zbulwersowana jakiego języka używają współcześni inżynierowie" :)))))

      Usuń
    5. Mamma :****
      bedzie dobrze!

      Usuń
    6. Mijeczko trzymać będę z całych sił a nawet tam posiedzę przy Tobie:**

      Usuń
    7. Mia,grunt że mnie,prostego technika zrozumisz;)

      Usuń
  8. dzien dobry
    czy antybiotyk zadzialal i czujesz sie juz lepiej?

    OdpowiedzUsuń
  9. ma ktoś przecieki o M3? no z wyjątkiem Mii,bo to później...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam przeciek, że Mia ma przedwizytową sraczkę ;)))

      Usuń
    2. jak znam Mię,to się nie dziwię;p
      niech się tak nie boja:***

      Usuń
  10. nic nie wiem o zadnej M jakby co

    OdpowiedzUsuń
  11. dzień dobry, dziefczynki :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry dzień mam nadzieję. Biegają mi po głowie te M. Jedna bardzo głośno tupie. Od samej 4:10. No to czekamy...

    OdpowiedzUsuń
  13. Madzia bardzo dziękuje za wszystkie moce <3

    OdpowiedzUsuń
  14. wiecie co???
    ja to muszę opisać na blogu...

    OdpowiedzUsuń
  15. dobry wieczór -zostauo coś dobrego?:)
    miłego wieczoru życzę:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, Olga! Jak Ty czytasz w moich myślach!
      Od wczoraj za mną łazi coś słodkiego:)))
      Kakałko z piankom super! Poczekam aż Sołtys wróci ze sklepu - na liście zakupów była tez chałwa waniliowa;))))

      Usuń
    2. pot piankom korzuch :p

      Usuń
    3. Ja bardziej bym jakiegoś śledzika poukneua :p

      Usuń
    4. chyba temu nie mam guza musgu :p

      Usuń
    5. kupił waniliowo - kakaowe ;/
      ale i tak zjadłam:)))
      a kożuchów nie lubię!!!!!!!!!!!ble

      Usuń
    6. ślecika zjaduam,pifa nie lubie,ide robić kakałko,a kożuch się łapie w dwa paluszki i wywala,o!;P

      Usuń
    7. kakao mówicie,hmm....chyba wolałabym to pifo co Mia pije:)))

      Usuń
  16. ha!!! przeszłam już /przejechałam 500 km! :P

    OdpowiedzUsuń
  17. TO NIE GASZĘ, BO SIĘ MOŻE KILKA OSÓB WKURZYĆ
    ale miałąm miły wieczór
    czego wszystkim tez życzę
    bez emocji między 3 a 6:)

    OdpowiedzUsuń