sobota, 20 września 2014

co wybrać

człowiek w pewnym wieku albo po pewnych przejściach postanawia, że zacznie o siebie dbać
sport
zdrowa dieta
i takie tam

tak sobie pomyślałam, że zacznę od początku
od początku dnia
jak zacząć dzień, co włożyć sobie do żołądka, żeby: obudzić się/wzmocnić/pobudzić układ immunologiczny/odtruć/wesprzeć układ trawienny/pozbyć sie toksyn

a zatem mozna rano napić się :
ciepłej przegotowanej wody
wody z miodem
wody z cytryną
wody z miodem i cytryną
zimnej wody
herbaty zielonej
białej
czerwonej
czystka
naparu z siemienia lnianego
bądź jakiegoś zioła - wybór ogromny
aaa, i otręby jeszcze :))

podejrzeawam że można jeszcze coś znaleźć
trochę się martwię, bo naprawdę nie wiem, co lepsze
a jak pomyślę, że miałabym napić sie wszystkiego naraz, to...

napiję sie kawy:))



aha
mam kilka nowych torebkuf:)



200 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja przysiadam do kawy, bo zaden czystek tak mi humoru nie poprawia!

      Usuń
    2. w taki mglisty dzień, gdy się okien sąsiada (!)nie widzi (ulubionego)to tylko kawa:DD

      Usuń
    3. dzień dobry.
      u mnie mgły nie widać, ale też jakoś mało przyjemnie za oknem.
      biorę dziś dwie bez mleczka. dziękuję.

      Usuń
    4. dzien dobry

      ja z rana piję kawe zieloną,bardzo dobrze mi robi:)) wiec taką biorę i miłego dnia życzę:*
      u mnie ponuro i deszczowo....

      Usuń
    5. U mjie wbrew zapowiedziom słońce
      A mi wszystko dobrze rano robi

      Usuń
    6. dzień dobry
      u mnie słonko i mili goście :-)

      Usuń
    7. ekhm w szczególności :PP

      u mnie goście jutro zajadom, tez mili:))

      Usuń
    8. U mnie jeszcze ciemnosci egipskie, ale cieplo czyli bedzie goraco:)) Za poltorej godziny wyruszam na spacer to kawe bardzo chetnie przed.

      Usuń
  2. Rybenko, świetny wybór!
    kawa z rana jak śmietana ;)))
    a jeszcze moja, że tak dodam nieskromnie ;p
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry ♥

      Olgusiowa kawka najlepszy wybór z rana :)))

      Usuń
    2. Kawa dla mnie o kazdej porze dnia i nocy:))) Ale z rana oczywista, ze Olgusiowa najlepsiejsza:)))

      Usuń
    3. mniood na serce mi lejeta :)))

      Usuń
    4. ja rano pijam czystka, ale potem, tak około 11:00 delektuję się kawką

      Usuń
  3. herbaty
    z imbirem
    kardamonu nie kce mi siem łuskać :p
    do dego uszczknem trochem cukru, żeby Gaga nie zauważyua :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co tu takie anne ptaszki
      w sobote??

      Usuń
    2. u Młodej nocowała dziś koleżanka. normalnie to codziennie się spóźnia do szkoły, ale dziś zrobiła pobudkę o 7:05. spać!!! biegnę do Olgi po kawę.

      Usuń
    3. kreskie srobiuam na torepce :PPP

      Usuń
    4. Gaguniu, jak mniemam, ta torepka jak waliza:))

      Usuń
    5. pszekleiuam etykietkem :p

      Usuń
  4. i jajo na twardo z majonezem :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luszka z tym majonezem z rana to pojechałaś :p

      Usuń
    2. Gregorek zażyczył sobie na twardo trzy , ale bez majonezu:))

      Usuń
    3. trzy? widzę apetyt Gregorkowi dopisuje.

      Usuń
    4. na jajka to raczej ja mu daję limit -na szczęście to go nie uczula;))
      6 października będą pierwsze testy;/
      oj, będzie ryk!

      Usuń
  5. Dzien dobry Dziewczynki
    torepkuf caue mieszkanie - ze zacytuje Vieszcza :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, pojde do tego Vieszcza zobacze co suychac

      Usuń
    2. mam dwie i się gubię!
      ostatnio jechałam na zebranie rady rodziców i musiałam się cofać po dokumenty!

      Usuń
    3. ciut lepiej słychać :)

      Usuń
    4. Dlaczego nie wiem o co cho?

      Usuń
    5. zerknij do swojego profilu :)

      Usuń
    6. może się co zmieniuo???
      nie mam na myśli torepkuff:DD

      Usuń
    7. Miśka! my nie o tym :DD

      Usuń
    8. domyslam siem, sze to chodzi raczej o Vieszcza. ale..ale...:))

      Usuń
    9. Ja oczywiście nie mam pojęcia o bo cho

      Usuń
    10. dziefczenta
      popatrzcie na cudny wierszyk na mym profilu
      a potem zastanufcie siem, kto go napisau:))
      tego samego ałtorstfa jest gagowy wierszyk

      Usuń
    11. Viecie czy nie viecie?

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dzień dobry:)
      no to kawa

      Usuń
    2. moja się właśnie dopija :)
      Margo tej zielonej muszę skosztować, jak zachwalasz

      Usuń
  7. to ja też kafkę wolę, ajęsli juz się odtruwać chcesz, to zielona herbatka z jaśminem np

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego jest lepsza od innych herbatek?
      Zielona bez jaśminu to już nie odtruwa?

      Usuń
    2. podobno najlepiej oczyszcza i odtruwa wywar z pietruszki :P
      zetrzeć na tarce pietruszkę, gotować czas jakiś, przecedzić, pić :)
      niekoniecznie na śniadanie

      Usuń
    3. dzienkujem, to jusz folem otrempy!

      Usuń
    4. too właśnie dla mnie dowód, że nie ma jednej dobrej rzeczy dla wsiech
      już wymieniłam pierdylion a i tak znajdą się kolejne wspaniałe wywary :PP

      Usuń
    5. żeby była jasność, ja pietruszki nie piję :)
      pijam białą albo zieloną herbatę, ale raczej dlatego, że lubię, a nie z powodów zdrowotnych :)

      Usuń
    6. Fuuuj, za przeproszeniem. Nienawidzę pietruszki!

      Usuń
    7. Nie kazda/y odtruwacz/ka dziala dla wszystkich, to zalezy od wielu rzeczy np. kwasowosci zoladka. Mnie to kiedys tlumaczyla moja akupunkturzystka ale i tak nie pamietam:))) Wiem jedno, ze dla mnie z rana na pusty zoladek najlepsza woda z cytryna ale czasem ta woda musi byc zimna a czasem ciepla i badz madry i pisz wiersze:)))

      Usuń
  8. dzień dobry, dziefczynki :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śniadanie i kawa na tarasie
    słońce grzeje mocno
    niebo bezchmurne
    no jest cudnie..

    a raczej by było, bo sąsiad postanowił wyrżnąć pół ogródka:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesz się, że dzisiaj. Mój sąsiad zawsze kosi w niedzielę:)
      I dzień dobry i miłego dnia wszystkim:)

      Usuń
    2. U nas w niedziele nie można
      I ludzie tego przestrzegają

      Usuń
    3. Co niedzielę powtarzam, że powinien być zakaz, ale ludzie u nas i tak by tego nie przestrzegali

      Usuń
    4. Chyba nie będzie ogniska. Będzie deszcz . Chyba zmieniany plany...

      Usuń
    5. u mnie już pada :(
      zepsuła się pogoda, a od dzisiaj piknik lotniczy

      Usuń
    6. u mnie słońce jakieś dziwne, parzące. parno się zrobiło, zero wiatru. nadciąga burza?

      Usuń
    7. u nas rano dolało a teraz fajnie ciepło,a le bez słońca

      Usuń
    8. Sollet, jakby płacili mandaty to by zac zęli przestrzegać
      poza tym to po prostu brak kultury to koszenie w niedzielę

      Usuń
    9. s czeciej strony
      człowiek może pracować
      to trochem jak z zakupami w niedzielem- niektórzy tylko w niedzielem majom czas

      Usuń
    10. jak siem kce to można wejść na Kilimandżaro

      Usuń
    11. różnie to bywa, mam sąsiada, który pracuje na drugim końcu kraju, do domu przyjeżdża raz na dwa tygodnie, wiele prac wykonuje w niedzielę, bo po prostu nie ma innego wyjścia
      no, ale u Sollet to nie ten przypadek i zgadzam się, że to zachowanie naganne

      Usuń
    12. No właśnie dziewczyny, gdyby mój sąsiad nie mógł robić tego w inny dzień, słowa bym nie powiedziała, ale oni wybudowali sobie dom na emeryturę, przyjeżdżają ne weekendy. Są już w piątek a koszą zawsze w niedzielę... Często bywają też w tygodniu. Na dodatek sąsiad często lata z tą kosiarką w samych gaciach:) Wtedy sobie myślę, że dobrze, że jednak nie rozbiera się do końca...

      Usuń
    13. a może szkoda, he he he
      nie nie, jednak dobrze
      w Polsce w ogóle o wiele bardziejh się luydzie rozbierają,i częściej w gaciach spotkać można człeka

      Usuń
    14. jak dobrze mieć sąsiada... la la la ;P

      Usuń
    15. mój mąż by cie dzisiaj zabił za taki tekst :PP

      Usuń
    16. jak dobrze, że jestem daleko :PP

      Usuń
  10. zaczasnęłam kluczyki w aucie,daleko od domu.oprócz tego że straciuam 170 zł na pana od takich pszygut,to inny pszewrucił mi wiarem w ludzi:)
    oraz dzień dobry:)
    oraz drugi rzut bendzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, to lepsze doświadczenie chyba wygra z tym gorszym?

      Usuń
    2. to tu specjalna kwka od mię dla cię
      {\__/}*

      Usuń
    3. Basiu!
      to ja dołożę kieliszeczek domowej wiśniówki
      \/

      Usuń
    4. a ja chłodnik litewski, Lusia pyszny zrobiła -lubisz?;))

      Usuń
    5. a ode mnie jajko na tfardo O ;)

      Usuń
    6. dziefczyny kochane,wszystko kce:)

      Usuń
    7. i nie "przewrócił" tylko "przywrócił"
      ale tu intelygentne przeca czytajom....

      Usuń
  11. dzien dobry,
    u mnie najpierf szklanaka wody z cytrynom, a na deser kawa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. czy ktoś poleje, czy muszem sama po karmi??:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś dziwnego otfierajom ;p

      Usuń
    2. u mnie pada, zrobiło się zimno, 15 stopni
      rozgrzewam się herbatą
      na razie

      Usuń
    3. Gdusia!
      Nalej Oldze koniaku!

      Majom suabe oka i nowom kpmurkie

      Usuń
    4. wiem, wiem :))

      chyba wejdę pod kocyk

      Usuń
    5. kocyki fajne są
      taki na prond?

      Usuń
    6. Ja mam poduszkę pod napięciem
      Ale nie korzystam
      W ciepłym kraju mieszkam

      Usuń
    7. nie, zwykły :)
      jak nie wystarczy to herbata będzie z prądem ;p

      Usuń
    8. Dawaj ten prąd Olga
      Ten mój niedawny rak źle się ma
      Jakoś mi źle

      Usuń
    9. Rybeńko! wytłumacz -źle Ci, bo rak się źle ma??????????????

      Usuń
    10. nie mój
      brat mojego przyjaciela ma raka płuc:(((((

      Usuń
    11. już rozumiem -przykro mi;((

      Usuń
    12. to iwonki szwagier
      ....
      Boże, oszzcędź mu cierpienia....

      Usuń
    13. ja to tylko echo
      moi przyjaciele muszą przez to przejść
      a jak w zyciu, to nie jedyny problem
      jest jeszcze ciężko chora, bardzo ciężko chora mama...

      Usuń
    14. bardzo mi przykro
      wiem jak bliska jest Ci Iwonka
      wiem, że mocno to wszystko przeżywasz...

      Usuń
    15. jej mąż też mi bliski
      nasz hydraulik...
      wiem, jak bardzo przeżywa chorobe brata jedynego...
      ja naprawdę myślę tylko o nich, nie o sobie...

      Usuń
    16. doskonale Cię rozumiem
      teściowa mojej dobrej znajomej
      miesiąc temu mastektomia
      teraz guzek w drugiej piersi inwazyjny z naciekiem :(

      Usuń
    17. Boże!!
      ale dopóki w piersiach, to jeszcze nadzieja jest!!!

      Usuń
    18. nie chce się zgodzić na drugą mastektomię :(
      lekarz mówi, że inne metody nie wystarczą

      Usuń
    19. jak ktos znajomy to przeżywa się bardziej;/

      Usuń
    20. no chyba żartujesz!!!!!
      to przecie nawet lepiej już dwóch cucków się pozbyć!
      \Boże!
      Niech się kobieta zoperuje!!!

      Usuń
    21. rozmawiałam z nią
      przekonywałam, cała rodzina przekonuje
      jakieś irracjonalne myślenie ją dopadło
      mówi, że już się nie da okaleczyć
      może lekarzowi się uda...
      cały czas mi ona siedzi w głowie

      Usuń
    22. nie rozumiem takiego yślenia, ale każdy jest inny
      ile ona ma lat?

      Usuń
    23. ja też nie rozumiem
      zdziwisz się bardzo
      prawie 70

      Usuń
    24. to może nie chodzi o pierś, tylko o brak nadziei na wyleczenie?

      Usuń
    25. nie ma przerzutów
      nadzieja jest spora
      nie potrafię jej rozgryźć

      Usuń
    26. dorosła jest
      nie poradzisz
      jej wybór
      :(((

      Usuń
    27. będę jeszcze szukać argumentów

      Usuń
    28. kiedyś przeczytałam książkę pt chyba "to jedno wiem na pewno"
      właśnie o tym, że czasem nie mozemy i nie powinnismy wpływac na decuzję innych osób
      ale mi jest trudno sie z tym pogodzid

      Olga, probuj
      ale wiesz, jak nie dasz rady to nie
      dorosła kobieta
      jej wybór

      Usuń
    29. Wally Lamb
      to wiem na pewno

      Usuń
    30. wiem to
      ale nie wybaczyłabym sobie, gdybym jeszcze raz nie spróbowała
      to nie jest tak, że ona nie chce leczenia
      ona chce chemię, albo radioterapię,
      byleby to nie była amputacja
      może potrzebuje jeszcze trochę czasu na decyzję...

      Usuń
    31. może
      a my wiemy że bez operacji to c.h u j
      sorry za dosłowność
      ale sie tu narzuca

      Usuń
    32. Tragedia goni tragedię....normalnie zwariować można :(
      Olguś próbuj,czymam :*

      Usuń
  13. Juz ciemno
    ale bardzo ciepło
    sedzę na tarasie
    świecą się świeczki
    wino w kieliszku się rumieni
    z jakiegoś powodu od sąsiada słychać plusk wody, co kojarzy się z naturą

    chwilo, trwaj...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sąsiad robi remont w łazience, wyniusu wanne do ogrodu i bierze kąpiel ;)))

      Usuń
    2. ale łon siem cicho kompie!!!

      Usuń
    3. może się boi.sze jakowaś siosiatka zechce douonczyć!!!!!!

      Usuń
    4. jest ciemno
      ale ciepło
      siedzę w kuchni
      pachnie żurawinowa śfieca
      czuję czyjeś pocałunki na nogach.....

      Mucha! Żarłaś już!Nie żebraj!

      Usuń
    5. a po co oszukuje>
      jusz myślauam, sze to jakiś ..Statham, :)))

      Jak dopsze, sze Souys f pracy -mam kompa dla siebie;))

      Usuń
    6. a Gregorek zasnoł przy wziewach:))

      Usuń
    7. on tak, a ja???
      ostatnio bejnoł mi z łokcia w oko!

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. jeszcze fszystko przed nami!!!

      ale historycznie -zawsze trudno nam było dokopac i ruskim i Szwabom jednocześnie :((

      Usuń
    2. jest
      :)))hehe, normalnie moje serce tego nie sfytrzyma!
      kupiłam tylko jedno carmi!

      Usuń
    3. i nie wiem, czemu nie napisauam Karmi?
      ale ponoć tu same inteligientne i bystszachy som!;))

      Usuń
    4. Ha!
      Lepiej!!!
      Tu nawet som no, tego, mondrzejsze od najmondrzejszych teściuff!!!!!

      Usuń
    5. no ba! fszystkie! ;DDD
      wymenczyliśmy punkt:))

      Usuń
    6. czyli duszy punk -oj tam, oj tam -NAJMONDRAWSZE srosumiejom

      tylko my tu jesteśmy????

      Usuń
    7. a JA CI NIE WYSTARCZAM??HĘ???

      Usuń
    8. jak tam Ostrusia?HĘ???

      Usuń
    9. Łona jest tera artystkom
      nawet nie iem, czy ałtograf dostanem
      ale siem realizuje
      pienknie

      Usuń
    10. nie zawracaj kueta ogonem!

      Buziak dla Ostrusi!;)

      Usuń
    11. obiecała o tym napisać
      ciekawam bardzo

      Usuń
    12. tylko wy i Lucha i Olga :)

      Usuń
    13. ciekawe, co robi reszta?:)

      Usuń
    14. ja w każdem razie
      ciongle na tarasie
      monż pyta, czy mi nie zimno
      ale mię gorąco"))

      Usuń
    15. i troll :)

      Usuń
    16. akurat!
      tego trola lowjam :)))

      Usuń
    17. dlaczego odkrencata kreta ogonem? trzymać kciuki za naszych! jeszcze seta wygrać musim!

      Usuń
    18. Basieńko!!!!!!!!!!paduam!
      KUETA!!!! Nie kreta;)

      Usuń
    19. czemu siem czepiacie kota? muj kot ma wszystko w dupie :p

      Usuń
    20. a nasz ot somsiaduf boi siem jesc jak cos nie jest napodłodze :PP

      Usuń
    21. moja Kota zje wszystko, nawet se ze śmietnika wygrzebie ;)
      kocham jom, nawet jak siem szlaja :)

      Usuń
    22. uderz a Kota. a Luszka siem odesfie;DD

      Usuń
    23. kiedys se wygrzebaua kość z ucca indyka, ni w cholerem nie wiedziaua, jak siem do niej dobrać- ale widok byu pszecudny :)

      Usuń
    24. Miśka!!! nie wolno bic zwierzont!!! :)

      Usuń
    25. Udaję, że próbuję zasnąć, bo o 3:00 muszem menża na dworzec zawieźć

      Usuń
    26. Lucha! toś to metafora taka
      snaczy siem pszenośnia,obras, symbol, alegoria;)))
      nie bijam nikogo...
      choć czasem rence sfendzom!:)))

      Usuń
    27. Sollet, może jakąś kołysankę Ci zamruczymy ;)

      Usuń
    28. Lucha przejszua prawdziwom metamorfoze :))

      Usuń
  15. moja Kota- nierasowa, zwykua buraska, można pomylić z innym dachowcem :)
    daje mi tyle radochy
    cieszem sie, że F postanowiu siem jom zajonć :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tfoja Kota jest FSPANIAUA - leżauam obok to fiem:)))

      Usuń
    2. znam Kotem tylko z fotek, ale bardzo, bardzo jom lubiem :)

      Usuń
    3. a ja jeszcze lubiem paniom Koty
      i Gagem tesz
      :)

      Usuń
    4. no my jusz jak tandem :)

      Usuń
    5. ja bardzo poproszem o uściślenie :kto my ?

      Usuń
    6. zainwestujem i kupiem rower dwuosobowy :)

      Usuń
  16. najważniejszy zdrowy rozsądek, kawa jak się chce ją wypić myślę że nie zaszkodzi. tak jak pączek z marmoladą raz na trzy miesiące. ( swoją drogą pyszny był)

    OdpowiedzUsuń
  17. a co se bede zauowac
    dwjescie!!

    OdpowiedzUsuń