poniedziałek, 22 września 2014

kółko czy trójkąt?


zauważyłam, że to juz zanika

ale kiedyś na drzwiach polskich toalet był umieszczony trójkąt dla chłopców i kółko dla dziewczynek
było to dla mnie oczywiste do momentu, w którym kolega się zwierzył, że on ma zawsze problem , bo jemu sie wydaje, że to trójkąt zdecydowanie bardziej pasuje do oznaczenia kobiety
( no oczywiście było to przed modą na ekhm, większą depilację bikini:P)

wolę narysowaną dziewczynkę i chłopca od tamtego momentu 



I wszystkim Tomkom imieninowo - wszystiego najlepszego:))




196 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry :)))

      Miłego dnia dziewczynki ♥

      Usuń
    2. cześć dziewczynki -dospać nie mogę;/

      Usuń
    3. Miśka a to dlaczego?

      Usuń
    4. w mojej guofie wojna:)))

      Usuń
    5. siły swoje czy wrogie zwycienżajom?

      Usuń
    6. dobre moce wspierajom!
      jednego patyczka łatfo suamać - penku nikt nie da rady:D

      Usuń
    7. mosz pofinauam napisać -penkofi???

      ineligientne srosumiejmo;P

      Usuń
    8. no to dobrze
      a tu same jenteligentne :P

      Usuń
    9. dzień do bry na kawusi Olgusinej:)
      trajkoczecie tu od świtu jak te moje wróble na lipie;p

      Usuń
  2. Sollet zamawiała budzenie 5.30 pobudkaaaa!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ta torebka Cię na ów temat naprowadziła? ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja dziś poproszę o kciuki
    o 19 onkolog i usg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ tu dzisiaj wysyp rannych ptasząt :))

      Usuń
    2. Późno ta wizyta
      Mam przypominajke na 19 na tamosia wiec spoko

      Usuń
    3. czymam i idę tam z tobą:)

      Usuń
    4. Olga będziemy tam na pozycjach ockors

      Usuń
    5. Olga, ja też :) będziesz miała niezłą obstawę :)

      Usuń
    6. Olguś, czymam :***
      Ostatnio siedziałyśmy z Miśką na parapecie i kobieta zgłodniała,więc dzis cza zabrac przekonskem....:P

      Usuń
    7. an3czko, liczę, że załatwię szybko i sprawnie :)

      Usuń
    8. Olguś, Ty się kobieto nie spiesz nic nie poradzisz ,Miśka i tak głodna będzie cos zabiorę żeby Jej w brzuchu nie burczało :P

      Usuń
    9. ufff, sdonszyuam -byuam na zebraniu.

      Usuń
    10. an3czka ! Fajnie, że pomyślauas - ja wśród ludzi zawsze głodna -w autobusie zeżaruam prawie cauom paczkem biszkoptuf i popiuam sokiem z rabarbaru :))

      Usuń
    11. Miśka, popatrzaj niżej tu już się imprezka rozkręciła:p
      Oby, Olga za głośno się z nas nie chichrała :)))

      Usuń
    12. W zeszłym tygodniu byłam u Starszej na zebraniu.....
      3 godziny, niektórzy mają zacięcie :p

      Usuń
  5. Obudziłam się:)
    Dziękuję An3czko.
    Olga kciuki i dobre moce trzymane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrego dnia Sollet :)
      dziękuję :*

      Usuń
    2. Sollet, jak widzę Ty też nie wstajesz od razu, tylko drzemki??:))

      Usuń
    3. Ja tylko dziecię do szkoły musiałam obudzić tak skoro świt:)
      I teraz mogę iść spać do 8-ej, aż drugie będzie szło

      Usuń
    4. mój dziś szedł na 7:30, a wczoraj siatkówkę oglądał do 23!!!
      ale nie mogłam mu tego odmówić!

      Usuń
    5. syn oczywiście :)
      dziewięcioletni :)

      Usuń
    6. Nie mogłaś odmówić:-):-)

      Usuń
    7. pokażcie mi drugi tak rodzinny sport:)))

      Usuń
    8. Sollet :*
      telepatycznie Ciem budziłam :P

      Usuń
    9. rugby to mam co weekend w domu....jak dobrze że już poniedziałek: )

      Usuń
  6. Rybeńko - torebunia dziewczyny Szamana?;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja duugo miauam s tym problem, asz ktos mi wytuumaczyu, ze kuueczko to dziurka :) dzien dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak cza byuo sikauam bez paczenia czy kouko, czy trujnkont;DD

      Usuń
    2. dobrze że pod drzewkiem nie ma to znaczenia

      Usuń
    3. Piesza pielgrzymka
      postój - każdy (wielu) biegnie za poczebom
      1 dzień -jak najdalej w las, albo toaleta gościnnych ludziuf
      5 dzień -fystarczom genste kszaki
      10 dzień -pupa koło pupy -;)
      szeby nie byuo -koedukacja zachowana , a oczy na uwięzi;DD

      Usuń
    4. A sikałyście z żaglówki? Nocą na przykład na środku jeziora?

      Usuń
    5. Ania,nocą to pół bidy,ale w dzień?:D

      Usuń
    6. ten dźwięk, nocą....

      Usuń
    7. nie sikałam z żaglówki, bo to niemożliwe dla kobiety jest!!

      Usuń
    8. Możliwe. Trzeba się tylko mocno złapać lin i tak wisieć w przysiadzie :)

      Usuń
    9. to może lepiej się rpzewiązać w talii?

      Usuń
    10. lepiej nasikać w gaciory i powiedzieć, że to taka BRYZA była;))

      Usuń
    11. Miśka,no nie chciałabyś doznać takiej bryzy :p

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. cudownie....ale każda radość gdzieś tam gorycz niesie,część drużyny kończy karierę w kadrze,wiem,są wspaniali młodzi,ale....żal
      jedni kończą w glorii chwały,inni zaczynają z przytupem:)

      Usuń
  9. Ja byłam na weselu w karczmie. Konferansjer poinformował, że jest tu pokój dla dzieci z opiekunami. Potem poszlam do toalety. Znalazłam drzwi z napisem baby. Pomyślałam, ze to ten pokój dla dzieci. Poszłam dalej, a tam pojawiły się drzwi z napisem chłopy!
    Pozdrawiamy! Renia

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też z tym zawsze mam problem, bo kółeczko jakoś mi się z jajkami kojarzy (sorki), a trójkącik wiadomo z czym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to by jedno jajko oznaczało :)
      dla mnie kółko to dziurka, a dziurka to jednak kobieta ;)

      Usuń
    2. w sumie racja...toaleta dla jednojajkowych. :-)

      Usuń
    3. a dla mnie kółko to może biust?

      Usuń
    4. jakoś zdyscyplinowany dzieciok byłam,nie myliło mnie siem;)

      Usuń
    5. znalazłam takie wytłumaczenie " męskie kształty są ostre i agresywne jak ich charakter a kobiece owalne, miękkie i gładkie. Stąd ostry trójką i gładkie kółko."
      hmhm

      Usuń
    6. czytałam kiedyś, że przedstawiciele pokolenia przedwojennego twierdzą, że pochodzenie trójkąta jest zwiazane z ksztaltem klap fraka
      też mi się wydaje naciągane

      Usuń
    7. uwaga, bardzo stary dowcip :P

      Babcie klozetowe powołano na egzamin. Pierwszą komisja pyta:
      - Co znaczy kółko?
      - To ubikacja dla kobiet.
      - Trójkąt?
      - Ubikacja dla mężczyzn.
      - Gwiazdka?
      - Ubikacja dla żołnierzy radzieckich.
      Po egzaminie babka wychodzi, a reszta pyta:
      - O co pytają?
      - Stawiają dwa pytania zawodowe i jedno z marksizmu i leninizmu.

      Usuń
    8. dobre, też nie znałam :)

      a znaczki wydają mi się nielogiczne. Ja najlepiej poznaję po pisuarze - jak nei ma, znaczy damski :)

      Usuń
  11. mój mały dziś ma badania lekarskie w szkole
    w tym celu miał zanieść mocz w specjalnym kubeczku
    nie do wiary, jaką miał z tego radość!!
    cały ranek się cieszył z tych badań moczu :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak sobie przypomnę te porozwalane śniadania w tornistrze, to bałabym się o ten mocz;)))

      Usuń
    2. :DDD
      dostau torebkę oddzielnom, do tornistra nie włożyliśmy
      jaki dumny szedł do szkoły!
      cały czas sporawdzał, czy na pewno nie zapomniał:PP

      Usuń
    3. już wolę nie myśleć co by się z nim działo gdyby kupę niósł :))))))

      Usuń
    4. ja jurto pszetransportujem taki pojemniczek :) badania okresowe :)

      Usuń
    5. nie powiem dzieckuy, bo ci bendzie zazdraszcaU:P

      Usuń
    6. ale ja nie lubiam sikać do suoiczka :p
      natomiast lubiem te badania
      6 lat temu jak siem pszyjmowauam do obecnej roboty wykryto mi jaskrem (pierszy ras wtedy byuam u okulisty! )
      4 lata temu pani doktor nie mogonc siem niczego doszukać spytaua, czemu 2 lata wcześniej miauam podwyższony cukier? :pp
      2 lata temu nie miauam czasu i musiauam nakuamać, ze jusz nie palem, bo nie miauam czasu na rentgen, oras nie nasikauam, bo miauam okres
      jutro zrobiem wszystko grzecznie :)

      Usuń
  12. Wczoraj mie po pięknym meczu kiedy chcialam z Wami podzielic się radoscią,że mamy MISTRZÓW to wylaczyli mi internet:/ :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no chamstfo normalnie!!!

      Usuń
    2. bo ten pan od interneta poleciał pod Spodka świentować;PPP

      Usuń
    3. nooo chamówa na maksa:)))

      Usuń
    4. albo w koncu mojom antene naprafiać!!!

      Usuń
    5. nie wiedzieli że zadzierają z Fariatkami :))

      Usuń
    6. odblokowali polsat, zablokowali net... coś za coś Margo :)

      Usuń
  13. Ja też jak ten kolega...
    ponoć męskie toalety bardziej higieniczne są wbrew pozorom
    dzień dobry

    ps torebeczka jakby w temacie..jakby:PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sądząc po zapachu to raczej bym się nie zgodziła

      Usuń
    2. ja tez
      czytałam artykuł kiedyś

      Usuń
    3. :) ale nie polecasz go co wrażliwszym? :)

      Usuń
  14. Nie pamietam czy mi sie to kolko i trojkat mylily za czasow kiedy mieszkalam w Polsce, pewnie nie, bo jak czlowiek widzi to na codzien to nawet to najbardziej zakutej paly trafi:))))
    Ale 6 lat temu jak bylismy z wizytacjom, to w Lodzi gdzies w jakichs podziemiach, bo naziemna toaleta sie skonczyla, znaczy byla remontowana bylo wlasnie kolko i trojkat. Wspanialy paczy na mnie i pyta "to gdzie ja mam isc?" a ja na to "a idz gdzie chcesz, bo ja tez nie wiem to pojde tam gdzie ty nie poszedles".
    Oczywiscie po fakcie okazalo sie, ze poszlismy odwrotnie.
    A Wspanialy sie do dzis smieje, ze w Polsce zeby sie wysikac to trzeba zdac test na inteligencje:))) Ale on mial ciagle jakies przygody z sikalniami, w kazdym miescie:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. dzień dobry, dziefczynki :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. jeszcze trochem do 19-ej. ;)

      Usuń
    2. za godzinę wychodzę z domu :)

      Usuń
    3. to powoli siem ubieramy. :P

      Usuń
    4. ja zrobiuam pysznom sałatkie, i lecem!

      Usuń
    5. ja biorem piersiówkę :)

      Usuń
    6. No to w dróg,Olguś drepczemy za Tobą:)))

      Usuń
    7. w jednym termosie mam czerfone puuwytrawne :p

      Usuń
    8. odejmij puu to dla mnie fsam ras!

      Usuń
    9. oo, ale jeszcze dużo zostało mam nadzieję??

      Usuń
    10. Lucha, w drugim tekila, w czecim cipurka, a w czfatrym?

      bedzie wesolo. Zeby tylko Olga nie udawala, ze nas nie zna. ;)

      Usuń
    11. to się nie gapcie jak biust do usg obnazy!

      Usuń
    12. To już melanżyk się szykuje:p

      Usuń
    13. gufki jutrom mogom bolec:P

      Usuń
    14. zaciskamy kciuki mocniej bo godzina zero wlaśnie minęła

      Usuń
    15. Olga będzie nas kawką leczyć:p

      Usuń
    16. Muszem bszuf wciongnoć, bo tłok taki....:p

      Usuń
    17. ale ludu! jest nawet Olga. :P

      Usuń
    18. zróbmy trochę miejsca dla lekarza: )

      Usuń
    19. skarpetów nie zmienił... spod biurka czujem !!!

      Usuń
    20. wieczór jest!
      przed wieczorem miau zmieniać???

      Usuń
    21. :)
      powinien zmieniac po kazdym pacjencie. :P

      Usuń
    22. może jeszcze po każdym ręce ma myć??

      Usuń
    23. dugo nie ma Olgi,pewnie kolejka:)

      Usuń
    24. i poprawiać makijasz :p

      Usuń
    25. najważniejsze, żeby przetarł okulary:)))

      Usuń
    26. Niech się dobrze weźmie za badanie i powie,że wszystko ok :)))
      Wtedy odpuścimy te skarpety :p

      Usuń
    27. albo lekarz Oldze kazau obiecać, że nastempnom razom bez Fariatkuf ma przyjść:(((

      Usuń
    28. Niech wie,że jest obserwowany :)

      Usuń
    29. :DDDDD
      pierwsza osoba weszła i siedziała 40 minut, trochę się zrobiło opóźnienie, ale lekarz nadrobił :)
      okularów lekarz nie nosi
      pachnie świeżo i miło :)
      Fariatków nie widział, bo zgasił światło
      skupił się na biuście i węzłach :))))

      Usuń
    30. i tu się mie przypomniało, że mi lekarz na ostatnim usg żadnego węzła nie zbadał:/

      Usuń
    31. a tak w ogóle to
      KOCHAM WAS :*

      Usuń
    32. no cóż
      bo jak NAS NIE KOCHAĆ!!!???

      Usuń
    33. badał biust po ciemku??
      no no...

      Usuń
    34. Michalina, zawsze do usg gasi i zostawia tylko małą lampkę.
      Lepiej widzi na ekranie :)
      zwykłe badanie jest przy pełnym świetle :))))

      Usuń
    35. Rybenko, węzły badał najpierw ręcznie, a potem maszyną
      zawsze tak robi

      Usuń
    36. dobr a dobra Olga
      ja tyez wolę po ciemku:PP

      Usuń
    37. usg mam w czwartek
      hmmm...mówisz, że po ciemku??

      Usuń
    38. o, dobrze, trzeba wiedzieć co i kiedy czymieć:)

      Usuń
    39. jak zostawia małą lampkę, to wyraźnie nastrój robi może Ty się, Olga, w inencjach nie połapałaś?

      Usuń
    40. Miśka, będziem czymać!

      Usuń
  17. a ja sobie zawsze kojarzylam, ze kobiety maja okrongle pupy, a faceci takie kanciaste. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyny kochane
    dzięki za dobre myśli, smsy, moce i tłok w gabinecie :*
    w zasadzie wszystko ok
    ale, ale
    w operowanej piersi pojawiła się mała zmiana, w tym momencie nie wygląda podejrzanie, niemniej jednak kontrola za 3 miesiące
    wszak czujnym trza być!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za 3 miesionce znuf termosy umyjem p

      Usuń
    2. uff
      i za trzy miesiące moce wyślemy:)))
      aaa
      Przypomniało mi się - przychodzi baba z dzieckiem do lekarza.
      Dziecko jakieś drobniutkie, chudziutkie...
      Lekarz pyta jak karmione!
      Tylko pierś!Więc bada piersi - patrzy, sprawdza, dotyka.
      W końcu mówi - przecież pani w ogóle nie ma mleka!
      Wiem!
      Bo ja jestem babcią, ale fajne takie badanie;)

      Usuń
    3. Olguś:***
      Kontrolować trza !

      Usuń
    4. :DDDD

      Olga, czujnym być cza i oras należy!!!

      Usuń
    5. Przychodzi facet do lekarza i nic nie mówiąc wyciąga swoje przyrodzenie.
      Lekarz podnosząc wzrok znad papierów pyta:
      - Co panu dolega?
      Facet milczy.
      - Co wzwodu nie ma?
      - Nie - odpowiada gość.
      - Wiem, jąderka bolą? - pyta lekarz
      - Nie.
      - No to o co chodzi?
      - Fajny, nie?

      Usuń
    6. Zmarł znany kardiolog i urządzono mu bardzo uroczysty pogrzeb. Podczas
      ceremonii za trumną ustawione było ogromne serce, całe pokryte kwiatami.
      Kiedy skończyły się przemówienia i modlitwy, serce otworzyło się i
      trumna wjechała do środka. Następnie piękne serce się zamknęło i tak ciało
      doktora pozostało w nim na zawsze.....
      W tym momencie ktoś z obecnych wybuchnął głośnym śmiechem. Wszystkie
      oczy zwróciły się na niego, więc powiedział:
      Bardzo przepraszam, ale wyobraziłem sobie właśnie swój pogrzeb.
      Jestem ginekologiem.

      Usuń
    7. to jeden z moich absolutnie ulubionych dowcipów:DD

      Usuń
    8. :PPP

      a my w weekned bylismy na wystepach baletowych w parku. Pierwsza czesc tadycyjna, jazioro uabendzie, druga nowoczesna, wyskakuja, skacza, skacza, ale muzyka nie gra. Troche dziwnie, na co monsz mowi "ktos zapomnial CD". I fakt, ze wlasnie wtedy nie nalezalo, nie wypadalo siem smiac, sprawilo, ze myslalam, ze siem ze smiechu uduszem. :P Juz widzialam tych baletmistrzy, martfiacych sie, ze nie ma CD, i ze trudno, bedzie bez muzyki, moze nikt nie zauwazy. :P

      Usuń
    9. :DDD
      i zagrali w końcu? ;))

      Usuń
    10. tak, w polowie wlaczyli. Moze ktos pobiegl do domu i doniosl. :P
      jak wlaczyla sie muzyka to chlopaki i dziefczyny zrzucili koszule.

      Usuń
  19. siem komcie kończom, napiszem nowom notkie

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń