niedziela, 10 grudnia 2017

na różne frasunki są różne ratunki

różne w życiu przytrafiają się nam rzeczy
miłe i niemiłe
czasem kłopocik nas wkurzy
czasem problem przygniecie do ziemi i pozbawi tchu
człowiek ogólnie jest silną bestią i się umie podźwignąć czasem wbrew wszelkim obiektywnym okolicznościom - nie zapomnę rozmowy Sz.Hołowni z kobietą któa wcześnie starciła męża a potem w jednym wypadku swoich 3 synów
jej siłę dawała Wiara

jedni zajadaja problemy ( niestety)  inni zapijają ( nie polecamy!!) inni znęcaja się nad rodziną ( to do ewentualnego rozważenia) inni wybiegają ( sport to zdrowie hmmm) są tacy co piszą blogi ( to zdecydowanie odradzam) zagadują ( hue hue) 
wachlarz szeroki i osobisty

życzę Wam dzisiaj braku wszelkich trosk albo zapomnienia choćby na chwilę



114 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawa w miłym towarzystwie też jest niezłym rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczegolnie w poludnie w lozeczku:)

      Usuń
    2. Piję kawusię z mężem , jem resztę urodzinowego ciasta. Żyć nie umierać....

      Usuń
    3. To jeszcze ja przesyłam spóźnione urodzinowe życzenia, sto lat! :)

      Usuń
  3. Kazdy jest inny i kazdy inaczej reaguje na troski, racja. Gdyby mi ktos kiedys powiedzial, ze spotka mnie tyle problemów, powiedziałabym, ze nie dam rady, a jednak... Czasami chciałoby sie zapomnieć choc na chwile, wiec moze dzis zróbmy sobie dzien bez frasunku? Udanej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iziu,zdecydowanie trzeba zrobić niedzielę bez trosk!!
      Kawa Olgi to pierwszy krok w tym kierunku :-)
      Wczoraj szlag mnie trafił,bo dowiedziałam się,że ciotka przywożąc na prośbę brata jego komórkę do szpitala...przeczytala wszystko to o czym pisaliśmy z bratem.
      Jak tak można....????

      Usuń
    2. Szczyt bezczelnosci!!

      Usuń
    3. Owocku,ciotka przeszla sama siebie.Szczyt!Brak slow!

      Usuń
    4. Ciotka przeszla sama siebie!

      Usuń
    5. I jeszcze ciotunia żyje???

      Usuń
    6. No to wreszcie dowiedziala sie moze czegos o sobie. Niech teraz pomysli.

      Usuń
    7. Oj chyba bym napisała jej jakiegoś " miłego" smsa skoro tak lubi je czytać. Albo napisała takiego niby do brata( a w nim " mile" rzeczy o cioci i zaraz następnego ciociu sory to było do brata. Oko za oko, jestem wredna, ale cóż takie życie, nikt nam pączków nie obiecywał.

      Usuń
    8. Lidka,w punkt...dowiedziała sie dużo o sobie..nawet o tym ze nadal mam do niej żal,po tym jak zachowala sie na pogrzebie mojej Mamy,a jej siostry...Potrafila przy grobe Mamy podejsc do mnie i z pretensją i zniesmaczeniem powiedziec "ten pogrzeb byl fatalnie zorganizowany...."gdzie serce pekalo mi z bólu,gdzie tyle ciepłych słów uslyszalam od dalszej rodziny i mamy mojej przyjaciółki....
      A rozeszlo sie o to ze ja nie przewidziałam,aby ktos niosl wieniec który ona zamowila z kaplicy pod grobowiec...

      Usuń
    9. Otwocku mogła sobie służbę wynająć! Masakra, ze ktoś może takie bzdury wywlekac, w dniu pogrzebu jeszcze!!!

      Usuń
    10. Owocku 😭😭😭😭😭

      Usuń
    11. Melu,szkoda słów...
      No dowiedziała sie o sobie różnych rzeczy 😝...teraz pewnie juz mnie wykreśliła z rodziny...Dzis troche się zdystansowałam do tego,ale wczoraj mnie przemaglowało psychicznie...

      Usuń
    12. wiesz co, taka toksyczna osoba powinna zniknąć z Twojego otoczenia
      im szybciej tym lepiej
      zatruwa życie i relacje, to zło!

      Usuń
    13. mnie się to naprawdę w głowie nie mieści!!!
      co za chamówa!!!

      Usuń
    14. Rybko masz racje....owszem pomaga bratu bo mieszka niedaleko niej,ale ma tak pokręcony i nieprzewidywalny charakter,że lepiej trzymać się z daleka...

      Usuń
    15. lepiej sie obyc bez takiej pomocy...

      Usuń
    16. W prawie każdej rodzinie taka osoba się znajdzie

      Usuń
    17. Ech... A jako dziecko ją tak lubilam...

      Usuń
  4. Rybko,Twoja notka trafiona w punkt..
    Ja nie wiem czy Olga serwuje cos mocniejszego...bo od wczoraj mną targa i chetnie bym coś łyknęła.
    Na pewno Martek -nasz kochany wariat,postawi jakies drinki:-)
    Martku-GRATULACJE!!!!!
    Tylko Ona mogła motor wygrać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratki!!! Bedzie nas wozic fkolo bloku. ;P

      Usuń
    2. Ja juz jestem pijana.Ale tylko ze szczescia.
      Wpadam na szybko.Stawiam alko 🍷🍷🍷🍷🍸🍸🍸🍸🍹🍹🍹🥃
      🥂🥂🥂🥂
      I znikam
      Wracam z Krakowa
      A potem jedziemy na Chrzciny Malenstwa

      Usuń
    3. Martek! Gratulacje!!!
      Doczytałam o co cho :))

      Usuń
    4. Olga gdzie doczytalas? Ja oczywiście nie wiem o co kaman. Gratulacje dla Martka i jeszcze raz dziękuję za życzenia. Bardzo się wzruszylam.

      Usuń
    5. Albo fkolo bloku albo po wsi 😜😜😜

      Usuń
    6. pod tamtym wczorajszym postem

      Usuń
    7. Dziękuję Rybeńko jestem zakręcona jak słoik na zimę!!!Doczytałam i jestem w szoku brawo!!! A ja szukałam Martka w tv😁😁😜😚

      Usuń
    8. Też doczytałam i cieszę się Martkowym szczęściem!

      Usuń
    9. Ciekawe czy Martek na chrzciny pojechala motorem 😂😂😂

      Usuń
    10. Melus,autem pojechalam,bo jeszcze kasku nie mam,a nie chcialam rozbic tej wariackiej glowy 😜

      Usuń
    11. Melus,autem pojechalam,bo jeszcze kasku nie mam,a nie chcialam rozbic tej wariackiej glowy 😜

      Usuń
  5. Każdy nerw zażeram czymś słodkim.
    Tak jestem UZALEŻNIONA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego jestem Anonimowym Cukroholikiem

      Usuń
    2. Ja też ! Ja też! Dzień bez słodkiego to dzień stracony....a potem się dziwię, że ciuchy się w praniu zmniejszyły ...👗

      Usuń
    3. Ja też jestem uzależniona. Nie wierzę ze można się odzwyczailc.Ja cierpue okrutnie bez ciasteczek

      Usuń
    4. Ja też zażeram słodkim. I jest mnie, niestety, coraz więcej :(
      Każdy niesie swój krzyż, jedni mniejszy, prawie nieodczuwalny, inni duży, za ciężki dla nich, czasami bardzo obciazajacy. Takie to nasze życie...
      Oby tych trosk było jak najmniej!

      Usuń
    5. ja nie jem słodkiego i wcale nie jestem malutka

      Usuń
    6. Ja też nie jem cukru i nie jestem chudzinką(niestety),choć może przy moim dość wysokim wzroście specjalnie nadmiarów nie widać:)Ale od czasu niejedzenia cukru ( ok.5 lat)znacząco mi się poprawiły wyniki wszelkich badań.I niebywale samopoczucie.Niebo a ziemia:))Do mnie przemawiają najbardziej prace naukowe,potwierdzone badaniami Amerykanów w temacie ogromnej szkodliwości cukru, wszelkich węglowodanów.Sporo jest książek na ten temat.
      Duże wrażenie zrobił na mnie film i książka "Cały ten cukier" - akurat australijskiego autora:).Bardzo polecam.Warto wiedzieć,że cukier niejedno ma imię i "zdrowe" przekąski,płatki,batony musli,gotowe soki owocowe,jogurty,wszelkie odżywki, produkty polecane też jako dobre dla dzieci zawierają mnóstwo cukru,często ukrytego pod nazwami różnych syropów,ksylozy,maltozy,melasy,miodu i bóg wi jeszcze czego:))

      Usuń
    7. to fakt, tego wszystkiego też nie jem
      pozwalam sobie na makarony i pieczywo ale wybieram najzdrowsze

      nie wiem czy mi się wyniki zmieniły czy nie bo po chemii to tylko się poprawiały i tak:))

      Usuń
    8. Ewa,ja ograniczylam cukier do minimum,te publikacje do mnie przemawiają.Polecam na yt film "Cukier gorszy od tłuszczu"..b.daje do myślenia.Poszłam dalej i eliminuje przetwory z białej mąki.Waga to raz,bo plus 10 mi zostalo po ciąży brzuchol takze,ale chce zwyczajnie lepiej się czuć..zdrowiej żyć.W tym temacie nasza Laila tez mi dala kopa a także książka "Odważona".
      Cukier to syf nad syfami...Dodatkowo w mojej bliskiej rodzinie panuje plaga cukrzycy.
      Bubusiowi tez ograniczam cukier,nsuczylam go jesc jogurty naturalne,uwielbia je..żadnych typowych słodyczy nie je.Soki rozcieńczam woda ,ale on nie przepada ogólnie za nimi.

      Usuń
    9. Ja gdy słyszę słowo "dieya" robię się natychmiast głodna

      Usuń
    10. Ale kto tu jest na diecie sie pytam?:D
      Ja mojego zmienionego żarcia nie traktuje jak diety,dieta jest od do a potem efekt "jajo":D

      Usuń
    11. Owocku,dobrze,że coraz więcej ludzi ma świadomość co do większości produktów zalegających na sklepowych półkach.Marzy mi się taka presja konsumentów,żeby cały ten syf zniknął ze sklepów:)
      Książek na ten temat jest bardzo dużo - wszystkie Williama Davisa ( diety bez pszenicy),Petera Osborne i innych,nie pamiętam w tej chwili nazwisk:)

      Usuń
    12. Otwocku to gorzej niż dieta! Brak cukru, brak mąki...kamień do szyi tylko ...😂

      Usuń
    13. Zadziwiające naprawdę jest ile szajzu jedzeniowego jest kupowanego....
      Bez czytania tych powyżej przecież wiadomo
      ..

      Usuń
    14. a pierogi???
      a makarony,
      pizza ????
      no tego sobie odebrać nie dam! Lubię mączne i już!
      Nie słodzę, jogurt tylko naturalny- zawsze tak było- i żadnych płatków, jak już to tylko sute owsiane.
      Ale jak bez lodów???? się pytam.
      I dobrego domowego ciasta-_ nie piekę ale jak dostanę to nie odmawiam.
      Soków z kartonu nie pijam, jak już to świeżo wyciskane.
      No i dobra czekolada z orzechami musi być.

      nie da się wyeliminować całkiem cukrów, ale też i nie chcę bo lubię. Rozum każe ograniczać, więc to robię.

      Usuń
    15. Ewa,tez marze o tym, żeby nie bylo na półkach sklepowych tulu gównianych rzeczy...wystarczy czytać etykiety i juz człowiekowi włosy dęba stoją.

      Usuń
    16. Roksana siostro moja 😁 jedyna różnica piekę ciasta. 😘

      Usuń
    17. No i tę czekoladę jem za często😁

      Usuń
  6. W różnych momentach swego życia radziłam sobie na różne sposoby.
    I przyszedł też czas, gdy musiałam skorzystać z pomocy innych.
    I czasem było to upokarzające.
    Ale przeszło;D
    I wyciągnęłam wnioski.
    I jeszcze myślę, że to mnie uwrażliwiło na sytuacje innych.

    A dziś zapominam o wszystkim przy kawie i lodach gycana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no o wszystkim nie zapominaj:pp

      Usuń
    2. nie, tyko o problemach;D

      chociaż....kusi, żeby wsiąść na prom;D:D

      Usuń
    3. no chyba nie chcesz do starsznej szwecji co się tam ludzie boją po ulicach chodzić??:pp

      Usuń
    4. Tylko nie na prom!!! Mój błędnik i bez promu szaleje. Już lepiej jedz te lody kochana

      Usuń
    5. starszej?:P

      lody zjedzone;/

      Usuń
    6. starsznej jak się chcesz czepiać:))

      Usuń
    7. a gdzież bym chciała;D:D

      Usuń
    8. Miśka,
      o jakim smaku boś mi narobiła smaka uwielbiam ich miętowe!

      Usuń
    9. nie próbowałam
      chałwowe mi nie podeszły i czekoladowe, bo...za bardzo czekoladowe;D

      Usuń
  7. A u mnie spadło wczoraj trochę śniegu 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie sporo ale już się topi
      zima już była:((

      Usuń
    2. U Ciebie więcej spadło ☺

      Usuń
    3. ale to wykorzystało już zapas na całą zimę..

      Usuń
  8. https://www.youtube.com/watch?v=74GpBss0F3Q
    Dla Was Dziewczyny ode mnie...
    Dawid moja miłość, cały czas.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, cieszę się, że trafiłem na Twojego bloga :)
    Ja zapraszam Ciebie na mojego androidhand.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaa
      normalnie ze sto zdjęć :ppp

      Usuń
    2. Myślałam ze może u mnie się nie wydwieypsja 😜

      Usuń
    3. w sumie to nawet fajnie
      w końcu jakaś kontrowersja:pp

      Usuń
    4. każdy ma swój punkt widzenia;D


      albo omamy;P

      Usuń
    5. albo parcie na szkło:PP

      Usuń
    6. Tez myślałam ze juz schiz mnie dopadł,bo nie widzę żadnych zdjęć:D
      Chyba cos gość jarał mocnego skoro tak się zachwyca:)

      Usuń
    7. Rzeczywiście zdjęcia świetne, wszystkie 10O:))) ze tez nie wspomniałam rano, a moze wtedy nie bylo?

      Usuń
    8. Jeju ja też sobie pomyślałam, że już koniec ze świętowaniem bo nic nie widzę. Ciemność widzę ciemność....

      Usuń
    9. To prawie jak z królem i jego szatami: pp

      Usuń
    10. To podryw jest! Było na płyty,na stare filmy a tu na zdjęcia.

      Usuń
    11. Na motylki jeszcze było: pp

      Usuń
    12. To chyba tylko pedały😎

      Usuń
    13. ciekawe czy ktoś desperacko zajrzy na tę stronę

      Usuń
    14. Jeszcze na znaczki w fajnych klaserach:)

      Usuń
  10. Dziewczyny, jeśli będziecie miały możliwość to obejrzyjcie filmy "Najlepszy" i "Vincent". Boskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Melodia, to hę to do mnie??? I jeszcze "Pokot" jest boski.

      Usuń
    2. Mela
      To twoja wielga wada
      Brak miłości do filmów

      Usuń
    3. Każdy jakieś wady ma :D
      Anonimowa, nie do Ciebie :D

      Usuń
    4. no

      ponieważ wczraj obejrzałam z rodziną Rainmana i zachwyciłam się nim na nowo -to bardzo wspólczuję tym, co tego nie moga dostąpić...

      Usuń
  11. Ja mam ostatnio całą paletę sposobów na frasunki! Inaczej depresja zeżarła by mnie żywcem! :)
    Ale blogaś i muzyka ( wczoraj katowałam sąsiadów z 4 godziny nagrywając wokale :P) i wino...jak nie mam migreny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wokale!!
      Mi się tęskni za chórem; ))

      Usuń
    2. A kiedy teraz próba? I jak z tym nagraniem koncertowym??

      Usuń
    3. Przecież dopiero spiewalas tylko!

      Usuń
    4. za tydzień jeszcze pośpiewam

      a na razie nie ma nagrania:(((

      Usuń
    5. A jak będzie...to udostępnisz? :)

      Usuń
    6. no ba!
      są różne narania ale mię w nich nie ma więc ten tego
      nie promuję:pp

      Usuń