czwartek, 25 sierpnia 2016

spradzam

Melę


 wszyscy chyba wiedzą

O co cho


:)

24 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiem to dla Ciebie 😜

      Usuń
    2. Hahahaha, normalnie penklam że śmiechu :D

      Usuń
    3. Ja tez😀
      mam taki napad glupawy,ze Maly wylecial z pokoju i pyta z czego sie smieje😀

      Usuń
    4. Powiedz mu że się wykasowalam z podiuma
      Na pewno zrozumie ;p

      Usuń
    5. Tak,na pewno ;p
      bedzie mial dowod,ze jego mama to fariatka😉

      Usuń
    6. Tzn wykasowalas miało być ;)

      Usuń
  2. W ogóle to od kilku miesięcy nie musiałam udowadniać ze nie jestem robotem
    A dzisiaj i to F takiej chwili??
    Rypka musiała maczac w tym palce!!!
    Nie wierzę w takie zbiegi okoliczności ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fszystko na biednom Rybem!!!
      A ty pamiętasz że ja raka mam? ??
      I zrzuasz winę na pacjenta onkologicznego????!

      Usuń
    2. Rybko,a co Ty pijesz?
      Pytalysmy z Mela pod tamtym postem

      Usuń
    3. Ty się byle rakiem nie zasłaniaj! ;P
      A może to był przypadek że musiałam wybrać NAPOJE???!

      Usuń
  3. no i to jezd TA co siem nie wpyha !!!
    brak słuf na te muode teras :PP
    nie wiedzom jak siem zahofać, nie wiedzom !

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja tak:szczelam focha,że na mnie nie poczekałaś z drugim postem -Ty Ryba !
    meldujem siem jako piersza na 5.00 !
    zostawiam Oldze herbatkę,kawę- cokolwiek kce, żeby choć raz miała i Ona podane U> U> U> (innych kupkuf nie mam :p )

    OdpowiedzUsuń