niedziela, 11 października 2015

4 lata

już to kilka razy pisałam
ale sa tu nowe takie, to może nie wiedzą jak to sie wszystko stało

coś mnie zabolało na górze w cycku
poszłam do lekarza rodzinnego
lekarka pomacała, stwierdziła, że to nie wygląda groźnie, ale skierowanie na badanie dała
to poszłam
weszłam
lekarz zrobił mammografię, potem usg i jak zwykle kazał poczekać w poczekalni na wynik
byłam absolutnie spokojna i pewna pomyślnego wyniku
zwykle po prostu lekarz wręczał wynik i tyle
tym razem zaprosił mnie do gabinetu
i prosto w ooczy wali, że na obrazach zobaczył raka
i że wygląda źle
i jutro o 10 rano mam wizyte u lekarza umówioną

i sie zaczęło
równo 4 lata temu



174 komentarze:

  1. Dzień dobry :))

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Melciu, zostawiłaś kawy? ;)

      Usuń
    2. Oczywiście Misiu :)
      Wzięlam jeden mały kubeczek i czekalam aż ktoś przyjdzie napić się ze mną
      I oto jesteś ;))
      Może jeszcze ktoś wpadnie na kawkę;? ;))

      Usuń
    3. Ja chetnie.Jak zawsze:)
      leniwa niedziela

      Usuń
  2. A dziś jesteś zdrowa i jesteś tu z nami!!!
    :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Sen mnie obudził i siusiu też. W niedzielę wstawać o 6? Nie....
    Wszystkiego dobrego na kolejne 4 lata i czterdzieści.

    OdpowiedzUsuń
  4. Doczytałam Rybka ze my sobie i tak tego nie zrobim:)))))
    Tos mnie dopiero zaintrygowała :pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dorastamy finansowo?

      Usuń
    2. albo uwazamy ze nam.to niepotrzebne :pp

      Usuń
    3. Bo mam po prostu to niepotrzebne!
      Jesteśmy takie piękne i mądre i dobre że ho ho ho ho ho

      Usuń
  5. Zabolalo? Myslalam, ze najpierw wyczuwa sie guzek, ktory w ogole nie boli.
    Zdrowka, Rybenko ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. zuch dziewczyna :) dziękuję żeś zareagowała i reagujesz do dziś.

    rak srak

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie boli w jednym i w drugim mniej więcej od 20 lat.
    Robię regularnie badania,poki co,jest w porządku:)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. choćbyś już całe życie miaua usuane ruszami, to będzie się dzielić na to przed i po jedennastym października:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak
      to dzień w którym uratowałam sobie życie
      przynajmniej na parę lat

      Usuń
  9. czy jest tu Bogusia co pisała o małej dziewczynce po wypadku?

    OdpowiedzUsuń
  10. Rybeńko! Już zawsze 11 października będzie dla mnie szczególnym dniem
    Bardzo, bardzo się ciesze Tobą♥ i smutno mi -dziś minęło 6 lat jak umarła moja Mama.
    Takie życie - splatają się dobre i smutne chwile...

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja wczoraj bylam u Ziomy, w środe pierwszy wlew chemii .... Trzyma sie cały czas niezmiennie dzielnie , dużo pytan na które ...... cięzko mi znalezc odpowiedz :

    - kiedy wypadna wlosy
    -kiedy odrosna
    -peruka sie przesuwa w noszeniu wiec lepiej krotka czy dluga
    -kiedy odrosna wlosy
    -dostala leki przeciwwymiotne zamiast czopko podobno czopki lepsze
    -jaka czapka na zime najlepsza zeby byla i ciepla i ladna....

    Wiec sie szybkp doedukowuje w temacie.......bo przyznam.....nie wiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włosy już za jakieś 2 tyg zaczną wypadać
      odrosna, hm
      ja przestałąm nosić peruke 3 miesiące po ostatniej chemii
      ale były króciutkie
      mi się nie przesuwala peruka, na gołej czaszce sie trzyma dobrze
      ja czopkó nie brałam

      a czapek nakupiłam sobie multum
      ważne, żeby były takie bardzo zakrywające głowę w miejscach braku włosów
      wtedy nie widać, że ich nie ma

      Usuń
    2. mojej krewnej włosy wypadły pod koniec trzeciego tygodnia
      dostaje przed chemią tabletki, które między innymi przed wymiotami zabezpieczają
      potem po wlewie zastrzyk przeciwwymiotny
      nie wymiotowała, a sąsiadki na sali tak i to mocno, mimo tych środków
      mówiła mi, że są tam panie, jeszcze w trakcie chemii, a już pod peruką malutki jeżyk rośnie
      Miśka, poradź Jej może portal http://amazonki.net/ tam znajdzie odpowiedzi na nurtujące Ją pytania i mnóstwo dobrych porad i wskazówek

      Usuń
    3. teraz peruki są lekkie, wygodne i ładne
      jest duży wybór tych refundowanych
      w sklepie medycznym obsługa doradzi i pomoże
      z pewnością dobierze taki kształt i fryzurę w jakiej się będzie dobrze czuła
      moja krewna miała krótkie włosy i perukę też chce mieć krótką

      Usuń
    4. http://amazonki.net/artykuly/czytaj/510/wspomnienia/-o-chemioterapii-bez-stresu

      Usuń
    5. tak zrobie , dzięki , sama tez poczytam

      Usuń
    6. Misia jak sie czujesz?Kiedy masz usg?

      Usuń
    7. ta druga znajoma, o której pisałam, w momencie jak zaczął działać pakiet onkologiczny, dostała panią koordynator, bardzo fajna osoba, można jej zadać każde pytanie
      Twoja koleżanka ma taką??

      Takie rakowe portale to też
      http://policzmysie.pl/
      http://www.forum-onkologiczne.com.pl/
      http://rakpiersi.pl/

      a Ty za dużo nie czytaj, Ty się oddawaj tylko przyjemnym i relaksującym zajęciom :)

      Usuń
    8. w czwartek USG Martek... normalnie sie czuje , może troche senna jestem bardziej i szybciej sie męczę..poza tym ok wsio

      Usuń
  12. Rybenko :*
    Przetrwalas to,a teraz juz bedzie tylko lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  13. o jacie, alesz ten czas leci :)***

    OdpowiedzUsuń
  14. Skopałaś srakowi tyłek!
    Dobrze, że jesteś! :**

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dobrze, że dałaś radę. Zawsze dawaj!***

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. No wlasnie,gdzie te nasze kochane dziewczyny
      Myslimy o nich intensywnie to moze je sciagniemy myslami...

      Usuń
    2. Ruda?

      ze o mammach alusiach i takich nie wspomne :pp

      Usuń
    3. wiem, wiem
      nawet mamma raz w tygodniu co najmniej jest :pp

      i tak je kocham
      bardziej się martwie o tych, którzy nie wiem, dlaczego nie są

      I Star by się mogła odezwać!

      Usuń
    4. Loli nie wiedać, ale jest:)

      Usuń
    5. Rybka idąc Twoim tokiem, to wszystkie poszukiwane są tylko ich nie widać ;pp

      Usuń
    6. a ja uparcie wracam myślą do Malowanej Marzeniami...

      Usuń
    7. nie no, o kilku nie wiem nic :pp

      Usuń
    8. Może nie czują że som poszukiwane? ;)

      Usuń
    9. jak nie czytajom to nie czujom :p

      Usuń
    10. Albo czytają nie w ten dzień w którym som poszukiwane ;))

      Usuń
    11. a to bardzo prawdopodobne :))

      Usuń
    12. No ale Ruda to moglaby sie odezwac!

      Usuń
    13. z ust mi to wyjęłaś Margo!

      Usuń
    14. No to moze przynajmniej jestem ta inna..:P

      Usuń
    15. Ossa, a ja nie wiem, co Ty dzisiaj robisz?
      właściwie??

      Usuń
    16. W zasadzie nic
      Tak ogólnie

      Usuń
    17. Jezdem. ;) tera pewnie fszystkie jusz spiom. :P

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. w sumie lubie sie cauować
      :**

      Usuń
    2. a co?
      całowanie to cos zdrożnego??

      Usuń
    3. Tak! JZk Kuedys żegnałam na dworcu mojego jeszcze nieślubnego dając buziaka to pewna pani sie obruszyła ..

      Usuń
  18. Drugi rzucik?

    okropnie zimno
    coś przebąkują o śniegu :(

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję Olga, chętnie herbatkę z cytryną wypiję :)

      Usuń
    2. znie słonecznie i ciepło
      ale kawa potrzebna:))

      Usuń
    3. U mnie slonecznie i zimnoooo
      Herbatka z cytrynką na tę porę jest idealna :)

      Usuń
    4. skończyła mi się herbata liściasta ,torebkowej to ten tego, wyciągnęłąm więc z kąta zieloną i białą,i się pije ;)

      Usuń
    5. o słodka herbatka!
      Przyda się, bo dostałam lekko cierpkie winogrona;)

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. tak tak Rybeńko, wuaśnie wygraliśmy z BIałorusiom 3:0 :)))

      Usuń
    2. jeszcze tylko z Irlandiom, i można spokojnie iść spać!!

      Usuń
    3. a co wam przeszkadza dobry mecz????!!!

      Usuń
    4. Mie nie przeszkadza!!!!
      Wino juz chlodze :p

      Usuń
    5. dzisiaj właściwie nic :)))

      Usuń
    6. ja też
      zieloną
      i szykuję się do książki

      Usuń
    7. "Życie to jednak strata jest"
      Stasiuka
      bardzo go lubię

      Usuń
    8. Nie czytałam. Poszperam za recenzja;)

      Usuń
    9. Dadzą radę zremisować?
      Bo ja mam wadem serca i jak nie majom, to nie paczem:p

      Usuń
    10. Margo, to zapis rozmów dziennikarki Doroty Wodeckiej z Andrzejem Stasiukiem
      ogólnie o życiu :)

      Usuń
    11. ja już 1/4 Bondy Okularnika przeczytałam
      może w czasie meczu też będę czytać
      jak Ajda, nerrrwyy słabe mam :pp

      Usuń
    12. dla niezorientowanych -książka ma 800 stron :/

      Usuń
    13. Olga przeczytałam
      "Życie to jednak strata jest siusiaka" :PP

      Usuń
    14. Lola :PPP


      A czy Ty widziałas że była dziś poszukiwana? :))

      Usuń
    15. Widziałam i Asz siem wzruszyłam ;)
      :***

      Usuń
  20. Przyjmij ode mnie nagrodę Liebster Blog Award. Miło mi będzie, jeśli zechcesz się ze mną pobawić;-))) Jak nie chcesz nikogo nominować to chociaż odpowiedz na pytania.
    Pozdrawiam:)
    http://grzdyl.blogspot.com/2015/10/order-dostaam.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Czuwam z Wami w temacie meczu, zaparzam czystek przy okazji wszak zima idzie.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z Tobą

      mimo niedzieli nie miała czasu na spokojnę czytanie
      mam gości
      siostra mojego Taty - 85 lat, przyjechała z oddalonego o 600 km miasta do rodzinnego domu
      żywotna i uśmiechnięta
      dowcipna i energiczna
      wygląda na max 70
      też bym taka chciała być w tym wieku
      o ile dożyję, oczywiście

      Usuń
    2. kiedyś poznałam panią, starszą, u wujka była w gościach i wódeczke piła
      kilka kieliszeczków i poszła do domu
      miała 95 lat!!

      Usuń
    3. cioci napiła się tylko wina do obiadu, a w kwestii chodzenia, to codziennie maszeruje do sklepu, na targ i np. wraca z 5kg ogórków, ze je przerobić na korniszony dla wnuczki (30), bo Agatka lubi...

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. no ja się tez nie nadaję!

      Usuń
    2. Niby po polsku nadajecie ale nie można Was zrozumieć!
      To w końcu cieszycie się czy co ?

      Usuń
    3. daję radę,ale jest ciężko!
      serce jeszcze wyczymuje:p

      Usuń
    4. Ciekawe komu Lamia kibicuje:pppp

      Usuń
    5. źle siem potpiełam po golu:p
      Ufff,pszerfa

      Usuń
    6. kocham przerwy!!!

      ide gdzies sie schować na drugom polowe

      Usuń
    7. uff, nie widziałam ostatniej bramki, bo mi gzub kazał wyłączyć tv:)
      ale wszystko już wiem -sprawdziłam w internecie;)

      Usuń
    8. Ja trwam..na Polsacie trwam
      chocisz ciężko:p

      Usuń
    9. sendzia mi siem nie podoba

      Usuń
    10. Martwię się o Was, jesteście znerficowane tym meczem! ;)
      Może lepiej poczekać aż się skończy i sprawdzić wyniki w internecie? ;pp

      Usuń
    11. ostatnio tak robiłam,ale dzisiaj chcę paczeć do końca,bo duża stawka i ładnie grajom.Tylko czy wyczymam:-O

      Usuń
    12. My to wczoraj mielismy mecz peuen emocji. Młodsza pięknie podała koleżance i gol, ale w miarę gry dziecko me robi sie niewyraźne. Mowi, ze musi zejść. Cholera, zjadła gofra przed meczem, a ona czasami ma takie reekcje na gluten. Żygać jej sie chce, lecimy do kibelka. Wracamy, pytam jaki wynik? 2:1. Dla nas? Nie, dla nich! Cholera na 5 minut nie można iść do kibelka. Młodszej nadal chce sie rzygac, ale uznaje ze trudno, najwyżej sie porzyga. Wchodzi i goooool! Kończymy 2:2. :)))

      Usuń
    13. I raz żygać przez z raz przez rz. I telefon błędy sprawdza. :PPP

      Usuń
    14. Ajda! Rozkazujem Ci, wyłącz ten Polsat bo coraz gorzej z Tobom! ;pp

      Lola, Twoja Mlodsza jest niesamowita! :))

      Usuń
    15. Lola
      ale masz ambitną córkie!!

      Usuń
    16. wyłączone:)
      Hej Lola,Mała wymiota,tzn wymiata;)

      Usuń
  23. Olga przerwij czytanie kochana i zapodaj mellissse! Biere 2 sztuki ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie chcialam isc na mecz zeby nie zapeszyc a teraz mnie ziomki fotkami z trybun wkurzajom pffffffffff!!!

      Usuń
    2. A jakbyś poszła i zapeszyla????

      Usuń
    3. to bym zalowala kasy :) .... na kazdym meczu w waznych momentach wychodze zeby nie zapeszac ..... final w siatkowke ogladalam z balkonu :)

      Usuń
    4. Kasy? ???
      Chyba awansu byś żałowała!!!!

      Usuń
    5. Miśka! Ty teraz szczęście przynosisz;)))

      Usuń
  24. Ale emocje!Moje serce.Niech sie juz ten mecz konczy

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. Cyli ile?
      I skandal ze Lewandowski nie wbił pięciu bramek! :P

      Usuń
    2. Ale mi się z Wami dobrze kibicowało! W domu monsz uciszał to przynajmniej tu mogłam pokrzyczeć :P

      Usuń
    3. Huczy mi w głowie od tych waszych krzyków ;pp

      Usuń
    4. Kurcze
      ja Riepdole
      ale czad! @
      Laila
      normalnie trzeba było krzyczeć w tych emocjach. No

      Usuń
    5. My z synem krzyczelismy.Sasiad z dolu tez darl paszcze;)

      Usuń
    6. Moi sąiedzi jacyś nie patriotyczni ;P

      Usuń
  26. A ja dopiero wrocilam do domu.. czytam wpis, czytam komenty.. i mi sie to wszystko miesza.. 4 lata, Francja.. :D No jaki podwojnie piekny dzien, Rybenko! :*)

    OdpowiedzUsuń