niedziela, 25 lutego 2018

mój ulubiony film

bardzo lubię dobre filmy
mąż podobnie
i dzieci też są zarażone

najmłodszy zalicza z nami filmy jakby za dorosłe na niego, ale po tylu latach już nie jestem w stanie oglądać tylko filmów na wiek dzieci

w piątek obejrzałam z synem "Zieloną Milę", (nota bene film od lat 18, zdziwko)
ja po raz kolejny, bo to chyba mój ulubiony obraz, jakbym miała powiedzieć o czym, to o tym, że człowiek jest jednak dobry
syn pierwszy raz, troche mu się nudziło, bo wartkość akcji może nie jest tutaj największą zaletą
ale dzielnie wytrwał do końca i wtedy uznał, że było warto, bo to dobry film:))

a Wy macie swoje ulubione, do których wracacie?

PS. Wczoraj obejrzeliśmy produkcję Netflixa The Foundamental od Carring. Polski tytuł Opiekun. Rewelacja!!


163 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Od 18 lat może ze względu na scenę egzekucji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne
      Zapytałam nawet dziecko czy to dla niego nie za mocne. Ale tylko wzruszył ramionami.
      Teraz tyle przemocy wokół..

      Usuń
  3. Najpierw przeczytalam te ksiazke, po niemiecku zreszta, a pozniej dopiero obejrzalam film. I jest to jedna z nielicznych ksiazek, ktorych ekranizacja nie rozczarowuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też najpierw przeczytałam książkę. Po polsku.
      I ostatnie zdanie w punkt

      Usuń
    2. Rybcia - no to dawaj to zdanie (chyba, że bez znajomości całości nie ogarniemy)

      Usuń
    3. Anka napisała😂😂

      Usuń
    4. O, to ja pomyślałam o "Angielskim pacjencie", gdzie moim zdaniem film jest lepszy od książki, a to nieczęsto się zdarza.Itaka cudna Juliette Binoche!

      Usuń
  4. Zielona Mila-genialny film,obejrzalam conajmniej 3 razy.
    Moj ukochany to melodramat-Słodki Listopad...o chorobie,ale także o niezwykłej miłosci.

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest jeden z filmów które zawsze chętnie oglądam. Od dawna jestem też wielbicielką Skazani na Shaeshank. A z nowszych filmów to zapadło mi ostatnio Mama z Penelope Cruz. A tak poza tym to jestem otwarta na wszystko:-) na poważne tematy i lekkie glupkowate komedie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skazani to ukochany film mojego męża. Dawno nie ogladalismy, może pora wrócić.

      Usuń
    2. B lubię skazanych
      A Mama mi się nie podobała

      Usuń
    3. Bardzo sztucznie odbierałam jej chorobę. Znaczy sztucznie była przedstawiona.
      Może się czepiam.
      Ale nie tylko ja bo nie ma rewelacyjnych ocen
      W ogóle mi nie zapadła w pamięć

      Usuń
    4. O! Dzięki, lubię znać innych zdanie.

      Usuń
    5. Co do Mamy ktorą obejrzałam jakos tak niedawno to mam mieszane uczucia. Ale ogolnie dobrze zrobiony. Podobaly mi sie wstawki z sercem, ktore mialy ważne znaczenie a spotkalam sie w necie z krytyka.
      Jednak jak choroba zabiera matke to jest bardzo przygnebiajace.....

      Usuń
    6. Bardzo podobał mi się rowniez film Chemia B.Prokopowicza. Dla mnie był bardzo realny.Bardzo życiowy. Byłam w kinie i szczerze się wzruszyłam. Po wyjściu słyszałam jednak niekoniecznie dobre opinie.

      Usuń
    7. Ja miałam mieszane uczucia
      Bardzo przez pryzmat prawdziwej historii oglądałam

      Usuń
    8. Rybenka, dokładnie wiedziałam co miałas na mysli pisząc o sztuczności gry. Sama uwielbiam Penelope i choć jest świetna aktorka, to nie udziwgneła mocno samego filmu bo raczej przeszedl bez echa.
      Porownujac do innych filmow na temat raka, ktore widziałam to fakt , Mama wypada srednio.
      Ty, ktora przeszlas chorobę wiesz jak pewne zachowania w filmie mogly byc nienaruralne....

      Usuń
    9. a jaka była śliczna przez cały film...

      Usuń
  6. To nie do wiary, mamy prawie marzec i minus 15? Szok! Też lubię filmy, ale nie umiem wskazać jednego, dwóch...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w sumie jak zaczynam mysleć o filmach to też się gubię, któe lubię najbardziej

      Usuń
    2. Mam kilka też. Lubie wracac do niektorych w zależnosci id nastroju:)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Poszukiwany,poszukiwana😁

      Usuń
    2. A propo,niedawno taką ciekawostkę uslyszalam.Po sukcesie filmu Poszukiwany,poszukiwana.pana Pokorę męczyli żartownisie wydzwaniajac z zapytaniem,czy Marysia może przyjsc posprzątac...do tego stopnia,ze był zmuszony zmienic numer telefonu.

      Usuń
    3. świetny film
      a sława ma swoje ciemne strony:))

      Usuń
    4. I przypomnialam sobie jeszcze film "Wolna sobota"z W.Siemionem,płakałam ze smiechu.Siemion byl rewelacyjny!!

      Usuń
    5. Rybko,polecam🤣film niezbyt długi,ale zdecydowanie popraw nastrój😁

      Usuń
  8. Rzadko wracam do filmów, podobnie jak do ksiażek.
    Ostatnio uśmiałam się do łez przy "Poranku kojota" (akurat leciał w tv).
    Młoda zaczęła podpytywać o moje ulubione filmy i staramy się razem coś tam oglądać. Niedawno był "Notting Hill", wcześniej "Inni" i "Kochaj i tańcz" (pozostałość po fascynacji "You can dance)". Wczoraj podpytywała o "Seven". Sama jestem ciekawa, jak będzie mi się oglądało po takim czasie i czy zachwyci mnie, jak przed laty. W kolejce czeka "Szósty zmysł".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seven jest niesamowity

      Usuń
    2. Inni to dobry pomysł!

      Usuń
    3. Szósty zmysl,tez świetny !!

      Usuń
    4. też!
      "I SEE DEAD PEOPLE..."

      Usuń
    5. pamientam, że moja muoda pracowa koleżanka popuakaua siem ze śmiechu, jak pomyliuam 2 filmy i stfierdziuam, że chentnie obejrzem szusty element :)

      Usuń
    6. Gaga Ty pomylilas tylko filmy a ja ostatnio koleżance lecacej do Rzymu przypomniałam o zwiedzaniu Luwru!!! Alzheimer mój przyjaciel mi tak podpowiedział ...😁😁😁

      Usuń
    7. Dziewczyny😂😂😂😂

      Usuń
  9. Zloto dla zuchwalych. Polowanie na czerwony. Wodny swiat to trylogia nojego męża
    A ja ... byleby richard g byl;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Richardem to najbardziej podobał mi się o księdzu pedofilu (z Edwardem Nortonem chyba) i zdradzającej żonie ("Niewierna"), ale na te obrazy Młoda jest chyba jeszcze za młoda.

      Usuń
    2. Ten pierwszy film to "Lęk pierwotny". Gere gra adwokata młodego chłopaka, który zabił księdza. Genialna, moim zdaniem, rola Nortona, grany przez niego bohater cierpi na rozdwojenie jaźni, jak się potem okazuje ... (nie podam zakończenia, może ktoś będzie chciał obejrzeć). W ogóle gdzies mi zaginął Norton ostatnio, a bardzo go lubiłam.

      Usuń
    3. Oglądałam ale zapomniałam i muszę obejrzeć

      Usuń
  10. fszyskie filmy s Dżodi Foster :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, przypomniałaś mi o "Milczeniu owiec", to też muszę z Młodą obejrzeć.

      Usuń
  11. A tak w ogóle to dziękuję za ten dzisiejszy post. Zaraz zrobię sobie listę filmów do obejrzenia.
    Miłego dnia wszystkim. U mnie piękne słońce, więc i nastrój pogodny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Smażone zielone pomidory - jak dla mnie. Może mam do niego sentyment...
    Ella-5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tytuł mi co ś mówi, ale albo nie obejrzałam albo nie pamiętam o czym był

      Usuń
    2. Rewelacyjny film!!

      Usuń
    3. Jeden z moich ulubionych!
      Uwielbiam!

      Usuń
    4. Lubię filmy. Mam kilka swoich ulubionych i mogę je oglądać często ( Sami swoi, Alternatywy, Ranczo , Jak rozpetalem....i kilka innych). Lubię kryminały, romantyczne komedie. Nie bawią mnie polskie filmy typu Testosteron, Ladies, Pokaż kotku....

      Usuń
    5. I książka do poczytania. Mam na myśli pomidory:).

      Usuń
    6. To teraz prawda : lubię filmy ale.....kocham książki !!!!!!!

      Usuń
    7. Czytałam książkę i oglądałam film (nie wiem, w jakiej kolejności). Pamiętam tylko, że któreś z nich mnie trochę rozczarowało. A pomidory próbowałam robić (w książce są przepisy), ale chyba słaba ze mnie kucharka, bo nie do końca mi smakowały.

      Usuń
    8. Film lepszy od książki (tym razem odwrotnie niż zazwyczaj. chyba najpierw był film?)
      ella-5

      Usuń
  13. Tak , smażone zielone pomidory,cudny.i Fortepian,piekny ,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a fortepian mnie nie zachwycił
      tak jak Marzyciel I moulin Rouge, niby dobre, ale nie dla mnie

      Usuń
  14. Opiekun, swietny. Wlasnie skonczylam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Filmy dramaty, ktore poruszaja ogladam tylko raz i tak je dlugo pamietam, przezywam, rozpamietuje.
    Wracam do filmow lzejszych, staram sie miec wlasne DVDs.
    Kiedys czesto ogladalam "Pride and Prejudice" BBC serial.
    Lubie wracac do "Amelie" bo piekna muzyka, ale najczesciej ogladam fragmenty, uwielbiam patrzec jak jada na rowerze, nawet kostka brukowa mnie wzrusza, bo tu nie ma.
    Dla smiechu ogladam francuski "What's in a Name?"
    Lubie ogladac filmy z napisami i slyszec obcy jezyk, takim filmem jest "Where do we go now?" wzrusza i bawi, cudna muzyka, jezyk arabski, ciekawie i zabawnie pokazane wzpolzycie muzulmanow z chrzescijanami, lubie wracac do tego filmu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzilam na internecie czy byl ten film w Polsce, znalazlam tytul "Dokad teraz?" i ten francuski "Imie"

      Usuń
    2. Na pierwszy rzut oka nic mi nie mówią te tytuły. Znaczy Amwlie oczywiście tak

      Usuń
  16. Zdecydowanie wolę czytać książki. Filmy lubię oglądać w kinie. Nie mam ulubionego, a tylko takie, które podobają mi się. No i takim filmem jest np. K-PAX. I sporo polskich. Moje córki krowy, Plan B, Pokot itd.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam zbyt wyrafinowanego gustu. Dziesiątki razy oglądałam i zawsze chętnie obejrzę "Samych swoich","Nie ma mocnych","Wolną sobotę", "Żółty szalik" i "Gwiezdny pył" z Igą Cembrzyńską, Krzysztofem Chamcem i moim ukochanym Januszem Gajosem.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gajos jest doskonaly, "Zolty szalik" widzialam niedawno, "Nie ma mocnych" czy "Samych swoich" fajnie sie oglada, jeszcze dodalabym "Seksmisje"

      Usuń
    2. Marii,a jaka pogoda u Ciebie?
      Bardzo lubię czytać,że gdzieś jest teraz około + 30,zaraz mi się poprawia nastrój i rozmarzam się na temat wakacji:))
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Ewa, u mnie jest juz godz.23 i temp. spadla do 17, ale jutro 26 a we wtorek 30 i nastepne dni po plus 30

      Usuń
    4. Marii,zazdroszczę,bo bardzo lubię ciepło,aczkolwiek w moim zanieczyszczonym mieście,to żadna atrakcja.
      Moja kuzynka mieszka w Gold Coast i klimat jej bardzo odpowiada.

      Usuń
    5. Dziewczyny nie wyprowadzajcie mnie z nerw, u nas w nocy -16, teraz -6!!! I jeszcze koniec ferii- okropność , jak żyć? 😁😁😁😜😜😜

      Usuń
    6. Marzycielko, jeszcze lepiej Cie podkrece, mam okna szeroko otwarte, lubie tak spac, koszulka na ramiaczkach, cienka kolderka, a moze i odkryta bede..

      Usuń
    7. Podkrecilas ! Ciśnienie mi skoczylo i od razu gorąco mi się zrobiło 😁 zazdroszczę buuuu 😘

      Usuń
    8. Marzycielko, podkręć kaloryfer i będziesz miała jak mari

      Usuń
    9. Nic nie dało buuuu, jeszcze ostatnia szansa idę spać...💑

      Usuń
    10. No miałam na myśli cuś innego 💕

      Usuń
  18. Musiałam zakochać się w filmach,bo wynajmowałam kiedyś mieszkanie w domu,w którym było kino,więc nie miałam wyboru:))Zdarzało mi się - zamiast na wykłady pójść do kina,czasem na 2 seanse w ciągu dnia.Mam w pamięci atmosferę krakowskich kin lat osiemdziesiątych,dość obskurne
    sale i bileterki w obowiązkowym"chałacie":)Oraz charakterystyczne nazwy samych kin:Wanda,Relaks,Związkowiec,Młoda Gwardia,Uciecha.
    Dziś bardzo chętnie oglądam polskie filmy,lubię filmy Smarzowskiego,Patryka Vegi,Agnieszki Holland,uwielbiałam Kieślowskiego:)Wczoraj byliśmy na "Czwartej władzy" Spielberga.
    Miłego dnia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam DVD "Trzy Kolory" Kieslowskiego i ogladam od czasu do czasu, mam wyjatkowy sentyment do tej trylogii.

      Usuń
    2. "Trzy kolory" kultowe..takie na miarę Oskara:)
      Też mam ogromny sentyment do tamtych klimatow

      Usuń
    3. Jak "Czwarta władza"?
      bo zamierzam się wybrać choćby sama,
      mimo mrozów ;pp
      choćby ze względu na Mery, którą uwielbiam, więc ciekawa jestem Twojej opinii.
      I zgadzam się co do "Trzech kolorów".

      Usuń
    4. Nie sposob pominąć Dekalogu ....

      Ja jeszcze wróce do filmow z lat.90
      The Doors ze swietną rolą Morrisona którą po mistrzowsku odegral Val Kilmer...film na dluuugo zapadl w mej pamieci.

      "Kruk"-owiany zlą slawa za sprawa smierci na planie filmowym Brandona Lee.Zakochalam sie w tym klimacie,muzyce,miłosc zraniona moze powrocic zza światów i szukac zemsty.

      Usuń
    5. "Miasto Aniołów"...jak moglam zapomniec...za duzo tego.

      Jeszcze musical "Hair"😁

      Usuń
    6. Roksano,sam film..owszem,choć widziałam lepsze filmy Spielberga.Meryl Streep,jak zawsze niezawodna,dla nie samej warto:)

      Owocku,świetne filmy przypomniałaś,widziałam rewelacyjny film o Morrisonie oraz "Miasto Aniołów",a "Hair"uważam za dzieło wszechczasów:)

      Usuń
    7. Ewa,Hair mialam na kasecie video nagrany i nie wiem ile razy odtwarzany...😊

      Usuń
    8. Ale mi też przypomninacie filmy!

      Usuń
    9. Też oglądałam kilka razy Hair:)Owocku,a "Amadeusz","Lot nad kukułczym gniazdem" "Skandalista Larry Flint" ? ..jeśli mówimy o światowej klasyce.. też rewelacyjne,choć zupełnie inne.

      Usuń
    10. Ewa oczywiscie wsztstkie te wymienione przez Ciebie -klasyka!!

      Usuń
  19. Denis prawdopodobnie idzie dzisiaj do C3. Martwię się o niego bardzo. Proponował wspólne wyjście, ale sugerowałem, by lepiej wypocząć i poczekać na sensowną pogodę - napisał w niedzielę na swoim Twitterze Adam Bielecki.
    To tak w nawiązaniu do naszych wczorajszych rozmów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymajmy kciuki za niego...Dla mnie to niewyobrazalne i fascynujące.

      Usuń
    2. Według niego zima kończy się 28lutego i chce wykorzystać "okno pogodowe" o ile się takie pojawi, będąc wyżej niż obecnie, bo okno jeśli już, to potrwa kila lub kilkanaście godzin. Nie wzięcie radiotelefonu było świadome, bo nie chciał jakby coś się działo, wzywać na pomoc i narażać kolegów. Tylko, że to trochę egoistyczne myślenie, bo wiadomo, iż koledzy go nie zostawią bez pomocy.

      Usuń
    3. No thriller normalnie mam zafundował

      Usuń
    4. Dla mni to niepowazne. Jest cala wyprawa a on idzieina samowolke. Jak jest indywidualista to niech organizuje wlasna wyprawewa jak bierze udzial w zorganuziwanejzto piwinien sie dostosowac. JakJwejdzie sam to bedzie bardzobnie fair w stosunku do kolegowkak a jak gdzies tam utknie sam to ich dodatkowo narazi.

      Usuń
  20. A ja w innym temacie. Rybeńko, strumień myśli zaprowadził mnie dziś do Gumy Arabskiej :)(co zjem na obiad-przydałaby się też surówka, lubię i zdrowo-nie chce mi się robić- może kupić- w tych kupnych jest taki dziwny skład:stabilizatory, jajko w proszku, jakaś guma - może to guma arabska-Rybeńka nie jadła w szkole:) Ale na prawdę??? Nawet nie spróbowałaś kleju roślinnego i gumy arabskiej??? Nie byłaś ciekawa jak smakują??? Ja musiałam wszystkiego popróbować organoleptycznie :)
    A smażone zielone oglądnij koniecznie (zanim przeczytasz książkę)
    Ella-5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba i czytałam i oglądałam i wszystko przez mój chemiobrain przecieklo 😭

      No naprawdę nie próbowałam. Kleje tyle co że znaczków co się je przyklejalo.
      Ale za to jadłam surową skórę że świni. Może to zaliczy?

      Usuń
  21. Ziemia obiecana z genialnym aktorstwem !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I chyba obejrzę sobie zaraz taksówkarza, bo chyba nawet nigdy nie oblągnęłam

      Usuń
    2. Tomaszek mnie rozwalal��

      Usuń
    3. we mnie wzbudzał mordercze instynkty

      Usuń
    4. we mnie zdecydowanie też.

      Usuń
  22. Lektor - widzialam trzy razy i zawsze robi na mnie wrazenie. Lubie tez filmy z Robrtem de Niro, Meryl i Julia Roberts.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wlaśnie obejrzałam taksówkarza

      zaskoczył mnie ten film
      ale de Niro doskonały

      Usuń
    2. De Niro nigdy mnie nie zawiodl. Nawet w komediach, w zyciy bym nie pomyslalapze ma taki talent komediowy rowniez 😀

      Usuń
    3. a z ploteczek - on uznaje tylko czarne kobiety jako parterki:))

      Usuń
  23. jeszcze mi się przypomniały:
    Czyż nie dobija się koni
    Dirty dancing
    Pulp Fiction
    To nie jest kraj dla starych ludzi
    Marsjanie atakują
    Seksmisja

    OdpowiedzUsuń
  24. oraz idę o zakład, że Mela się dziś nie odezwie:p

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie już - 15. Psia Dziewczyna zabrana do domu. Chrapie jak stara baba 😁.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zimno jest
      u mnie minus dwa ale wieje, odczucie gorsze

      i kocham ksiązki,ale dobre kino tyż:)

      Usuń
    2. A ja kocham Was hi hi hi . U mnie -13° brrrr

      Usuń
    3. U mnie też tegi mróz. Nie spędzamy na dworze tyle czasu ile byśmy chcieli

      Usuń
    4. Mam mieszane uczucia chociaż wiosna jest dla mnie najpiękniejsza pora roku

      Usuń
    5. Wiosna? Chyba nie u nas i nieprędko. Jest przeraźliwie zimno! W południe przy świecącym ostro słońcu było -11, teraz wolę nie sprawdzać.

      Usuń
    6. W przyszłym tygodniu mają być już dodatnie temperatury.

      Usuń
    7. ja pamiętam mrozy
      do minus 30
      w Warszawie:)

      Usuń
    8. Ciepłe zimy nas rozpieścily ;)
      A w ogóle to nawet nie wiem kiedy minęła zima, o jesieni nie wspomnę!

      Usuń
    9. ja już planuję wakacje:))

      Usuń
    10. Ja niby też...ale entuzjazmu

      Usuń
    11. Dopiero teraz zobaczyłam, że ten mójkomentarz można odnieść do 3 wypowiedzi: jednej Meli i dwóch Rybci. I w zasadzie wszystko się zgadza.

      Usuń
    12. Mela
      o entuzjazm pytam
      ruda
      rozumię

      Usuń
    13. A mię nie rozumiesz?
      Wakacje som przed wrześniem!

      Usuń
    14. Aaaa
      Nie mniej jednak pani uczycielko
      Słowa BEZ zabrakło;))

      Usuń
    15. I kto zajmie się małem?

      Usuń
    16. Już mię nie dobijaj bo śnieg będę!
      NIE WIEM!!

      Usuń
    17. Tzn spać nie będę!
      Nie wiem o co chodzi że że sniegiem 😋

      Usuń
    18. Ja się mogę zgłosić na ochotnika

      Usuń
    19. choć wolę jak juz pieluch nuie uzywajom:p

      Usuń
    20. Zwłaszcza że przebranie mu pieluchy graniczy z cudem:p

      Usuń
    21. matka trojga jestem, nic mi nie dziwne:))

      Usuń
    22. A ja jezdem w szoku że taka mała pchełka może uciekać 😂
      Pierwsze dziecko miałam spokojne 😉
      Normalnie aż ciekawość bierze jakie byłoby czecie 😋

      Usuń
    23. Musisz spróbować 😁😁😁

      Usuń
    24. Mam ograniczonom wyobraźnię!😂
      Olek dostarcza tylu wrażeń jakby że czech bylo

      Usuń
    25. Ja myślałam że łon z Polski a Ty twierdzisz, że z Czech? 😁😘

      Usuń
    26. że czech a nie Czech :pp 😂😘

      Usuń
    27. Mela
      Najpierf BEZ nie robi Ci różnicy
      A teraz litera Ci wszystko zmienia;pp

      Usuń
    28. No właśnie a może dlatego że ma go jak czech 😁😁😁😁😚

      Usuń
  26. Ptaki ciernistych krzewow.Wszystkie z Sandra Bullock a po japonskim filmie z 2008 roku Depatures zaniemowilam na kilka tygodni

    OdpowiedzUsuń