poniedziałek, 12 października 2015

właściwie to ja mam fajnie

no naprawdę
ludziska szukaja sensu życia
radości
miłości

płącą ciężką kasę za terapie, życie w egzotycznych odosobnieniach, podręczniki do nauki radości

a ja to mam podane na rakowym talerzu
każdy upływający rok cieszy mnie jak wariatkę
czuję, że życie które teraz mam dostałam w gratisie
i jako takie cieszy bardziej

fakt, że te krókie zimowe dni są trochę przygnębiające
ale dużo bardziej nie chciałabym umierać w ciemna porę roku niż w niej zyć:))


na prośbę Ajdy torebka afirmujaca zycie:))









205 komentarzy:

  1. Dzień dobry :))

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry :)
      Kawkę zabieram w ten zimnyyyy poranek

      Usuń
    2. Tez sie chyba kawy napije bo wrzatek juz zaliczylam :p

      Usuń
    3. Mel, Margo ,Olguś:***
      piję z wami goroncom kawusie

      Usuń
    4. czystka poproszę
      i wody dla Majlo :)

      Usuń
    5. a Ty go znasz??
      bo Ciem jakoś w zachwytach stamtąd nie pamientam ;))))

      Usuń
    6. dziwisz się???
      ja nie mam żadnej szansy nadonżyć!!
      zanim napiszę zdanie to się czy tematy zmieniom!!!!

      Usuń
  2. A co Ty, qrna, tak od rana i od poniedzialku o umieraniu? I jeszcze przypominasz o ciemnej porze roku. Calkiem kcesz mnie dobic?
    Zdrowas jest i tego sie czymaj. Nnno!
    Oraz przyjemnego tygodnia. I zdrowego tez. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam że o radości życia napisałam:))

      Usuń
    2. ale ostatnie zdanie wymiata Ryba!!

      Usuń
    3. ale dobrze jest rozumniane?
      że wolę żyć, nawet jak jest przygnembiajonco ciemno??

      Usuń
    4. Jasne, ze dobrze zrozumiano. Twa radość życia tak wielką jest, że nie popsują jej żadne okoliczności, no!
      Też mi odkrycie Ameryki, że Ryba ma fajnie. Ja bardzo dawno już do tego wniosku dojszłam. A tak nawiasem, czyżby każdy rakowiec miał "podane na talerzu"? Nawet jeżeli, to jeszcze zależy CO na tym talerzu ma.

      Usuń
    5. jasne że dobrze!
      i naprawdę głembokie :)

      Usuń
    6. zależy
      u mnie wcale nie jest tak różowo jak się wydaje
      portu do podawania chemii jeszcze nie chcą mi wyjąć

      myślę, że ci rakowcy, którzy mogą mieć realną nadzieje na następny rok zycia - to chyba takk, oni maja

      Usuń
    7. Ja to sie nawet wchodzic tu boje, bo jak nie umieranie, to znow rak, albo wiecznie jakies badania... no boje sie i tyle:)
      W koncu kazdy jest kowalem wlasnego losu i niech pamieta, lub jak nie chce to nie pamieta o swoich wlasnych badaniach.
      Ja tam czekam z utesknieniem jak juz nie bede musiala co tydzien dygac do doktorow, tylko raz na rok, czy pol, ale to bedzie moj obowiazek a nie swiata:))))
      Nie chce o tym myslec, pisac to tez malo pisze, bo mnie wkurwia to ciagle pisanie o raku.... no ilez mozna?

      Usuń
    8. przecież ja nie o raku dziś piszę!!!!

      Usuń
    9. Star, ale przyznasz, że jak o umieraniu, to z lekkim przymrużeniem oka i biznesowo raczej ;)))
      stylistki funeralne
      pamiętasz?
      miałaś dla nas nawet jakieś rady i wskazówki :)))

      Usuń
    10. Star! Jak dobrze, że się odezwałaś;**

      Usuń
  3. Taaa i kwiaty drogie i źle się kopie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dzień czarny i humor widzę też ;)
      ale chyba zaraz będzie biały, bo śnieg pada :///

      Usuń
    2. Kocham Cie Futti, patrzysz realnie na swiat i to mi sie podoba. Na taki zimowy pogrzeb to tez mniej ludzi pewnie przychodzi, bo zimno:)))

      Usuń
    3. Star! ściągnęłyśmy Cię tu ciepłymi myślami :)
      :*

      Usuń
    4. fakt, Futi ma rację. Umieranie teraz jest niehumanitarne, jak zima idzie :)
      i przeziębić sie można...

      Usuń
    5. No ja to bym nie chciała kłopotu robić:) lepiej jeszcze trochę pożyć:)

      Usuń
    6. no lepiej
      mi łatwiej na pogrzeby w Polsce latem jeździć
      jakby coś

      Usuń
  4. Te krotkie zimowe dni mnie tak nie przerazaja jak to zimno ktore nadciaga....brrrr
    Ale po za tym zyjmy najpiekniej jak umiemy!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem idźmy w świat i czyńmy go lepszym!

      Usuń
    2. o tak, zimno najgorsze , w stupki :(

      Usuń
    3. a ja se psa sprawiłam, żeby se w tek zimne, śnieżne, ciemne dni na spacerki wychodzić!!
      pomroczność jasna normalnie!!

      Usuń
  5. Nie było mnie wczoraj, a pytalysce o mala Zosie. Narazie bez zmian. Dziś mam nadzieję dowiedzieć się czegoś więcej. Dam znać. Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo optymistyczny początek dnia, miałam dzisiaj się posmucić ale wobec powyższego....nie wypada. No i jedziemy na Euro !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie chciałabym rano wstawać w ciemną pore roku..ossa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadejdzie czas że nie będziesz musiała:ppp

      Usuń
    2. bylam zdziwiona ze o 6 rano jest tak ciemno....noc....

      Usuń
    3. niedługo będzie jaśniej Margo... jak czas przesuniemy ;)

      Usuń
    4. ale po południu ciemniej :(

      Usuń
    5. słąuchajcie, święta za pasem, a potem już dni są coraz duższe!!

      Usuń
    6. ale ile trzeba wycierpieć!

      Usuń
    7. pindziesiont lat żyjom pod tom szerokościom i jeszcze marudzom...

      Usuń
    8. ogólnie pełna afirmacja :))
      ale na pogodę można trochę ponarzekać
      tak po polsku
      c'nie? ;PP
      i jakie pindziesiont!!??!! Basia!!

      Usuń
    9. Ryba, pamientam jak to mówiłaś w zeszłym roku :)

      Usuń
    10. móf za sienie Basia ;)
      ja ledwo osiemnaście razy dwa plus trzy ;)

      Usuń
    11. ja f kuuuko to samo przecie gadam :pp

      Usuń
    12. Rybo,ja bez raka tyż to gadam:D
      marudzę tylko jak mnie zimno ;P

      Usuń
    13. no właśnie Basiu! zimno...

      Usuń
  8. Dzień dobry!
    Leje
    A rano to nawet ze śniegiem było
    Ale u nas była susza, więc się cieszę tak czy owak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chociaż ktoś kto wie, że doszcz musi być ;)
      u mnie sucho, na razie słońce wygląda zza chmur

      Usuń
  9. Tak , podobno spadł gdzieś już śnieg ... Ja chodze jak ten suseł , skeciłam w drodze do pracy w przeciwnym kierunku (WTF) , zabrałam z domu dwa komplety kluczy więc zaraz muszę jechać z powrotem bo Misiek uziemiony .... łoludzie co sie dzieje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam szansę nie zobaczyć tu sniegu cauom zimem

      Usuń
    2. spadł na wsi mojej , ide dzis do fryzjera oddac włosy dla rack'n'rolla

      Usuń
    3. A jak dlugie trzeba miec aby oddac?

      Usuń
    4. min 25 cm trzeba ciąć , tu jest instrukcja

      http://www.raknroll.pl/wp-content/uploads/2015/03/instrukcja_scinania_wlosow.pdf

      Usuń
    5. A to jeszcze troche mi brakuje

      Usuń
    6. Za krótkie mam ...i nie wiem, czy na dredy jest zapotrzebowanie ? ;)

      Usuń
    7. mam ..po 40-tce wszystko wolno :))))

      Usuń
    8. Co to za żyrafa bez dredów by była ....

      Usuń
    9. dżizas, to co bedzie po 50tce???

      Usuń
    10. Rep, ja po 40tce zapuściuam se warkocza:P
      obciętego w wieku 19 lat ;ppp

      Usuń
    11. Vaginoplastyka, liposukcja i srebrny nos :p Propozycje mile widziane !

      Usuń
    12. A tak mi jakoś się napisał ...w sumie : czemu nie ???

      Usuń
    13. złote nitki się wszczepia
      tak słyszałam :p
      to może z oszczędności ten srebrny ;ppp

      Usuń
    14. Dredy... Jeszcze mi odpitoli i tatuasz zrobię?

      Usuń
    15. Starość jest straszna :pp

      Usuń
    16. A tatuaże to na szczęście od młodości posiadam .... No takiej drugiej młodości :p Konkretnie po 30-tce ..

      Usuń
    17. juz myślałam, że som jakieś wrodzone :pp

      Usuń
    18. po piendziesiontce to fszystko moszna i nic nie czeba,o!
      a tatuasz z boku stopy(malutki) chętnie bym sobie zrobiła ,gdybym nie bała siem zainfekofania jakimś śfińsfem:P

      Usuń
  10. https://www.facebook.com/FundacjaChustka?fref=nf

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień dobry!
    O jeny ależ fizoloficzny post :P
    A ja s rana sama!! zatłukłam wielkiego pajonka,brrrrr! olbrzym! Jeny,jaka była nirufna walka bo ja siem go strasznie bałam a on mnie wcale:P
    A gdzie torebusia do tej afirmacji życia otpofiednia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka radosna, to chyba arbuzowa :)))

      Usuń
    2. arbuzowom poka w duecie zes szalem!

      Usuń
    3. Ajda, aż się spocilam jak przeczytalam o tym pajonku!!!!
      Boże, czy te potwory muszą pakować się tam gdzie som niemile widziane???;pp

      Usuń
    4. Rybeńka,no żeszzzz ....1000% afirmacji!pienkna i taka radosna:)))
      Tylko co tam jezd w tym rogu dolnym prafym? czyjaś mordka czy ja mam zwidy.
      Dzięki,naprafdem pienkna;)

      Usuń
    5. Melodyjko,na Ciebie zafsze moszna liczyć:* To było potforne,byłam sama w domu a on! siedział wysoko na ścianie blisko sufitu i był naprafdem olbrzymi.W PL takich nie widziałam. Nie mogłam go zostawić bo wlazłby jeszcze do sypialni!!! No,ja tesz nie fiem,jak one siem dostają, bo my mamy siatki f oknach(p/komarom) ale ich nie wyjmujemy fcale i ja już nie wiem, skąd:-O Tesz siem pocem na samo fspomnienie:-O

      Usuń
    6. Do mnie też takie czasem przyłażą: czarne, kudłate i słychać jak stukają nogami ;pp
      prowadziłam kiedyś śledztwo skąd takie potwory się biorą i wyszło mi że z drewna na opał które jest ułożone na podwórku, tam sobie mieszkają aa jak im za zimno to do domu bez zaproszenia się pchają :/

      Usuń
    7. Ajda, jak ta torebka była pierwszy raz to pytałam o to samo
      dowiedziałam się, że to ptaszek Tweety
      ale nie dowierzam ;ppp

      Usuń
    8. No tak ale jak one przez te siatki dla chudych komaruf przełażą,hę? Fszystkie wentylacje tesz szczelne z siatkami.

      Usuń
    9. Ajda, to ja już nie wiem. Tarantula nie zmieści się przez siatkę ;p
      Ty sprawdź lepiej czy jakiejś nielegalnej hodowli nie masz ;pp

      Usuń
    10. może przyniosłaś z bananami ;)

      Usuń
    11. Ajda, nie chcialas zuapac do sloiczka? Bys miala zwierzatko domowe. Bys mu muchy uapaua :P

      Usuń
    12. jakiś czas temu w tv pokazywali jak pewna rodzina przyniosła z bananami skorpiona
      nie chcieli go zabić
      złapali do słoiczka
      wezwali straż miejską, ale ta odmówiła interwencji
      dzieci nadały skorpionowi imię
      i mieli zwierzątko domowe
      nie pokazano jaki był finał tej historii

      Usuń
    13. dodam, ze to się działo w Polsce

      Usuń
    14. Olga, ja już NIGDY NIE KUPIĘ BANANÓW!!!!!

      Usuń
    15. Mela jak kupisz nieopakowane to przeca tam nic nie bendzie siedzieć:p
      Olgo, wygooglowałam ptaszka..a !! to ten ! Ale masz rację.trudno go jakoś tam zobaczyć..tzn to jest tylko jego kurza tfasz czy po całości kurczak? O kucze to chyba kanarek a nie kurczak;)
      Może poprosimy Rybkę,żeby nam samego ptaszka (!) sfociła? Takie zbliżenie na ptaka:p:p:p
      Lola żaden pajonk u mnie w domu nie ma prafa żyć ! ! Trudno, ja im kszywdy w ogrodzie nie robię,ale nie bendom mnie terroryzować w moim domu. Mój Monsz wie,jak bendzie kciał siem mnie pozbyć, wystarczy, że wpuści mi do łóżka takiego wypasionego,dla pefności dwa,czy i jusz mnie nie ma ;) Tak by miau łatfo, gdyby ten tego...:P

      Usuń
    16. Ajda, ja mam z tymi pajonkami tak samo! Słabo mi się robi, kiedy wkracza taki na moj teren, czuje że to ostatnia minuta mojego życia i takie tam ;))
      A jeśli chodzi o banany to nie przekonalas mnie, nie lubie juz bananaow, nie kupie ich, klamka zapadła ;PPP

      Usuń
    17. Mela,Olga szartowała;) Jak kupisz banany luzem, to nie ma tam ani pajonka ani skorpiona ani nic,jak mufiu pefien klasyk z Białegostoku.
      A banany zdrofe som, taki naturalny mózgotrzep (psychotrop) i jak na dforze ciemno i szaro i zimno i paskudnie, to taki żółty banan nasruj cię poprafi :)

      Usuń
  12. dzień dobry, dziefczynki :)))

    pogoda do dupy ! :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Rybciu, jak ja Ci dziękuję za ten wpis! W tym narzekającym świecie...

    OdpowiedzUsuń
  14. bo ten Tweety to tu ma czaszke zamiast guowy :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętam z poprzedniego razu, że to on
      ale nijak nie mogę tej myśli zaakceptować ;PPP

      Usuń
    2. no czaszka to jakoś tak prendzej :p
      ale taka radosna, pozytywna ta czaszka

      Usuń
  15. Niektórym Czytaczkom chyba net odcięli!

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś mi zdechło w pokoju...tak w temacie:)
    Przeryłam już wszystkie kąty i nic nie znalazłam, a śmierdzi lekko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślisz, że człowiek musi być poddany presji tej ewentualnej utraty, żeby cieszyć się życiem?? Szkoda, że nie wiemy tego wcześniej. Pozdrawiam serdecznie. Caffe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co
      gdybyśmy byli z założenia tacy radośni ciągle siedzielibytsmy na drzewach
      to chęć zmienienia rzeczywistości powoduje że się rozwijamy, nie godzimy na stan zastały

      ja już byłam buntowniczką
      teraz, trochę przedwcześnie, mam czas zbierania plonów i cieszenia się byle czym

      też serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
    2. e, nie wiem czy sie zgodze. Czy pomyslowy Dobromil nie moze sie cieszyc, zyciem? Ja mysle, ze na tym drzewie zostaliby wlasnie malkontenci, narzekali, ze jest beznadziejnie, ale ze zejsc nie zejda bo bedzie jeszcze gorzej. ;))

      Usuń
    3. ale on ma pomysuy bo mu siem życie dotykczsowe nie podoba :pp

      Usuń
    4. :)
      albo mu sie podoba i chce je lepiej wykorzystac. ;)

      Usuń
    5. kieedy Ty ostatni raz tem bajkem widziałąś!??
      jaki on nieszczęśliwy jest zanim na pomys wpadnie!! :pp

      Usuń
    6. Oj tam, mam jednego pomyslowego Dobromila na skladzie i uwazam, ze czasami to mu sie tylko nudzi, a nie ze mu sie nie podoba. :P

      Usuń
    7. no ale ja ciągle uważam, że to niezadowolenie z rzeczywistosci kazało pralkie wymyslić a nie nudy
      ludzie nie mieli czasu się nudzić, jak musieli w rzece na tarze prać:p

      Usuń
    8. pralke tak, ale internet? :)

      Usuń
    9. noooo, internet to insza inszość!:pp
      ale jeżeli zrobił go ktoś z nuduf, to już nigdy nikt nic nowego nie wynajdzie!!:PP

      Usuń
  18. Umówiłam się dziś z Zolinką na kawę...
    pojechałyśmy po drodze załatwić kilka spraw
    1. -mam już termin do audiologa - kwiecień 2016!
    2.kupiłam różaniec dla chrześniaczki
    3.zjadłyśmy obiad
    4.kupiłyśmy kalkulator (niezbędny w moim szkoleniu)
    5.Wstąpiłyśmy do lumpka ( nie cierpię, Zolinka mnie zaciągnęła)
    6.Odwiedziłyśmy moją siostrę
    ...
    w drodze powrotnej dostałyśmy ataku śmiechu, bo na kawie nie byliśmy, a talony ważne do 16 października;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jak człowiek idzie do sklepu po chleb, wyjeżdża z pełnym wózkiem, ale bez chleba :pp

      Usuń
    2. Albo bez kuchennych sciereczek :p

      Usuń
    3. bez artykułów pierwszej poczeby!

      Usuń
  19. Bożę!!
    Prezes Kaczyński będzie mię ściągał do Polski po wyborach!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie kcesz wracać to czymaj się mocno i nie puszczaj jak będzie Cię ciągnął!;pp

      Usuń
    2. zaprem siem z cauej siły!!

      Usuń
    3. myślisz, że siem przestraszy??

      Usuń
    4. Nie. Ale nie będzie kciał z Tobą gadać i da Ci spokój;pp

      Usuń
    5. No myslę. On jest obrazalski ;p

      Usuń
    6. czyli jest dla mnie jakaś nadzieja :pp

      Usuń
    7. Najważniejszy jest dobry plan ;))))

      Usuń
    8. to może ja się jeszcze okopie
      ot tak na wszelki wypadek!

      Usuń
    9. ;pp
      widze że jesteś zdeterminowana i nie kcesz dać się ściągnąc na ojczyzny łono
      zwłaszcza prezesowi kaczynskiemu ;pp

      Usuń
    10. Kurcze
      no
      ja jestem za wolnością wyboru raczej:))

      Usuń
    11. i nie dasz się skusić nafet ministrem Antonim:p:p
      eee, nie wieszem:P

      Usuń
    12. Ja za tym uśmiechem,pojszłabym na kniec śfiata:p

      Usuń
    13. Ajda, zaczynam podejrzewać że ten pająk Ciem ugryzł ;pp

      Usuń
    14. To faktycznie byłby koniec świata :p

      I nie strasz mnie AM bo koszmary mieć będę! !

      Usuń
    15. kiedy on mię bardzo fascynuje, bo ciongle nie mogem ufierzyć, że on prafdziwy...z tym holiłuckim demonicznym uśmiechem;)

      Usuń
    16. albo minister Krystynka:p

      Usuń
    17. Weź dwie porcje ;)
      Ajda ma wszcząs po ukonszeniu! ;p

      Usuń