wtorek, 24 listopada 2015

mam tezę i zrobię wszystko, zeby ją udowodnić

większość ludzi myśli o sobie, że są wystarczająco inteligentni żeby na podstawie dostepnej wiedzy, źródeł medialnych, internetowych itp wysnuwać swoje własne, jedynie słuszne wnioski w tej, tamtej czy owamtej sprawie

a czy nie jest raczej tak, że jak w coś wierzę, to jedyne czego szukam i znajduję, to potwierdzenia swoich poglądów?

i tak przeciwnicy przyjmowania uchodźców znajdą dowody na to, że to sami gwałciciele i terroryści
a zwolennicy będą udowadniać, że to ludzie dotknięci najgorszymi doświadczeniami życiowymi, którym po prostu trzeba pomóc

zwolennicy leczenia raka cieciorką przytoczą setki linków wg któych rak to grzyb, stres, niezgoda z samym sobą albo nigdy nie narodzoną kuzynką

tak mnie naszło po rozmowie  z moimi dobrymi koleżankami, które bez wahania poparły ministra G w wiadomej sprawie
i ja i one jesteśmy podobnie wykształcone, inteligentne, miłe,
ale tu się nie mogłyśmy zgodzić

i nie przeszkadza to się nam kolegować:)





176 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Wszystkich na kawkę przyszłam . Miłego dnia !!!!!!!

      Usuń
    2. :))
      wpadnij kiedyś na winko:)

      Usuń
  2. I całe szczęście, że nadal się kolegujecie, że różne poglądy nie podzieliły was i nie skłóciły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to jest sztuka wielka umieć wysłuchać drugiej strony która ma inne poglądy niż my.
      Też mam koleżanki a szczególnie jedną,która ma inne zdanie w pewnych kwestiach ale to nie jest powód abyśmy przestały się koleżankować.
      Szanuje to ,że ma taką wizję a ona ? chyba też :pp

      Usuń
    2. Szacunek jest niezbędny!

      Usuń
    3. I tak powinno być!
      Przykre to, kiedy nawet w rodzinach pojawiły się tak mocne podziały na tle politycznym, czy obyczajowym, że owocuje to kłótnią, obrażaniem się, pogardą dla myślących inaczej i przekonaniem, że moja racja jest najmojsza!
      To z Dnia świra chyba było, że "Moja jest tylko racja i to święta racja. Bo nawet jak jest twoja, to moja jest mojsza niż twojsza. Że właśnie moja racja jest racja najmojsza! "

      Usuń
    4. Oj tak!

      Ale co gorsza to w pewnym sensie jest prawda. Bo każdy człowiek ma swoje wartości. I dla kogoś kto uważa że w finansowanych przez państwo teatrach można grać tylko fredre ma prawo do takiego myślenia w gruncie rzeczy

      Usuń
    5. Fredro też świntuchem był! ;ppp

      Usuń
    6. To zostaną nam tylko Mickiewicz i Molier? :p

      Usuń
    7. Jeśli dwie strony są otwarte na argumenty, to dyskusja jest możliwa.

      Usuń
    8. Ale jest to trudne prowadzic taka dyskusje. Bo zazwyczaj majac dobre argumenty zadna strona i tak sie nie da przekonać....;)

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    10. Mickiewicz ???? Ten rozpustnik :p A i Molierze też się dobrze nie mówiło............

      Usuń
    11. Może nie o to chodzi żeby się przekonać do innych racji?
      Może o to żeby zrozumieć dlaczego interlokutor myśli inaczej?

      Usuń
    12. Mysle, ze tu jest pies pogrzebany, ze wiekszosc wchodzi w dyskusje zeby przekonac. A to nie powinno byc celem, dyskusja z kims kto ma takie same poglady nie jest dyskusja tylko wzajemnym poklepywaniem sie po pleckach. Owszem sa ludzie z ktorymi nie da sie dyskutowac, to ci ci co przy okazji rzucaja sluchawka, widelcem, obrazaja sie, wychodza i fochaja. Z kims takim nie da sie dyskutowac nawet jak sie ma te same poglady.
      Wczoraj spedzilam dzien dyskutujac u Pantery, przy czym grzecznie omijalam stwierdzenia typu "star do ciebie nic nie przemawia":))))
      Nie przemawia, bo nie po to przyszlam zeby przemawialo:))) Podobnie argument "ale ja mam sie prawo bac"
      Kryste, kobieto a kto ci to prawo zabiera?
      Boj sie jak ci to sprawia przyjemnosc, ja tylko pisze o tym, ze ja sie nie boje i szkoda mi czasu na takie negatywne uczucia.
      Cala dyskusja byla w sumie bardzo na poziomie i tak powinno byc. Dyskutujac z kims o innych pogladach zawsze mamy okazje wyjsc z dyskusji bogatsi, nie ze zmienionym na sile zdaniem, ale bogatsi.
      I to powinno byc w dyskusji najwazniejsze.

      Usuń
    13. Star!
      No jak Ty mądrze gadasz!

      Usuń
    14. przez grzeczność nie zaprzeczę :pp

      Usuń
    15. I slusznie, ja lubie jak Rybka grzeczna:P

      Usuń
    16. tyż nieczęste zjawisko :pp

      Usuń
    17. Bo my tak lubimy zaskakiwac;)

      Usuń
    18. Margo, mogię Ci ukraść kota????

      Usuń
    19. Człowiek przychodzi
      szuka awanturki
      a tu surprajz!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jak się człowiek lubi z drugim to słucha co ten drugi mówi
      I wyciąga wnioski
      i argumentuje

      Usuń
    2. To ja z szacunkiem umieszczę link.
      Mogę?
      Jak go tu nie chcesz to wywal:)
      http://wpolityce.pl/polityka/272791-powazne-znamiona-intrygi-czy-dziennikarka-tvp-karolina-lewicka-wziela-udzial-w-politycznej-prowokacji?strona=1

      Usuń
    3. Nie wywalam kulturalnych wpisów jak powinnaś była zauważyć chyba; )

      Przeczytam ale wole dyskusję z ludźmi niż z linkami.
      Mam tezę I na pewno znajdę linka który to udowodni wszak

      Usuń
    4. http://krucjatarozancowazaojczyzne.pl/

      to tez prowokacja?
      jak wiesz, jestem osoba wierzącą
      taką co się tego nie wstydzi, chodzi co niedziele do kościoła, na nabożeństwa, odmawiam różaniec
      ale wg mnie machanie różancami przed tym teatrem i mieszanie do polityki Matki Bożej to było szarganie świętości
      ale rozumiem, że ktoś może na to patrzeć inaczej

      Usuń
    5. Wruszka Esmeralda24 listopada 2015 18:15

      Dorothea- widziałaś ten wywiad? czy tylko link czytałaś ? tak jak pan G, mówisz o czymś , o czym nie wiesz? Ja widziałąm ten wywiad, pan G. nie odpowiadał na pytania, za to straszył i groził. Czy zadawanie niewygodnych pytań to prowokacja ? Bo takie można odnieść wrażenie,że albo im się klaszcze, albo jest się prowokatorem i lewakiem.

      Usuń
  4. a kiedy ktoś szkodzi sobie i innym przekonany o swej słuszności?
    gdzie się kończy tolerancja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre pytanie.
      Bo co to znaczy schodzi?
      Czy fakt że nie obejrzę spektaklu w teatrze to już szkoda?
      Czy fakt ze obejrzę I doznam uszczerbku na moralności?

      Usuń
    2. szkodzi to znaczy nie zgadza się na transfuzję albo leczy dziecko głodówką aż doprowadza je do zgonu

      Usuń
    3. Bym siłą podłączala tę krew
      ale troszkę rozumiem tych rodziców co się nie chcą zgodzić
      ale bardzo bardzo troszkę

      Usuń
    4. W kwestii leczenia cieciorką, ogryzania drzew z kory albo skłaniania przez znachorów do zaprzestania leczenia konwencjonalnego na rzecz zabobonów nie jestem tolerancyjna!
      Swoją drogą widziałam rzesze ludzi, którzy nadal zaciekle bronią tego tzw. Bożego Człowieka, który doprowadził do śmierci dziecka i nie wierzą w jego winę! Tu nie pomogą żadne argumenty! Są ślepi i głusi!

      Usuń
    5. na to się zwykle nic nie poradzi... są też tacy, co zaciekle bronią pedofila, choćby ich własne dziecko skrzywdził

      Usuń
  5. Dzień dobry Dziefczynki...dyskusja tak, krzyki nie i tego się w rozmowach polityczno-religijno-rodzinnych trzymamy. Dobrze Rybko napisałaś : jak człowiek drugiego słucha, problem w tym, że prawie każdy chce mówić i tylko mówić !
    A granice tolerancji to ważne są...bo jestem w stanie akceptować czyjąś niechęć do imigrantów, ale pobicia cudzoziemca już zdecydowanie nie

    OdpowiedzUsuń
  6. bo to jest siła
    dobrego wina :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :pp
      Czasem wina czasem herbaty:pp

      Usuń
    2. a ja w zeszły piątek to czekolade gorzką piłam.... boshhhhhh, jakie to było dobre!! i czuję, że pomogło. Na wszystko :)

      Usuń
    3. Alusia, jak jeszcze powiesz ze czekolada byla z dodatkiem szczypty chili to mi jezyk wiadomo gdzie ucieknie:)))

      Usuń
    4. była :)
      a skąd mam wiedzieć, jak się robi? :) w knajpce piłam :)

      Usuń
    5. zresztą - wolę nie wiedzieć, bo bym sobie w domu robiła i finał byłby tragiczny :)

      Usuń
    6. Mmmmmmmmmmmlask:))) Ja do wszystkich ciast i deserow czekoladowych dodaje odrobine chili, to niesamowicie podnosi smak czekolady.

      Usuń
    7. http://niebonatalerzu.blogspot.com/2014/11/czekolada-na-goraco-jak-zrobic.html

      Usuń
    8. Najbardziej podnosi smak dodanie szczypty soli.

      Usuń
    9. Szczypte soli dodaje sie do wszystkich ciast i slodkosci, podobnie jak do zupy pomidorowej szczypte cukru.
      Pieprz, oczywiscie najlepiej kajenski, albo wlasnie chili, ale tu juz niewielka roznica.

      Usuń
  7. Wruszka Esmeralda24 listopada 2015 10:20

    Z wystawianego "Wesela" ówcześni ludzie wychodzili oburzeni:)
    Ci protestujacy młodzi łysi z ORN na pewno nie oglądaja porno, a seks uprawiają tylko po ślubie. Kościelnym :P
    Dzien dobry :)
    I nie jestem tolerancyjna! Dla głupoty i okrucieństwa oraz braku tolerancji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne jest żeby nie mylić braku tolerancji z innym poglądem po prostu

      Usuń
    2. A tu widzowie się nie oburzali!

      Usuń
    3. Wruszka Esmeralda24 listopada 2015 12:54

      Olga, daję tylko przykład że nawet wybitne dzieła mogą być źle odebrane bo przewyższają poziom inteligencji krytyków Pan G nie tylko ośmieszył się ,ale dodatkowo próbuje wcielić cenzurę rodem z PRL u

      Usuń
    4. ale ja osobiście też często nie umiem docenić dzieł wybitnych
      nie zmuszajcie mnie do słuchania Szymanowskiego, nikt mi nie wyjaśni, dlaczego dzieła M. Rothkoi Warchola są tak drogie
      mój przykład pokazuje, że cenzura to słaba rzecz:p

      Usuń
    5. najśmieszniejsze, ze oni albo nie ogląali sztuki, albo rzeczywiście pornola, bo pomiędzy nimi jest niezwykle mało punktow stycznych :)

      Usuń
    6. he he he, nie wiem co bardziej kompromitujące :pp

      Usuń
    7. Wruszko, ja zrozumiałam, co chciałaś powiedzieć.
      Mnóstwo dzieł uznawanych dzisiaj było potępiane przez współczesnych.
      Paradoks polegał na tym, że ci co widzieli nie byli oburzeni, a najwyższy stopień oburzenia wyrażali ci, którzy sztuki nie zobaczyli, nie przeczytali, nie usłyszeli, że jej przesłaniem było potępienie upodmiotowienia kobiet oraz protest przeciwko pornografii.

      Usuń
    8. ja tam tez wruszke rozumiem, ale chciałam zaznaczyć, że niezrozumienie wybitnego dzieła nie dyskwalifikuje :pp

      Usuń
    9. pod warunkiem, że próba zrozumienia została podjęta ;P

      Usuń
    10. niezrozumienie nie dyskwalifikuje, ale już robienie w imieniu tego nunczako z rózańca, jak dla mnie, zdecydowanie tak :)

      Usuń
    11. noooo, rozdawanie razów różańcem, zdecydowanie NIE!

      Usuń
  8. R jesteś otwarta na poglądy innych - miło - ale w podtekście drwisz z osób chcących na przykład leczyć się metodami niekonwencjonalnymi.Szkoda. Miłego dnia Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może drwię ale nie wrzucam wszystkiego do jednego worka. Będę zawsze u siebie protestować przeciw promowaniu metod niekonwencjonalnych ZAMIAST leczenia zgodnego z obecną nauką medyczną
      Nawet drwiną jeśli potrzeba.
      Na to podejście jestem kompletnie zamknięta.
      podobnie jak na pedofilię, przemoc domową, chamstwo I wiele podobnych

      Usuń
    2. Jak można porównywać pedofilię z metodami niekonwencjonalnymi.Tu się tylko mówi pięknie o tolerancji a wykształcenie nie ma tu żadnego znaczenia.

      Usuń
    3. tu się tez mówi o nieanonimowości:/

      metody niekonwencjonalne sa ok, nie wrzucam wszystkich do jednego worka, z wielu rzeczy sama korzystam, ale powtózę, bo może nie umiesz przeczytać
      jestem PRZECIW stosowaniu tych metod ZAMIAST leczenia u onkologa, bo to po prostu jest ŚMIERTELNIE niebezpieczne
      czyli szkodzi

      Usuń
    4. ale chodzi Ci o wykształcenie medyczne , żeby móc wypowiadać się na temat metod niekonwencjonalnych ? Wystarczy zdrowy rozsądek chyba.....ale w razie czego to ja też jestem przeciwko takiej terapii ZAMIAST a wykształcenie medyczne specjalistyczne z dorobkiem naukowym posiadam ;))

      Usuń
    5. Mnie tez radzono leczyc sie jakims olejem (uwaga koniecznie z Polski:))) i kocim wrzaskiem:P A jak stanowczo napisalam co o tym mysle to sie pani obrazila:(( no coz stracilam material na przyjaciolke;)

      Usuń
    6. W tej Polsce to samo ZŁOOOOOO.............

      Usuń
    7. Rybcia to nie anonimy, to odwazni inaczej:))))

      Usuń
    8. a jakie pieknie poprawnie politycznie zdanie :pp

      Usuń
    9. Star, czy dostałaś poradę, w jaki sposób ten wrzask od kota uzyskać?
      :D:D:D
      Popłakałam się ze śmiechu:)

      Usuń
    10. nie wiem, czy to grzeczne, to płakanie :pp
      i tolerancyjne!!

      ja nigdy nie zapomnę opowieści chustki, jak w poczekalni w CO ktos jej przyniósł kubek moczu, własnego!! w celach leczniczych :pp

      Usuń
    11. Madonna pije mocz...w celach odmładzających ( wiecie, że ja w tych tematach....)
      Tylko zalecała jedzenie odpowiednich produktów przed dobową zbiórką napoju np. czosnek nie, pietruszka tak :p

      Usuń
    12. Przepraszam, już nie będę;P

      Usuń
    13. no i ta madonna wygląda moim zdaniem wystarczająco strasznie żeby odstraszyć :pp

      Usuń
    14. To sie nazywa recycling, pic wlasny mocz, jesc wlasny kal i czlowiek moze byc samowystarczalny:)))

      Sollet ten koci wrzask to juz sama dodalam, tak mi te oleje i cieciorka wplynely kreatywnie:)

      Usuń
    15. ależ to dobry człowiek był... paczcie panie....mógł sam wypić taki dobry, świezy mocz, a obcej babie zaoferował...
      Repo, jak robi dobową zbiórke to potem pije na zimno, czy podgrzewa? :)

      Usuń
    16. we wszystkich porzekadłach występuje ciepły mocz więc albo od razu spożywamy ( najlepiej połączyć rurką cewkę moczową z ustami ) albo podgrzewamy ale nie do wrzenia, bo można zabić życiodajne składniki :)
      na rany sikamy bezpośrednio !

      Usuń
    17. Repo, slyszalam gdzies juz dawno, ze w przypadku pozaru jak jest duzo dymu to nalezy nasikac na jakas szmate, recznik (cokolwiek) i przez to oddychac. Ponoc mocz w tym przypadku dziala jak filter.
      Nie mam zielonego pojecia na ile w tym prawdy, na szczescie nigdy nie musialam sprawdzac.

      Usuń
    18. Zwykle w czasie pożaru nie ma dostępu do wody więc pozostaje sikać na szmaty:)

      Usuń
    19. jeżu kolczasty...... nie wymyśliłabym tego....

      repo, ale kobiecie ciężko sikać bezpośrednio jak ma ranę np na barku...

      Usuń
    20. A najpewniej to leczy wszystko piec chlebowy na trzy zdrowaski:)))

      Usuń
    21. to do miednicy sikać i rurką ...albo do ust i pluć na ranę :p

      Usuń
  9. No bo na tym polega czlowieczenstwo prawdziwe zeby nawet mimo az takich roznic nie skakac sobie do gardeł jak robia to niektorzy ... Ja unikam polemik i dyskusji na temat obecnych wydarzen na scenie politycznej ... Nie wolno nmie sie denerwowac , tak wiec tego , oszczedzam nerwy na badanie pprenatalne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty oszczędzaj nerwy na bunt nastolatka a nie mi tu teraz się nerwować będziesz :-)

      Usuń
    2. Nie miałam buntow to nie wiem
      he he he

      Miśka daj trochę stresu to pomogę:)

      Usuń
    3. A bierz :-) w Kupie w końcu większa MOC :-)))

      Usuń
    4. ja za to zaprawiona w buntach jestem ...pięciokrotnie licząc własny :)

      Usuń
    5. dobrze wiedzieć :-) jakby co bylo potrzeba skonsultowac

      Usuń
  10. aby wywołać „ogólnoświatową solidarność” potrzeba:
    – 10 zabitych Amerykanów;
    – 30 zabitych Francuzów, Niemców, czy Australijczyków;
    – 100 zabitych Polaków, Węgrów, Czechów, Łotyszy
    – 500 zabitych Rosjan, Japończyków,
    – 5000 zabitych Chińczyków;
    – Ciągle nie wiadomo ile potrzeba Syryjczyków, bo na razie ćwierć miliona nie wystarczyło.
    Boże jakie to prawdziwe. J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sposób się nie zgodzić:/

      Usuń
    2. ale można próbować to zmienić

      Usuń
    3. nie tak dawno pisałam o wypowiedzi ukraińskiej dziennikarki o zabitych 6000 Ukraińców...

      Usuń
  11. Nie wiem, jakiego ministra G. i w jakiej sprawie - ale to Cię pewnie nie dziwi...
    Ale wiem, że choćbym nie wiem jak bardzo coś wiedziała, to zawsze mogę się mylić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jednak mnie dziwi, bo chodzi o sztukę:)
      twoja Ania na pewno wie:))

      a drugie zdanie wymiata!!

      Usuń
    2. czy to coś związanego ze spektakle, "śmierć i dziewczyna"?
      Ostatnio byłam na performansie Karola Tymińskiego, na końcu ma fragment filmy erotycznego (dla niektórych ludzi to może i porno). Odwołano go z festiwalu, potem pokazywano w Instytucie teatralnym, po spektaklu była dyskusja. czy kuratorka miała prawo odwołać. Moim zdaniem, formalnie prawo miała. Ale artystycznie to była błąd. Spektakl był bardzo dobry, a film na końcu był jego integralną częścią. zamierzam napisać o tym artykuł.
      A że nie znam nazwisk ministrów? Jakoś nie umiem ich zapamiętać :)

      Usuń
    3. ja niestety akurat TO nazwisko pamiętam nolens volens...bo to moje panieńskie :p

      Usuń
    4. Ostatnio przebywam w rejonach tak bardzo odległych od polityki...
      Ale może się jednak w tym się mylę? :)

      Usuń
    5. nazwiska to najmniej ważna rzecz
      i tak jak piszesz, czasem wg niektórych pewne granice moga byc przekroczone, ale z zyskiem dla sztuki i jej przekazu warto je przekraczać!
      w Polsce pornografia jest ścigana z urzędu, jakby co

      ja nawet rozumiem, ze coś co jest finansowane ze środków publicznych podlega innym prawom, ale to zawsze będzie osąd subiektywny, zależny od wrażliwości konkretnego człowieka
      ja np bym zlikwidowała warszawska jesień :pp

      Usuń
    6. gdybym jako minister kierowała się własnym upodobaniem to Konkurs Chopinowski zniknąłby bezpowrotnie :p

      Usuń
    7. ja bym zakazała NATYCHMIAST programów typu "Tfoja prawda", "dlaczego ja" itp itd!!

      Usuń
    8. pierwszy raz słyszę, ze są takie programy!!

      Usuń
    9. może inne ale o podobnych tytułach, np pamiętniki z wakacji czy cuś:p

      Usuń
    10. nieśmiało zapytam ...a "Rolnik szuka zony " ?
      I z góry uprzedzam, że jak kto bloga Zosi zamknie...to nam sie to fszystkim odbije !

      Usuń
    11. Zosi nie zamknom, Kasie T predzej

      a Rolnik to podobno bardzo popularny program, więc się nie czepiaj!!

      Usuń
    12. nigdy żadnego rolnika co szuka żony nie widziałam
      słyszałam jednak, że ma wielką oglądalność

      Usuń
    13. A ja zabroniłabym filmów pokazujących przemoc. Takich, gdzie podrzyna się gardła, odcina kończyny, spala i na inne ciekawe sposoby robi krzywdę. To moim zdaniem jest prawdziwa pornografia - a nie pokazanie stosunku seksualnego, nawet z organami.

      Usuń
    14. o to chodzi, każdy ma inne spojrzenie, jakby wszystko zsumować, to w tiwi publicznej byłby tylko sygnał kontrolny!

      Usuń
    15. To prawda, mnie też przemoc na wizji bardzo przeszkadza.

      Usuń
    16. kto ma fejsa ten sie moze posmiac : jak Polacy przeżywają konkurs chopinowski :-))))

      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10154416570153357&set=a.126556748356.102183.518158356&type=3&fref=nf&pnref=story

      Usuń
    17. fakt, rybcia, nawet Teletubise sa kontrowersyjne, że już nie wspomnieć o Muminkach!!!

      Usuń
    18. o właśnie!
      już mieliśmy takie akcje parę lat temu

      Usuń
    19. a że się tak nieśmiało zapytam: a rolnik znalazł żonę????
      jeszcze jest/był taki program gdzie to mamusie szukają żon dla swoich synów.

      Usuń
    20. finału w postaci ślubu chyba nie było...zapytam Zosię, ona wie fszystko :))))

      Usuń
  12. A tak myślę sobie, że w książkach, a nawet lekturach szkolnych są bardzo nieobyczajne oraz drastyczne fragmenty
    i co??
    zakazać??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, będą zakazywac :pp

      Usuń
    2. Chłopi??
      Ostatnio jeden z posłów zachwalał bardzo

      Usuń
    3. Wruszka Esmeralda24 listopada 2015 14:44

      Harry Potter będzie palony na stosie bo to o magii a wiadomo ze to ukłon w stronę szaaaatanaaaa....

      Usuń
    4. Pratchetta tez wystrzela w kosmos:)))

      Usuń
    5. Star, jesteś też miłośniczką Pratchetta? :) od razu wiedziałam, że Cię lubię :) :)
      A takie Dzieje grzechu? to dopiero bezeceństwa są!!! a niby wieszcz prawie narodowy popełnił... i co? i jeszcze co ta Ewcia tam wyprawia!!!

      Usuń
    6. że o "Dziadach" nikt nie wspomniał, to wspomnę

      Usuń
    7. można by wymieniać bez końca...

      Usuń
    8. Dziady sa chyba ok, bo były za PRL represjonowane:p

      Usuń
    9. Wychodzi na to, ze zostaje tylko Nasza Szkapa:)))

      Alusia, Pratchetta kocham.

      Usuń
    10. w dziadach przynajmniej nikt niemowląt w wychodku nie topił...

      Star, tak czułam, żes mi bratnią duszą :)
      moje ulubione postaci to trzy wiedźmy i wielbład Ty Draniu :)

      Usuń
    11. Star, a przeczytaj coś Pilipiuka, ale z cyklu o Jakubie Wędrowyczu! To jest odlot, siedzisz, czytasz i ryczysz ze śmiechu.

      Usuń
  13. Fajnie jest, jesli faktycznie ludzie, biorac udzial w dyskusji, potrafia wlasnie wysnuwac wlasne wnioski na podstawie wielu zrodel. Tak sie niestety jednak sklada, ze wiele osob po prostu cytuje pewne wypowiedzi i slepo wierzy w to co ten lub tamten powiedzial, nie sprawdzajac faktow..

    Np. jaka burze wywolala wypowiedz p. Fiorini o filmie dot. handlu organami. Burza sie rozpetala, bo byli ludzie, ktorzy uwierzyli swiecie w slowa p. Fiorini. Niektorzy pewnie wciaz wierza nawet potym jak udowodniono, ze byla to bujda i manipulacja..

    Wystarczy wygladac wiarygodnie, a sa ludzie ktorzy beda zmieniac wlasne poglady..

    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak!!!
      niejaki Zięba glosi potworne bzdury a ma taki uro, ze go uniwersytety zapraszają!

      Usuń
    2. Kas, my zyjemy w kraju gdzie wszelkie przekrety maja miejsce od wielu lat i chyba to nas uczy sprawdzania zrodla informacji.
      A czesto sie spotykam, ze burze rozdmuchuje informacja zaczynajaca sie od "jedna baba drugiej babie":))) I wszyscy wierza, bo przeciez kazdy wie najlepiej.
      Wystarczy posluchac Trumpa i Carsona co oni wygaduja:)))
      Carson ciagle powtarza, ze cos widzial, a ja nie rozumiem jak mogl widziec facet, ktory ma zawsze zamkniete oczy:))))
      Ale ciemnota republikanska lyka to bez zajakniecia, to samo jest wszedzie:))) Mnie to akurat bawi, szczegolnie jak mi ktos probuje wmowic, ze nie mam pojecia o terroryzmie, a potem ucieka cichcem z dyskusji jak ja przypominam, ze najwiekszy do tej pory atak terrorystyczny na swiecie to ja mialam w odleglosci 10km od domu.
      Rece opadaja, propaganda robi swoje, ludzie sie boja czyli terroryzm zwycieza.

      Usuń
    3. Nie wiem czy mnie pociesza że ciemnota jest wszędzie. ..

      Usuń
    4. Mnie tez nie pociesza ale takie sa fakty. Nie mamy na nie wplywu, trzeba sie z nimi pogodzic. W USA ciemnota bierze sie z byle jakiego wyksztalcenia i braku poszerzania horyzontow poza szkola. A politycznie jak sie przyjrzec to kazdy republikanski kandydat chce obcinac wlasnie budzet systemu edukacji.
      Oni wiedza co robia, tlumokami jest latwiej rzadzic, latwiej im wcisnac kazda ciemnote.
      Kto glosowal na PiS? starzy, ktorzy albo nigdy nic nie wiedzieli albo zapomnieli co wiedzieli i ludzie o niskim wyksztalceniu. Oczywiscie to przekroj statystyczny i nie znaczy, ze wsrod tego elektoratu nie bylo nikogo z tytulem doktora.

      Usuń
    5. niestety, co do targetu nie masz racji, też jestem zaszokowana. Znam osoby o wysokim wykształceniu, objeżdzone po świecie, które jednak zarażone są oszołomstwem, a druga szokująca grupa to gimbaza. I to już niedobrze rokuje, bo będą jeszcze długo głosować, a raczej, jak widać, niepełnosprytni jakby są.
      Ze wstydem od razu powiem, że w tej pierwszej grupie jest moja ciotka, przy której zawzięciu hiszpańscy inkwizytorzy to łagodne misie. Dodatkowo napawa mnie zgrozą fakt, że prawdopodobnie jest typową przedstawicielką...

      Usuń
    6. Alusia, moge nie miec racji, bo przeciez nie znam sie na polskiej polityce, tylko tyle co lizne w przelocie. Kochan, to ja mam wiecej czlonkow rodziny w grupie PiSuarow:))) Na szczescie dzieli nas ocean:)

      Usuń
    7. no właśnie.... a mnie nie.... nad czym czasem boleję, ponieważ ciotka zapał nauczania ma godny zajzaciętszego świadka Jehowy...

      Usuń
    8. Alusia, dobilas mnie tym swiadkiem Jehowy:)))

      Usuń
    9. u mnie w pracy tej i poprzedniej to samo...młodzi ludzie minimum z magisterką i albo Kukiz albo PIsuary właśnie...pracują, zarabiają całkiem nieźle a mimo to........

      Usuń
    10. ja ich nawet rozumniem
      w dodatku mam nadzieje, że w nich nadzieja, jakby państwo szło w złą stronę, to się nie dadzą nabrać i następnym razem zagłosuja inaczej

      Usuń
    11. boshhhh, rybciu.....

      star, mnie zaś dobija sam ten zapał...

      Usuń
  14. Z tego, co wstępnie wyczytałam, zdaje się, że to wartościowa sztuka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecież każdy z nas ma wybór: podoba mi się to: oglądam, czytam, kupuję itp. ale jak mi się nie podoba to przecież nikt mnie nie zmusza do oglądnięcia, kupna itp. nie ma przymusu. Niekoniecznie trzeba wyrykiwać swoje poglądy, najlepiej przed dziennikarzynami, co to zawsze i wszędzie szukają sensacji. Chyba coraz mniej ogarniam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jedna z najgorszych rzeczy
      te media żywiące się sensacją.
      Zapraszanie do studia tylko po to żeby się gryzli.
      ech

      Usuń
    2. i jak tu żyć:))))), wysłałam Ci rybko maila.

      Usuń
    3. Tak powinno byc w normalnym demokratycznym kraju. Nie chcesz, nie podoba ci sie nie korzystaj. Jestes przeciwnikiem aborcji to nikt ci nie kaze sie jej poddawac, ale daj prawo wyboru innym.
      A tymczasem wszedzie na swiecie na temat aborcji i antykoncepcji najwiecej maja do powiedzenia ksieza, biskupi i poslowie, czyli stare dziady na utrzymaniu obywateli.
      Zeby to jeszcze byly stare baby, to moze bym przetrawila, ale jak ksiadz, ktory slubowal celibat wypowiada sie na temat zycia seksualnego, czy malzenskiego to mi sie flaki wywracaja.

      Usuń
    4. Co tu więcej napisać, Star....

      Usuń
    5. to ja , jakże odważnie, nie zgodzę się ze Star , he he he
      każdy wszak może mieć swoją opinię i ją głosić, cnie?

      Usuń
    6. ja się odważnie nie zgodzę z anonimową i dam przykład. Kiedyś mi rybenka pozwoliła kląć i dziś to wykorzystam. Dziękuję.
      No, to chodzi o to, że ja słucham radia. Jedynki. W nocy mam włączone bo często nie mogę spać a tam jest spokojna muzyka, dość rzetelne wiadomości i mało reklam. I niezłe felietony. I tak sobie słucham cały tydzień aż przychodzi sobota i ja wieczorem muszę zmieniać kanał bo w jedynce zaczynają się kazania i księża opowiadają o różnych katolickich postawach a potem jest rano i to samo i msza! I mnie to wkurwia (dziękuję za pozwolenie przeklinania) bo gdybym chciała iść na mszę to bym poszła do kościoła na poranną a nie żeby mnie budziły kazania! Owszem, zmieniam kanał ale mnie to wkurwia bo to jest stacja publiczna i ja ją lubię ale nie wiedzieć czemu zmienia się w katolicką jak przychodzi niedziela. Dlatego się wkurzam.

      Usuń
    7. To jest dla wielu ludzi starych i chorych, którzy nie mogą pójść do kościoła na mszę. O ile pamiętam, jest to od bardzo dawna i dlatego w Jedynce, że ma bardzo duży zasięg a inne stacje, w tym Radio Maryja, nie mają takiego zasięgu.
      Barbara

      Usuń
  16. się chyba starzeję, a gdzie tam błogosławiona emerytura....

    OdpowiedzUsuń
  17. No to się pośmiejmy troszkę :)
    https://www.youtube.com/watch?v=Bi9qgUI-Ok0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubiem siem śmiać
      dzisiaj mi potrzeba troszkę tego:))

      Usuń
    2. Ja też lubię :))
      Przy okazji dowiedziałam się czego ja te dzieci uczę! ;))

      Usuń
    3. ja siem już dzisiaj pośmiałam, jak przeczytałam artykuł o średniowiecznych pielgrzymkach do Ziemi Świętej...transport all inclusive czyli materac 50cmX100 mocowany w dzień linami do sufitu plus skrzynia na drobiazgi ;)

      Usuń
    4. repo. to raczej straszne!!
      ale jakie ludzie kiedyś dzielne byli!

      Usuń
    5. 10 miesięcy w podróży i 14 dni w Jerozolimie.....to były pielgrzymki!!!! Z powodu długiej podróży można było korzystać z usług pań specjalnej profesji- była dyspensa :)

      Usuń
    6. zobacz, jak kiedyś humanitarnie paczano na człowieka i jego potrzeby :pp

      Usuń
    7. właśnie o tem pomyślałam :)))))

      Usuń
    8. "Parszywa dwunastka mi się przypomniała :p

      Usuń
  18. Przeczytalam wszystkie dzisiejsze komentarze i post nawet :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. z innej beczki !!!
    http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Sprzedawca-z-banku-prawie-doprowadzil-dziecko-do-lez-n96585.html

    OdpowiedzUsuń