poniedziałek, 20 listopada 2017

potrzebne pomysły

niedawny wpis u Klarki mnie rozbroił, ona ma takie pomysły, że żadne dziecko by się nie powstydziło takiego świeżego spojrzenia na świat

chyba każdy zauważył, jak się szuka czegokolwiek w internecie to potem zasypują człowieka reklamami w tym temacie
kiedyś kupowałam pralkę, potem pzrez rok wyskakiwały mi "okazje" z pralkami, nosz kurna, przecież kupiłam!!!

Klarka sugeruje, żeby szukać w sklepach internetoowch bielizny męskiej, wóczas rzeczy wyskakujące moga być cąłkiem ciekawe:)))

no, kochani, pomyślcie, co jeszcze można zasugerować reklomowbijaczom??
żeby było fajnie??


KLIK KLIK KLIK KOBIERZYN





153 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie RYBY a nawet RYBEŃKI 😁😁😁🐟🐟🐟

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i co, Marzycielko? Mówiłam, żebyś ksiąek nie brala na romantyczny wypad! Sluchaj starszych:)

      Usuń
    2. No widzisz Iza " młode " to i glupiutkie czasami . Mądrzejsza chciała być i co? Cza słuchać starszych 😘😘😘U mnie reklamy butów i biur podróży. Nic tylko kupić nowe buty i ruszyć na podbój świata😁😁😁

      Usuń
  3. Humor od dawna mam nieciekawy,
    Dlatego od Olgi zabiorę dwie kawy,
    Może aromat z nutą radości,pozbawi mnie złości?:-)
    Przed chwilką czytałam wczorajsze dzieła
    I gęba sama mi się uśmiechnęła.
    Wino od śfagra i plany podróży,
    Wałówa z kaszaną od Margo,
    Mnie rozwaliła i sama chętnie Melowego wina bym się napila.
    Dorzucę jeszcze pare win z piwnicy,
    Ktoś zapyta "od kogo?"
    Od Owoca Czarownicy :D

    A mi przychodzą od 2 lat reklamy z eDarling😈 ciekawe dlaczego...




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owocku,no ja nie wiem skad to eDarling😁😉😚

      Usuń
    2. ja bym sprawdziła komórke męża
      albo nie, nie sprawdziłabym!!!:P

      Usuń
    3. Czekam se na rtg zęba w szpitalu,a z głośników muzyka Enio Morricone z Ostatniego Mohikanina .. Szok szok szok😲

      Usuń
  4. Ja szukalam materaca a mam reklamy srodkow na powiekszenie meskosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to bardzo ciekawe 😉

      Usuń
    2. Jedno z drugiego wynika przecież 😁na materacu powiększa się męskość. Rany Julek co za myśli z samego poniedziałkowego ranka.😜 Do pracy a nie myśleć o materacach.....😁

      Usuń
  5. A ja mam reklamy z zabawkami i ubrankami niemowlecymi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przepraszam, że nie uczestniczyłam we wczorajszej imprezie! Tylko obserwowałam, bo coś zepsulam i nie mogłam komentować. Ale się działo! Rybenko, gratulacje i pisz dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz że myślałam wczoraj o tobie. Ale była niedziela i przecież ludzie mają swoje plany: )

      Usuń
    2. Wnuk był u babci! To samo szczęście!

      Usuń
    3. Bogusiu A co u niego słychać?

      Usuń
    4. Piękny, zdrowy, pogodny. Skończył 2 miesiace i pije z butelki mleko mamy i Bebiko.

      Usuń
    5. O miesiąc młodszy od mojego 😁 Widze ze babcia zakochana po uszy!!!😁

      Usuń
    6. Tak jest! Ale mam go z doskoku, więc chyba zdrowo. Mam też swoje zycie..

      Usuń
    7. Jak sie ma wnuki z doskoku, to tym bardziej jest się zakochanym! Wiem to:)

      Usuń
  7. Walizke kupowałam i dlugo mi wyskakiwała, że mam ją nabyc:))))
    Buty mi do do dzisiaj wyskakuja i chyba muszę je w koncu kupić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margo jak napisałaś walizka to myślałam że ciągle nawiązujesz do podróży do Meli 😉

      Usuń
    2. A siem przyda u do Meli!🤣🤣

      Usuń
    3. U mnie wyskakują kijki nordic walking, bo chce kupic nowe. Moze przyjdę do Meli (w plecaku tez cos przyniose)? Chyba mam niedaleko:)

      Usuń
    4. No właśnie Izka, tak mi się wydaje ze masz niedaleko bo kiedyś zgadalysmy się o wycieczce do wioski pirackiej, ze mieszkasz niedaleko :)

      Usuń
    5. Margos,a ja czekam juz w pracy na Ciebie ze swoja walizka wypchana skarbami🍕🧀🍖🍗🌮🍟🍾🍷🍸🍹
      Przyjezdzaj i pedzimy do Meli.Zgarniemy jeszcze Owocka i Laile 😁

      Usuń
    6. O której mogę się was spodziewać dziefczenta??? 😄😄

      Usuń
    7. Ale Margo musi kaszane zabrać,inaczej nie jadę 😁

      Mela zaskoczymy Ciebie 😉

      Usuń
  8. jak to co ? szukamy smacznych drinków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie biustonosze wyskakują, maniacko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupowaliśmy różne rzeczy do rehabilitacji poudarowej dla meza, wiec nieraz w reklamach umiesnieni panowie w różnych pozach:)Jak sie ma jedno do drugiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jaki przedział wiekowy??:p

      Usuń
    2. No raczej nie nasz, choc mowie za siebie. Twoich upodoban nie znam:)))

      Usuń
    3. nie nasz to chyba lepiej
      chyba że nie nasz i starsiejsi:p

      Usuń
  11. aktualnie szafki rtv, długie kozaki, pochwyt bramowy,koszulki guns n roses. I tak juz lepiej że nie oglądam polbruku i bram :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gunsi spoko:-)Ma byc koncert u nas w Polszy :-)

      Usuń
    2. ano wiem :)))) W Lipcu :DDD

      Usuń
    3. Tak!!!!Monsz mnie zachęca,obaczym :-)
      Na 18-tke dostałam taki mega duży plakat Gunsow,no przecież ja miałam świra na ich punkcie :D

      Usuń
    4. musicie się dziefczyni umówić

      Usuń
    5. Ja też, jezeli w tym czasie monsz będzie w Polszy i Bubka będziemy mogli gdzies na chwilę"sprzedać":-)

      Usuń
  12. Zablokujcie reklamy. A tam, gdzie się nie da można zawsze wyłączyć guziczek. Mnie bawi, że dostaję reklamy oferty sprzedaży mieszkań - w Warszawie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee, zero kreatywności:))

      Usuń
    2. Oczywiście. Kreatywność poczytam u innych.

      Usuń
    3. cóż, głos rozsądu tez się liczy:P

      Usuń
    4. Oczywiście. Kreatywność poczytam u innych.

      Usuń
    5. oczywiście dubeltówka :P

      Usuń
    6. Zacinam się. I to nawet dziś jest prawda.

      Usuń
    7. Zacinam się. I to nawet dziś jest prawda.

      Usuń
    8. Tosia,padlam jednak od zacinajacej sie dubeltówki:D

      Usuń
  13. a u mnie chyba nic nie wyskakuje, a moze nie zwracam uwagi, no i malo uzywam internet

    OdpowiedzUsuń
  14. szukam kawalerki a pokazują się rezydencje...

    OdpowiedzUsuń
  15. Słoneczne pozdrowienia przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygrzewaj sie Żyrafo,ale z umiarem 😉

      Usuń
    2. U nas deszcz i śnieg, a niektórzy mają slonce. Nie ma sprawiedliwości na tym świecie:)

      Usuń
    3. Żyrafko zazdraszczam słońca. Podeślij go troszku do nas. Pozdrawiam

      Usuń
  16. A u mnie zwrot akcji , zamiast w robocie siedze w domu , Fifek smarki do pasa ... widmo szczepienia odkladamy po raz 3 ci .... tiaaaa
    P.S. poza tym zastala nas zima na wsi a wiec szok, rano juz pchaliśmy auto sąsiada a dzis w amoku zmieniamy opony w autach
    także ten :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaa
      uuuuu
      nooooo

      moje dziecko zazdrości tego sniegu bardzo...

      Usuń
  17. Melduje 1690 głos!

    W moich reklamach rządzą klocki lego, taśmy washi....i maść na wydłużenie penisa... :D Nie wiem dlaczego! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wierzę 😂😂😂😂😂

      Usuń
    2. Czy mam Ci przesłać scr?? 😄😄

      Usuń
    3. Laila, kilka razy próbowałam u Ciebie w blogu zostawić komentarz i nigdy się pokazał - wydaje mi się, że wszelki formalności odbyłam - i nic. Czy coś przegapiłam?

      Usuń
    4. Ania wydaje mi się, że nic. ☺Czasem buntuje się przeciw formatowi strony, którą się wpisuje, ale ktoś mi kiedyś zgłaszał coś podobnego. Muszę zapytać tych co to stworzyli dla mnie ten formularz. Jeśli pojawił Ci się jakiś komunikat na pewno będzie pomocny 😊

      Usuń
    5. Aniu, jeszcze jedno, jeśli masz możliwość spróbowania z innej przeglądarki to to też będzoe dodatkowa informacja dla twórcy 😊

      Rybeńka nie wiem co chciałaś mi przez to powoedzieć 😜

      Usuń
    6. Nie mam możliwości z innej przeglądarki... Ale dziwne jest, że nic nie odrzuca ani nie blokuje, tylko po spełnieniu różnych wymagań klikam opublikuj, a komentarza i tak nie ma.

      Usuń
    7. A powiesz mi jaką masz przeglądarkę i system operacyjny?

      Usuń
    8. Google chrom. A system nie wiem. Chodzi o Windowsa?

      Usuń
    9. Tak :) Z góry dziękuję! :) Jak tylko będe wiedziała o co chodzi dam znać :)

      Usuń
  18. a może jak zacznę wpisywać frazę: "napad na bank"- to będą mi się wyświetlać sposoby i reklamy sejfów ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki mądry, moim zdaniem, komentarz znalazłam u Saramonowicza na FB i jestem ciekawa , co tutejsze moherki ( nie mylić z moherami! ) na to ? :)

    Walter Chełstowski:
    Szanowni Przyjaciele , Znajomi i Nieznajomi .
    Określający się jako Katolicy .

    Zapytam się Was:
    Czy na Waszej drodze do Boga potrzebujecie pośredników ?
    Wytłumaczcie dlaczego potrzebujecie pośredników .
    Czyli księży ?

    Potrzebujecie wielkich budowli ?
    Potrzebujecie spowiedzi szeptanej do ucha mężczyźnie siedzącym w konfesjonale ?
    Potrzebujecie posłuszeństwa do każdego słowa mówionego przez proboszcza z ambony ?

    Tego potrzebujecie w Waszej drodze do Boga ?

    Pewności że Papież ( jako wysłannik Boga, choć wybieralny) jest nieomylny ?
    Składek płaconych podczas ślubu, chrztu , bierzmowania a na końcu płatności za pogrzeb ?
    Składek podczas kolędy ?
    Naprawdę potrzebujecie tego wszystkiego w Waszej drodze do Boga ?
    A może można prościej ?

    Może wystarczą Wasze słowa , jakie do Boga mówicie ?
    Skoro Bóg zawsze i wszystko słyszy .
    Nawet te słowa , jakie mówicie w swojej głowie .

    To po Wam pośrednicy ?
    Księża, prałaci, biskupi i nawet Papież .
    Bo kim oni są ?
    I jakim prawem mówią że są „ głosem Boga „ ?
    Wierzycie że są głosem Boga ?
    Jesteście pewni ?

    Jesteście pewni że tylko mężczyźni mogą być pośrednikami na Waszej drodze do Boga ?
    A dlaczego tymi pośrednikami nie mogą być Kobiety ?
    W czym są gorsze od mężczyzn?
    Tylko tym że są Kobietami ?
    Jak się czujecie odrzucając Kobiety jako Waszych pośredników , w drodze do Boga ?
    Uważacie że są gorsze i że nie zasługują na bycie Waszymi pośrednikami do Boga ?
    Wytłumaczcie mi to .

    A skąd wiecie że Bóg nie mówi bezpośrednio do Was ?
    Bo może Wasze modlitwy są ważniejsze dla Niego niż te , wysyłane poprzez pośredników ?

    Popatrzcie też proszę na historię Waszego Kościoła .
    Czyli na historię tego co Wasi pośrednicy czynili .
    To potworna i krwawa historia tego co ci pośrednicy czynili .
    Miliony zabitych w wyniku czego ?

    W wyniku tego co ci pośrednicy w Waszej drodze do Boga mówili.
    Poznajcie , proszę historię działań tych „pośredników „ .
    Tak , wiem i znam historię pozytywnych działań kościoła katolickiego.
    Działań robionych również rękami tych „pośredników” .

    Ale , sumując, tych działań to jest strasznie mało w stosunku do zbrodni przez nich nakazanych.

    Popatrzcie również na dzień dzisiejszy .

    Odpowiedzcie :
    Dlaczego ci „pośrednicy „ , nie tylko w Polsce , zawsze popierają skrajne prawicowe ugrupowania ?
    Dlaczego nigdy nie poparli najnormalniejszych osiągnięć nauki , chociażby takich jak „in vitro” ?
    Dlaczego zawsze mówili że władza Królów jest nadana przez Boga ?
    Dlaczego w każdej armii „pośrednicy „ poświęcali armaty i idących na śmierć ?
    Z każdej strony frontu .
    Z obu stron frontu pośrednicy wmawiali żołnierzom że idą na słuszną wojnę . I że Bóg ich wspiera.

    Tak jest i dzisiaj .
    Bez frontu.
    Bez milionów śmierci.
    Jest inaczej.

    W białych rękawiczkach pośrednicy mówią kto jest prawdziwym Polakiem a kto nie.
    I jak zawsze pośrednicy stoją po stronie strasznej .
    Więc pomyśl.
    Zanim pójdziesz do kościoła pośredników, klękniesz , posłuchasz i dasz na tacę.
    Bóg wysłucha Ciebie bez nich.
    Nie bój się."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, wkurwia mnie jak niewierzący mnie pouczają, wrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

      Usuń
    2. jak bys się czuła, gdybym wlazła na Twojego bloga , znając Twoje poglądy, i zaczęła Cie nawracać, umiściłabym jakieś koronki, proroctwa, postraszyła piekłem, nie wiem zresztą co, bo nigdy mi to nie przyszłoby do głowy.
      Ten post jest tu tak nie na miejscu, że aż nie wierzę, w to co widzę.

      Chcesz ze mna o tym porozmawiac kiedys, to proszę, umówmy się i powiem co myślę i dlaczego chodze do kościoła.

      Czuję się zniesmaczona

      Usuń
    3. oj, nie taki był mój zamysł, byłam ciekawa, serio, jakie są odpowiedzi, dlaczego uważacie, że to jest potrzebne. Ten tekst nie jest obraźliwy, w kadym razie , ja nie widze nic obraźliwego.Ale nie ma żadnego popblemu, by to wyrzucić.Sama wiesz, ze nie raz były sytuacje, ze notka o czymś, komcie o czymś innym, rówaniez u mnie :)

      Usuń
    4. i pytania nie dotyczą wiary w Boga !!

      Usuń
    5. mnie nie przeszkadza, że nie na temat, pzrecież wiesz
      i ocywiście, że pytania dotyczą wiary w Boga, bo tylko w kotekście wiary można na nie odpowiadać

      mogłabym na nie odpowiedzieć komus otwartemu na rozmowę ale nie omuś, komu sie to co napisał S podoba, sorry

      Usuń
    6. oj, Rybeńko
      Ty się pieklisz, obrażasz mnie słowami "wlazłaś", jestem nieotwarta na rozmowę .
      ok, myślę, że problem bierze się z tego, że ja o Bogu jako stwórcy myślę że tak powiem całościowo, jako o tym Jedynym, dla każdego na świecie, bez względu na wyznanie i dlatego mogę rozmawiac o księdzu, rabinie itd jako o ludziach i chwalenie ich, czy ganienie ich w żaden sposób nie dotyka Boga i go nie obraża, bo najzwyczajniej w świecie nimi nie są
      Ale nie będę dalej pisać na ten temat
      Przepraszam, skoro się poczułaś dotknięta.
      Obiecuję, że już nie wlezę :)

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. Nie chciałam Cię obrazić i bez przesady z tym że wlazłaś może obrazić; )

      Znam twoje poglądy od dawna. I nie chodzi o to że ja zabraniam czy nie akceptuję krytyki w kościele księży czy historii kościoła. Tu chodzi o coś zupełnie innego. I nie chce mi się kontynuować tematu do niczego nie prowadzacego

      Usuń
    9. Ja chętnie odpowiem,najwyżej Rypka skasuje,jak wyjdzie tasiemiec :p
      Sama nie raz zadawałam sobie takie pytanie....czy można bez ?
      I jestem przekonana,że tak ale to baaaaardzo,baaaaaardzo trudne. Miałam okresy,kiedy nieczęsto odwiedzałam kościół i wiem,że u mnie powoduje to coraz luźniejszą więź z Bogiem. Oczywiście nadal wtedy wierzę (staram się przynajmniej, bo to nie takie proste) ale nie wchodząc w szczegóły,wiara taka z czasem staje się coraz bledsza,zepchnięta gdzieś na margines świadomości.
      Z drugiej strony mam pełną świadomość kondycji moralnej kościoła-nie będzie ona przecież inna, niż reszty społeczeństwa, bo niby dlaczego miałaby być inna. Kościół tworzą ludzie, tacy sami jak ja czy ty....a może i nieco gorsi (bardziej łapczywi na wygodne życie i wszelkie apanaże albo tacy co z tzw "normalnym" życiem mają wielki problem); więc naiwnością byłyby zakładać, że wszystko będzie święte , uczciwe i zgodne z ewangelią. Mało tego, Jezus miał pełną świadomość, że tak będzie(był realistą) a jednak uważał, że, to ma sens i w końcowym rezultacie te ewidentne nadużycia, przegrają z tym co dobrego kościół daje. Oczywiście trudno jest wytrzymać w kościele .którego proboszczem jest przedstawiciel frakcji DWR( czyli dworek-worek /pieniędzy i rozporek) albo ksiądz-Hitchcock, straszący bogiem okrutnym, mściwym ,pamiętliwym i zsyłającym wszystkie możliwe nieszczęścia na ludzi-którzy zresztą zdaniem takiego księdza na to wszystko zasłużyli:P
      Pewnie przez takich pseudo-księży wiele ludzi ucieka z kościoła. Ci,którzy nie mają sami na tyle chęci , nie pójdą zwykle szukać księdza,którego wiara i stojące za tym życie, przyciąga jak magnes. Ja sama w okresie młodzieńczego buntu (w liceum) trafiłam na mszę o.Jana Góry i oniemniałam. Kościół w którym nawet podczas mszy jest miejsce na śmiech, inteligentny żart,oklaski; kazanie mądre , mówione-a nie głoszone,kazanie o kochającym Bogu,cierpiącym,kiedy nam trudno . Tam zostałam. Ojca Jana już nie ma tutaj (umarł w trakcie sprawowania mszy św przy słowach "tobie Panu wieczna chwała") ale Dominikanie są,podobnie jak dziesiątki innych mądrych,dobrych księży. I tak jak dla większości oczywistym jest szukanie np dobrego lekarza, malarza ,kafelkarza czy też mechanika samochodowego, to jakoś wiele osób oczekuje, że każdy ksiądz ma być dobry i mądry. A tu zonk-i jest powód obrazić się na cały kościół :pp Gdyby tak trzeba było obowiązkowo słuchać radia Maryja, to chyba większość wierzących odeszłaby z kościoła, straciła wiarę.
      Jeśli ktoś wierzy w kościół chrystusowy, nie może zrezygnować z sakramentów-a te możliwe są tylko w kościele. Czy ksiądz za to pobiera pieniądze czy robi to nieuczciwie -to już nie jest moja sprawa, a jego sumienia i to on (mam taką nadzieję) będzie musiał za to kiedyś odpowiedzieć.
      To tak skrótowo i powierzchownie ;))
      pozdrawiam z krainy nieustającego deszczu (dzisiaj nie było nawet chwili bez)

      Usuń
    10. ha,ja piszę a Wy tu dyskutujecie :PP

      Usuń
    11. Ajda dziękuję. Nie umiem tak ładnie pisać. I to są tak oczywiste rzeczy dla każdego kto się zetknął z wiarą katolicką że zadawanie Ruch pytań wyżej to dla mnie jakiś onanizm antyklerykalny

      Usuń
    12. Rybeńko. jesteś chyba w tym trochę za bardzo surowa. Ej, więcej tolerancji, przecież w gruncie rzeczy daleko nam do moherów :PP
      Jak ktoś nie miał nigdy szczęścia spotkać takiego prawdziwego księdza, to ja się nie dziwię, że ma takie poglądy. Też bym miała:P
      Ilu ludzi twierdzi,że wszyscy lekarze to pazerne, niedouczone kreatury, kasy niefiskalne na dwóch nogach-a przecież wiemy, że jest ich jakiś procent (sama nie wiem jaki) No a co zrobić,jeśli ktoś miał pecha i spotykał tylko tych ?

      Usuń
    13. Może masz rację Ajda. Ale jakoś wszelkie skrajności wywołują we mnie agresję: pp
      A akurat miałam dyskusję z kuzynką dewotką i też mi ciśnienie podniosło że Polacy tacy religijni i żyją żywą wiarą. No anioły wcielone👹

      Najgorzej to chyba być po środku

      Usuń
    14. No i jeszcze raz wyraźnie powiem. Nie chodzi mi o poglądy Pana S. Nie podzielam i nie czytam. Ale uważam że zamieszczanie tutaj tego wpisu jest nie ma miejscu.

      Usuń
    15. Myślę,że jak ktoś naprawdę szuka odpowiedzi( sory Sonic) nie robi to w taki sposób.
      Pewne kwestie "dlaczego w tak a nie inaczej" są jasno określone
      Może gdybyś miała dziecko przygotowujące się do I komunii (😋)Wiedziałabyś.
      Każdy ma swoją drogę,ja mam za sobą 6 lat studiów teologicznych,a i tak ciągle szukam.Wiec jak wyobrażasz sobie odpowiedzi na takie pytania na blogu?
      I Ajda ma rację,my tworzymy kościół.swiety kościół grzesznych ludzi. Mówię my mając na myśli wszystkich ochrzczonych,także tych,którzy kościoła potrzebują tylko odświętnie - chrzest,komunia,ślub,pogrzeb...

      Usuń
    16. Dzięki, Ajda :)

      Rybko, to nie poglady pana S. Wyraźnie napisałam czyj to komentarz i podpowiem kim jest ten człowiek-Walter Chełstowski :
      twórca i organizator Festiwalu w Jarocinie
      współzałożyciel Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
      jeden z inicjatorów Komitetu Obrony Demokracji

      i jeszcze raz powiem- możesz skasowac całość, nie będę mieć żalu

      Usuń
    17. Bardzo sie zdziwilam Rybko twoja jakze stanowcza reakcja. Ja nie widze w tekscie przytoczonym prze Sonic nic obrazliwego, ale ja jestem z tych co nie trafili na dobrego ksiedza, moje doswiadczenia z hierarchia koscielna sa raczej traumatyczne (zostalam obrazona i ponizona publicznie przez ksiedza przed pierwsza komunia), pozniej tez nie bylo najlepiej. Mam ksiedza w rodzinie i czasem o tym rozmawiamy, i zgadzam sie, ze ksiadz tez czlowiek i moze bladzic, ale jesli np popelni czyn pedofilski to kosciol jako instytucja nie powinien go bronic tak jak to czyni teraz, powinien poniesc kare tak jak kazdy "cywil". Nie mam pretensji do ksiezy ze popelnialja grzechy, ale mam pretensje hierarchii koscielnej, ze na to tak latwo pozwala. Stad moj negatywny stosunek do kosciola ale nie do wiary jako takiej. Zgadzam sie z Ajda, ze wiara bez kosciola jest trudniejsza ale taka wybieram i staram sie to robic najlepiej jak potrafie, wg mnie istota wiary jest bycie dobrym czlowiekiem a nie wiara w takie lub inne bostwo,

      Usuń
    18. Aida mądre słowa . Nie wszystkie drzewa w lesie są krzywe. Jezus miał też pośredników - apostołów. Najważniejsze żeby ludzie byli dla siebie ludźmi .

      Usuń
    19. Tematy natury religijnej (tak jak politycznej) czesto są "zapalne", budzą duże emocje i dlatego lepiej zakonczyc dyskusje, bo czasami powie sie za duzo, a o co? A moze niepotrzebnie sie wtrącam?

      Usuń
    20. Lidka to nie są pytania tylko to są pytania z tezą. Odbieram to jasno zarzut. Że ludzie chodzący do kościoła są skończonymi idiotami skoro księża i kościół ma tyle za pazurami. Tak jak Miśka pisze. Jak człowiek chce mieć odpowiedź to w ten sposób się nie pyta.

      Usuń
    21. Sonic nie będę kasować.
      I ktokolwiek tak myśli (sorry za pomyłkę) niech trzyma się ode mnie z daleka.

      Czuję się niezrozumiana w tym dlaczego się zniesmaczylam.

      Usuń
    22. Lidka sama wiesz że nie bronię tutaj złych księży. Strasznie mnie wkurza kościół w Polsce teraz. I nie to mnie poruszyło w tym wpisie

      Usuń
    23. Masz rację rybka nie to miejsce i nie ten czas. Wpis ni z gruszki ni z pietruszki nagle o kościele. Dajmy spokój

      Usuń
    24. Tak jak napisała Iza, tematy polityczne i religijne są niezwykle drazliwe i pewnie trzeba ich unikać, ale czasem każdemu się uleje bo w obu sferach źle się dzieje. Dzięki Rybko za wyjaśnienie, jakoś inaczej to odebralam niż Ty, ale rozumiem już powód. Masz prawo tak odczuwać tak samo jak prawo ma Sonic do swojego zdania, ale to Twój blog więc ten teges, twoje prawo stanowczo jest 'twojsze' :-) Ale dobrze ze czasem takie dyskusje się zaczynają bo otwierają oczy i pokazują zdanie innych w cywilizowany sposób (w odróżnieniu od sławnego bloga co się wziął i zamknął). Mi dużo to daje, Przestaje być taka radykalna w poglądach i szybka w ocenie. Taka resocjalizacji blogowa :-)

      Usuń
    25. Lidka, taki był własnie intencja mojego wpisu- dyskusja i resocjalizacja blogowa, jak to mądrze napisałaś :) Cieszę się, że chociaż Ty mnie zrozumiałaś i odczytałas moje intencje.

      Jako osoba ochrzczona i w miarę rozwinięta umysłowo, chociaż bez studiów teologicznych, doskonale wiem, że część sakramentów św. nie można przyjąć bez udziału duchownego. Mnie w tym tekście zainteresowała kwestia spowiedzi, która u chrześcijan nie wszędzie wygląda tak jak u katolików i właśnie ten rodzaj pośrednictwa mnie zastanawia. Myślałam, że ktoś otwarty na dyskusję właśnie może tym się podzieli, bez spiny i obrazy, a na tym blogu można było oczekiwać odpowiedzi wręcz żartobliwej, bo właśnie tak postrzegam większość osób tu komentujących. Przytoczyłam całą wypowiedź, i o ile się nie mylę człowieka wierzącego w Boga.
      Tak się składa, ze w innym miejscu też o tym z innymi osobami dyskutuję i tam padały odpowiedzi osób, którym to pośrednictwo jest potrzebne, ale co ciekawe nie poczuły się dotknięte, bo znają mnie, jako i Ty mnie znasz, Rybeńko :) Wiedziały, że to nie atak.
      Ale to już naprawdę ostatni głos w tej sprawie, jeszcze raz sorry.

      Marzycielko, twój komentarz rozbawił mnie do łez :) Gdybyś znała tego bloga dłużej, zrozumiałbyś, że Twój komentarz w całości jest dopiero ni z gruchy , ni z pietruchy :)

      Usuń
    26. Bry! Ja mam mieszane uczucia, z jednej widze tentencje w narodzie ze niewierzacy regularnie kpia z wierzacych na co wam to chodzenie do kosciola wiec troche rozumiem twoj wnerf rybenko. Z drugiej jesli takie pytania padaja to chyba dobrze ze tutaj, a nie za plecami, bo mozesz na nie madrze odpowiedziec, co uczynila Ajda. ;) Im wiecej takich odpowiedzi tym mniej kpin gdzies tam w eterze. Tak przynajmniej mi sie wydaje.

      Usuń
    27. Sonic bardzo się cieszę , że Cię rozbawiłam. Życie jest takie smutne. A moje odczucia co do gruszki i pietruszki dlatego, że dziś żartowalismy o reklamach i ten kościół mi ! tu nie pasował ( ale to moje zdanie).

      Usuń
    28. Rybko, chyba wiem, co cię uraziło w tym tekście. Nie bądź jednak tak surowa. W polskim kościele źle się dzieje i mi się wydaje, że to powoduje dyskusje nie tylko u katolików, bo kościół w Polsce próbuje narzucić styl życia wszystkim. Nie tylko katolikom. Moja koleżanka, ewangeliczka, mówi, że ona w takiej Polsce źle się czuję, że jest dyskryminowana. Ona jest chrześcijańską. Co mają powiedzieć ludzie innych wyznań bądź niewierzący? Niestety chyba my, katolicy opowiadający się za Otwartym Kościołem musimy wdziać grubą skórę i nauczyć się odpowiadać. A może nawet pytać. Tak. Dla mnie pytania w tym tekście nie są pozbawione sensu. Niektóre z nich sama sobie zadaję niemal codziennie. I mimo że myślę, że niekoniecznie muszę na nie odpowiadać różnym antyklerykałom, to nie odbieram im prawa do zadawania tych pytań.

      Usuń
    29. dla mnie po prostu ten tekst nie jest zaczynkiem do dyskusji, jest do bólu antyklerykalny, nie lubie i już, nie chcę żeby mi narzucać, czy chcę księży czy nie, jak mam wierzyc, i tyle

      Usuń
    30. a w ogole kocham was wszystkie bardzo:)

      Usuń
    31. O kurczaki, na tym właśnie polega "polska" dyskusja/ wymiana poglądów. Normalnie mnie zatkało. Tyle agresji w powietrzu. A podobno cyt. najważniejsze żeby ludzie byli dla siebie ludźmi ( tak napisała Marzycielka ). A ja dodam tylko: bez siekier w ręku :).
      A tera

      Usuń
    32. ja już nic nie pisze, kto chce, zrozumiał o co mi chodziło, wydaje mi się, że jestem otwarta na ine poglądy, ale ten wyjątkowo wydał mi sie jednostronny

      ale co tam, raczej nie zabijająca jestem:)

      Usuń
  20. Olgo, jesteś tu gdzieś? Przyjdź do mnie jeszcze, jeśli możesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była u mnie w blogu niedawno, wołałam ją, bo chciałam bardzo, żeby przeczytała moją odpowiedź na swój komentarz.

      Usuń
  21. To ja na temat. Wiem, jakie jeszcze mi się wyswietlaja reklamy! Bookingi i loty! I to lubię! Jeszcze 4 dni do wakacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się wyświetlają. Tylko ja niestety nie jeżdżę na wakacje:))
      Ale tobie życzę najwspanialszych!

      Usuń
    2. Chyba zmiana tematu niespecjalnie mi się udała. Spokojnej nocy!

      Usuń
    3. czasem trzeba ten teges:P

      mnie nie byo, wróćiłam i chyba spac czy cuś

      Usuń
    4. o tej porze lepiej czycuś bo na spanie za wcześnie ::PP

      Usuń
    5. Bogusia! Wypada mi chyba palnąć sobie w łeb! Ja uwielbiam szukać biletów lotniczych mimo że nigdzie nie polecę i naprawdę potrafię się cieszyć z czyichś wakacji!
      Udanego wypoczynku😘

      Usuń
  22. 1720 moj glosik dzisiaj. Mamy ladana przewage rowne 400

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekolada, ciastka, torty... No a jeśli bardziej pikantnie to wibrującego przyjaciela ;)

    OdpowiedzUsuń