poniedziałek, 30 stycznia 2017

cięzkie życie blogera


wiecie chyba, że nie przepadam za konfliktami
a gdzieś tu jakoś między wierszami się pojawił
zupełnie niepotrzebnie
Sollet ujęła to w slowa o wiele lepiej niż ja bym mogła


Rybcia mówi, że ciężkie jest życie blogera... Ma rację kobieta. Dużo nas tu. Każda ma inny charakter. Inne przeżycia. Najczęściej bardzo trudne doświadczenia życiowe. Nie znamy się. Tak naprawdę niewiele wiemy o sobie. Dziewczyny, ale mamy siebie! Mamy to miejsce! Możemy sobie pomóc, pocieszyć, czasem nawet ochrzanić! Ale pamiętajmy, że każda z nas może mieć akurat gorszy dzień, trzymajmy się razem a nie przeciwko sobie, ok?

To chyba mój blogowy debiut:))
I chyba niezbyt udany. Te, które mnie znają, wiedzą, że lepiej gadam niż piszę.
SOLLET


Résultat de recherche d'images pour "gołąbek pokoju"


pokój?




70 komentarzy:

  1. Wiadomość

    Dziś mamy wyższe budynki i szersze autostrady,
    lecz również mniejszy temperament
    i węższe pole widzenia.
    Wydajemy więcej, ale cieszymy się mniej.
    Mamy większe domy, ale mniejsze rodziny.
    Mamy dużo kompromisu, ale też mniej czasu.
    Mamy większą wiedzę, ale mniej poglądów.
    Mamy więcej leków, a coraz mniej zdrowia.
    Zwiększyliśmy swoje posesje,
    lecz zmniejszyliśmy nasze wartości.
    Wiele mówimy, mało kochamy, bardzo nienawidzimy.
    Dotarliśmy na księżyc i bezpiecznie wróciliśmy,
    a mamy problem, aby przekroczyć ulicę
    by spotkać się z naszymi sąsiadami.
    Podbiliśmy przestrzeń kosmiczną,
    lecz straciliśmy przestrzeń
    wewnątrz nas samych.
    Mamy większe dochody,
    ale nasza moralność jest mniejsza....
    Żyjemy w czasach większej swobody,
    ale mniejszej radości...
    Mamy dużą ilość jedzenia,
    mniej składników odżywczych...
    Są to dni, gdzie dwie pensje trafiają do domu,
    ale rozdzielają się na więcej potrzeb.
    Czas pięknych domów, ale rozbitych rodzin.
    Dlatego właśnie proponuję Ci już od dziś:
    Nie zatrzymuj niczego na specjalne okazje,
    bo każdy dzień naszego życia
    jest specjalną okazją.
    Szukaj wiedzy, czytaj wiele,
    usiądź na werandzie i podziwiaj widoki;
    nie martw się o przyszłość.
    Spędzaj więcej czasu ze swoją rodziną,
    jedz swoje ulubione jedzenie,
    odwiedź miejsca, które kochasz.
    Życie to plątanina momentów i zdarzeń;
    nie chodzi tylko o przetrwanie.
    Używaj swoich kryształowych naczyń.
    Nie chowaj swoich ulubionych perfum,
    lecz używaj wtedy, gdy masz na to ochotę.
    Powiedz swojej rodzinie i przyjaciołom jak bardzo ich kochasz.
    Dlatego, nie opóźniaj niczego, ani nie odkładaj na potem,
    ciesz się życiem, bo...
    Każdy dzień, godzina i minuta są wyjątkowe...
    Nigdy nie wiesz która będzie twoja ostatnia...
    To tylko zwykły list
    niewiele słów
    zaledwie kilka zdań
    kładących się półcieniem
    błękitne wzgórza łez
    minęłam już
    i mały wielki świat
    przytulił mnie do siebie...
    Jeśli jesteś teraz zbyt zajęty, aby wysłać tę wiadomość osobie, którą lubisz, planujesz, że wyślesz ją kiedyś w przyszłości, pomyśl sobie, że ten dzień może być bardzo daleko, że możesz go nawet nie doczekać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprosze miksturke z imbirem, jest bardzo skuteczna
      Gardło juz prawie nie boli! :))

      Usuń
    2. Napoje specjalne jak zawsze w czwartym rządku :))
      Też wierzę w skuteczność napojów z imbirem
      Wyparzą wszystkie bakcyle! :))

      Usuń
    3. Olga ja się od Ciebie o tym dowiedziałam!:))
      Wyprobowalam i działa! :))

      Usuń
  3. Jesteśmy wszystkie różne, każda inna i wyjątkowa...i to jest piękne! Dzielmy się tym bogactwem, dzielmy się SOBĄ...
    Dzień dobry 😊 Pięknego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pielęgnujmy to niezwykłe miejsce i wzajemne relacje, naprawdę warto!
    Dobrego, spokojnego dnia dla Wszystkich :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Właśnie! Gdzie jest Ajda?!

      Usuń
    2. I jeszcze kilka innych?

      Usuń
    3. Nie, tak ogólnie odpoczywa :)
      Przecież wiesz jaka łona zajęta że nawet nie ma kiedy spać ;)

      Usuń
    4. czyli że zapdła w śpionczkę?

      Usuń
    5. Nie, ale teraz to pewnie śpi :)
      W kazym razie wczoraj wieczorem była przytomna! :D

      Usuń
  6. A teraz moje drogie panie może tak nie na temat? :)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy tylko ja nie wiem, o co chodzi? Milego dnia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusia, można to uogólnić, chodzi o to, zeby byc życzliwym, a jak cos się wydarzy złego czy niemadrego to nie ciągnąć złych emocji po wsze czasy
      no:)

      Usuń
  8. Dzien dobry! Miłego poniedzialku:)
    Zrobilo sie tak jakos uroczyscie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje, że po południu już zapmnimy o uroczystym nastroju i będzie wesoło:)

      Usuń
  9. A mnie się wydaje, że nie o konflikty nawet chodzi
    bo te , przy tak różnych osobach, być mogą
    tylko o to, żeby nie wstydzić sie przyznać do błędu
    czasem przeprosić
    czasem zażartować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy dotyczy to wszystkich stron konfliktu? :p

      Usuń
    2. Ja powiem tyle, przepraszam ze kogoś uraziłam, mimo wszystko nie bardzo rozumiem robienia koło dupy na innych blogach, ale skoro macie ubaw to już za to nie mogę, miłego dnia wszystkim!

      Usuń
    3. i o to mi chodzi
      żeby spuścić zasłone milczenia na to co było
      nie gadać tutaj, nie gadać gdzieś indziej
      i troche sie polubić:)

      Usuń
    4. aa to dopiero teraz załapałam o co chodzi!!!
      Futi, jeśli uraziłam Cię stwierdzeniem, ze się Ciebie boję( w żartach() to przepraszam.
      Rybko, spuszczanie zasłony milczenia kojarzy mi sie z akceptacją, a nie wszystko akceptuję, na przykład szyderstw z mojej przyjaciólki Izy- nie.

      Usuń
    5. i wtedy nie było postu o miłości i tolerancji, czy to znaczy, że są równi i równiejsi?

      Usuń
    6. a kiedy ostatni raz widziałaś żeby ktos to tutaj robił?
      zapewniam Cie, że do tego nie dopuszczę
      a czy Ty mi zapewnisz, że nikt nie będzie obgadywał mojej przyjaciółki na innych blogach?
      nie chodzi o akceptacje, ale o odłożenie broni słownej
      po co to ciągnąć???
      jak napisała Sollet, nie znamy się tak naprawdę i czasem wyciągamy niesłuszne wnioski o ludziach na podstawie kilku wypowiedzi

      Usuń
    7. repo, bardzo mnie to zabolało o tych równych i róniejszych, to ewidentny dowód na to, jak bardzo można komus zrobić przykrość słowami

      wtedy chciałam załatwić spprawy poza blogiem, niech Iza potwierdzi, byłysmy w dużym kontakcie, choć aż mi wstyd wciągać tę kochaną dziewczynę w to bagno, ech

      Usuń
    8. nie mogę Cie zapewnić, bo nie obgaduje Futi na żadnych blogach.

      Usuń
    9. mogę ręczyć za mój blog! i ręczę!

      Usuń
    10. i niech będzie, źle zrobiłam, powinnam może inaczej to rozwiązać, ja osobiście jestem osobą omylną i nie mam kłopotu, żeby sie do tego przyznać

      choć nawet jak się mnie nie zna osobiście to chyba można mieć podejrzenie, że nie dzielę tutaj ludzi
      raczej staram się łączyc

      ide sobie popłakać w kąciku

      Usuń
    11. Zyrafko,a ja w zartach pociagnelam ten watek dalej i...pewnie z tego cala afera.
      Futi jezeli Cie urazilam moimi slowami to przepraszam.Nie taki mialam zamiar.
      To moze dosc specyficzne poczucie humoru;)
      Jesli zostalo to zle odebrane to sorry,przyznaje sie do bledu,bo jestem osoba,ktora raczej to potrafi.
      Nie chce konfliktow.
      I rowniez nie toleruje szyderstwa odnosnie Izy.
      Zycze Wam milego dnia.
      A to,ze znikne na kilka dni nie znaczy,ze uciekam od problemu.Jestem na urlopie i nie mam stalego dostepu do wi fi.

      Usuń
    12. Rybko, nie poczuwaj sie jako gospodyni tego bloga do odpowiedzialności za wszystkie słowa przez nas napisane, przeze mnie też!!! A już na pewno nie czuj się zobowiązana do przeprosin w czyimś imieniu.
      Znam Cię osobiście i własnie dlatego byłam zdziwiona Twoim brakiem publicznej w kilku sytuacjach na ten sam temat. Nie płacz przeze mnie bo się zamkne w sobie i bloga:((((

      Usuń
    13. Napisałam co napisałam,trudno, nie będę już więcej siała wiatru jak to Rybko ładnie ujęłaś, nie macie co mnie przepraszać, nie ma za co. Miłego dnia wszystkim. Było minęło.

      Usuń
    14. https://youtu.be/rAz93ck6cRk

      Usuń

    15. Rybko tylko przez nas nie płacz! Ty nas przyjelas 'nowe' z otwartymi ramionami, dobrze czujemy się u Ciebie
      Gdyby było inaczej to byśmy nie przychodziły tak tłumnie.
      Zdecydowanie jesteś osobą która łączy ludzi, nie wszystkich da się połączyć ale stwarzasz ku temu najlepsze warunki

      Usuń
    16. Czytam i jest mi przykro, bo rozpetala sie jakas afera, w ktorej pojawiam sie ja, osoba, ktora nie przepada za konfliktami, nie lubi zatargow, sprzeczek, nie potrafi ludziom sprawiac przykrosci. Czuje sie winna i jest mi teraz jakos niezrecznie:( Bo moze byc tak, ze inni powiedza sobie za duzo, a slowa potrafia zranic. Pomysla, ze wszystko przeze mnie!
      Dajmy spokoj juz temu, Sollet dobrze napisala. Przekazmy sobie znak pokoju-jak wzniosle, a wieczorem napijamy sie wina, piwa, spirytusu czy czego tam chcecie. A Zyrafka czy Mela moga sobie wybrac bez procentow i niech bedzie wesolo jak dawniej❤

      Usuń
    17. no o to mie chodzi, trzeba iśc dalej, było, minęło, dzisiaj niech bedzie dobre:)

      Żyrafko, miałam swoje powody, może niesłuszne

      Usuń
    18. Nie wnikam!
      Radujmy sie bracia, bo Chrystus nas umiłował!- jak mawia mój tato:)

      Usuń
  10. Twój blog jest czasem kawiarnią a czasem domem, pewnie dlatego tak się nami przejmujesz a my Tobą - bo jesteśmy po tej samej stronie i tak jak w domu dbamy, by było ciepło, dobrze i łagodnie a do kawiarni idziemy na ploteczki i coś dobrego dla każdego, na przykład spirytus. Gdy jest inaczej to blog wygląda jak melina albo jest zamknięty i nie da się komentować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się przejmuję
      dlatego kiedyś zakazałam wpisywania komentarzy w pewnej sprawie, bo wiedziałam, że jedna osoba o niczym innym nie marzy jak o tym,żeby kogos obrazić i się skończyło obrazą na mnie, ale jakoś mogę z tym zyć:)

      ale mi trudno jak widze poszarpanych domowników, bo jedyne co w tym jest to bezsens

      Usuń
    2. Rybka, nie przejmuj sie! Poszarpani domownicy jakos sie otrzasna jako te psy po deszczu i bedzie ok:)

      Usuń
  11. Czyli- LOF end PIZ ( piZ, bo mogłybyście pomyśleć, ze zwariowałam i jestem wyznawczyniom pewnej tfuu partii ;) )
    Sollet ma rację i pisze tak samo dobrze, jak mówi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A więc kochajmy się i szanujmy, tolerujmy i bądźmy wyrozumiali. Dbajmy o siebie i o to magiczne miejsce. Żeby można odgonic smutki i przywołać uśmiech. A wszystko co zle niech omija nas wszystkich. No gdzie będzie nam lepiej? :-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień dobry!
    Miłego calego tygodnia, a co!

    OdpowiedzUsuń
  14. ✌&❤
    Dobrego dnia dla wszystkich!!

    Przy takiej miszance ludzi, charakterów nie ma opcji, żebyśmy wszystkie się pokochały! 😉

    Ale to miejsce jest wyjątkowe, czerpie stąd mnóstwo wsparacia i staram się je zaraz oddać innym. Szkoda byłoby go skazić konfliktami. 😙😙

    Jeśli kogoś uraziłam, może nieświadomie -przepraszam! ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i teraz syie się przepraszanie:))
      Laila, to juz chyba Ty naprawdę nie masz za co:PP

      nie musimy się kochać, ale dajmy sobie marginesik na błędy:)

      Usuń
  15. Nie bardzo wiem, o co chodzi, ale na wszelki wypadek dreszcz mnie przeszedł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, jesteś najmniej konfliktowa osoba jaką znam:*

      a aferki już nie ma, tak że tego, w górę serca, w dół dreszcze:)

      Usuń
  16. Nie w temacie, ale ja tu z Wami bardzo lubię bywać. Jeśli Ja Coś Kiedyś Komuś - to Bardzo Przepraszam.
    Pod Sollet słowami kropię i stawiam Amen.

    Niech się Dobro dzieje. I w Nas i obok Nas :)

    OdpowiedzUsuń