środa, 22 listopada 2017

sekta?

wczoraj przeczytałam emocjonalny i wstrząsajacy tekst koleżanki po raku
jej mąż też ma chorobe nowotwoorową
i od jakiegoś czasu jest zasypywana wszystkimi możliwymi drogami informacyjnymi, jak to powinien się mąż leczyć nie u lekarzy tylko u Zięby!
podsyłane sa linki, gdzie jest dokłądnie napisane, jak zasilic konto oszusta
w zamian za jakieś suplementy albo "strukturyzator wody"

ona czuje się wręcz nękana i widzi w tym zorganizowane działanie PRowców firmy i ja jej normalnie wierzę...

uważajcie kochani!!

GŁOSUJEMY, JESZCZE TYLKO KILKA DNI:))


PS TUTAJ JEST NIESAMOWITY ARTYKUŁ, NAPISANY PZREZ KSIEDZA BONIECKIEGO W 2012 ROKU!



84 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nawet mi się nie chce po raz kolejny komentować działań tego pana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to że to mną coraz większą siłę rażenia mnie szokuje

      Usuń
    2. To rzeczywiście jest juz jak sekta 😐....

      Usuń
  3. Ksiądz jak jasnowidz normalnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tekst jest strzałem w dziesiątkę. I o zgrozo aż kipi z niego prawdziwość! Niesamowite!

    A hieny żyją z ludzkich tragedii. I tylko ciągle za wiele osób wierzy w te brednie. A skoro J. Owsiak jest sądzony za przekleństwo to ja się ukwa pytam czemu nikt nie zajmuje się takimi szarlatanami. Bo machina się kręci i wiele, wiele osób jest w to zaangażowanych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tekst mnie kompletnie zaskoczył!!

      I masz rację roksa...

      Usuń
  5. I bardzo mi jest miło codziennie oddawać głos. Mam poczucie uczestniczenia w czymś wielkim! I żądam obszernej relacji z radości podopiecznych! I już się cieszę💙💙💙

    OdpowiedzUsuń
  6. a kto to Zięba? Ten z "Na wspólnej?" :PP

    OdpowiedzUsuń
  7. Artykuł niesamowity i oby nie proroczy:(
    Szarlatani byli zawsze. Pamiętam z dzieciństwa, jak kuzyn z moją mamą stali w kolejce do takiego, po ostatnia deskę ratunku dla dziadka. Pamiętam swój żal, że jestem za młoda i nie moge z nimi na zmianę stać...
    Tonący brzytwy się chwyta...
    Straszne jest naciąganie biednych schorowanych ludzi, smutna jest wiara chorych w szarlatanskie metody.
    Kilka lat temu rodzice zagłodzili półroczne dziecko, bo uwierzyli znachorowi. Młodzi, wykształceni, zaślepieni...
    Powinny być bardzo wysokie kary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zaczynam się wręcz radykalizować, kiedys nie widziałam nic zlego w bioenergoterapeuta, ufałam, że "coś" w tym jest
      teraz już w nic nie wierzę
      tylko w lekarzy i zdrowy rozsądek

      Usuń
  8. może jakoś da się ustawić pocztę aby te wiadomości wpadały do spamu tam gdzie ich miejsce
    szarlatani mają swoje socjotechniki a wiadomo, na chorych i biednych najłatwiej żerować, kary są niskie, wręcz symboliczne albo ścigania nie ma wcale, chyba każda z nas zna kogoś, kto bywał u uzdrowiciela bo rodzina chce zrobić dla bliskich wszystko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak robią ci nękani, ale to się w głowie nie mieści!

      Usuń
  9. Kurde .. no ... nie można na tego pana gdzies donieśc żeby mu któs skutecznie ukrócił proceder???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo jestem ciekawa, jak to się skończy
      bo musi się jakoś skończyć!

      Usuń
    2. zacytuje pania naczelnik " podlość ludzka nie zna granic "

      Usuń
  10. Czy ten pan to Jerzy Zieba? Niezle zaszalal po swiecie, bo i USA, a Australii byl 22 lata, do Polski wrocil w 2003roku. On jest taki ktos co wszystko wmowi co chce, podobno skonczyl Akademie Gorniczo-Hutnicza, tylko ze nikt nie widzial dokumentow, dyplomu. Amazon reklamuje jego ksiazke Hidden Therapies Ukryte Terapie po ang. i po polsku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mari to ten właśnie oszolom i manipulator ludzkiej naiwności...ja sama przez jakis czas bylam pod jego wrażeniem,no elegancki mily starszy pan,który przystępnie tłumaczy,to czego lekarz Ci nie powie 😉....
      Az w końcu okazalo sie za ma w przesądy drogie jak ch....suplementy działające "cuda"...Taaa i juz mi klapki opadly i potem czytając różne info....przestalam miec jakiekolwiek złudzenia co do niego....
      Nieźle sie dorobil na tych swoich "przedstawieniach"gdzie panie i nie tylko gotują mu owacje po każdym niemal wypowiedzianym zdaniu....ksiazki,suplementy,no facet ma łeb do interesów .:D

      Usuń
    2. Owocku, wyobrazam sobie jak on musial tutaj dobrze bajerowac, Australijczycy sa dobroduszni, naiwni, a on mial calkiem odpowiedziale prace, byl nawet wykladowca w szkole lotniczej, siedzial tutaj tyle lat.

      Usuń
    3. Szok!!!!! Co on wykładał w szkole lotniczej?...

      Usuń
    4. Byl wykladowca nawigacji. On chyba z tych co to wszystko wie i wszystko umie.

      Usuń
    5. w głowie się nie mieści

      Usuń
    6. Znaczy ta Zieba to taki specjalista od wszystkiego, jako gornik nawierci gdzie nie trzeba a potem jak lotnik odfrunie w bardziej przystepne do oszustwa miejsca.

      Usuń
    7. a ludzkie debile nic tylko spijają z ust...

      Usuń
  11. Rybcia ale czy ta kolezanka nie moze po prostu bejnac ludziom miedzy oczy, ze sobie nie zyczy. Przeciez nie da sie zyc w takich warunkach, z takimi dobrymi doradcami.
    Nie wiem czy pamietasz, ale mnie tez zaczeto radzic na blogu i szybko to ucielam.
    Ludzie naprawde sa nie wiem beznajdziejnie glupi czy zlosliwi?
    Ja bym z tym zaraz zrobila porzadek i po wsze czasy.
    No dobra, wiemy ja zla baba jestem ale dzieki temu zyje mi sie szczesliwie;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myslisz, że nie beja???
      Mwi, że ręce jej opadaja
      stosuje nawet groźby karalne!!
      wszystko robi, a i tak tatałajstwo jej się narzuca

      Usuń
    2. Star ja chce wiecej takich "złych"kobiet jak Ty!!!!!:-)
      Przypomniało mi sie z filmu " Bo to zła kobieta była"😉

      Usuń
    3. Rybko,niech napisze ze sieknie siekierką zara znajdę filmik o tem :-)

      Usuń
    4. Czyli ta modlitwa "od przyjaciol zachowaj mnie Panie, z wrogami poradze sobie sam" ma racje bytu.
      Nie rozumiem ludzi, naprawde.
      Ale jak pisze Owocek ta siekiera moze byc pomocna.

      Usuń
    5. ja też nie rozumiem ludzi, wielu...

      Usuń
  12. Pozostaje nie reagować: być głuchą i ślepą! jeśli nawet groźby karalne nie pomagają.

    Zaś artykuł...no cóż, gdyby naród był przewidujący konsekwencje, myślący nie tylko o tym co tu i teraz, to może siły w parlamencie byłyby inne...wszak to wszystko było zapowiadane jeszcze wcześniej niż ten artykuł powstał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja wyobraźnia wtedy też nie działała...

      Usuń
    2. boś trochę z dala od kraju, a rządy sprawował ktoś inny wtedy...
      jednak sądzę, że PIS by Cię nie zbałamucił tak jak wielu, którzy uwierzyli, że się zmienili, szczególnie, że np. o konstytucji i TK długo wisiało na ich stronie. Fakt, chyba nikt jednak nie przypuszczał, że pójdą na taki żywioł, w ogóle nie przejmując się prawem.

      Usuń
  13. dla mnie moce zadziałały, oleżanki cus w cycku okazał sie problemem skórnym:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba mi czytacze umarnęłi
    buuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyje ale połączyłam sobie rękę zalążkiem
      Buuuu

      Usuń
    2. czyli połączyłąs żelazko z ręką:PP

      Usuń
    3. No coś w tym stylu 😉
      Zapomniałam ze nie wolno dotykać stopy żelazka gdy jest włączone na max temp.

      Usuń
    4. No! Na szczęście w aptece mieli cud opatrunki i jest lepiej 😉

      Usuń
    5. ja mam w lodówce flamigel
      często potrzebny:pp

      Usuń
    6. Nie wiem co to jest ;)
      Ale skoro jest potrzebny tzn ze też zapominasz ze żelazko to jednak goronce jezd!😉

      Usuń
    7. ja raczej zapominam, że rzeczy w piekarniku som raczej nie do dotykania:pp

      flamigel na pewno ma polski odpowiednik, taki żel, kładzie się na oparzone miejsca, chłodzi i łagodzi

      Usuń
    8. Na oparzenie najlepiej polewać zimną wodą od razu. Pomaga! Sprawdzone wielokrotnie.

      Usuń
    9. No fakt że trzeba schłodzić
      Ale ten żel lepszy od wody
      Najpierw woda. Potem żel z lodówki. A potem lód

      Usuń
    10. No i żyje, tylko ogarniam wyjazd. Za 2 dni wakacje! Nie mogę się doczekac!.

      Usuń
    11. Jak to!!??
      Znowu wakacje??!!

      A drink nawet na początku😀😀😀

      Usuń
    12. Plusy nieposiadania dzieci szkolnych...

      Usuń
    13. Tam gdzie Alucha była i polecała...

      Usuń
    14. Aaaa
      Już WIEM; ))
      To mam nadzieję że dobra pogoda: )

      Usuń
    15. Bogusiu podawałam zimną wodą A nawet trzymałam paluchy w kubku z wodą Ale po wyjęciu bol. A te opatrunki zelowe z apteki przyniosły ulgę natychmiast

      Usuń
    16. Biedna jesteś, Mela. Ja często gdzieś dotknę, chwyce i mam oparzenie. Muszę zobaczyć te opatrunki.

      Usuń
    17. Swoją drogą jak to się zmienia

      Usuń
    18. Ktos kto pracuje w bankietowej kuchni mowil mi ze trzymaja make w lodowce na wypadek poparzenia .Ponoc wlozenie reki do zimnej maki czyni cuda

      Usuń
    19. Oooooo
      Tego w życiu nie słyszałam!!

      Usuń
    20. Ja też często się oparze, para albo w piekarniku jak coś robię ale dzisiaj bylo troche mocniej, po prostu przytulilam ręka żelazko :pp
      Te opatrunki nazywają się aqua-gel.
      Ewa, coś podobnego! Co za patent! Jutro wloze mąkę do lodówki 😁Będzie na następny raz 😎😜

      Usuń
    21. jak to dobrze,że piersiom nie dotykałaś tego żelaska :pp
      Ja kiedyś dotknęłam .......masakra była :Ooo

      Usuń
    22. Bogusiu pięknej pogody i wypoczynku. Przywieź w wazyleczce nieco ciepła do P. jak będziesz już wracać ;)

      Usuń
  15. jako członk sekty kobierzyńskiej melduję że drugi głos ma fajną liczbę..1800:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale Ci się trafiło, wow!!!!

      Usuń
    2. 1805-tysz fajna :P
      Wieczorny rytuał : paciorek,siusiu,głosowanie i spać :pp

      Usuń
  16. Do telewizji. Oni lubią takie "smaczki". A parze życzę powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  17. O, Zięba to rzeczywiście sekta jest... Słyszałem o tym człowieku, nie polecam!

    OdpowiedzUsuń